On teillä kyllä välkkyjä tyyppejä moderaattoreina. Äskenkin poistitte mun täysin asiallisen aloituksen, jossa ei ollut mitään kiellettyä materiaalia tai aihepiiriä. Kirjoitan tänkin palautteen viimevuotisilla tunnuksilla, jos joku päättää vaikka bannata profiilin, niin eipä ole niin suuri menetys.
T2017: Bravo ylläpito!
71
869
Vastaukset
Niin eipä tolla palstan ylläpidolla ole ollut enää aikoihin minkäänlaista logiikkaa, kun jatkuvasti täältä poistetaan kaikki asialliset keskustelut ja vastaukset.
Oon kyllä itse miettinyt viime päivinä ihan vakavasti tämän palstan jättämistä, kun keskustelu on mennyt täällä viime aikoina niin surkeaksi ja hyviä kirjoittajia on täältä myös lähtenyt tai bannattu ylläpidon lantaperseaivojen toimesta.
Nyt varmasti tämäkin kirjoitus täältä poistetaan, kun sanoin ylläpidosta tolla tavalla.Niinpä, palstan taso on kyllä laskenut paljon muutaman viime vuoden aikana. Nyt ylläpito ottaa tiettyjä kirjoittajia silmätikukseen ja sitten on myös tämä rasittava salaliittoteoria-porukka, joka inttää että mä ja sä oltaisiin muka sama kirjoittaja. Ja välillä mies86:kin sotketaan siihen. Palstalla olisi paljon tasokkaampaa keskustelua, jos meidän kummankin palstallaolo-ajasta puolet ei kuluisi näiden paskapuheiden oikomiseen. Ja sun kohdalla on riesana vielä ne virheelliset väittämät hiustyylistä yms.
- kiltti-ja-kunnollinen
Totuus2016 kirjoitti:
Niinpä, palstan taso on kyllä laskenut paljon muutaman viime vuoden aikana. Nyt ylläpito ottaa tiettyjä kirjoittajia silmätikukseen ja sitten on myös tämä rasittava salaliittoteoria-porukka, joka inttää että mä ja sä oltaisiin muka sama kirjoittaja. Ja välillä mies86:kin sotketaan siihen. Palstalla olisi paljon tasokkaampaa keskustelua, jos meidän kummankin palstallaolo-ajasta puolet ei kuluisi näiden paskapuheiden oikomiseen. Ja sun kohdalla on riesana vielä ne virheelliset väittämät hiustyylistä yms.
Oletpa tekopyhä. Pahinta kuohuntaa on aiheuttaneet ne naurettavat liljalaakson trollihahmot. Joten itse olet vastuussa tason laskusta.
Totuus2016 kirjoitti:
Niinpä, palstan taso on kyllä laskenut paljon muutaman viime vuoden aikana. Nyt ylläpito ottaa tiettyjä kirjoittajia silmätikukseen ja sitten on myös tämä rasittava salaliittoteoria-porukka, joka inttää että mä ja sä oltaisiin muka sama kirjoittaja. Ja välillä mies86:kin sotketaan siihen. Palstalla olisi paljon tasokkaampaa keskustelua, jos meidän kummankin palstallaolo-ajasta puolet ei kuluisi näiden paskapuheiden oikomiseen. Ja sun kohdalla on riesana vielä ne virheelliset väittämät hiustyylistä yms.
Niin se kyllä näyttää just olevan, kun palstan ylläpito näyttää ottaneen tiettyjä kirjoittajia oikein silmätikuikseen ja poistaa aina kaikki heidän kirjoitukset.
Kumma kun jotkut typerykset eivät usko edes sitä, että me kuitenkin kirjoitellaan tänne hyvin harvoin samoihin aikoihin. Mä en koskaan kirjoittele tänne aamuvarhaisella, etkä sä taas yöaikaan, kun työaikamme ja päivärytmimme ovat kuitenkin selvästi erilaiset.
Se on kyllä totta, että se keskustelu pysyisi tällä paljon asiallisempana, jos täällä voisi pysyä enemmän sinä itse asiassa, eikä vaan joutua koko ajan oikomaan kaikkien idioottien paskapuheita.- Nicitönnä
Totuus2016 kirjoitti:
Joo, DF ei ole oikein sinut sasikaljunsa kanssa. Luulisi olevan ylpeä Suomen leveimmästä jakauksesta.
Tässäpä taas hyvä esimerkki asiallisesta keskustelusta...... Ja puolet palsta-ajasta menee paskapuheiden oikomiseen, hyvä ratkaisu voisi olla, että puolittaisitte kokonaan sen palstailuajan, niin ei tarvitsisi oikoa mitään.
- partureilleen.on.SASI
Nicitönnä kirjoitti:
Joo, DF ei ole oikein sinut sasikaljunsa kanssa. Luulisi olevan ylpeä Suomen leveimmästä jakauksesta.
Korjaus, se ei ole Suomen levein se jakaus, vaan EUROOPAN levein. Ihan kuten EUROOPPALAIS tyyppisellä Sasilla pitääkin olla. Se suvaitsevaisuus siellä jakauksen alla vie niin hirveästi sitä tilaa, ettei ne karvat mahdu samaan EUROOPPALAISEEN päähän.
partureilleen.on.SASI kirjoitti:
Korjaus, se ei ole Suomen levein se jakaus, vaan EUROOPAN levein. Ihan kuten EUROOPPALAIS tyyppisellä Sasilla pitääkin olla. Se suvaitsevaisuus siellä jakauksen alla vie niin hirveästi sitä tilaa, ettei ne karvat mahdu samaan EUROOPPALAISEEN päähän.
Ai sulla itselläsi on oikein EUROOPAN levein jakaus vai. No se onkin oikein hyvä tollaiselle sun kaltaiselle persuja äänestävälle juntille.
Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen vai mistä se oikein sulla johtui, että sun piti antaa tukkasi kaljuuntua jo ennen niitä sun parhaita nuoruusvuosiasi!!!!!!!!!
Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun oon kuitenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Mutta sähän itse oletkin joku sasin näköinen persujuntti ja varmasti vielä homokin.- 434345345
kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Oletpa tekopyhä. Pahinta kuohuntaa on aiheuttaneet ne naurettavat liljalaakson trollihahmot. Joten itse olet vastuussa tason laskusta.
Entä sun 100 "jännämies pani" -lausetta viikossa?
Nostaa tasoa, ehe..
- Sinkkunainen-36
Ylläpito lienee kyllästynyt teidän kahden kajahtaneeseen trollaamiseen bickyillä sun muilla paskafeikkihahmoilla.
Ei me olla kyllä periksen kanssa täällä mitään trollattu, eikä mitään feikkihahmoja tänne suunniteltu.
- Sinkkunainen-36
DarkFear kirjoitti:
Ei me olla kyllä periksen kanssa täällä mitään trollattu, eikä mitään feikkihahmoja tänne suunniteltu.
Kuten peris on kertonut, hänen näppikseltään on kotoisin koko varissuolainen mielikuvitusyhteisö. Vai mitä peris?
Sinkkunainen-36 kirjoitti:
Kuten peris on kertonut, hänen näppikseltään on kotoisin koko varissuolainen mielikuvitusyhteisö. Vai mitä peris?
Ei ole mitään mielikuvitusyhteisöä, kun oon ihan itse nähnyt varisuolla Bicky Royal-miehen, paksuniska-Maken ja muita Penetrators MC:n miehiä.
Lisäksi oon nähnyt myös Prismassa Timpan perheineen, kun tulivat pihaan farmarimallisella harmaalla Skoda Octavialla.
Että keitä nämä kaikki henkilöt sitten ovat olleet, jos eivät näitä, joita kerroin heidän olevan???- Sinkkunainen-36
DarkFear kirjoitti:
Ei ole mitään mielikuvitusyhteisöä, kun oon ihan itse nähnyt varisuolla Bicky Royal-miehen, paksuniska-Maken ja muita Penetrators MC:n miehiä.
Lisäksi oon nähnyt myös Prismassa Timpan perheineen, kun tulivat pihaan farmarimallisella harmaalla Skoda Octavialla.
Että keitä nämä kaikki henkilöt sitten ovat olleet, jos eivät näitä, joita kerroin heidän olevan???Peris kertoo.. tai voit käydä lukemassa hänen kirjoituksensa, jonka olet jo lukenutkin, jossa hän kertoo koko liljalaakso-revohkan bickyn päiväkirjoineen päivineen olevan hänen käsialaansa.
Jos huomasit tai satuit palstaa silloin lukemaan, niin kyllä siinä kävi Bicky Royal-mies ja Liljanlaakson Timppa korjaamassa näitä väitteitä, joiden mukaan he muka olisivat jotain keksittyjä trollihahmoja.
Ja Bickyhän oli julkaissut oman elämänkertateoksensa, joka oli netissä luettavissa ja se pitäisi tula myös loppuvuodesta kirjana.DarkFear kirjoitti:
Jos huomasit tai satuit palstaa silloin lukemaan, niin kyllä siinä kävi Bicky Royal-mies ja Liljanlaakson Timppa korjaamassa näitä väitteitä, joiden mukaan he muka olisivat jotain keksittyjä trollihahmoja.
Ja Bickyhän oli julkaissut oman elämänkertateoksensa, joka oli netissä luettavissa ja se pitäisi tula myös loppuvuodesta kirjana.Ei sullakaan paljon tekemistä ole, kun jaksat jankata jostain satuhahmojen todenperäisyydestä.
- Janica_Älvsby
Viikon vitsi, timppa, bicky, Jake ym trollaajat paheksuvat muita palstan tason laskusta:)))))))))))))))
- kaisanoasaa
Dark fear ei voi jättää palstaa koska sitten sillä ei ole ketään kenen kanssa jutella. Eihän yksinäisellä miehellä ole kavereita ja siksihän tällä palstalla oleskellaan.
No tämä on kyllä se suurin syy, että miksi en ole palstaa vieläkään jättänyt, vaikka mieleni olisi niin usein tehnyt. Täällä kuitenkin saa ajan niin hyvin kulumaan, vaikka se keskustelu ei olisikaan mitän hyvätasoista.
DarkFear kirjoitti:
No tämä on kyllä se suurin syy, että miksi en ole palstaa vieläkään jättänyt, vaikka mieleni olisi niin usein tehnyt. Täällä kuitenkin saa ajan niin hyvin kulumaan, vaikka se keskustelu ei olisikaan mitän hyvätasoista.
Ei ole kavereita eikä sisältöä elämässä mullakaan. Mutta harvoin jaksan tänne palstalle mitään kirjoittaa kun keskustelu on niin ala-arvoista ja samoista asioista jankkaavaa. Jos joku keksii hyvän aloituksen niin kohta se hukkuu taas tuon jankkauksen jalkoihin. Et ole kyllä sinäkään nostanut palstan tasoa viimeaikoina noilla rasittavilla Bicky-jutuillasi.
Pitäisi varmaan siirtyä vallan muille palstoille. Kuvittelin, että tämmöinen hc-ätämi löytäisi täältä samanhenkistä seuraa, mutta palstaa kansoittavat misogyyniset persut kun taas itse olen vihervasemmistoon kallellaan. Ja ei ole ihme että naiskirjoittajat eivät täällä kauaa viihdy kun vilkaisee uusimpia keskustelunaiheita.ageless_stranger kirjoitti:
Ei ole kavereita eikä sisältöä elämässä mullakaan. Mutta harvoin jaksan tänne palstalle mitään kirjoittaa kun keskustelu on niin ala-arvoista ja samoista asioista jankkaavaa. Jos joku keksii hyvän aloituksen niin kohta se hukkuu taas tuon jankkauksen jalkoihin. Et ole kyllä sinäkään nostanut palstan tasoa viimeaikoina noilla rasittavilla Bicky-jutuillasi.
Pitäisi varmaan siirtyä vallan muille palstoille. Kuvittelin, että tämmöinen hc-ätämi löytäisi täältä samanhenkistä seuraa, mutta palstaa kansoittavat misogyyniset persut kun taas itse olen vihervasemmistoon kallellaan. Ja ei ole ihme että naiskirjoittajat eivät täällä kauaa viihdy kun vilkaisee uusimpia keskustelunaiheita.No mikä niissä Bicky-jutuissa sitten sun mielestäsi on niin huonoa? Ei kai sun ole mikään pakko niitä lukea, jos et kerran niistä välitä. Tosin mua kyllä on aina täällä naurattanut kaikki Bicky Royal-miehen jutut ja varsinkin ne vittuilut Timpalle:)))))))))))))
Se on kyllä totta, että kaikki miespuoliset kirjoittajat ovat täällä persuja, muutamaa yksittäistä poikkeusta lukunottamatta. Johtuu varmasti siitä, että se persujen suosio ja varsinkin se vime vuosien suosion nousu on perustunut just siihen, että he ovat onnistuneet houkuttelemaan riveihinsä erityisesti niitä syrjäytyneitä ja naisettomuudesta kärsiviä ätmejä.
Mutta jos kerran haluat politiikasta keskustella enemmän ja tasokkaammin, niin onhan täällä Suomi24:n sivustolla myös erikseen ne politiikka-palstat.
Mutta älä nyt turhaan tuomitse itseäsi joksikin hc-ätmiksi, sillä ei kai sua mikään estä etsimästä ja löytämästä sitä naisseuraa.DarkFear kirjoitti:
No mikä niissä Bicky-jutuissa sitten sun mielestäsi on niin huonoa? Ei kai sun ole mikään pakko niitä lukea, jos et kerran niistä välitä. Tosin mua kyllä on aina täällä naurattanut kaikki Bicky Royal-miehen jutut ja varsinkin ne vittuilut Timpalle:)))))))))))))
Se on kyllä totta, että kaikki miespuoliset kirjoittajat ovat täällä persuja, muutamaa yksittäistä poikkeusta lukunottamatta. Johtuu varmasti siitä, että se persujen suosio ja varsinkin se vime vuosien suosion nousu on perustunut just siihen, että he ovat onnistuneet houkuttelemaan riveihinsä erityisesti niitä syrjäytyneitä ja naisettomuudesta kärsiviä ätmejä.
Mutta jos kerran haluat politiikasta keskustella enemmän ja tasokkaammin, niin onhan täällä Suomi24:n sivustolla myös erikseen ne politiikka-palstat.
Mutta älä nyt turhaan tuomitse itseäsi joksikin hc-ätmiksi, sillä ei kai sua mikään estä etsimästä ja löytämästä sitä naisseuraa.Minä olen realisti. Tiedostan oman tasoni sen perusteella mitä profiilejani katsotaan ja tykätään nettideittisivuilla ja kuinka paljon saan flirttiä/aloitteita irl. Eli hiljaista on. Ja kun vielä listaan ominaisuuteni niin on selvää, että olen hc-ätämi.
- poliittinenkantaratkaise
ageless_stranger kirjoitti:
Pitäisi varmaan siirtyä vallan muille palstoille. Kuvittelin, että tämmöinen hc-ätämi löytäisi täältä samanhenkistä seuraa, mutta palstaa kansoittavat misogyyniset persut kun taas itse olen vihervasemmistoon kallellaan. Ja ei ole ihme että naiskirjoittajat eivät täällä kauaa viihdy kun vilkaisee uusimpia keskustelunaiheita.Vihervasemmistolainen vapaa mies! Nyt tekemään OKcupidiin profiilia ja vastaamaan kysymyksiin! Suthan pyydystetään alle aikayskön, 90%:n yhteensopivuudella. :D
poliittinenkantaratkaise kirjoitti:
Vihervasemmistolainen vapaa mies! Nyt tekemään OKcupidiin profiilia ja vastaamaan kysymyksiin! Suthan pyydystetään alle aikayskön, 90%:n yhteensopivuudella. :D
Mulla on jo siellä profiili ja hiljaista on ollut sielläkin. Joko naama mättää tai teksti on paska. Epäilen kyllä kumpaakin. Parempaa esittelytekstiä en kyllä osaa runoilla eli tuolla on mentävä.
- 6545646jhgjhgj6546546
Minä olen realisti. Tiedostan oman tasoni sen perusteella mitä profiilejani katsotaan ja tykätään nettideittisivuilla ja kuinka paljon saan flirttiä/aloitteita irl. Eli hiljaista on. Ja kun vielä listaan ominaisuuteni niin on selvää, että olen hc-ätämi.
Oletko sä facessa?
Kyllä mä ainakin voin olla sun kaveri! Voin vinkata ryhmistä, joihin kannattaa liittyä jos on yksinäinen tms.
Lähetän yksäriä, jos kiinnostaa! 6545646jhgjhgj6546546 kirjoitti:
Oletko sä facessa?
Kyllä mä ainakin voin olla sun kaveri! Voin vinkata ryhmistä, joihin kannattaa liittyä jos on yksinäinen tms.
Lähetän yksäriä, jos kiinnostaa!Kiitos tiedosta! Olen Naamakirjassa ja siellä oon liittynyt erilaisiin yksinäisyysryhmiin ja saanut muutaman juttukaverinkin, mutta nuo ihmissuhteet ovat hiljenneet pikkuhiljaa olemattomiin. Mulle voi kyllä pistää yksityisviestiä täältä profiilin kautta, mutta ihan heti en ala oikeaa henkilöllisyyttäni paljastamaan.
- oiuoiuoiuo
Kiitos tiedosta! Olen Naamakirjassa ja siellä oon liittynyt erilaisiin yksinäisyysryhmiin ja saanut muutaman juttukaverinkin, mutta nuo ihmissuhteet ovat hiljenneet pikkuhiljaa olemattomiin. Mulle voi kyllä pistää yksityisviestiä täältä profiilin kautta, mutta ihan heti en ala oikeaa henkilöllisyyttäni paljastamaan.
No hyvä että tiedät noista ryhmistä jo! Kannattaa rohkaistua kirjoittamaan myös ryhmien seinälle..
Harvoin kenenkään kanssa tosi nopeesti ystävystyy...
- rekkapuska
Peris trollaa DarkFearina. Sopivasti katosi Totuus-nikkinä pois paikalta ettei tarvitse DarkFearin kuullen kertoa taas että bickyt ja muut hänen käsialaansa :)
- Hoitaja_Anna
Periksellä taitaa olla laitoshoitojakson aika, mutta tuskin menee kun mielisairailta usein puuttuu sairauden tunto.
-Mä en trollaa DarkFearina, koska me ollaan kaksi eri henkilöä.
-DarkFear on aloittanut jankkaamis-uransa Suomi24:ssä vuonna 2005, jolloin mä olin suurimman osan vuodesta 13-vuotias ja meillä oli vielä vanhanaikainen puhelinmodeemi-netti.
-En kadonnut eilen illalla mihinkään vaan katselin DVD:ltä Hell on Wheels -sarjaa enkä samalla viitsinyt vilkuilla palstaa puhelimella, kun tiesin ettei täällä kuitenkaan ole mitään tasokasta keskustelua.
-Tämän jälkeen viestittelin erään varatun naisen kanssa, joka laittoi mulle nukkumaan mennessäni emojin, jossa se naama antaa pusun ja suu on sydämen muotoinen. Hän selvästikin pitää minusta, sen huomaa. Olemme sometuttuja, emmekä ole ainakaan vielä tavanneet.
-Tästä syystä mua ei edelleenkään kiinnostanut tulla palstalle oikomaan näitä juttuja. No nyt aamulla päätin kurkata ja keskustelun taso on yhtä häikäisevää kuin ennenkin.
-Miksi mun pitäisi jonnekin laitokseen hankkiutua tai millä perusteella ne ottaisivat mut sinne?
-Niin multa puuttuu tällä hetkellä sairaudentunto esim. yleistyneeseen ahdistuneisuushäiriöön, paniikkihäiriöön, sosiaalisten tilanteiden pelkoon yms. sairauksiin mitä multa on diagnosoitu, sillä mulla on lääkkeitä näihin ongelmiin.
-Eiköhän se laitosjakso tekisi hyvää näille salaliittoteoreetikoille, joiden harhoihin kuuluu näköjään se, että luulevat useita eri kirjoittajia jonkun ihme keskustrollaamon tuotteiksi. Toivottavasti teidän harhat eivät pahene tuosta, sillä ette sentään ole vaaraksi itsellenne tai muille. Lähinnä vain rasittavia luupäitä.- asioistaperilläolevataho
Totuus2017Official kirjoitti:
-DarkFear on aloittanut jankkaamis-uransa Suomi24:ssä vuonna 2005, jolloin mä olin suurimman osan vuodesta 13-vuotias ja meillä oli vielä vanhanaikainen puhelinmodeemi-netti.
-En kadonnut eilen illalla mihinkään vaan katselin DVD:ltä Hell on Wheels -sarjaa enkä samalla viitsinyt vilkuilla palstaa puhelimella, kun tiesin ettei täällä kuitenkaan ole mitään tasokasta keskustelua.
-Tämän jälkeen viestittelin erään varatun naisen kanssa, joka laittoi mulle nukkumaan mennessäni emojin, jossa se naama antaa pusun ja suu on sydämen muotoinen. Hän selvästikin pitää minusta, sen huomaa. Olemme sometuttuja, emmekä ole ainakaan vielä tavanneet.
-Tästä syystä mua ei edelleenkään kiinnostanut tulla palstalle oikomaan näitä juttuja. No nyt aamulla päätin kurkata ja keskustelun taso on yhtä häikäisevää kuin ennenkin.
-Miksi mun pitäisi jonnekin laitokseen hankkiutua tai millä perusteella ne ottaisivat mut sinne?
-Niin multa puuttuu tällä hetkellä sairaudentunto esim. yleistyneeseen ahdistuneisuushäiriöön, paniikkihäiriöön, sosiaalisten tilanteiden pelkoon yms. sairauksiin mitä multa on diagnosoitu, sillä mulla on lääkkeitä näihin ongelmiin.
-Eiköhän se laitosjakso tekisi hyvää näille salaliittoteoreetikoille, joiden harhoihin kuuluu näköjään se, että luulevat useita eri kirjoittajia jonkun ihme keskustrollaamon tuotteiksi. Toivottavasti teidän harhat eivät pahene tuosta, sillä ette sentään ole vaaraksi itsellenne tai muille. Lähinnä vain rasittavia luupäitä.Voisi auttavasti uskoa noita vakuuttelujasi, jos kertoisit Darkkikselle niin että sekin ymmärtää, että bickyt ja kumppanit ovat sun luomia feikkiprofiileja.
-Eiköhän se laitosjakso tekisi hyvää näille salaliittoteoreetikoille, joiden harhoihin kuuluu näköjään se, että luulevat useita eri kirjoittajia jonkun ihme keskustrollaamon tuotteiksi. Toivottavasti teidän harhat eivät pahene tuosta, sillä ette sentään ole vaaraksi itsellenne tai muille. Lähinnä vain rasittavia luupäitä.Niin täähän on mennyt aivan naurettavaksi viime aikoina, sen takia mäkään en ole jaksanut pahemmin kirjoitella mitään palstalle, kun heti ollaan epäilemässä mun mielenterveyttä tai jopa olemassaoloa. Ainahan sitä parempaakin tekemistä keksii illaksi kuin notkua täällä. Itekin kattelin kerhotiloilla eilen illalla Game of Thronesia ja join kaljaa, kunnes yks mimmi laittoi viestiä että hänen poikaystävänsä lähti Savonlinnaan oopperajuhlille joten nyt ois kämppä vapaa. No pakkohan sitä oli lähteä höyläämään kun oikein kutsuttiin :)))))
- Janica_Älvsby
paksuniska-make kirjoitti:
Niin täähän on mennyt aivan naurettavaksi viime aikoina, sen takia mäkään en ole jaksanut pahemmin kirjoitella mitään palstalle, kun heti ollaan epäilemässä mun mielenterveyttä tai jopa olemassaoloa. Ainahan sitä parempaakin tekemistä keksii illaksi kuin notkua täällä. Itekin kattelin kerhotiloilla eilen illalla Game of Thronesia ja join kaljaa, kunnes yks mimmi laittoi viestiä että hänen poikaystävänsä lähti Savonlinnaan oopperajuhlille joten nyt ois kämppä vapaa. No pakkohan sitä oli lähteä höyläämään kun oikein kutsuttiin :)))))
Peris, tää ei sun asemaa palstalla auta :D Homo-make on ehta ätmihahmo, sikäli sopii tänne hyvin 🤙
paksuniska-make kirjoitti:
Niin täähän on mennyt aivan naurettavaksi viime aikoina, sen takia mäkään en ole jaksanut pahemmin kirjoitella mitään palstalle, kun heti ollaan epäilemässä mun mielenterveyttä tai jopa olemassaoloa. Ainahan sitä parempaakin tekemistä keksii illaksi kuin notkua täällä. Itekin kattelin kerhotiloilla eilen illalla Game of Thronesia ja join kaljaa, kunnes yks mimmi laittoi viestiä että hänen poikaystävänsä lähti Savonlinnaan oopperajuhlille joten nyt ois kämppä vapaa. No pakkohan sitä oli lähteä höyläämään kun oikein kutsuttiin :)))))
Kiva kuulla että pääsit höyläämään muutakin kuin lautaa. Tai no mistä mä tiedän oliko se lauta vai oliko typyllä tissit ja pyllykin :D
Tuntuu että palstan menestyneimpiä tyyppejä vainotaan kaikkein eniten. Mulla on lompakko kunnossa, sä tienaat hyvin remppahommissa ja Penetratorsin keikoilla, Bicky Royal mies on niin ikään varakas, DarkFear tienaa työssään yli 12e/h ja lisät päälle jne.
Kaipa se on se perisuomalainen kateus joka sekoittaa ihmisten päät.- huonostivedätnyt
Kiva kuulla että pääsit höyläämään muutakin kuin lautaa. Tai no mistä mä tiedän oliko se lauta vai oliko typyllä tissit ja pyllykin :D
Tuntuu että palstan menestyneimpiä tyyppejä vainotaan kaikkein eniten. Mulla on lompakko kunnossa, sä tienaat hyvin remppahommissa ja Penetratorsin keikoilla, Bicky Royal mies on niin ikään varakas, DarkFear tienaa työssään yli 12e/h ja lisät päälle jne.
Kaipa se on se perisuomalainen kateus joka sekoittaa ihmisten päät.Okei, tämä kommentti paljasti, että olet tosiaan DarkFear. Oletko ollut ihan alunperinkin vai saitko "ryöstettyä" alkuperäiseltä, vielä suht normaalilta jotenkin rekatun nikin. Vai oliko tuolloin edes vielä rekattu, en muista. Eli oletko sinä tämä rekattu ollut alunperinkin ja rekkaamaton oli aito?
- Eki-setä
Kaipa se on se perisuomalainen kateus joka sekoittaa ihmisten päät.Tää ei peris oikein toimi kun olet itse täsmällisesti kertonut olevasi näiden varissuolaishahmojen takana :)
- tarraIenkkari
Peris on mielisairas :(
- kiltti-ja-kunnollinen
Niin olen. 7 psykiatrista diagnoosia, joista yksikään ei ole masennus!
Harmi. Pitkinä ja vaikeina masennuskausinasi palsta pysyisi siistinpänä.
- Ame_Iie
kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Harmi. Pitkinä ja vaikeina masennuskausinasi palsta pysyisi siistinpänä.
Samaa mieltä, kun kerran on mania-vaiheita, pitäisi olla myös masennuskausia. Peris, ryssän ihailijana, ei osaa olla oikein edes mielisairas :/
- Niin__
On tämä palstan taso muutenkin laskenut kun jatkuvasti jauhetaan näitä vitun Bicky ja Timppa juttuja täällä. Tottakai ne ovat silloin tällöin hauskoja mutta kohtuus kaikessa.
- asiantuntijaa
Kyllä näitä Periksen (Totuus2016/17) hahmoja palstalla riittää. Dark Fear on yksi niistä, ja kyllähän se tuli selväksi siinä vaiheessa kun Darkkis rupesi uhkailemaan muita kirjoittajia palstalla kirveellä ja tohjoksi hakkaamisella. Toinen mysteerihahmo, Naisasialooseri, joka useasti uhkaili keittää naiset öljyssä elävältä, tai erilaisilla kidutuskoneilla, jotka murskasivat kallon. Naisasialooseri haaveili myös tyylikkäästä itsemurhasta, miten räjäyttäisi itsensä dynamiitilla, ja rohkaisi myös muita palstan AT-miehiä samaan tekoon. Ei siis ole kaukaa haettua että Peris on myös Naisasialooseri-hahmon takana.
Periksen kaltaiset mielisairaat tyypit pilaavat palstan ilmapiirin jatkuvalla trollaamisellaan, ja ne pitäisi saada pois.Etkö sä usko, kun peris tossa kertoi jo itse asiasta ja siitä, että kuinka me ollaan periksen kanssa kaksi aivan eri henkilöä?
Mikä tässä on niin vaikea sun mielestä uskoa? Pitäisi kai järjestää joskus se palstalaisten live-tapaaminen, niin sitten se ainakin nähtäisiin, että kuka kukakin on. Mikäli vaan peris sinne tulisi. Luulisi toki hänen ilmestyvän sinne paikalle jo ihan pelkästään sen takia, että voitaisiin oikaista nämä väitteet kerralla selviksi.Tää alkaa olla jo aivan hullua. Suosittelen teille salaliittoteoreetikoille että käytte lääkärissä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että Ketipinoria määrätään lähes mihin tahansa vaivaan vauvasta vaariin. Ja jos se ei auta, niin onhan niitä vahvempiakin lääkkeitä olemassa esim Zyprexa, mutta varautukaa siihen että sitten saattaa maha kasvaa.
Palstan live-tapaaminen olisi kyllä hyvä idea, tulisin ehdottomasti paikalle. Jaguaarilla.
Ja varmasti myös Bicky Royal mies, Paksuniska-Make yms. Penetratorsin väkeä tulisi samaan tapaamiseen todistamaan olemassaoloaan.- asiantuntijaa
Tää alkaa olla jo aivan hullua. Suosittelen teille salaliittoteoreetikoille että käytte lääkärissä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että Ketipinoria määrätään lähes mihin tahansa vaivaan vauvasta vaariin. Ja jos se ei auta, niin onhan niitä vahvempiakin lääkkeitä olemassa esim Zyprexa, mutta varautukaa siihen että sitten saattaa maha kasvaa.
Palstan live-tapaaminen olisi kyllä hyvä idea, tulisin ehdottomasti paikalle. Jaguaarilla.
Ja varmasti myös Bicky Royal mies, Paksuniska-Make yms. Penetratorsin väkeä tulisi samaan tapaamiseen todistamaan olemassaoloaan.Ja Peris hahmoineen riensi nopeasti paikalle kiistämään kaiken.. ei uskottavaa. Sitä paitsi tunnustit jo toisessa ketjussa että bicky royal, liljalaakson timppa jne. ovat myös hahmojasi.
Tää alkaa olla jo aivan hullua. Suosittelen teille salaliittoteoreetikoille että käytte lääkärissä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että Ketipinoria määrätään lähes mihin tahansa vaivaan vauvasta vaariin. Ja jos se ei auta, niin onhan niitä vahvempiakin lääkkeitä olemassa esim Zyprexa, mutta varautukaa siihen että sitten saattaa maha kasvaa.
Ja varmasti myös Bicky Royal mies, Paksuniska-Make yms. Penetratorsin väkeä tulisi samaan tapaamiseen todistamaan olemassaoloaan.Niin täällä kyllä riittää näitä salaliittoteorioihin uskovia vainoharhaisia tyyppejä, joille voisi joku lääkitys tehdä hyvää noihin harhoihin.
Tollainen palstan live-tapaaminen olisi kyllä aivan loistava juttu, mutta eiköhän palstan ylläpito alkaisi heti sitäkin keskustelua välittömästi sensuroida, jos sitä joku täällä ehdottaisi ja aloittaisi aiheesta oikein uuden keskustelun.
Kyllä varmasti myös Bicky ja Penetrators MC:n miehet tulisivat tonne tapaamiseen todistamaan ihan sitä omaa olemassaoloaan. Ei sitten näköjään palstalaisille vielä riitä todisteeksi se, että mä oon heidät usein varissuolla nähnyt ja sä myös impivaaran uimahallissa ja Turun pizzerioissa.
Nähtäisi myös hienoja autoja tollaisessa live-tapaamisessa, kun sä tulisit paikalle Jaguarilla ja Bicky Royal-mies Hummerilla tai Silveradolla. Jälleen kerran Timpan Octavia taas kalpenisi hienompien autojen rinnalla:)))))))))))))))
Olisihan se hauska, kun myös Timppa tulisi tonne tapaamiseen Octavialla perheineen:)))))))))))))))))))))))asiantuntijaa kirjoitti:
Ja Peris hahmoineen riensi nopeasti paikalle kiistämään kaiken.. ei uskottavaa. Sitä paitsi tunnustit jo toisessa ketjussa että bicky royal, liljalaakson timppa jne. ovat myös hahmojasi.
Kun eivät ole mitään periksen hahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä. Oon itse nähnyt Timpan perheineen Prismassa ja paljon oli kärryssä heillä ostettavaa, kun oli mm. arki-jugurttia, arki-maitoa, arki-juustoa, perheleipureiden sekaleipää yms.:)))))))))))))))))))
Timppa näkyi kassalla maksavan kaikki luottokortillaan:)))))))))))))))- SUOMI_Make
DarkFear kirjoitti:
Kun eivät ole mitään periksen hahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä. Oon itse nähnyt Timpan perheineen Prismassa ja paljon oli kärryssä heillä ostettavaa, kun oli mm. arki-jugurttia, arki-maitoa, arki-juustoa, perheleipureiden sekaleipää yms.:)))))))))))))))))))
Timppa näkyi kassalla maksavan kaikki luottokortillaan:)))))))))))))))Seppukun aika, loppuu tuskat päässäsi kerta heitolla.
DarkFear kirjoitti:
Niin täällä kyllä riittää näitä salaliittoteorioihin uskovia vainoharhaisia tyyppejä, joille voisi joku lääkitys tehdä hyvää noihin harhoihin.
Tollainen palstan live-tapaaminen olisi kyllä aivan loistava juttu, mutta eiköhän palstan ylläpito alkaisi heti sitäkin keskustelua välittömästi sensuroida, jos sitä joku täällä ehdottaisi ja aloittaisi aiheesta oikein uuden keskustelun.
Kyllä varmasti myös Bicky ja Penetrators MC:n miehet tulisivat tonne tapaamiseen todistamaan ihan sitä omaa olemassaoloaan. Ei sitten näköjään palstalaisille vielä riitä todisteeksi se, että mä oon heidät usein varissuolla nähnyt ja sä myös impivaaran uimahallissa ja Turun pizzerioissa.
Nähtäisi myös hienoja autoja tollaisessa live-tapaamisessa, kun sä tulisit paikalle Jaguarilla ja Bicky Royal-mies Hummerilla tai Silveradolla. Jälleen kerran Timpan Octavia taas kalpenisi hienompien autojen rinnalla:)))))))))))))))
Olisihan se hauska, kun myös Timppa tulisi tonne tapaamiseen Octavialla perheineen:)))))))))))))))))))))))Ei mun Octavia Combi tai Ekin VW Touran missään nimessä kalpenisi tuollaisten vanhanaikaisten bensarohmujen vierellä. Tuo uusi kolmisylinterinen 1,0 TSI start-stop automatiikalla varustettuna on kyllä mainio moottori, autohan kulkee suorastaan bensan hajulla. VW-konsernilla on kyllä erinomainen osaaminen noiden bensakoneiden suhteen.
Lisäksi johonkin Jaguaariin mahtuu lastenrattaat, Pedigree-koiranruokasäkit, lasten jääkiekkovarusteet yms. varsin kehnosti ja jonkun pick-upin lavalla ne kastuisivat ja pölyyntyisivät. Puhumattakaan että noissa olisi Isofix-valmiutta, eli lastenistuinten kiinnityspisteitä.
Tuskin noissa mainituissa autoissa on edes mitään Simply Clever -ratkaisuja, kuten esimerkiksi jääkrapatelinettä tankin luukun sisäpuolella, sateenvarjokoteloita ovissa, tavaratilan verkkoja yms.
Että kyllä minä ja Eki ainakin tultaisiin tapaamiseen oikein mielellämme ja ylpeinä. Pelkästään jo siitä syystä, että meillä molemmilla on perhe, siinä missä suuri osa palstan pojista on sinkkuja ja osa jopa HC-ätmejä.- sori.ei.naurata
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Ei mun Octavia Combi tai Ekin VW Touran missään nimessä kalpenisi tuollaisten vanhanaikaisten bensarohmujen vierellä. Tuo uusi kolmisylinterinen 1,0 TSI start-stop automatiikalla varustettuna on kyllä mainio moottori, autohan kulkee suorastaan bensan hajulla. VW-konsernilla on kyllä erinomainen osaaminen noiden bensakoneiden suhteen.
Lisäksi johonkin Jaguaariin mahtuu lastenrattaat, Pedigree-koiranruokasäkit, lasten jääkiekkovarusteet yms. varsin kehnosti ja jonkun pick-upin lavalla ne kastuisivat ja pölyyntyisivät. Puhumattakaan että noissa olisi Isofix-valmiutta, eli lastenistuinten kiinnityspisteitä.
Tuskin noissa mainituissa autoissa on edes mitään Simply Clever -ratkaisuja, kuten esimerkiksi jääkrapatelinettä tankin luukun sisäpuolella, sateenvarjokoteloita ovissa, tavaratilan verkkoja yms.
Että kyllä minä ja Eki ainakin tultaisiin tapaamiseen oikein mielellämme ja ylpeinä. Pelkästään jo siitä syystä, että meillä molemmilla on perhe, siinä missä suuri osa palstan pojista on sinkkuja ja osa jopa HC-ätmejä.Heh heh. Ihan samanlainen HC-ätminkäinen sinä darkkis olet.
- Eki-setä
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Ei mun Octavia Combi tai Ekin VW Touran missään nimessä kalpenisi tuollaisten vanhanaikaisten bensarohmujen vierellä. Tuo uusi kolmisylinterinen 1,0 TSI start-stop automatiikalla varustettuna on kyllä mainio moottori, autohan kulkee suorastaan bensan hajulla. VW-konsernilla on kyllä erinomainen osaaminen noiden bensakoneiden suhteen.
Että kyllä minä ja Eki ainakin tultaisiin tapaamiseen oikein mielellämme ja ylpeinä. Pelkästään jo siitä syystä, että meillä molemmilla on perhe, siinä missä suuri osa palstan pojista on sinkkuja ja osa jopa HC-ätmejä.periksellä vaan
silmät niin loistaa
mielisairaana kun
hän trollata saa SUOMI_Make kirjoitti:
Seppukun aika, loppuu tuskat päässäsi kerta heitolla.
Sä et edes ole mikään oikea SUOMI-Make, kun oikea Make sentään kirjoittaa tänne miehekkäästi kirjautuneena omalla profiilillaan.
Ei varmasti tykkäisi oikea SUOMI-Make ja Penetrators MC:n miehet ollenkaan siitä, että joku idiootti yrittää muka kirjoitella jotain paskaa tänne palstalle heidän nimimerkkejä käyttäen.liljalaakson_timppa kirjoitti:
Että kyllä minä ja Eki ainakin tultaisiin tapaamiseen oikein mielellämme ja ylpeinä. Pelkästään jo siitä syystä, että meillä molemmilla on perhe, siinä missä suuri osa palstan pojista on sinkkuja ja osa jopa HC-ätmejä.Tossahan on sitten Octaviassa paljon kaikkia erilaisia käytännöllisiä juttuja ja muita mukavuuksia, että ei todellakaan ole turhasta keksitty tota hyvää mainos-slogania simply clever:)))))))))))))
Tota farmari-Octaviaa voisi melkein ehdottaa seuraavaksi autoksi jopa perikselle, että hän luopuisi niistä mersuista ja Jaguareista ja vaihtaisi autonsa tollaisen hyvään ja käytännölliseen perheautoon.
Jos vaikka perikselläkin joku päivä olisi perhettä ja hänen vaimolla lapsia jo ennestään, niin mahtuisi sitten koko perhe ja kaikki muut tavarat hyvin kyytiin ja Prisman ruokaostokset myös:))))))))))))))))
Mutta sä varmasti tiedät hyvin periksen auton, kun etkös sä ollut myös hänet Turussa jossain nähnyt?
Voisi melkein sanoa, että maailma on pieni, kun monetkin tämän palstan kirjoittajat tietävät ja jopa tuntevat toisensa.
- Teknodonna
Mjoo
Mun on ollut hankala hahmottaa todellisen turhan määrää, koska kaikki perustuu siihen.
On oikeastaan mielenkiintoisinta lukea ilmoitus siitä, että jotain on poistettu.
(Hirn)
😁- Teknodonna
Oikeastaan ainoa asia, joka itseäni jaksaa viihdyttää, on mielikuvieni plastisuus ja niiden esiintymisalttius.
(Hihitystä)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Oikeastaan ainoa asia, joka itseäni jaksaa viihdyttää, on mielikuvieni plastisuus ja niiden esiintymisalttius.
(Hihitystä)
😁Poistettuun kommenttiin on aina suhtauduttava varauksella. Poisto tarkoittaa sitä, että on olemassa jokin taho, joka hallinnoi marginaaleja.
Tämä on täysin käsittämätön väite.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Poistettuun kommenttiin on aina suhtauduttava varauksella. Poisto tarkoittaa sitä, että on olemassa jokin taho, joka hallinnoi marginaaleja.
Tämä on täysin käsittämätön väite.
😁Huomasin eilen, että pienirintainen nainen on anatomisesti soveltuvampi hakkaamaan halkoja kuin rintavampi. Rinnat nimittäin hankautuvat ikävästi aroiksi loputtomalta tuntuvan käsivarsien liikkeen vuoksi. Yläraajat nimittäin ovat kärjistään yhteen pitävän otteen maksimoinnissa ja kohdistetun voiman stabilitiikassa.
Että sellaista
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Huomasin eilen, että pienirintainen nainen on anatomisesti soveltuvampi hakkaamaan halkoja kuin rintavampi. Rinnat nimittäin hankautuvat ikävästi aroiksi loputtomalta tuntuvan käsivarsien liikkeen vuoksi. Yläraajat nimittäin ovat kärjistään yhteen pitävän otteen maksimoinnissa ja kohdistetun voiman stabilitiikassa.
Että sellaista
😁Tuosta puuttuu joku sana.
Mjoo
Keitetäänpä ensin aamukahvit, ja kirjoitetaan vasta sitten kaikki puhtaaksi.
😁 - Mjoo-
Teknodonna kirjoitti:
Tuosta puuttuu joku sana.
Mjoo
😁Mjoo
- Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tuosta puuttuu joku sana.
Mjoo
😁Eli siis poistettu osuus luultavasti kuvasi fiktiivistä tapahtumaa, jossa rintava nainen ei (väitteen mukaan) sovellu halonhakkuuseen.
Tämä on täysin absurdi väite, eikä sillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Rinnat eivät ole missään vaiheessa tekemisissä käsivarsien kanssa lyönnin aikana.
Ihan fuulaa
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Eli siis poistettu osuus luultavasti kuvasi fiktiivistä tapahtumaa, jossa rintava nainen ei (väitteen mukaan) sovellu halonhakkuuseen.
Tämä on täysin absurdi väite, eikä sillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Rinnat eivät ole missään vaiheessa tekemisissä käsivarsien kanssa lyönnin aikana.
Ihan fuulaa
😁Kävin myös eilen kirkolla katsemassa ympärilleni. Siinä kävi sitten niin, että lopulta tajusin itse olevani maa, jonne paikalliset olivat matkustaneet ahtaassa lentokoneessaan.
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kävin myös eilen kirkolla katsemassa ympärilleni. Siinä kävi sitten niin, että lopulta tajusin itse olevani maa, jonne paikalliset olivat matkustaneet ahtaassa lentokoneessaan.
(Naurua)
😁Minulle poisto merkitsee sitä, että näen omat oletukseni täysin kirkkaassa valossa. Juuri tämän vuoksi teksti usein sekoittaa jo valmistunutta ja kirkasta mieltä.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Minulle poisto merkitsee sitä, että näen omat oletukseni täysin kirkkaassa valossa. Juuri tämän vuoksi teksti usein sekoittaa jo valmistunutta ja kirkasta mieltä.
😁Eli siis tässä suhteessa nettiväittäminen on huonompi ja toimimattomampi vaihtoehto kuin poisto.
Poisto toimii paremmin.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Eli siis tässä suhteessa nettiväittäminen on huonompi ja toimimattomampi vaihtoehto kuin poisto.
Poisto toimii paremmin.
😁Tilanne on hieman sama kuin eilen katsellessani saunan jälkeen lepakon viuhtomista ees ja taas nenäni edessä: paljon nopeutta, kuin ajatuksessa, mutta ei ääntä.
Tämä havainto nyt hädintuskin pysyy edes aiheessa.
😁
- mies_86__
Bicky Royal-video oli alunperin minun linkittämäni tälle palstalle ja tein sen vitsillä. En ajatellut että se niittäisi palstalla näin valtavasti mainetta. Kaverihan on itse belgialainen, että miten ihmeessä se olisi voinut tälle palstalle eksyä, sitä en ymmärrä. Liekö mies edes koskaan oikeasti käynyt Suomessa.
Liljalaakson Timppa on täysin fiktiivinen hahmo, mutta alunperin lienee väännetty aikaisemmin palstalla väännetystä aisuri-Timpasta, jonka nimimerkillä minäkin aikaisemmin trollasin, muiden palstalaisten ohella. Samanlainen voivotteleva ktm-elättäjä kiteytyi tuossakin hahmossa, josta Liljalaakson Timppa on ns. päivitetty versio.
Tuntuu turhauttavalta että näiden hahmojen fiktiivisydestä joudutaan toistamiseen vääntämään. Onneksi hyviäkin keskusteluketjuja mahtuu tänne edelleen.- Sinkkunainen-36
Periksellä ei tunnetusti nouse hissi juuri pohjakerrosta korkeammalle.
Periksellä ei tunnetusti nouse hissi juuri pohjakerrosta korkeammalle.
36 vuotiaalla naisella on tunnetusti mennyt parasta ennen -päiväys umpeen jo kauan sitten.
Sen sijaan reilun 10 vuoden kuluttua kun mä olen 36, olen komeampi, miehekkäämpi, varakkaampi ja kaikinpuolin menestyneempi kuin nyt. Ihan kuten nyt olen kaikkea edellämainittua verrattuna 10 vuoden takaiseen.
Mies on vähän kuin hyvä viini, eli paranee kypsyessään. Nainen taas on kuin kaunis kukka, joka kukkii lyhyen ajan, mutta lakastuu ja kuihtuu pian.Mitä sä nyt mies86 tollaista epäilet, etteikö Bicky Royal-mies olisi muka käynyt suomessa?
Olenhan mä itse miehen nähnyt ja etkös sä itse ole Bickyä koskaan nähnyt siellä impivaaran uimahallin punttisalilla?
Eikä kyllä ole Liljanlaakson Timppa mikään fiktivinen hahmo, kun onhan hän itse tänne jo pidemmän aikaa kirjoitellut ja itse oon hänet myös Prismassa perheineen nähnyt.
- kaikenalapuolella
Olet ÄTMI ja siksi kirjoituksesi poistetaan.
Punainen jaguaari tappoi 50:sen miehen ohjaamana ihmisen.
Huumehörhö- nalneuvoomitäteet
Periksen skitsofrenia on pahana. Jakautunut persoonallisuus, oikein koulukirjaesimerkki, näkyy tässäkin ketjussa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192