Kuinka monta askia menee päivässä?
Kuinka moni palstalainen polttaa tupakkaa?
38
593
Vastaukset
- sfsvd34v
Jos poltan, poltan vain tököjä. Minä en ala maksaa keuhkosyövän tai kurkkupöhön hankinnasta. Kun sitten saa vaikka viienkymmenen vuoden tököilyn jälkeen jonki sairauen, onkin hurjasti säästössä rahaa jolla voi hoitaa ittesä terveeksi. Jos kaikki nuo rahat ois kulunu tupakointiin, millä maksaisin hoitonii?
No ei ny sentään, muuta en polta ku halkoja sekä päreeni ajottai. Joitai vuosia sitten kyllä maistelin tököjä mutta se tapa on jääny- tyuityiio
LinerT.2 kirjoitti:
Tökö? ;D Siis keräiletkö toisten tumppaamia tupakkeja ja polttelet ne jämät? Vau... :D
Siitä on vuosia kun sitä harrastin. En sillä tarkoituksella että oisin jääny koukkuun vaa makustelunja eri merkkien ja vahvuuksien vertailun takia. Mitään jämiä ennoo kuitekaa koskaa pyytäny keltää. Samalta kai se mahtaa maistua ku kokonainenki tupakka ja niin pitkiksiki jättävät tökönsä kiireisät nykyihmiset että niisä riittää testaamista.
Liikaa niisä kyllä se papeerin käry maistaa. Sikaari vois maistua pareelta, puhumatikaan piipusta. Mutta jos joskus tekee mieli tökön nähessää panne se palamaan niin toennäkösimmin tahdon siten vain elää uuestaan esiin ne musitot joita liittyi ensimmäisiin maistelukertoihin.
Sehä tiietää että maut ovat enimmäkseen hajuja. Minä lisäisin vielä että hajut taasen ovat muistoja
- ikisinkkumies22
En polta enkä ole koskaan polttanut. Joskus olen maistanut enkä tykännyt. Enkä tykkää tupakansavustakaan.
Nyt olen kyllä ajatellut että pakottaisin itseni aloittaamaan tupakanpolton. Tupakkapaikalla olisi luontevaa tehdä tuttavuutta siellä oleviin naisiin. Tulee poltettua ja aski menee päivässä, puolessatoista... Joskus kestää pitempään, joskus vähemmänaikaa.
- Ame_Iie
Hyi sua Pissident (Ureahammas?)
Kannattaa lopetella. Se alkaa vaikuttamaan pahasti potenssiin. Muistaakseni olit jotain 40-vee hujakoilla. Muutamakin kaveri on kertonut lopettamisen syyksi pehmeän miehisyyden tuossa 40 ikävuoden jälkeen. Kovasti ovat kehuneet, että elämä parani muiltakin osin. Helpompi liikkua ja hengittää, ruoka maistuu ja maailma on alkanut tuoksua. Ihon väri on parantunut. Ja seksielämä saanut uutta potkua.
Tupakoitsijat haisevat myös julmetun pahalle, myös iho maistuu pahalle kun ne kaikki myrkyt painaa huokosista ja limakalvoilta läpi. Suuseksi on siis epämiellyttävää tupakoitsijan kanssa. Iho on tupakoitsijan iho, harmaa ja ennenaikaisesti rypyssä.
Toinen tupakoitsija ei varmaan haista ja maista toisen tupakoitsijan hajuja ja makuja samalla tavalla kuin tupakoimaton.LinerT.2 kirjoitti:
Kannattaa lopetella. Se alkaa vaikuttamaan pahasti potenssiin. Muistaakseni olit jotain 40-vee hujakoilla. Muutamakin kaveri on kertonut lopettamisen syyksi pehmeän miehisyyden tuossa 40 ikävuoden jälkeen. Kovasti ovat kehuneet, että elämä parani muiltakin osin. Helpompi liikkua ja hengittää, ruoka maistuu ja maailma on alkanut tuoksua. Ihon väri on parantunut. Ja seksielämä saanut uutta potkua.
Tupakoitsijat haisevat myös julmetun pahalle, myös iho maistuu pahalle kun ne kaikki myrkyt painaa huokosista ja limakalvoilta läpi. Suuseksi on siis epämiellyttävää tupakoitsijan kanssa. Iho on tupakoitsijan iho, harmaa ja ennenaikaisesti rypyssä.
Toinen tupakoitsija ei varmaan haista ja maista toisen tupakoitsijan hajuja ja makuja samalla tavalla kuin tupakoimaton.Totta puhut. Kyllä se joskus loppuu...
Dissident kirjoitti:
Totta puhut. Kyllä se joskus loppuu...
Juice Leskinen: "Ei elämästä selviä hengissä..." :)
LinerT.2 kirjoitti:
Juice Leskinen: "Ei elämästä selviä hengissä..." :)
Joo. En ala nyt rassaamaan nuppia ja elämää sen takia... kun sen hetki tulee, niin se loppuu...
Väkisin kun mikään ei onnistu...sen verran jäärä olen.. pitää haluta.
- EräsJ
1-2 askia menee päivässä.
- MasaMansesta
En polta. Ymmärtän kuitenkin heitä, jotka polttavat.
- MasaMansesta
Ymmärrän.
En polta ollenkaan. Joskus parikymppisenä maistoin kerran sikaria kun silloinen opiskelijakaverini oli tuonut lomareissultaan niitä tuliaisiksi.
Sen sijaan vaimoni Janica tupakoi, poikani Bicky Jr. tupakoi, poikani Mohammed tupakoi, Janican sisko ja vanhemmat tupakoi, Bicky Jr:n viikonloppuiskä Bicky Royal -mies tupakoi. Oivoi...- melekonen.tarina
Eiköö minttupetteri polta?
- lummeniemen_orvokki
Ei mielikuvitushahmot polta. Peris sen sijaan voisi hieman lisätä lääkitystään.
melekonen.tarina kirjoitti:
Eiköö minttupetteri polta?
Ei sentään alle kouluikäinen lapsi polta.
Olen pyrkinyt valistamaan poikia tupakoinnin vaaroista, mutta turhaan. Olen myös hienovaraisesti vihjaillut Janicalle, että savuton nainen olisi viehättävämpi ja savuttomasta autosta saisi myöhemmin paremman hyvityksen, mutta lähes aina tämä on johtanut päänsärkyyn ja sen myötä kyseisen kuukauden saantiperjantain peruuntumiseen. No ei ihmekään että pää särkee kun polttaa.- bicky_homohiiri
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Olen pyrkinyt valistamaan poikia tupakoinnin vaaroista, mutta turhaan. Olen myös hienovaraisesti vihjaillut Janicalle, että savuton nainen olisi viehättävämpi ja savuttomasta autosta saisi myöhemmin paremman hyvityksen, mutta lähes aina tämä on johtanut päänsärkyyn ja sen myötä kyseisen kuukauden saantiperjantain peruuntumiseen. No ei ihmekään että pää särkee kun polttaa.Vitun hauskaa. Pataan tulee trolli.
lummeniemen_orvokki kirjoitti:
Ei mielikuvitushahmot polta. Peris sen sijaan voisi hieman lisätä lääkitystään.
Ei täällä ole mitään mielikuvitushahmoja, sillä oon ihan itse Timpan perheineen nähnyt.
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Olen pyrkinyt valistamaan poikia tupakoinnin vaaroista, mutta turhaan. Olen myös hienovaraisesti vihjaillut Janicalle, että savuton nainen olisi viehättävämpi ja savuttomasta autosta saisi myöhemmin paremman hyvityksen, mutta lähes aina tämä on johtanut päänsärkyyn ja sen myötä kyseisen kuukauden saantiperjantain peruuntumiseen. No ei ihmekään että pää särkee kun polttaa.Onko Mohammed myös aloittanut jo tupakoinnin?
Mitä Janica ja Mohammedin oikea isä ovat asiasta sanoneet:))))))))))))))))
Varmaan Bicky jr. on saanut oikealta isältä ja Penetrators MC:n miehiltä esimerkkiä, niin on sitten aloittanut tupakoinnin:)))))))))))))
Niin siitä savuttomasta Octaviasta voisi varmaan saada paremmin vaihdossa:)))))))))))))
- 101prosHetero
Tupakoimattomuus. Se on homoille.
- tupakoimaton_
Keukosyöpä. Se on tyhmille
- kaisanoasaa
tupakoimaton_ kirjoitti:
Keukosyöpä. Se on tyhmille
Tyhmyys. Se on homoille.
- Minäkans
kaisanoasaa kirjoitti:
Tyhmyys. Se on homoille.
Homous. Se on ätmeille.
- kaveriton_nussimaton
Eipä meillä tämmöisillä rumilla miehillä tupakan ja viinan lisäksi ole muita iloja, kun ei pillua saa.
Kartonki päivässä..
- Pitkäpäivä
Niin sehän riippuu päivän pituudesta paljon kerkeää pössytellä:)
Pitkäpäivä kirjoitti:
Niin sehän riippuu päivän pituudesta paljon kerkeää pössytellä:)
Jos kyseessä on vaikka kiliposen työmaa..
Pitää pistää se nikotiini suoraan suoneen.- Pitkäpäivä
Rankka työmaa tuo.
Taidan lähteä tupakalle:)
- mullamenee
0 tupakkia päivässä, enkä huolisi miestä joka polttaa. Tuppakka on ällön hajuista ja tupakoitsijoiden hampaat rumat. Phyi.
- viinamies
Menee 2 askia päivässä.
- Tottakaii
Kaikki kiltit ja kunnolliset polttaa tupakkaa.
Kyllä aika monta askia on mennyt joskus lapsena, passiivisena tupakoitsijana.
- yök.yök
Tupakan polttaminen tekee ihmisestä pahalta haisevan paskan
- Totuuss
En ole koskaan maistanut edes. Yläasteella 7 luokalla monet polttivat ja heti niillä olis naisiakin.
- ei.tupakalle
Työväenluokkaiset ihmiset polttavat tupakkaa. Tyhmiin ei valistus tehoa,
Satunnaisesti tulee polteltua, lähinnä juodessa ja mökillä. Viime viikonloppuna vetäsin pitkästä aikaa askillisen parissa päivässä. Kaippa tuokin on jotain passiivista itsetuhoisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896