Miks naiset ei uskalla paskantaa???

imeparsaa

Pitää aina jolu vesihana laittaa päälle, että kakkaaminen kuulu...

37

931

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfvdfgvsdf

      yleisvessat ku on niin kaikuvia ja niisä on liia höttöset ovat ja seinät ja liikkaa kaakelia. Pitäisi olla lattioilla paksut perssialaiset matot, seinillä ryijyt ja katto höyläämätöntä lankkua sekä vc-pytyssä sisäreunat, siis se koko koppa jonhi tekokarvan peitossa. lisäksi pönttö täynnä paksua öljyä mikä ei loiskahtais jnkin siihen puotessa. Täten äänten kimpoilumahikset putoais ja säästyis arvokasta valtion vettä. Toki mikäli tällaisiin muutoksiin ei ryhjytä kaikissa yleisvessoissa, voi kakatessaan matkia jotain äänekästä laulajaa, vaikka Dewin townsendia, kirkumisenhan naiset osaa https://youtu.be/7rMzit6DZrg?t=7

      • sträppärijäbä

        Olen muuten halannut Devin Townsendiä erään tämän keikan jälkeen. Ei mul muuta.


    • Itsekin laitan jos mies tulee wessaan mutta yleisesti saan häädettyä mutta pesen peräni sen jälkeen käsisuihkulla on vain inhottava pyyhkiä ja tuntuu että hajut ei lähde

    • DdxxzAw

      Koska tämä rikkoisi romanttisen mielikuvan naisesta, eihän pieru ja kakka kovin romanttista ole eikä seksikästä. Tosiasia kuitenkin on että naisilla on samalainen rusinareikä kuin miehillä ja sieltä tulee pieruja ja kakkaa

      • sinkkunainenn

        En ole muuta väittänytkään. Perseestä paskani tulee ja sen lotjautan pönttöön niin että roiskuu.


      • Naisasialooser11

        Naiset eivät piere eivätkä pasko, ne ovat miesten hommia. Voisiko joku muka kokea mitään romanttisia tunteita naista kohtaan joka istuu paskalla?


      • sinkkunainenn
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Naiset eivät piere eivätkä pasko, ne ovat miesten hommia. Voisiko joku muka kokea mitään romanttisia tunteita naista kohtaan joka istuu paskalla?

        Olen pierryt ja paskonut säännöllisesti. Jos romantiikka romahtaa sen takia niin eipä voi mitään.


      • Naisasialooser11

        No ei ihme, että olet sinkku. Kyllä miehet haluvat naisen joka ei piere eikä pasko ja jonka perse tuoksuu ruusulle. YTM kaverini virolainen naisellinen nainen ei ainakaan koskaan ole paskalla käynyt saati pieraissut, ainakaan kaverini ei ole koskaan kertonut saaneensa naistaan sellaisesta kiinni. Miesmäiset suominaiset toki saattavat jotkut paskoa ja jopa piereskellä.


      • sinkkunainenn
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        No ei ihme, että olet sinkku. Kyllä miehet haluvat naisen joka ei piere eikä pasko ja jonka perse tuoksuu ruusulle. YTM kaverini virolainen naisellinen nainen ei ainakaan koskaan ole paskalla käynyt saati pieraissut, ainakaan kaverini ei ole koskaan kertonut saaneensa naistaan sellaisesta kiinni. Miesmäiset suominaiset toki saattavat jotkut paskoa ja jopa piereskellä.

        Kai se sinkkuuteni sitten siitä johtuu. Paskominen jatkuu joka tapauksessa. Eipä ole riskiä jännämiehestäkään.


    • hygieniaaaa

      Siksi laitetaa vesihana päälle, kun se perse pestään paskantamisen jälkeen.

      • Just näin. Hyi olkoon, miehet taitaa olla aikamoisia kakkapeppuja kun tuo oli ihmeteltävä uusi tieto.


    • Heh aijaa. Kyllä mä ainakin uskallan. :)

      Onhan se alkuun hiukan vaivaannuttavaa, jos tuppaa pierettämään istunnolla. Mutta kyllä siihenkin tottuu, kun tarpeeksi kauan pierukopin toisen kanssa jakaa. :)

      • kaisanoasaa

        Sattui joskus 20 vuotta sitten hauska tapaus kun työkkäri pakotti minut kursseille. Jos en menisi, päiväraha katkaistaisiin. No minähän menin sellaiselle kurssille missä pääsi kaikkein helpoimmalla ja kävikin tuuri, siellä oli joukossa naisiakin ja pari oikein hyvännäköistäkin sutturaa sekä yksi todellinen kaunotar.

        Minulla oli mulkku suorana kaiket päivät kun kyttäsin sitä kaunotarta. Hänellä oli pitkät tummanruskeat hiukset, kauniit silmät, pienehköt tissit mutta upea perse sekä pitkät sääret. Ei minun opiskelustani tullut mitään, jos olisi muutenkaan tullut mutta silloin ei ainakaan.

        Meidän luokkahuone oli eri rakennuksessa kuin ne varsinaiset työtilat ja siellä työtiloissa oli vessat tehty sillä tavalla jännästi että niissä kopeissa oli vain seinät ympärillä mutta sekä ylhäältä että alhaalta ne olivat auki. Miesten ja naisten vessat olivat saman käytävän varrella, eri puolilla käytävää mutta vastakkain. Ja sellaisessa suuressa avarassa aulassa kun olivat ja ylhäältä ja alhaalta auki niin kaikuihan siellä.

        Kerran sitten eräänä työpäivänä, meillä oli teoriaa ja työtä eri päivinä, menin ruokalasta tullessani vessaan istumaan ja siinä odotellessani joku päästi käytävän toisella puolella naisten vessassa oikein mojovan pierun. Minua rupesi naurattamaan se, ja kun kuulin että vessa vedettiin niin minulle tuli kiire päästä myös ulos jotta näkisin kuka siellä isolla tykillä ammuskeli.

        Kuulin kun lukko raksahti ja ovi käytävlle aukesi ja samalla avasin minäkin oven toisella puolella ja astuin käytävälle. No se meidän ryhmän tumma kaunotarhan se sieltä toiselta puolelta tuli. Minä näytin sille peukkua ja kysäisin että "lähtikö paha henki pois?" johon muija vastasi että "lähti se".


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Sattui joskus 20 vuotta sitten hauska tapaus kun työkkäri pakotti minut kursseille. Jos en menisi, päiväraha katkaistaisiin. No minähän menin sellaiselle kurssille missä pääsi kaikkein helpoimmalla ja kävikin tuuri, siellä oli joukossa naisiakin ja pari oikein hyvännäköistäkin sutturaa sekä yksi todellinen kaunotar.

        Minulla oli mulkku suorana kaiket päivät kun kyttäsin sitä kaunotarta. Hänellä oli pitkät tummanruskeat hiukset, kauniit silmät, pienehköt tissit mutta upea perse sekä pitkät sääret. Ei minun opiskelustani tullut mitään, jos olisi muutenkaan tullut mutta silloin ei ainakaan.

        Meidän luokkahuone oli eri rakennuksessa kuin ne varsinaiset työtilat ja siellä työtiloissa oli vessat tehty sillä tavalla jännästi että niissä kopeissa oli vain seinät ympärillä mutta sekä ylhäältä että alhaalta ne olivat auki. Miesten ja naisten vessat olivat saman käytävän varrella, eri puolilla käytävää mutta vastakkain. Ja sellaisessa suuressa avarassa aulassa kun olivat ja ylhäältä ja alhaalta auki niin kaikuihan siellä.

        Kerran sitten eräänä työpäivänä, meillä oli teoriaa ja työtä eri päivinä, menin ruokalasta tullessani vessaan istumaan ja siinä odotellessani joku päästi käytävän toisella puolella naisten vessassa oikein mojovan pierun. Minua rupesi naurattamaan se, ja kun kuulin että vessa vedettiin niin minulle tuli kiire päästä myös ulos jotta näkisin kuka siellä isolla tykillä ammuskeli.

        Kuulin kun lukko raksahti ja ovi käytävlle aukesi ja samalla avasin minäkin oven toisella puolella ja astuin käytävälle. No se meidän ryhmän tumma kaunotarhan se sieltä toiselta puolelta tuli. Minä näytin sille peukkua ja kysäisin että "lähtikö paha henki pois?" johon muija vastasi että "lähti se".

        Semmosia ne työkkärit tuppaa olemaan. Pakko pakko ja pakko.

        Heh, kaikilla ei huumorintaju riittäisi tuohon tokaisuun vastata takaisin, että lähti se. Voisi suuttua, jos kysytään pahoista hengistä. Nää huumoriksi pistämiset ei ole kaikkien heiniä tällä saralla. :)

        Minusta taas oli joskus muinoin vähän ensin noloa ja sitten oikeastaan kotvan kuluttua huvittavaakin, kun silloinen poikakaverini ilkimolskis ilkosillaan nousi aamulla sängystä ja käveli dvd-hyllylle. Kyykistyi siihen kykkysiin leveään haara asentoon ja samassa pääsi oikein rämäkkä pierun pöräys. Siinä se kekkuloi ihan kun mitään ei ois tapahtunutkaan, mutta mulla vähän ilme venähti. Hyiii helve...pierasko se oikeesti!! Joo kyllä. Hajua ei sentään kantautunut sieraimiin, mutta oli se jotenkin vähän hämmentävää. Tääkin heppu oli semmonen aika ujo vielä kaiken lisäks. ;)

        Oltiin ihan vasta uunituore pari vielä silloin ja tuommoset asiat just tuntuisi silloin olevan vielä kauhean noloja ja vaivaannuttavia itsekullekin. Pissallekin piti mennä siinä vaiheessa, kun jo oli kupla noussut otsaan, ihan kun ei olis kehdannut aiemmin ilmoittaa, että pitäs mennä vessaan tai poisua vaan toiletille päin. Tämmöset normaalit kehontoiminnat oli siihen aikaan vielä arkoja juttuja. Toisen silmille ja korville. :)

        Onhan ne joillekin aina arkoja ja hyi sopimatonta juttuja.


      • Iaskin..väärin

        Huh huh, ihan Heppamattilan mitalla töräyttelet aamuin illoin :)


      • Iaskin..väärin kirjoitti:

        Huh huh, ihan Heppamattilan mitalla töräyttelet aamuin illoin :)

        Tuskin kuuluu sinne pitäjään saakka, on tässä aika paljon kilsoja välissä kuitenkin.☺️


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tuskin kuuluu sinne pitäjään saakka, on tässä aika paljon kilsoja välissä kuitenkin.☺️

        Pakko laittaa tähän ketjuun yks tosijuttu, kun joskus aikoinaan oli eräs tosi kaunis nainen ollut lähellä mun enoa junassa. Siihen aikaan voi sanoa, että kuului hienostoon. Oli kukkahattua ja kallista mekkoa. No nainen oli jotain kurkottanut lattialta ja kuinkas muuten kuin perästä kuului. Madame oli täräyttänyt toisenkin kerran, mutta nyt tarkoituksella ja sanonut, että menkööt samalla häpeällä.


      • ysärin.nuorisotyötön
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Sattui joskus 20 vuotta sitten hauska tapaus kun työkkäri pakotti minut kursseille. Jos en menisi, päiväraha katkaistaisiin. No minähän menin sellaiselle kurssille missä pääsi kaikkein helpoimmalla ja kävikin tuuri, siellä oli joukossa naisiakin ja pari oikein hyvännäköistäkin sutturaa sekä yksi todellinen kaunotar.

        Minulla oli mulkku suorana kaiket päivät kun kyttäsin sitä kaunotarta. Hänellä oli pitkät tummanruskeat hiukset, kauniit silmät, pienehköt tissit mutta upea perse sekä pitkät sääret. Ei minun opiskelustani tullut mitään, jos olisi muutenkaan tullut mutta silloin ei ainakaan.

        Meidän luokkahuone oli eri rakennuksessa kuin ne varsinaiset työtilat ja siellä työtiloissa oli vessat tehty sillä tavalla jännästi että niissä kopeissa oli vain seinät ympärillä mutta sekä ylhäältä että alhaalta ne olivat auki. Miesten ja naisten vessat olivat saman käytävän varrella, eri puolilla käytävää mutta vastakkain. Ja sellaisessa suuressa avarassa aulassa kun olivat ja ylhäältä ja alhaalta auki niin kaikuihan siellä.

        Kerran sitten eräänä työpäivänä, meillä oli teoriaa ja työtä eri päivinä, menin ruokalasta tullessani vessaan istumaan ja siinä odotellessani joku päästi käytävän toisella puolella naisten vessassa oikein mojovan pierun. Minua rupesi naurattamaan se, ja kun kuulin että vessa vedettiin niin minulle tuli kiire päästä myös ulos jotta näkisin kuka siellä isolla tykillä ammuskeli.

        Kuulin kun lukko raksahti ja ovi käytävlle aukesi ja samalla avasin minäkin oven toisella puolella ja astuin käytävälle. No se meidän ryhmän tumma kaunotarhan se sieltä toiselta puolelta tuli. Minä näytin sille peukkua ja kysäisin että "lähtikö paha henki pois?" johon muija vastasi että "lähti se".

        kateellinen olen, miksen minä koskaan päässyt tai joutunut kursseille jossa olisi ollut hottiksia. Pelkkiä puliukkoja vaan, jotkut kehtasivat tulla humalassa kurssillekin ja vetäjät jopa katsoivat läpi sormien sitä touhua :/ Vittu mitä porukkaa.

        20-vuotta sitten olin 22v ja tähän aikaan 1997 työttömänä. Siihenastinen työkokemus oli vaan muutaman pätkätyön pituinen. Ammatillisen koulutuksenkin olin käynyt mutta eipä vaan valittu meikäläistä töihin.


      • Dissident kirjoitti:

        Pakko laittaa tähän ketjuun yks tosijuttu, kun joskus aikoinaan oli eräs tosi kaunis nainen ollut lähellä mun enoa junassa. Siihen aikaan voi sanoa, että kuului hienostoon. Oli kukkahattua ja kallista mekkoa. No nainen oli jotain kurkottanut lattialta ja kuinkas muuten kuin perästä kuului. Madame oli täräyttänyt toisenkin kerran, mutta nyt tarkoituksella ja sanonut, että menkööt samalla häpeällä.

        Tottahan se on, kyllä se samalla häpeällä menee toinenkin töräys. Kolmas jo naurattaa neljännestä puhumattakaan. Vaikkei nyt pierujutut varsinaisesti kuulukaan topikkiin, mutta ns. nolot jutut saa usein nauramaan. Kämmit ja kömmähdykset. Salakavalat leijat ja tuhnut menköön samaan laariin.

        Ottaa huumorilla sen sijaan, että synkistyis tai vajois maanalle.😊


    • sellainen.kokemus

      Tästä tulikin mieleen että kerran kävin tyttöystävän kanssa reissulla ja hänellä tuli hotelliin päästyä vatsatauti. Siinä sitten heikosti äänieristetyn seinän takana kuulin naisen ripuliäänet täydessä komeudessaan.
      Ei kyllä edes vaikuttanut mihinkään haluihin, edelleen halusin peppuseksiä tuon jälkeen :)

      • Pillujen--asiantuntija

        Mulla sama 164cmMiehen kanssa.


      • No eiköhän tuo aika luonnollista ole, ettei syöty sisällä kaikkineen pysy ellei ole muumi. Miten nyt voi luonnolliset asiat niin kauheita joillekin olla kestää, en ihan tajua.


        Ei nyt ehkä silti esitelmää tarvis paskalla käymisestä pitää.🙄


    • .. Jotkut varmaan ja jotkut ei.. Ja jotkut jotain muuta.. ;P

      .. Olipas taas tyhmää vastata selviä asioita.. Kai.. ;D

    • Onhan se pissikakkahommat monelle arkoja asioita. Mutta vanha sananlaskuhan on, että se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa. Että ehkä siinä voi olla perää. Kai sekin on hyväksyttävä, että joskus peräaalto antaa ääntä ja kakka antaa esiääniä varoittaakseen tulostaan. Lisäksi Kärsherhän keksi vaimonsa pissaamisesta, että paineistettu neste irroittaa jarrujäljet pöntöstä leikiten ja kehitti siitä painepesurin. Ei kaikkia keksintöjä tarvitse kuureissulla keksiä.

      • Hahaa. Hee, niinkö se painepesuri onkin keksitty?! Vois sanoa notta meleekonen paine on rouvalla ollut suuttimissaan. 😃


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Hahaa. Hee, niinkö se painepesuri onkin keksitty?! Vois sanoa notta meleekonen paine on rouvalla ollut suuttimissaan. 😃

        No siis onhan siinä varmaan voinut olla vaikka jonkun raparperin jälkeisiä oksaalihappoja matkalla viemärijärjestelmään, mitkä irroittaa myös tehokkaasti veneen pohjasta leväkasvustoakin. Mutta itsekin olen virtsasuihkulla koittanut saada jarrutusjälkiä pöntön reunalta pois. Melko tuoreet irtoaa, mutta kuivaneempi vanha jälki vaatisi lisää painetta. Olen kokeillut laskemalla sitä korkeammalta, säiliön päältä (kerkeää kiihtyä maan vetovoiman vaikutuksesta) mutta osumatarkkuus huonontuu ja suihku leviää, mikä ilmenee myös vessanhuoltajan antamassa palautteessa. Eli kyllä se lähtöpaine on tässä se juttu.


      • Dissident kirjoitti:

        No siis onhan siinä varmaan voinut olla vaikka jonkun raparperin jälkeisiä oksaalihappoja matkalla viemärijärjestelmään, mitkä irroittaa myös tehokkaasti veneen pohjasta leväkasvustoakin. Mutta itsekin olen virtsasuihkulla koittanut saada jarrutusjälkiä pöntön reunalta pois. Melko tuoreet irtoaa, mutta kuivaneempi vanha jälki vaatisi lisää painetta. Olen kokeillut laskemalla sitä korkeammalta, säiliön päältä (kerkeää kiihtyä maan vetovoiman vaikutuksesta) mutta osumatarkkuus huonontuu ja suihku leviää, mikä ilmenee myös vessanhuoltajan antamassa palautteessa. Eli kyllä se lähtöpaine on tässä se juttu.

        Tsäähh, no käy ihan järkeen mut säiliön päältä!?! Miten hitos se onnistuu??🚽


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tsäähh, no käy ihan järkeen mut säiliön päältä!?! Miten hitos se onnistuu??🚽

        Huonosti.


    • umpisuoli

      Niin, mutta on olemas niin fiiniä tyttöjä, etteivät koskaan käy paskalla

      • Älä viitti, jossain lehdessä oli juttuakin kun nuori nainen oli pantannut ulostamista ja tuli aika paska lopou, kuoli. Onko tarina totta vai median luoma kertomus, mutta ei ehkä kannata testata.🤔🤢


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Älä viitti, jossain lehdessä oli juttuakin kun nuori nainen oli pantannut ulostamista ja tuli aika paska lopou, kuoli. Onko tarina totta vai median luoma kertomus, mutta ei ehkä kannata testata.🤔🤢

        Loppu siis suomeksi, lopou meidän marssilaisten kielellä.😳


      • piereskelevä

    • Anonyymi

      Miksei vessassa voisi olla radio, jos ei halua että luontoäänet kuuluu, kivempi olisi istua tulostamassa jos radio kuuluisi, voisi lisätä volyymia ettei rupsut kuulu

    • Enpä oo tainnu vesihanaa valuttaa, mut nuorempana uuden kumppanin ollessa samassa asunnossa oon koittanu kakata mahollisimman äänettömästi, ja pieruaki pidätelly.

      Ja kyllä sitä vieläki vieraampien ihmisten seurassa koittaa ainaki pahimpia töräyksiä säästellä, tuttujen kans sit voi vaikka pierrä kilpaa😃

    • Anonyymi

      Sanokaa eihän emilia clarke paskannan, eihän. Mun maailma romahtaa jos daenerys istuisi vessanpöntöllä rupsuttelemassa. Daenerys on kaikkein kaunein nainen mitä voi olla en voi kuvitella häntä vessanpönttöllä

      • Anonyymi

        Ei daenerys käykään paskalla koska hän on fiktiivinen hahmo


    • Anonyymi

      Voi johtua siitä että mies on liian ruma jota häpeää se nainen itse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe