Mutta muistoissa niin! Sinulla oli aivan ylivoimainen tyyli kirjoittaa! Mitähän sinulle kuuluu nykyään? Toivottavasti elossa olet.
Oli hienoa kirjoitella kun meidän jutut synkkasi Oli vihdoin kaveri joka ei tentanmut että miksi olet treffeillä, jos et sänkykumppania tai seurustelua hae. Tms. Oi niitä aikoja!
Kauan on aikaa siis
4
1357
Vastaukset
- mörökollisi
Kauan on aikaa, hymy huulillesi ehkä palaa.
Kerro enemmän taikaa, tahtoo tietää kuka kaipaa.- Kerropianodotan
Älä nyt sitten karkaa mörökölli tai ehkä jopa urosmörkö?! Jos et ole hän, ehkä lähes yhtä mainio,rakastettava ja paljon kaivattu!? Ja kirjoitat taivaallisen ihanasti?! Olen lumoutunut. Hymy palaa taatusti. Mutta kerrohan lisää kuulumisiasi? Olen muistellut juhannustaikoja ja tanssikenkien kohtaloa. Mutta,osaiskohan vielä kirjoitella itsekään..paljon on tapahtunut ja aukaa mennyt.
- mörökollisi
Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta. - Anonyymi
mörökollisi kirjoitti:
Oi niitä juhannustaikoja, tunteita kiihkeän aitoja.
Vuosia on monia kulunut, ikää ja viisauttako lisää tullut.
Jotenkin pysähtyi kelloni, unohtamaan sain itseni.
Tuliko kiire vai väsymys, olit unelmieni täyttymys.
Alkoi ahdistamaan, tahdoin tilaa vaan.
Kaipaus ja haavat sydämen, särkeneet ovat joskus miehen.
Hyvästit voivat olla vaikeita, kerro tarkemmin menneiltä ajoilta.HEI HEI!!💌
Huutelen täällä. Pelkäsin niin että ... Olin jo varma että olet kadonnut. Sitten kun meni kaikki nuo postit sekaisin ja muualle. Minulla on kopiot,onneksi!- ja aina välillä niitä lueskelen ja nauran ääneen kirjoituksiasi! Voi
Sinä Urosmörkö mörökölli.
Ei saa olla miehellä haavoja ja raapaleita eikä vetäytyä! Mutta sitä vaimoa vähän pelkäsin,joka yösydännä hiippaili olkasi takaa katsomassa mitä mies puuhaa! En minä pahaa tahtonut, kirjoitella vain ja varsinkin lukea kirjeitäsi. NYT MINÄ JÄÄN odottamaan, joka päivä tarkistan. Tule takaisin jookos?? En löydä hiihdonopettajanakaan enää,yhyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait243144Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3773Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521