nopeat mielihalut

Väinökoskinen

hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa pysyisikö hän luonani. yllätys oli melkoinen kun hän lopulta avautui ja kertoi fantasioistaan. asiaa kaunistelematta hän kuvaili minulle tarpeensa ja nyt sensuroituna idea oli tämä: hän haluaa katsella vierestä kun vieeraat miehet saapuvat kotiimme ja minä odotan pylly pystyssä siteet silmieni peittona ja kestän kuin "mies" sen että miehet tunkeutuvat minuun raa,asti niin kauan kuin haluavat ja laukeavat suupielilleni josta minun olisi tavara sitten nieltävä. eritoten kummallista on se että olen jo 74v ja vaimoni 68v. rakastan vaimoani enkä halua elää ilman häntä..mutta nyt olen tätä kokeilua jatkuttua ja toista vuotta tullut tieni päähän. en halua tuntea sitä kipua tai kammottavaa makua enää. olen hyvin peloissani miten asian esitän vaimolleni ja mikä hänen reaktionsa on. ennenkuin teen ratkaisuni haluaisin tietää onko tämä normaalia nyky-yhteiskunnassa ja onko se yleistä? olisin erittäin kiitollinen myös teidän mielipiteestänne. en tiedä onko vaimoni "normaali" ja minä "epänormaali" koskien tätä aihetta? en ole keskustelupalstoilla tai seksipalstoilla ennen ollut joten tietoni nyky-yhteiskunnan seksiasioista on olematon ja aiemmin olen romanttisesti ollut vain vaimoni kanssa. kiitän kovasti jos saan apua tähän dilemmaan. Väinö

3

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vhuvvkj

Olet normaali, mutta suostumisesi alistumiseen ei ehkä. Toisaalta ymmärrän syyn suostumukseesi. Vaimosi pyyntö on epänormaali.

• Huhsentään

Toivottavasti AP kirjoitus on trolli. En ikinä suostuisi moiseen. Toi on jo toisen hyväksikäyttöä ja narsismia.

• Mielikuvitussulla

Tuota.... Vai haluaa se erota sinusta siksi ettet homoile. Huh huh on sulla vaimo täytyy myöntää. Jos haluaisi että nait muita naisia hänen katsellessa olisi se jo jotenkin ymmärrettävää. Mutta homoilla toisten miesten kanssa ja saisi vaimo siitä tyydytystä. Aika sairasta no homostele kuten haluat. Mutta normaalia tuo ole. Vielä tuossa iässä. Ehkä kannattaisi erota ja homoilla sitten kunnolla. Hyi helvetti että sairasta juttua. Vai homoilet rakkauden takia. Kaikkea sitä saa lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3260
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      302
      1396
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      36
      1305
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      112
      1239
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe