Alushousut näkyy housujen läpi

MrMr179

Mitä mieltö olette jos puolisonne housuista näkyy läpi? Minulle tulee ääretön ärsyyntyminen. Olen joskus maininnut asiasta että tiesitkö että sinun housuista näkyy läpi, josta puolisoni on vetänyt herneen nenään. Ei ole pukenut jatkossa niitä mutta ei mene kauaa niin on uudet läpinäkyvät housut, ja en kehtaa sanoa enää, koska minua syytetään arvostelemisesta. Miksi pitää housuja jos niistä näkyy läpi? Onko se huomion hakemista? Minusta se näyttää lähinnä halvalta. Mitä mieltä muut? Ei minua niinkään haittaa jos sinkut näin pukeutuu että saavat katseita ja herättävät mielenkiintoa. Mutta varatuissa tämä aiheuttaa itselleni myötähäpeää ja halpuutta.

7

5830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppareissulla

Ohuet valkoiset housut kesällä, mukava katsella mitä on alla vai onko mitään...

• fldgkjdf

Olen sitä mieltä, että alusvaatteet, jotka kuultavat läpi päällysvaatteista ovat huonoa makua. Niin varatuilla kuin sinkuillakin. Itse en pidä edes siitä, jos rintaliivinolkaimet näkyy. Alusvaatteet ovat yksityisasia.

• Kotihousut

Juu, onhan noita eukkoja jotka eivät tajua ettei legginssit ole housut.

• MrMr178

Joo eli eukko vaihtoon. Kiitos

• Mihinmalliin

Väärän väriset.housut paistaa läpi housujen. Puuterin värinen tai valkoinen klassinen malli on normaalein ja paras.

• vanhaavuosikertaa

Läpinäkyvät alushousut antavat ilolintu vaikutelman. Tämmöistä naista ei voi ottaa enää tosissaan-ei seurustelukaveriksi. Näillä halutaan kai sitä huomiota itselleen, vaan ei saada ainakaan kunnollista miestä itselleen.

• Anonyymi

Erikoinen kommentti, tärkeintä että on alushousut jalassa, jos pikkuhousujen saumat näkyy hameen läpi tai valkoisten farkkujen läpi niin ei se vaarallista ole.
        Käytän itse valkoisia tai shamppanjan värisiä pikkuhousuja ja tiukat pöksyt usein näkyvät läpi mutta mitä se haittaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      78
      4280
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      193
      3508
    3. 196
      2851
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      68
      2736
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      41
      2632
    6. 57
      1176
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1070
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1012
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      110
      885
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      55
      870
    Aihe