Vanhoina hyvinä aikoina. OIKEAN MIEHEN KANSSA!
Joku lyttää vanhemmat naiset. Oikea naisvihaaja olet. Mutta rypistytt sinä itsekin.Ei kannata paasaa noin paatoksella.
Sä et nilkkipoika tiedä halusta ja himosta mitään vielä. Jos tyydyt itseään peilailevaan meikattuun neitokaiseenjoka on että onks mul kaikki ok kohdalla ja tukka hyvin ym.
Vaikka ei olisi ihan tiukka Sixpack mulla mut rakastaa MÄ osaan. Sängyssä ja ulkopuolella. Ja jos et kuumene siitä miten kostun pelkästä seisokista ja suukottelusta puhumattakaan muusta kuumasta. Sanot että ollaan ällöjä niin sano että itsestäsi sinusta ole mihinkään.älä suotta sekoile
Kiimassa ollaan
Hyvässäiässä
4
129
Vastaukset
- Sullaeitoimi
Niin tää oli tälle joka kirjoitti että nuoret on parhaita Juu. Ja keski-ikäiset suomalaiset naiset ällöjä?
- Kokokokokokokp
Sukupuolettomat ylipainoiset naiset ovat ällöjä iästä riippumatta.
- Ladynelly
Älä sentään transuihin sekoile?!
Keski-ikäiset naiset ovat vähintään yhtä kiinnostavia, kuin nuoremmatkin! Turha ujous on karissut vuosien varrella. Kiihkoa ja intohimoa riittää, kun saan oikean naisen, taluttaa vaikka kesäiseen metsään. Kiimaista naista on aina ilo auttaa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800