Kuopasta takaisin maanpinnalle

SNR86

Terve!

Aiheita treenaamisesta on varmaan miljoonia täällä. Aloitetaan nyt perusasioista. Olen nyt 31 vuotias 75 kiloinen narukeppi entisen alamaailmaelämäni takia. Ennen oli elopaino jo sielä lähempänä 94-95 kiloa, ja tämä oli lihasmassaa. Epäpuhdasta sellasta eli mömmöjä meni. Nyt olen eri mies, en hae juurikaan massaa vaan perus fyysistä kuntoani takaisin että en ole tällainen kankea kanki joka jaksa juuri kolmeakymmentä punnerrustakaan tehdä, saatika vetää yli kuutta leuanvetoa.

Eli siis, pyydän ihmiset teiltä jotka osaatte ja tiedätte miten treenataan natuna oikein ja tehokkaasti, että räätälöitäisiin tälle sällille muutakin kroppaan kun tatuointia. Punttisalille en mene ainakaan puoleen vuoteen, näin sanoi ihan henk koht lääkärinikin nivelten yms takia. Etunojapunnerrukset, kyykyt, leuat, dipit, kaikki mahdollinen "street workout" meininki menee. Luotan teihin, ja toivoisin perään vielä omakohtaisianne kokemuksia treeneistänne himassa/ulkona, että onko tullut näkyvää ja pisteenä i:n päälle erikoistekniikat näihin liikkeisiin otan enemmän kuin mielelläni vastaan.

Kiitos, - Nico

1

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulahuvud

Investoi pariin kolmeen kahvakuulaan, se on tehokasta treeniä kotosalla, olen huomannut. Suht lyhyt jämäkkä treeni riittää, itse teen puol tuntia 3-4 krt vko. Samalla treenillä kehittyy aerobinen ja lihas. En ole salilla enää kuulien hommaamisen jälkeen käynyt, ei tartte. Nopeaa ja tehokasta. Tehokkaita ohjelmia ja liikkeitä löytyy hyvin netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe