en pysty nukkumaan naisen vieressä alasti

Olvi-Olmi

Minun normaali ruumiinlämpöni on 36,1°C peräaukosta mitattuna, eli olen melkoisen viileä kaveri.

Olen ollut suhteissa naisten kanssa ja olen yrittänyt nukkua alasti naisten kanssa pitäen naista likelläni, mutta siitä ei tule yksinkertaisesti mitään. Kaikilla seurustelukumppaneillani normaali ruumiinlämpö on ollut vähintään 0,5°C korkeampi kuin minulla, ja iho ihoa vasten ollessa minä kärsin kumppanin kuumuudesta.

Tunne on kuin olisin lämpöpatterissa kiinni ja tuo kuumuus saa minut hikoilemaan ja tuskastumaan. Suhteet päättyvät siihen kun en pysty nukkumaan samassa vuoteessa vaan tarvitsen oman huoneen ja vuoteen.

Onko tuttua kenellekään?

51

1998

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anaali-Antti

Miten mittaat peräaukosta? Työnnätkö jotain sinne?

• OIvi-OImi

Mitä vaan; kurkun, kesäkurpitsan, jakoavaimen, you name it.

• OIvi-OImi kirjoitti:

Mitä vaan; kurkun, kesäkurpitsan, jakoavaimen, you name it.

Jaha, trolli iski.

• Whateveryouname

Aina voit käydä yökylässä toisen luona.
      Ei paineita...

• oma_sänky

Ihan sama juttu minulla. Onneksi kaikki naisetkaan eivät saa nukuttua lusikassa. Ratkaisu on erilliset sängyt. Siirryt kuhertelun/rakastelun jälkeen omaan sänkyyn nukkumaan. Aamulla voi sitten taan mennä ihottelemaan.
      Nukkuminen kannattaa erottaa rakastelemisesta.

• kaisanoasaa

Mitä varten naisen vieressä pitää nukkua alasti? Nussiahan silloin pitää kun naisen vieressä alasti ollaan.

• Lapsellinen kommenttisi naurattaa minua, huomaan ettet tiedä elämästä mitään.

Ihminen tarvitsee lepoa vuorokaudessa keskimäärin 8 tuntia.

• kaisanoasaa
        Olvi-Olmi kirjoitti:

Lapsellinen kommenttisi naurattaa minua, huomaan ettet tiedä elämästä mitään.

Juu mutta levätä voi yksin sen nussimisen jälkeen vaikka 10 tuntia jos huvittaa.

• kaisanoasaa
        Olvi-Olmi kirjoitti:

Lapsellinen kommenttisi naurattaa minua, huomaan ettet tiedä elämästä mitään.

Ja se piti vielä lisätä että me tämän palstan kunnon miehet tiedämme elämästä ja naisista kaiken tietämisen arvoisen.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Juu mutta levätä voi yksin sen nussimisen jälkeen vaikka 10 tuntia jos huvittaa.

Jostakin syystä naisille tuo järjestely on ollut kestämätön, he ovat kyllästyneet yksin nukkumiseen.

Kuulemma yhdessä nukkuminen on suhteen yksi parhaista jutuista, mutta mulle se on painajainen.

• 876

En minäkään. Veri pakkautuu alapäähän ja kanki pitää hereillä. Vaikka nainen sen kangen hoitelisikin, se veri pakkautuu uudestaan ja uudestaan, joten kanki pitää hereillä. Tarvitsee olla vähintään 160cm leveä sänky, molemmilla omat peitot ja pieni hajurako.

• Tuo on niin vanhanpojan kommentti. Oikeasti parisuhteissa on niin paljon seksiä luonnostaan ettei se kanki pidä hereillä kuten yksineläjillä.

• 876

Pertti se kirjoittaa jälleen täyttä ymmärrystä vailla.

• no.trollolloo

Olet siis alilämpöinen, tai et työntänyt mittaria riittävän syvälle.

Pumppaako sydämesi varmasti verta? Näetkö itsesi peilistä? Kavahdatko ristejä, hopeaa ja valkosipulia?

• Ruumiinlämpö luetaan normaaliksi silloin kun se on 35,8°C-37,8°C. Keskimäärin ihmisen ruumiinlämpö on n. 37°C, mutta se on yksilöllistä.

Monikaan ei tiedä omaa ruumiinlämpöään vaan mittailee sitä vasta kun on kipeänä. Ihmisten kannattaisikin mitata ruumiinlämpönsä terveenä jotta tietäisi oman normaalin ruumiinlämpönsä joka harvemmin on 37°C.

Naisilla keskimääräinen ruumiinlämpö on 0,3°C korkeampi kuin miehillä, ja ovulaation aikaan vielä tuostakin 0,5°C korkeampi.

• G-mies

Pitääkö se aina mitata p-p-pe-PERÄAUKOSTA?

• Hei taas Pertti!

Pitää olla tilaa potkia ja huitoa suuntaansa kun nukkuu ja hakee asentoa. Eikä todellaakaan iholle silloin kun nukutaan. Tuo ruumiinlämpö on ihan normaali ja taitaa olla aika monella ennemminkin 36 kuin 37. Oot vissiin mitannut yövierailtakin lämmöt rektumista, kun noin tarkkaan tiedät?

Mun suhteet ei tosin ole loppuneet siihen, etten voi nukkua kiinni toisessa. Joku siitä on joskus esittänyt loukkaantunutta, mutta sekin juttu loppui jo ennen alkuaan moneen muuhun ongelmaan.

Lisäksi mun sängyssäni nukkuu myös 70 kissaa. Ne mahtuu sinne oikein mainiosti, kumma juttu muuten.. ;)

• Yleensä muuten miehet on lämpimämpiä kuin naiset.

• LinerT.2 kirjoitti:

Yleensä muuten miehet on lämpimämpiä kuin naiset.

Tuo ei pidä paikkaansa.

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa.

Mun kokemukseni mukaan on. Mulla on ollut sitten kyky haalia vain kuumia adoniksia ympärilleni.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mun kokemukseni mukaan on. Mulla on ollut sitten kyky haalia vain kuumia adoniksia ympärilleni.

Oletko mittaillut niiden ruumiinlämpöä?

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Oletko mittaillut niiden ruumiinlämpöä?

En, mutta olen lämmitellyt kylmiä jalkojani kuumissa miehissä.

• LinerT.2 kirjoitti:

En, mutta olen lämmitellyt kylmiä jalkojani kuumissa miehissä.

Ettet olisi vain kiihotellut itseäsi?

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Ettet olisi vain kiihotellut itseäsi?

Meinaat että pitää hoidella itsensä, vaikka vieressä on mies? Olis ainakin eka ja viimeinen kerta sen tyypin vieressä.

• LinerT.2 kirjoitti:

Meinaat että pitää hoidella itsensä, vaikka vieressä on mies? Olis ainakin eka ja viimeinen kerta sen tyypin vieressä.

Ehkä kiihottelet vain itseäsi miehen nukkuessa ja herättelet sitten sen miehen ruumiinlämmölläsi jotta se panisi sua. Olen huomannut että naiset tekee tuota.

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Ehkä kiihottelet vain itseäsi miehen nukkuessa ja herättelet sitten sen miehen ruumiinlämmölläsi jotta se panisi sua. Olen huomannut että naiset tekee tuota.

Sulla on aika lattea seksielämä.

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Tarkoitan, ettei sulle tuollaisia tilanteita edes tule, kun nukut aina toisessa huoneessa lämpömittari perseessä...

• LinerT.2 kirjoitti:

Tarkoitan, ettei sulle tuollaisia tilanteita edes tule, kun nukut aina toisessa huoneessa lämpömittari perseessä...

Seksiä voi harrastaa muulloin kuin yöllä.

• Parisuhde-pavarotti

On ihanaa kun nainen nukkuu alasti vieressäni. Itse nukun aina boxerit jalassa.

• 73odnsl

Et siis pysty nukkumaan edes samassa huoneessa? Jos seksin jälkeen halailet sen pakollisen ajan ja sitten menet omalle puolelle 200cm leveässä sängyssä. Pystyisitkö tähän?

Itse ymmärrän tarpeen nukkua omassa sängyssä mutta myönnän että suhteen alussa kyllä häiritsisi jos uusi kumppani aina nousisi ja menisi muualle nukkumaan samassa asunnossa. Itse tykkään nukkua samassa sängyssä. En lusikassa mutta aamulla on kiva löhöillä rauhassa.

• Vaikka kuinka nukkuisit omalla puolellasi, niin aina ne naiset kampeaa itsensä iholle. Seinän läpi se on vaikeampaa.

• sesiivooja

Ite haluan nukkua yksin, olen niin tottunut siihen.

• Pystytkö nukkumaan naisen vieressä vaatteet päällä?

• Pyjama päällä se voisi onnistua jotenkuten, mutta nukun mieluummin nakuna.

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Pyjama päällä se voisi onnistua jotenkuten, mutta nukun mieluummin nakuna.

Pystytkö nukkumaan miehen vieressä alasti tai vaatteet päällä?

• muitakinmerkkejäon

Ajattelin olla hävytön. Eiköhän se nukuksiminen luonnistu tuolta parhaiten vanhan tupakaverin kanssa. Saattaa ahteriin mennä muutakin kuin kuumemittari. Harmis tuohon suuntaan viittas ja kyllähän sellainen kaltaisensa tunnistaa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Pystytkö nukkumaan miehen vieressä alasti tai vaatteet päällä?

Ei ole mieskokemuksia sängyssä, ei unessa eikä valveilla. En näe syytä kokeillakaan asiaa.

• muitakinmerkkejäon kirjoitti:

Ajattelin olla hävytön. Eiköhän se nukuksiminen luonnistu tuolta parhaiten vanhan tupakaverin kanssa. Saattaa ahteriin mennä muutakin kuin kuumemittari. Harmis tuohon suuntaan viittas ja kyllähän sellainen kaltaisensa tunnistaa.

Enpä ole ennen huomannutkaan sanan "nukuksiminen" kaksoismerkitystä. :)

• Olvi-Olmi kirjoitti:

Ei ole mieskokemuksia sängyssä, ei unessa eikä valveilla. En näe syytä kokeillakaan asiaa.

Kuinka usein muuten mittailet ruumiinlämpöäsi peräsuolesta? Ajattelin vaan, kun tuo lukema on aika tarkka. Onko se pitkänkin ajan keskiarvo?

• LinerT.2 kirjoitti:

Kuinka usein muuten mittailet ruumiinlämpöäsi peräsuolesta? Ajattelin vaan, kun tuo lukema on aika tarkka. Onko se pitkänkin ajan keskiarvo?

Peräsuolesta saa tarkimman tuloksen ja digitaalimittari näyttää asteen kymmenesosatkin.

Ihmisen ruumiinlämpö nousee hivenen päivän mittaan, mullakin se on illalla 36,4°C.

• kaikysyäsaa
        Olvi-Olmi kirjoitti:

Peräsuolesta saa tarkimman tuloksen ja digitaalimittari näyttää asteen kymmenesosatkin.

Ihmisen ruumiinlämpö nousee hivenen päivän mittaan, mullakin se on illalla 36,4°C.

Eikös siihen kuumemittariin persesuolessa jää koukkuun niin että kohta ei pysty olemaan enää ilman sitä?

• kaikysyäsaa kirjoitti:

Eikös siihen kuumemittariin persesuolessa jää koukkuun niin että kohta ei pysty olemaan enää ilman sitä?

Ehkä joku voi koukkuuntua siihen, mutta oikeastihan mittaamista ei tarvita kuin todella harvoin.

• On tuttua. Ärsyttävintä on kun lämpöpatteri ei usko, että tarvitsen tilaa ja viileyttä, vaan tulee väkisin viereen köhnyämään.

• EI-mittareille

Vielä ärsyttävämpää on kun se kuumemittari ei usko, että nyt nukuttais. Tulee vaan väkisin peiton alle mittaileen takapuolesta.

• Miksi pitää nukkua alasti toisessa kiinni?

• Naiset nyt vaan on sellaisia, ne kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä. Mutta mitäpä sinä siitä tajuaisit.

• DarkBeer kirjoitti:

Naiset nyt vaan on sellaisia, ne kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä. Mutta mitäpä sinä siitä tajuaisit.

Ei kai sitä nyt nukkuessa tarvitse.

"Mutta mitäpä sinä siitä tajuaisit."

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

• Minä en osaa nukkua alasti missään tilanteessa. Vähintään alushousut pitää olla jalassa. Ne kerrat, kun olen naisen viereen päässyt nukkumaan, olen ollut huomattavan humalassa, mutta silti alasti nukkuminen ei ole onnistunut.

• Minä nukun uskossa kiinni, peräti siitin vielä aktiin jälkeen sisälläni.

• viiiileeee

Minulla sama juttu, normaali ruumiinlämpöni on joku 36.3 ja olen nainen.
      En myöskään halua nukkua kenenkään vieressä, mutta se ei niinkään johdu lämpötilasta vaan siitä, että toinen liian lähellä nukuttaessa ahdistaa.
      Minulla pitää olla kunnolla tilaa.

• samatajatukset

Samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe