Hyvä lukija,jos sinä haluat pelastua,niin sinun pitäisi ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi,sillä taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Henkilökohtainen yhteys Jeesukseen tuo elämään oikean suunnan ja ilon.Sinun kannattaa rukoilla Herraa Jeesusta ja tehdä parannus synneistäsi.Jos päätät ottaa Jeesuksen vastaan,niin sinulla tulee olemaan iankaikkinen elämä.
taivasdemo
joshua
1
138
Vastaukset
- sari
Kuka sinä olet kertomaan esim minulle mitään minun henk.koht suhteesta Jeesukseen ? tämä on ihan täysin väärä formaatti sinulle kertoa tästä. mitä luulit saavuttavasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013