Kauan on aikaa siis

Urosmörköäetsii

Mutta muistoissa niin! Sinulla oli aivan ylivoimainen tyyli kirjoittaa! Mitähän sinulle kuuluu nykyään? Toivottavasti elossa olet.
Oli hienoa kirjoitella kun meidän jutut synkkasi Oli vihdoin kaveri joka ei tentanmut että miksi olet treffeillä, jos et sänkykumppania tai seurustelua hae. Tms. Oi niitä aikoja!

4

1317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörökollisi

Kauan on aikaa, hymy huulillesi ehkä palaa.
      Kerro enemmän taikaa, tahtoo tietää kuka kaipaa.

• Kerropianodotan

Älä nyt sitten karkaa mörökölli tai ehkä jopa urosmörkö?! Jos et ole hän, ehkä lähes yhtä mainio,rakastettava ja paljon kaivattu!? Ja kirjoitat taivaallisen ihanasti?! Olen lumoutunut. Hymy palaa taatusti. Mutta kerrohan lisää kuulumisiasi? Olen muistellut juhannustaikoja ja tanssikenkien kohtaloa. Mutta,osaiskohan vielä kirjoitella itsekään..paljon on tapahtunut ja aukaa mennyt.

• mörökollisi

Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
        Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
        Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
        Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
        Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
        Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
        Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta.

• Anonyymi
        mörökollisi kirjoitti:

Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
        Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
        Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
        Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
        Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
        Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
        Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta.

HEI HEI!!💌
        Huutelen täällä. Pelkäsin niin että ... Olin jo varma että olet kadonnut. Sitten kun meni kaikki nuo postit sekaisin ja muualle. Minulla on kopiot,onneksi!- ja aina välillä niitä lueskelen ja nauran ääneen kirjoituksiasi! Voi
        Sinä Urosmörkö mörökölli.
        Ei saa olla miehellä haavoja ja raapaleita eikä vetäytyä! Mutta sitä vaimoa vähän pelkäsin,joka yösydännä hiippaili olkasi takaa katsomassa mitä mies puuhaa! En minä pahaa tahtonut, kirjoitella vain ja varsinkin lukea kirjeitäsi. NYT MINÄ JÄÄN odottamaan, joka päivä tarkistan. Tule takaisin jookos?? En löydä hiihdonopettajanakaan enää,yhyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73