miksi irakin arabi tphakija mieheni ei kerro minusta perheeleen mitään.ollaan kihloissa ja mentiin naimisiin ja ollaan oltu yhdessä kohta 2 v.eletään arkea yhdessä välillä hän on keskuksessa.erossa perhesidehakemus ehtona suhteen jatkumiselle.odottaa kohta 1 v ekaa päätöstä..
irakin arabi mies
57
1822
Vastaukset
- heitäpellolle
Miksi se pitäis sinusta puhua, kun itsekin tajuta ettei sinun kanssa olla kuin keinona jäädä.suomeen. Tälläkin sankarilla on kotimaassaan varmasti vaimo ja lapset jotka haluaa myös suomeen. Täytyy kyllä naisen olla täysi ääliö jos menee näiden loisten kanssa naimisiin. Eihän miehesi arvosta sua yhtään .Heitä pellolle ei tuosta hyvää seuraa.
- tunis
on vielä nuori 22v ei ole vaimoa eikä lapsia..ainostaan vanhemmat ja siskot,he myös haluavat pois irakista.sinkkupaprut sieltä tuli tuskin niitä väärennetään kun hyväksyivät.mutta todella mustasukkaisia ovat ja omaa kulttuuria yrittävät täällä käyttää vaik sanoin maassaa maan tavalla ja tiedä omat oikeuteni suomalaisena naisena..
- tännenehaluaa
Olet vielä nuori, niin miksi tuhlaa elämääsi mieheen jos ei välitä sinusta paskaakaan. Mustasukkaisen miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa, sehän vain pahenee ja väkivalta tulee kuvaan mukaan. Jos tiedät suomalaisen naisen oikeudet niin ymmärrät lähteä suhteesta, et muslimimiestä pysty muutamaan. Tottakai myös perhe haluaa suomeen saahan täällä ilmaiseksi elellä veronmaksajien rahoilla.
- Elämäniparastaaikaa
Blaablaablaa, suomiukkohan se on niin tietoinen jokaisesta asiasta. Ihan turha itkeä miksi ulkomaalaiset "vie teidän naiset". Ykskään nainen ei viehäty juopoista tai nössöistä, mitä suomiukko on. Aloittaja sentään ymmärtää ja ohittaa karmean valinnan eli suomiukon, haahhshahahhaa. Suomiukko katkerana katselee kun muslimeilla naisten kunnioitus eri luokkaa, mies kantaa kauppakassini, avaa oven jne.
- jotännekin
Elämäniparastaaikaa kirjoitti:
Blaablaablaa, suomiukkohan se on niin tietoinen jokaisesta asiasta. Ihan turha itkeä miksi ulkomaalaiset "vie teidän naiset". Ykskään nainen ei viehäty juopoista tai nössöistä, mitä suomiukko on. Aloittaja sentään ymmärtää ja ohittaa karmean valinnan eli suomiukon, haahhshahahhaa. Suomiukko katkerana katselee kun muslimeilla naisten kunnioitus eri luokkaa, mies kantaa kauppakassini, avaa oven jne.
Johan tämä sekopää muslimiakka tuli tähänkin viestiketjuun riehumaan. Mitä tämä sekopää kirjoittaa mikään ei pidä paikkaansa.
- Säälittävää
Sulla on sitten kaksi vaihtoehtoa. Toinen on se nössö ja juoppo suomimies, ja toinen se selvinpäin nyrkittävä vahtikoira, jolle merkitset vain patjaa ja jonka vuoksi voit luopua kaikista oikeuksistasi. No onneks olkoon. Sinäkö sen kassin sisällön maksoit eikä kyllä muutenkaan katsella kateellisena kun tiedetään nuo asia paremmpin. Yksin et tietenkään pärjää.
- Elämäniparastaaikaa
Säälittävää kirjoitti:
Sulla on sitten kaksi vaihtoehtoa. Toinen on se nössö ja juoppo suomimies, ja toinen se selvinpäin nyrkittävä vahtikoira, jolle merkitset vain patjaa ja jonka vuoksi voit luopua kaikista oikeuksistasi. No onneks olkoon. Sinäkö sen kassin sisällön maksoit eikä kyllä muutenkaan katsella kateellisena kun tiedetään nuo asia paremmpin. Yksin et tietenkään pärjää.
Hahahhahahahaa, vai vielä pitäisi ottaa nössö tai viinaanmenevä suomiukko mieheksi? Ei koskaan enää! Nössö tai viinaanmenevä suomukko ei pysty mitään tekemään omatoimisesti, kaikki piti hoitaa itse pyykinpesusta pankkiasioihin asti. Varsinkin viinaanmenevälle suomiukolle piti olla kuin äiti: kerätä tämän likaiset vaatteet ja tyhjät kaljapullot, jotka hän heitti itse, lattialta eikä niitä osattu itse laittaa omatoimisesti omaan paikkaansa, ruokaakin piti antaa lautaselle kuin pikkulapselle jne. Nössö suomiukko taas ei osannut mitään tehdä, niin arkisetkin asiat kuten pankki, viranomaisasiat jne. jäivät minun harteille ja siinähän tietysti itsekin välillä väsyi, kun oli kaikenlaista rumbaa nuiden lomakkeiden kanssa. Katukuvassa jos jotakin ahdisteltiin tai yritettiin ryöstää niin tämä "mies" ei tullut väliin pitämään uhrin puolia. Muslimimiehen kanssa elämä on toisenlaista, minun ei tarvitse kaikkia asioita hoitaa ihan itse, vaan mieskin hoitaa osuutensa ihan omatoimisesti. Miehelle ei tarvitse olla äiti, vaan hän osaa ruokapöydässä ottaa itse ruokaa lautaselle ja laittaa likaiset vaatteet pyykkikoriin ja tyhjät pullot/tölkit pussiin. Jos joku yrittää minua ahdistella, niin muslimimies pitää aina puoliani, myös vieraille ihmisille olla ihnmillisiä ja kohteliaita. Olen vain paljon onnellisempi muslimin kanssa kuin suomiukon. Säälin teitä, jotka tyydytte suomiukkoon. Muslimimiehen ottaessa kohtaisitte totuuden kuten minä kohtasin.
- erkki-nimi-muutettu
Hahahhahahahaa, vai vielä pitäisi ottaa nössö tai viinaanmenevä suomiukko mieheksi? Ei koskaan enää! Nössö tai viinaanmenevä suomukko ei pysty mitään tekemään omatoimisesti, kaikki piti hoitaa itse pyykinpesusta pankkiasioihin asti. Varsinkin viinaanmenevälle suomiukolle piti olla kuin äiti: kerätä tämän likaiset vaatteet ja tyhjät kaljapullot, jotka hän heitti itse, lattialta eikä niitä osattu itse laittaa omatoimisesti omaan paikkaansa, ruokaakin piti antaa lautaselle kuin pikkulapselle jne. Nössö suomiukko taas ei osannut mitään tehdä, niin arkisetkin asiat kuten pankki, viranomaisasiat jne. jäivät minun harteille ja siinähän tietysti itsekin välillä väsyi, kun oli kaikenlaista rumbaa nuiden lomakkeiden kanssa. Katukuvassa jos jotakin ahdisteltiin tai yritettiin ryöstää niin tämä "mies" ei tullut väliin pitämään uhrin puolia. Muslimimiehen kanssa elämä on toisenlaista, minun ei tarvitse kaikkia asioita hoitaa ihan itse, vaan mieskin hoitaa osuutensa ihan omatoimisesti. Miehelle ei tarvitse olla äiti, vaan hän osaa ruokapöydässä ottaa itse ruokaa lautaselle ja laittaa likaiset vaatteet pyykkikoriin ja tyhjät pullot/tölkit pussiin. Jos joku yrittää minua ahdistella, niin muslimimies pitää aina puoliani, myös vieraille ihmisille olla ihnmillisiä ja kohteliaita. Olen vain paljon onnellisempi muslimin kanssa kuin suomiukon. Säälin teitä, jotka tyydytte suomiukkoon. Muslimimiehen ottaessa kohtaisitte totuuden kuten minä kohtasin.
yhteenpötköönsuoltavavajakki.
- tunis
siis mieheni on nuori ja minä olen vanhempi..ikä ei ole ongelma..turvapaikkaa hän tuli tänne hakemaan.mutta päätöstä ei vaan kuulu kohta vuosi mennyt.tiedän kyllä tasan tarkkaan kaikki ja en ole sinisilmäinen,mutta katsotaan.kaikki menee niin kuin on tarkoitettu.
- mistänäitähullujatulee
Kyllä aika sinisilmäinen pitää ihmisen olla, jos pakolaisen kanssa menee naimisiin. Toivotaan ettei saa jäädä suomeen, mikä velvollisuus meillä on kaikki loiset elättää. .
- mitäiloa
Miten säälin näitä naisia . Minkä ilon nämä miehet tuo elämään, täysin yhteiskunnan elättiä eivät tuo ruokaa pöytään eivät maksa mistään muustakaan . Pelkkä seksi ei kauan riitä eikä sillä elä.
- osasinodottaa
Onpa tyhmä vastaus , mutta mitäpä muuta vajakilta voi odottaa.
- Oniloa
mitäiloa kirjoitti:
Miten säälin näitä naisia . Minkä ilon nämä miehet tuo elämään, täysin yhteiskunnan elättiä eivät tuo ruokaa pöytään eivät maksa mistään muustakaan . Pelkkä seksi ei kauan riitä eikä sillä elä.
Suomiukko tuo kaljaa pöytään, omaan käyttöönsä kyllä. Arabimies taas elättää perheen, nainen saa käyttää omat rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa. Suomiukko jaksaa vaan valittaa ja ostaa alkoholia, mamujen vika jne. Paljon nuo tuntemani suomiukot käyttää rahansa alkoholiin ja rahaa ei sitten muuhun käyttöön. Kaupassakin monesti nähnyt suomalaisperheitä, joiden lapset halusivat jogurttia mutta vanhemmat sitten osti alkoholia itselleen.
- riittääjohölmöily
Oniloa kirjoitti:
Suomiukko tuo kaljaa pöytään, omaan käyttöönsä kyllä. Arabimies taas elättää perheen, nainen saa käyttää omat rahansa (jos käy töissä) mihin haluaa. Suomiukko jaksaa vaan valittaa ja ostaa alkoholia, mamujen vika jne. Paljon nuo tuntemani suomiukot käyttää rahansa alkoholiin ja rahaa ei sitten muuhun käyttöön. Kaupassakin monesti nähnyt suomalaisperheitä, joiden lapset halusivat jogurttia mutta vanhemmat sitten osti alkoholia itselleen.
Missähän ruokakaupassa myydään alkoholia? Ei mitään järkeä tämän sekopään kirjoituksissa. Miksi poistetaan viestejä, mutta tämän sekopään kirjoituksia ei.
- Tässähyväselitys
riittääjohölmöily kirjoitti:
Missähän ruokakaupassa myydään alkoholia? Ei mitään järkeä tämän sekopään kirjoituksissa. Miksi poistetaan viestejä, mutta tämän sekopään kirjoituksia ei.
Se on se ylläpidon tyypin ilo sekoittaa pakkaa. Katoin nääs näille toimittajien retkuille ei makseta tarpeeksi hyvää palkkaa tai ei anneta tarpeeksi hyviä juttuja, siksi vittuilevat kunnon kansalaisille ja pitävät heitä hölmöimpinä kuin itse ovat.
- avioliitosta
Olen naimisissa arabimiehen kanssa. Vaikeaa on ollut mutta aina hän on avoimesti kertonut meistä perheelleen ja äitinsä on ollut käymässäkin. Minua huolestuttaisi kovasti, jos mies ei edes kertoisi perheelleen avioliitosta. Kihlaus Suomessa ja maistraattiavioliitto ei välttämättä tarkoita hänelle ja hänen perheelleen oikeaa avioliittoa, jos islamilaista avioliittoa ei ole solmittu. Itse en ole solminut islamilaista avioliittoa, ja tiedän, että avioliittomme ei siten voisi olla virallinen mieheni kotimaassa. Koska kuitenkin arabikulttuureissa perhe on tärkeä ja vanhempien mielipiteet merkittävässä asemassa, niin mielestäni suhteenne on heikoilla niin kauan kuin hän ei kerro sinusta ja perhe pidä sinua miehesi puolisona. Vaikka tietäisit asiat noin periaatetasolla, niin suhteeseen vaikuttavat myös tunteet. Sinun tulisi varmistua, että miehesi on kanssasi rakkaudesta ja suunnittelee myös tulevaisuutta kanssasi. Sinun tulisi varmistua, että hänellä ei ole esim vanhempien valitsemaa morsianta, koska se voisi olla yksi syy siihen, että hän ei uskalla kertoa sinusta.
- tunis
Niinhän sanoikin,että islamilainen avioliitto olisi oikea.olen kysynyt asiasta,etä onko mahdollisesti joku "vaimo" katsottuna kotimaassa,ei kuulemma ole,mutta joskus tulee tunne,et voisi ollakin.en minäkään kertonut perheelleni tästä liitosta,tietävät että olen hänen kanssaan,mutta olin aiemmin avioliitossa ulkomaalaisen kanssa ja ajattelin pitää matalaa profiilia katsotaan miten menee ja onko meillä tulevaisuutta yhdessä.
- kklljjl
Seurustella voi ilmankin, että mennään heti naimisiin. Tässä on menty selvästi liian nopeasti naimisiin. Joissain kulttuureissahan mieskin pyytää vanhemmilta lupaa mennä naisen kanssa naimisiin. Oletko vaihtanut uskonnon islamin uskoon?
Itse laittaisin avioliiton ehdon jatkoksi, että perheelle kerrotaan ja perhe tavataan tai sitten erotaan. - tunis
melkein vuosi oltiin yhdessä ja asuttinkin ennen kuin kihloihin mentiin ja naimisiin 1.6 v yhdessä olon jälkeen..et ei kiireellä..
- tunis
en ole vaihtnut islamin uskoon..olen lukenut alan kirjallisuutta,myös mieheni suositteli ja myös ihan omasta mielenkiinnosta..
- tunis
ei edelleenkään kerro perheelleen minusta ja naimisiin menosta..mitähän ongelmia hänelle voisi tulla asiasta,olen sanonut suoraan,jos hänellä oisi joku tyttö katsottuna kotimaasaan,mutta kieltää ettei ole.mutta joskus suuttuu,kun kysyn,,osuinko sittenkin oikeaan..hän sanoo ettei vanhemmat pidä kristityistä en tiedä onko näin..
- ChinaDragon
Teoriassa jokainen mies maailmassa voisi olla naimisissa 150 naisen kanssa ilman että miehen kotimaan viranomaiset tai perhe olisivat tietoisia asiasta.
Miehen tulisi hakea vain monta todistusta kotimaansa viranomaisilta jossa todistettaisiin hänen olevan single. Menee toiseen maahan, ottaa vaimon, menee naimisiin ilman suhteen virallistamista kotimaassaan.
Noin voisi tehdä vaikka 150 kertaa eikä siitä edes jäisi kiinni?!
Ongelmia tulisi ainoastaan siinä vaiheessa jos suhteet haluttaisiin virallistaa myös miehen kotimaassa. Käytännössä ennen tuota vaihetta mies ei ole naimisissa kotimaassaan vaikka olisi naimisissa 150 eri maassa:)- uskollisuudesta
Näinhän oli käytännössä aiemmin merimiehillä. Naisia joka satamassa. Ex-anoppini sanoi minulle etsiessäni eron jälkeen uutta miestä, että älä muusikkoa ota :). Minulle miehen ulkonäköä ja varallisuutta tärkeämpää on aina ollut uskollisuus. Hyväsydäminen mies (tai nainen) ei mielestäni sydämensä hyvyyden ja sisäisen moraalinsa tähden voisi pitää salasuhteita riippumatta siitä, mistä maasta tai mistä kulttuurista olisi kotoisin.
- suomisika
Arabimiehet ovat todella raamikkaita, heillä on hyvä maku pukeutumisen suhteen eivätkä pukeudu suomiukkojen tavoin huumoripaitaan ja verkkareihin. Suomiukko jää kakkoseksi kaikessa, hän ei ole aviomiesmateriaalia mitä tulee juopottelun seurauksena sammuttua joka viikonloppu sohvalle. Ja kaiken lisäksi suomalainen nainen joutuu kärsimään suomiukon sikamaisesta olemuksesta kuten röyhtäilystä, piereskelystä, kaljatölkkien heittämisestä lattialle ja jatkuvasta kirosanojen viljelystä. "Äiti" (vaimo) tietysti kerää lattialta suomiukon heittämät tyhjät kaljatölkit pussiin ja likaiset vaatteet pyykkikoppaan, kun niitä ei osata itse omatoimisesti laittaa oikeille paikoille.
- haeapua
Miksi ei poisteta tämän sairaan naisen kirjoituksia . Miksi saa riehua ja haukkua.kaikki suomalaiset. Ei ole kotona kaikki hyvin jos mielin on noin synkkä.
- ChinaDragon
"Arabimiehet ovat todella raamikkaita, heillä on hyvä maku pukeutumisen suhteen eivätkä pukeudu suomiukkojen tavoin huumoripaitaan ja verkkareihin. Suomiukko jää kakkoseksi kaikessa"
Onko tämä syy siihen että muslimimiehiä nyt tulee Suomeen? Suomi on sinusta paska maa ja nämä uudet ihmiset tekevät siitä paremman, samanlaisen kun se ihana oma kotimaansa?
Arabimiehet ovat yleensä aika köykäisiä. He eivät omaa useinkaan voimaa ja lihasmassaa jotta heitä voisi kutsua "raamikkaiksi".
Mittaa se oman arabisi vyötärön ympärys ja rinnan ympärys ja huomaat ettei mittaustulos ole 35 cm rinnanympäryksen eduksi kuten normaalilla suomalaisella miehellä ChinaDragonilla:)
Harva arabi on hyvä treenikaveri, käsipainotkin ovat alle 20 kg kun pumppaavat hauista, itse käytän puolta suurempia rautoja.
Raamikas tarkoittaa ettei omaa rasvaista kehoa, usein arabit omaavat aika paljon rasvaa mutta vatsaa heillä ei silti usein ole. Johtuu ruokavaliosta.
Se miten ihminen pukeutuu ei tee ihmistä huonommaksi tai paremmaksi. Lähinnä naurattaa nämä teinimäiseen pukeutumiseen ihastuneet 30 vuotiaat arabimiehet. Heidän seuranaan on usein 45 vuotiaita tiukkoihin teinifarkkuihin pukeutuneita suomalaisia vanhoja rouvia. Ei oikein tyyli edusta sitä oikeaa tyylikkyyttä, mutta sama miten pukeutuvat jos tykkäävät.
- ibrahim99
Hshahahaa ja kohta alkaa se ikävämpi puoli, eli jonkun asteinen väkivaltaisuus. Eroa pian ettei yhteiskunta ala hylkimään sua. Myöhemmin huomaat tulleen huijatuksi ja kärsit siitä kauan. Monelle on käynyt noin.
- Hu8iiiii
Hairahtaneet samaan koneeseen
- RiiLapp
Milloin säädetään laki, että suomalaisen on omilla tuloillaan kyettävä elättämään ulkomailta muuttava puoliso? Oleskelulupa väliaikaiseksi avioliiton keston ajan. Jos ero, piuhh, puolison poistuttava maasta. Jos liitto ikuinen, mitä väliä olisiko oleskelulupa väliaikainen vai pysyvä?
- ChinaDragon
Tuo olisi hyvin käypä laki joka tulisi saada voimaan mitä piakkoin, koskien myös niitä pakolaisia jotka eivät olisi vielä saaneet Suomen kansalaisuutta.
Toisaalta, tällainen voisi lisätä pakolaisten suosiota, yhteiskunta maksaisi kotoutumisajan mutta normaalien maahanmuuttajien suhteen sen tekisi puoliso.
Missä olisi siis tasa-arvo normaalisti muuttaneiden ja pakolaisten suhteen..hmm.
Voisimmeko kieltää pakolaisten naimisiinmenon ennen Suomen kansalaisuutta? Tuskin!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368