Mutta muistoissa niin! Sinulla oli aivan ylivoimainen tyyli kirjoittaa! Mitähän sinulle kuuluu nykyään? Toivottavasti elossa olet.
Oli hienoa kirjoitella kun meidän jutut synkkasi Oli vihdoin kaveri joka ei tentanmut että miksi olet treffeillä, jos et sänkykumppania tai seurustelua hae. Tms. Oi niitä aikoja!
Kauan on aikaa siis
4
1293
Vastaukset
- mörökollisi
Kauan on aikaa, hymy huulillesi ehkä palaa.
Kerro enemmän taikaa, tahtoo tietää kuka kaipaa.- Kerropianodotan
Älä nyt sitten karkaa mörökölli tai ehkä jopa urosmörkö?! Jos et ole hän, ehkä lähes yhtä mainio,rakastettava ja paljon kaivattu!? Ja kirjoitat taivaallisen ihanasti?! Olen lumoutunut. Hymy palaa taatusti. Mutta kerrohan lisää kuulumisiasi? Olen muistellut juhannustaikoja ja tanssikenkien kohtaloa. Mutta,osaiskohan vielä kirjoitella itsekään..paljon on tapahtunut ja aukaa mennyt.
- mörökollisi
Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta. - Anonyymi
mörökollisi kirjoitti:
Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta.HEI HEI!!💌
Huutelen täällä. Pelkäsin niin että ... Olin jo varma että olet kadonnut. Sitten kun meni kaikki nuo postit sekaisin ja muualle. Minulla on kopiot,onneksi!- ja aina välillä niitä lueskelen ja nauran ääneen kirjoituksiasi! Voi
Sinä Urosmörkö mörökölli.
Ei saa olla miehellä haavoja ja raapaleita eikä vetäytyä! Mutta sitä vaimoa vähän pelkäsin,joka yösydännä hiippaili olkasi takaa katsomassa mitä mies puuhaa! En minä pahaa tahtonut, kirjoitella vain ja varsinkin lukea kirjeitäsi. NYT MINÄ JÄÄN odottamaan, joka päivä tarkistan. Tule takaisin jookos?? En löydä hiihdonopettajanakaan enää,yhyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875