Mitä kaikkea se onkaan historian saatossa saanut aikaan?
Itse tulin juuri rannalta, ja kun unohdin ottaa kirjan mukaan, niin tein tämän taideteoksen. Toivon, että Teknodonna ojentaa minulle virtuaalisen noobelin palkinnon luovuudesta.
http://aijaa.com/kVv434
Sinkun seksuaalinen turhautuminen
6
192
Vastaukset 6
.. Hieno MaisemaKuva.. =)
.. Rannalla on näemmä pyörinyt joku myyräkin.. ;D- Wulwawa
Oi kiitos. Ihan itse otin kuvan, painoin jotain nappia. Olisi ollut parempiakin kuvia, mutta niissä oli tuon myyräntyön lisäksi jotain ihme hippiäisiä, eikä niiltä kehtaa lupaa kysyä. Kun olen niin cool.
Sen jälkeen kun tein tuon mestariteoksen, niin vähän ennen lähtöä tekaisin myös tuollaisen hiekkakasan.
http://aijaa.com/Xz1cC6 Wulwawa kirjoitti:
Oi kiitos. Ihan itse otin kuvan, painoin jotain nappia. Olisi ollut parempiakin kuvia, mutta niissä oli tuon myyräntyön lisäksi jotain ihme hippiäisiä, eikä niiltä kehtaa lupaa kysyä. Kun olen niin cool.
Sen jälkeen kun tein tuon mestariteoksen, niin vähän ennen lähtöä tekaisin myös tuollaisen hiekkakasan.
http://aijaa.com/Xz1cC6.. Noh, jooh.. Kyllä tuo YkkösKuva oli enemmän mun mieleen.. ;D
Rantsulla ei ole oikein tullut käytyä, aina on jotain muuta tekemistä, mutta minusta matalaan rantaan on aina kun on kunnon välineistö mukana, syytä tehdä ykköskuvan kaltainen linnoitus ja kuten keskiaikaiseen tyyliin sopii, se vallihautahan siihen on tehtävä. Sen pinnankorkudellinen teko on haasteellista ilman vaajitusvaakaa, eli vatupassia, se aina unohtuu rannalle lähtiessä. Eli seuraavalla kerralla mukaan: Uikkarit, pyyhe, aurinkorasva ja vatupassi (pitkä) ja kunnon lapio.
Sanottakoot, että otsikon perusteella nykyaika tuo seksuaalisia haasteita sinkuille, enää ei riitä vaan uikkarit, vaan pitää muistaa varustautua rannallekin lähtiessa, ettei turhaudu seksuaalisesti, se on kuitenkin ihmisen yksi perustarpeista ja kannattaa ottaa se vakavasti.
- LomaKolli
Oli vähän raskas vuosi, enkä jaksanut hoitaa sixpäkkiä itselleni, enkä muutenkaan treenata. Siksi en käy rannoilla, joissa on muita. Olisin naisille ilmaa.
Toisaalta en tahtoisi olla kenenkään kanssa, jolle ulkoinen olemukseni olisi kovin tärkeää. Huonoja kokemuksia. Vaikeaa. Ihan kiva taideteos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578