Klaukkala Köyhän miehen Kauniainen???

pitääkö_paikkansa

Onko siis tosi että Klaukkala on köyhän miehen Kaunianen

3

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesimies84

En tiedä, mutta kuljen Klaukkalan kautta aina kun olen menossa Helsingistä päin
      Lopen Läyliäisten Heratukseen. Ainakin tiedän K-marketin ja Uudenmaan Leipomon
      Klaukkalasta, ja senkin tiedän että mun frendin Johannan isoveli Hannu asuu perheineen
      Klaukkalassa, ikinä en ole Hannua nähnyt (pärstäkuvan kylläkin netistä), mutta kummankin mutsin Pirjon olen nähnyt pari kertaa kohta jo 11 vuoden ajalta, jonka olen Johannan tuntenut. Kumpiikin,
      mä ja Johanna, asutaan Helsingissä, mutta eri osoitteissa kuitenkin.

• Sinua_on_sumutettu

Ei ole, koska Kauniainen on junanradan varrella ja Klaukkala taas ei ole junanrataa edes nähnyt. Veikkaanpa, että vertailuksi voit ottaa minkä tahansa pikkukaupungin tai sen osan tai kunnan junanradan varrelta, jos näin haluat vertailla.

Mutta yritäpä mennä Espoossa Matinkylän slummiin ja vaikkapa Isoon Omenaan. Siellä sitä on köyhän miehen Kauniaisiin vertailu paikallaan kaikkine vuokragettoineen ja monikulttuurisine ilmeineen. Suoraan sanoen kammottava paikka. Ja kuka sieltä haluaa ostaa itselleen kalliilla kämpän? Ja samanlainen getto taitaa tulla Kivistöstäkin, siis köyhän miehen Kauniainen.

Näethän, että matkailu pääkaupunkiseudullakin avartaa eikä tarvitse arvailla.

• Rahareiska

Ei, mulla on oikeestikin rahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3065
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2263
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1433
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1249
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      961
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      941
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      925
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      912
    Aihe