Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko jollakin onnistunut suhde

Opoppoppoo

...hieman vastenmieliseen kaveriinsa?

Tai siis kaveriin, johon ette koe mitään seksuaalista vetovoimaa tai muutenkaan romanttisia tuntemuksia. Vaan pelkkää kaverillista välittämistä ja tunnetta.

4

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisyyskaveriin

      Joku on vastenmielinen? Kannattaako olla edes missään suhteessa moiseen joka aiheuttaa vastenmielisyyttä? Mikä pakko se on? Kummallinen elämän katsomisen sulla kun on ystäviä jotka ovat vastenmielisiä tunteita herättäviä. Onnistua vielä suhteilemaan tuollaisen kanssa? Kaveria josta ei pidä onko sun pakko olla sen kanssa edes kaveri ? No ei joten tälläiset kyselyt kertovat kyllä sinusta paljon?

      • SeNaapurinKivaKaveri

        Itse oletan tämän olevan kysymys, että voiko suhde tuollaisen ihmisen kanssa onnistua.

        Itsellänikin oli kaveri, joka oli minusta kiinnostunut monta, monta vuotta, mutta minun tunteeni eivät koskaan vastanneet hänen tunteisiinsa. Lopulta aloin tuntea ahdistusta tätä kaveriani kohtaan, koska hän kaikesta huolimatta aina välillä selkeästi toivoi, että meistä tulisi pari, vaikka useamman kerran ilmaisin, ettei se ikinä tule olemaan mahdollista.

        Toivottavasti teillä ei käy noin, mutta älä ihmeessä aloita suhdetta vain sen takia, että säälisit kaveriasi! Jos et oikeasti välitä hänestä kuin kaverina, et tule sitä tekemään suhteessakaan. En ainakaan usko.


    • katjatartar

      Jos menee vastenmielisen puolelle, niin en usko, että voisi onnistua. Mutta kokemus on, että täysin neuraalista kaverifiiliksestä voi hyvinkin kehittyä erinomainen parisuhde. <3 Minä en hyvässä tai pahassa ajatellut aikoinaan miehestäni yhtään mitään. Ensitreffien jälkeen kohteliaasti ilmoitin, että en ole kiinnostunut hänestä, koska ei vaan tullut "sitä" fiilistä, ja ajatus oli molemmin puoleinen. Meistä kuitenkin jäi kavereita monestakin syystä, oli pari yhteistä tuttuakin. Pari vuotta myöhemmin päädyimme kaverilliseen seksisuhteeseen. Sitä kesti vuoden verran, ja silloinkin ajattelin, etten ole kiinnostunut mistään muusta kuin hänen "teknisestä" suoristuksesta seksissä. Tämäkin oli siis ihan yhteinen päätös, että vain toisinaan seksiä, kun molemmat yksin eleli.

      Mutta niin siinä vain kävi, että aloimme nähdä toisemme uudessa valossa... Päädyimme parisuhteeseen, joka on ollut molemmille ylivoimaisesti rakastavin, ihailevin ja onnellisin. Yhteisiä parisuhdevuosia nyt takana 8, yhteinen perhe ja minun silmissäni mieheni on tänä päivänä maailman seksikkäin mies. Mieheni tuntuu ihailevan samoin minua.

    • joopaa

      TÄ? Miksi alkaa parisuhteeseen "vastenmielisen" kaverin kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe