Uusimaa pelimiehet listausta

vadelmamuffinssi

Aika tuore olen treffeillä. Heti jo ensimmäiseen pelimieheen törmäsin.
52v yli 190cm raamikas mies Hki keskustasta. Käy paljon salilla. Itsevarma, vie heti kotiinsa. Upea auto, koti. Ei aristele käydä käsiksi. Ei kiinnosta keskustella mitään syvällisiä. Haluaa puh nron, alussa kovasti tekstailee. Aina jutut kääntyy siihen että "tuu mun kanssa päikkäreille", "sun pitäis olla täällä vieressä", "tuu pantavaksi", "tuu tänne kahville" jne.
Tapaa just silloin kun itelle sopii, vain hänen kämpässään. Tuntuu ettei ole valmis tekemään naisen eteen mitään. Itsevarma, machokin mies. Herättää alussa kiinnostuksen. Karisma valloittaa.
Suosittelen varomaan.
Nimimerkki on K...H...

128

5080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karrella

      Toinen on A... R., 55vee.. pohjois-Uusimaa. Hieno auto. Watsappiin haluu 24:sta mahd.pian..heti treffeille. Watappis lirkuttaa. Ei pysty syvällisiin kesk, ei halua sitoutua oikeasti. Hän määrää treffien tahdin ja seksi on hänen ehdoillaan.

      • A..O

        Taidanpa tuntea tämän... elämän polun kulkijan. On pelaaja, pahinta sorttia.


      • Ollakkovaikoeiköolla

        Ajaako tämä kyseine tapaus Mersulla ja asusteleeko kahden torin välissä?


      • A..O

        Jaguarilla


      • Ollakkovaikoeiköolla
        A..O kirjoitti:

        Jaguarilla

        Eri mies tai sitten vaihtaa autoa samaan tahtiin kuin naista ja sukkiaan.


      • miuku65
        Ollakkovaikoeiköolla kirjoitti:

        Eri mies tai sitten vaihtaa autoa samaan tahtiin kuin naista ja sukkiaan.

        jos sukunimi ro...... niin unohda. miehellä on sairas mieli.


      • Karrella

        Miuku65
        Kyllä, sukunimi Ron...nen.
        Minulla oli "kunnia" tutustua tähän pelimieheen viime vuonna ja olihan se kyytiä.. aikansa.
        Sit loppui kuin seinään.
        Miten sun kävi?


      • Miuku65

        Tuossa toisessa keskustelussa olin nimimerkillä se isotissinen. Juu. Kahdesti kokeiltiin. Molemmat yli puolen v jaksoja. Arto oli karnevaaleissa ennen minua. Oltiin nizzas kahdesti. Pariisissa ja Espanjassa. Mutta ei sillä miehellä ole pitkäjänteisyyttä eikä kykyä jakamaan elämäänsä kenenkään kanssa. Sanoisin että vähintään persoonallisuushäiriöinen ja jopa saattaa olla vaaraksi muille.


      • Karrella

        Mulle Arto kertoi olleensa noihin aikoihin pitkässä suhteessa, joka päättyi, kun ensin toinen masentui ja sitten toinenkin.
        Miehellä kun on ikää 56v ja ollut enimmäkseen sinkku, pätkäsuhteissa, lennossa suhteesta toiseen vaihtaja, niin yksin tulee jäämään.
        Hän on kylmä.
        Hänellä on vähintään kaksi profiilia 24:ssä. On niin urpo ja pitää naisia vielä urpompana, että molemmissa profiileissa on kuvagalleriassa sama kuva... sieltä mardi grasta.
        Etsii uutta naista 24:ssä, kun on vielä edellisen kanssa...
        Minunkin kans oli kahteen otteeseen.. kun ei muiden viritysten kans just silloin natsannut.
        Kolmatta kertaa en lankea häneen. Enkä enää kehenkään pelimieheen. Osaan jo sellaiset tunnistaa.


      • Miuku65
        Karrella kirjoitti:

        Mulle Arto kertoi olleensa noihin aikoihin pitkässä suhteessa, joka päättyi, kun ensin toinen masentui ja sitten toinenkin.
        Miehellä kun on ikää 56v ja ollut enimmäkseen sinkku, pätkäsuhteissa, lennossa suhteesta toiseen vaihtaja, niin yksin tulee jäämään.
        Hän on kylmä.
        Hänellä on vähintään kaksi profiilia 24:ssä. On niin urpo ja pitää naisia vielä urpompana, että molemmissa profiileissa on kuvagalleriassa sama kuva... sieltä mardi grasta.
        Etsii uutta naista 24:ssä, kun on vielä edellisen kanssa...
        Minunkin kans oli kahteen otteeseen.. kun ei muiden viritysten kans just silloin natsannut.
        Kolmatta kertaa en lankea häneen. Enkä enää kehenkään pelimieheen. Osaan jo sellaiset tunnistaa.

        No, valehtelija on myös. Vai on hän keksinyt oikein syyn, miksi suhteensa ei toimi. Ainut joka masentuu on hän itse. Elämä menee maniasta masennukseen. Kaksisuuntainen mielialahäiriö vie miestä, ja kun hän ei sitä tunnusta, eikä hae lääkitystä, niin siinä tulos. Eikä hän ole suunnitellutkaan elää vanhuuttaan kenenkään kanssa. Tietää, ettei siihen pysty. Harmi, kun häntä aikoinaan uskoin, mutta enää en edes sääli.


      • A..O

        Artolla vissii ny masennusvaihe, kun profiilit kiinni... Tai sit hyvät prätkäkelit syö aikaa.


    • outotapausoli

      Minulle sattui pelimies kuka myy toreilla ja markkinoilla, ei Suomalainen

      • olimullakin

        Toreilla ja markkinoilla, oisko Chileläinen mies?


    • nostoaa

      Muita?

      • olentavannutsen

        Joku Kreikkalainen, vissi jotain 48 tai 50, hieno auto, komea, täysin pelle. Nimellä K....S (etunimi)


      • 10012018

        Sama mies 2 profiilia

        Isojavaalee & big_dude


    • Ennustaja12

      Eli siis tässä lista miehistä jotka ovat sanoneet näille naisille että ei kolahda. Kosto tulee tässä.. :)

      • Angelina2017

        Väärin! Aloittajan kanssa samaan mieheen törmännyt. Hän on kyllä hyvinkin kiinnostunut, mutta pidemmälti nämä aina 4 seinän sisällä tapaamiset juuri silloin kun hänelle sopii ja hyvinkin lyhyillä varoitusajoilla.....ei pidemmän päälle nappaa. Hän ei ole kiinnostunut kuin panosuhteista ja on täydellisen tunnekylmä. Muutoin ihan mukava, mutta jos jonkinlaista "normaalia" suhdetta kaipaa....hän on siihen vain väärä mies. Mistään kostosta ei ole kyse.


    • Piipooopaaapaaa

      Aloitteville sinisilmille. Jos mies ei koskaan kysy mitä sinulle kuuluu tai miten päivä meni ym. vaan paasaa omista tekemistään on tod. näk. pelimies. ( ja törppö) Ainoa mistä hän haluaa puhua kanssasi on seksi ja siihen liittyvät pikku vihjailut. Kun hän pyytää treffeille, hän ehdottaa kotiaan tai sinun kotia. Sänkyyn pitää päästä masturboimaan itsensä kanssasi mahdollisimman pian. Sen jälkeen voidaan tavata, aina kun häntä panettaa tai sattuu sopimaan. Ei osaa koskaan sanoa milloin tavataan. Soittelee ja tapaa mielellään viikolla. Lähettää aina silloin tällöin whatsupissa kaipaavia viestejä höystettynä seksistisillä vihjauksilla. Rohkeimmat muistaa sinua mulkkunsa kuvalla., että ei vain pääse unohtumaan tuota jutun pääosaa näyttelevä vehje. Viikonloput ovat liian arvokkaita tavata sinua. Jos ei sovi kotiisi tai hänen kämpille treffit, haluaa tavata sinut huoltoaseman kahviossa. Mahdollisimman helpossa paikassa jotta ei tule liikaa vaivaa.

      Luota nainen vaistoosi ! Olen niin monet treffit käynyt ja kaiken maailman panomiehet tavannut, että aika hyvin tiedän missä mennään.
      Arvosta itseäsi. Kun mies pyytää treffeille, kysy minne hän aikoo viedä sinut. Miten hän aikoo tehdä sinuun vaikutuksen. Huoltoaseman baarissa ? vai kivassa kahvilassa kaupungin sydämessä.

      Muistutan vielä, että jos itse poseeraat munkit rohkeasti esillä ja ankkahuulet tötteröllä, on hyvin todennäköistä, että herätät panomiehen saalistusvietin.
      Vanha viisaus; sitä saa, mitä tilaa pätee tässäkin lajissa aika hyvin.

      • fhjfhj

        Kokeneemmat pelimiehet ovat jo oppineet kysymään mitä kuuluu,ei sillä että se heitä kiinnostaisi. On paljon naisia ketkä suostuu tällaiseen leikkiin, suotakoon se heille.


    • Ihanmukavamies49

      Miksi te naiset noihin pelimiehiin tutustutte? Ei hieno auto ole mitään. Itse ajan 7 vuotta vanhalla autolla. :D Haluaisin ensin tutustua kunnolla nuorekkaaseen, hauskaan naisihmiseen. Sydämessäni olisi tilaa. Yhteiset menot,harrastukset. On talo,mökki,vene mutta auto on vanha. :)

      • Lieblich

        Olen tavallinen nainen ja auto kohta vanha. Kiinnostaako?


    • rallileski

      Nurmijärveltä "kuningasarthur169" (englanniksi). Monta naista kierroksessa samaan aikaan. Kylmä, empatiakyvytön ihminen loppujenlopuksi - vaikka aluksi muuta antaa ymmärtää.

    • Pelimiehiä on muuallakin kuin baareissa

    • Kadtanja

      Lappeenranta, pelimies JN. Alussa huomioiva, sympaattinen, kyseli päivän kulkuani. Vähitellen joka asia muuttui seksiin. Tavattiin muutama kerta, juteltiinkin. Varallisuutta on. Naisen tulee olla tietyn näköinen, pukeutua hänen mukaan. En suostunut. Taoaamiset ei näkyvissä. Tunteista puhuessa jumissa. Seksi hänen ehdoillaan, odotti valmista. Todennäköisesti useampia naisia kerralla. Puheet ja teot toista, suuttuu väärästä kommentista, naisen arvostus tasoa hyötyy itse. Ehkä helmi jollekin.

    • Sisall

      HR Hki. Hieno auto, hyvä asema. Seksin perään vaan on, vaikka vakuuttavasti hakee pysyvää suhdetta. Valehtelee ja jotenkin simppeli ajatukseltaan. Ei ilmeisesti napoaa kovin hyvin, koska kyselee puolen vuoden jälkeen. Vastaan olevani onnellinem juuri nyt. En mitään muuta viestiä. Ja olen onnellinen ilman epämääräisiä miehiä. Tuli kokemuksen kautta selväksi.

    • Andalusix

      Ensi kerralla kysy. mihin ravintolaan mennään syömään tai vaikka matka viikonlopuksi. Pelimies haluaa tavata piilossa, koska vain seksi keloaa. Ovat rassut siihen oppineet. Pitää naisena itse laittaa stoppi tuolle, jos muuta haluaa. Yksi mies suuttui, kun luuli saavansa seksia luonani. Kyllä eka treffit menee ihan jutellen.

    • Panomiesyeah

      Kyllä akoilla haaroväli kostuu 100% kun kunnon panomies astuu kuvioihin!!! Panomies on erimies!!!! Siinä saa muuten römpsä kyytiä ja karvamatto tamppausta!!!

      • Suuretonluulot

        Voi, voi


    • Oikea_Hondamies

      Mennääks panee?

    • wenkulaa

      Kovin on tanssimassa kalteritangoa

      • 13122017

        Kuka? Kiinn...Hki? Taas!


      • 03012018
        13122017 kirjoitti:

        Kuka? Kiinn...Hki? Taas!

        Molemmat profiilit ainakin kadonneet. Tuo kommenttisi ”taas” herätti jäi mietityttämään. Totta vaiko tarua ?


      • Uskookentahtoo
        13122017 kirjoitti:

        Kuka? Kiinn...Hki? Taas!

        Uusi profiili löytyy Suomesta. On niin helppo tapaus tämä herra tunnistaa. Tinderissäkin pyörii 39 vuotiaana, omalla kuvallaan ja oikealla nimellä.


      • 13122017
        03012018 kirjoitti:

        Molemmat profiilit ainakin kadonneet. Tuo kommenttisi ”taas” herätti jäi mietityttämään. Totta vaiko tarua ?

        Tämä herra on lusinut monta kertaa ennenkin ja ei ole iältään lähelläkään viittäkymppiä. 39 on lähempänä totuutta. Hänen "toimenkuvansa" työn puolesta kun ei oikein noudata sen enempää Viron kuin Suomenkaan lakeja eikä kestä päivänvaloa....


      • 03012018
        13122017 kirjoitti:

        Tämä herra on lusinut monta kertaa ennenkin ja ei ole iältään lähelläkään viittäkymppiä. 39 on lähempänä totuutta. Hänen "toimenkuvansa" työn puolesta kun ei oikein noudata sen enempää Viron kuin Suomenkaan lakeja eikä kestä päivänvaloa....

        50-v päiviään viettänyt jo vuosia sitten. Vuosirenkaatkin luettavissa, on asioita joita ei voi muuttaa eikä peittää. Patologinen valehtelija joka elää omassa kuplassaan. Piirre kuulunee tuohon mainitsemaasi ”toimenkuvaan”. Joku tuossa aikaisemmin kirjoitti sanan tunnekylmä. Sitä hän on, tunne elämältään häiriintynyt ja aivan väärä mies naiselle, joka itseään arvostaa. Täällä muitakin viestiketjuja joissa sama mies puheenaihe.


      • 13122017
        03012018 kirjoitti:

        50-v päiviään viettänyt jo vuosia sitten. Vuosirenkaatkin luettavissa, on asioita joita ei voi muuttaa eikä peittää. Patologinen valehtelija joka elää omassa kuplassaan. Piirre kuulunee tuohon mainitsemaasi ”toimenkuvaan”. Joku tuossa aikaisemmin kirjoitti sanan tunnekylmä. Sitä hän on, tunne elämältään häiriintynyt ja aivan väärä mies naiselle, joka itseään arvostaa. Täällä muitakin viestiketjuja joissa sama mies puheenaihe.

        Hänellä ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua. Epärealistinen elämänsä jatkuu vuodesta toiseen. Minä olen tapaillut häntä jo vuosia, välillä enemmän, välillä vähemmän. Pitää hyväksyä ja tiedostaa se tosiasia, ettei hän kykene mihinkään ns. normaaliin parisuhteeseen....


      • 03012018
        13122017 kirjoitti:

        Hänellä ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua. Epärealistinen elämänsä jatkuu vuodesta toiseen. Minä olen tapaillut häntä jo vuosia, välillä enemmän, välillä vähemmän. Pitää hyväksyä ja tiedostaa se tosiasia, ettei hän kykene mihinkään ns. normaaliin parisuhteeseen....

        Nyt on varmaan sitten se ’vähemmän jakso’ menossa teillä, kun täällä palstalla kyselit ’onko lusimassa, taas!?’
        Hän tuntuu arvostavan sinua kovin naisena ja ystävänä, kun vielä vuosienkin tuttavuuden jälkeen, et todellista ikääkään tiedä.
        Ei ole tarkoitus ketään mollata ja kivaahan se on, että on niitäkin naisia jotka jaksaa ja haluaa paapoa näitä elämässään eksyneitä.
        Kaikissa naisissa ei herää äidinvaistot tai hoivavietti aikuisen miehen kohdalla. Nämä naiset haluavat ja toivovat treffiseuraltaan asiallista käytöstä. Siitä syystä tämäkin viestiketju on alunperin perustettu.


      • 13122017
        03012018 kirjoitti:

        Nyt on varmaan sitten se ’vähemmän jakso’ menossa teillä, kun täällä palstalla kyselit ’onko lusimassa, taas!?’
        Hän tuntuu arvostavan sinua kovin naisena ja ystävänä, kun vielä vuosienkin tuttavuuden jälkeen, et todellista ikääkään tiedä.
        Ei ole tarkoitus ketään mollata ja kivaahan se on, että on niitäkin naisia jotka jaksaa ja haluaa paapoa näitä elämässään eksyneitä.
        Kaikissa naisissa ei herää äidinvaistot tai hoivavietti aikuisen miehen kohdalla. Nämä naiset haluavat ja toivovat treffiseuraltaan asiallista käytöstä. Siitä syystä tämäkin viestiketju on alunperin perustettu.

        Pelaamme avoimilla korteilla. Kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen ollut koskaan toiselle tekemisistään. Mitkään äidinvaistot taikka paapomishalut eivät tämän miehen kohdalla ole koskaan heränneet. Ihan muut ;)
        Antoi jo viimeksi ymmärtää, että lepokausi edessä, muttei ollut asiasta ihan varma. En ole ollut maisemissa, joten ei siksi havaintoja viime liikkeistä. Voi vain toivoa, että nyt olisi hyvin aikaa hieman "rauhoittua" ihan kaikesta, jos se nyt ylipäinsä on edes mahdollista.
        Ja ihan vain tiedoksi, että hän on aina käyttäytynyt hyvinkin asiallisesti minua kohtaan....siksi olenkin viihtynyt hänen seurassaan.


      • 03012018
        13122017 kirjoitti:

        Pelaamme avoimilla korteilla. Kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen ollut koskaan toiselle tekemisistään. Mitkään äidinvaistot taikka paapomishalut eivät tämän miehen kohdalla ole koskaan heränneet. Ihan muut ;)
        Antoi jo viimeksi ymmärtää, että lepokausi edessä, muttei ollut asiasta ihan varma. En ole ollut maisemissa, joten ei siksi havaintoja viime liikkeistä. Voi vain toivoa, että nyt olisi hyvin aikaa hieman "rauhoittua" ihan kaikesta, jos se nyt ylipäinsä on edes mahdollista.
        Ja ihan vain tiedoksi, että hän on aina käyttäytynyt hyvinkin asiallisesti minua kohtaan....siksi olenkin viihtynyt hänen seurassaan.

        Asiallisen käytöksen voi mieltää monella eri tapaa. Minun mielestäni valehtelu ei sitä ole. Me ihmiset olemme erilaisia ja jokainen voi itse määritellä ja päättää miten antaa itseään kohdella. Jokainen on itse oman onnensa seppä.


      • Pääpilvissä
        13122017 kirjoitti:

        Pelaamme avoimilla korteilla. Kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen ollut koskaan toiselle tekemisistään. Mitkään äidinvaistot taikka paapomishalut eivät tämän miehen kohdalla ole koskaan heränneet. Ihan muut ;)
        Antoi jo viimeksi ymmärtää, että lepokausi edessä, muttei ollut asiasta ihan varma. En ole ollut maisemissa, joten ei siksi havaintoja viime liikkeistä. Voi vain toivoa, että nyt olisi hyvin aikaa hieman "rauhoittua" ihan kaikesta, jos se nyt ylipäinsä on edes mahdollista.
        Ja ihan vain tiedoksi, että hän on aina käyttäytynyt hyvinkin asiallisesti minua kohtaan....siksi olenkin viihtynyt hänen seurassaan.

        Avoimilla korteilla !? Pelimies ei koskaan pelaa avoimilla korteilla.
        Pelimies pelaa monen naisen kanssa samaan aikaan ja pelin nimi on seksi. Puhuu suu vaahdossa pelkkää puppua. Nainen on tiskirätin arvoinen.
        Pelimies on miehen irvikuva, täysin selkärangaton.
        Ilman tilitysvelvollisuutta tai avoin”suhde” on sitä, että mies rehellisesti kertoo olevansa seksikumppania vailla. Näin molemmat osapuolet tietää mikä on pelin nimi. Se mitä puhutaan puolin ja toisin itsestä tai omista asioista on totta.
        Näitä miehiä ei pidä sekoittaa toisiinsa, koska heidän välillä ero on suuri.
        Osalle naisia on ok, kun kutsu käy ”pantavaksi” silloin, kun herralle sopii. Eikä mitään merkitystä sillä mitä mies puhuu tai kuka todellisuudessa on.
        Osa naisista ei ole kiinnostunut tämän tyylisistä miehistä sentin vertaa. Kumpikin tapa on ok, kunhan molemmat osapuolet tietävät pelin nimen.


      • Pippa2017
        03012018 kirjoitti:

        Molemmat profiilit ainakin kadonneet. Tuo kommenttisi ”taas” herätti jäi mietityttämään. Totta vaiko tarua ?

        Tarua. Uusi profiili on tuuviihtymään


      • Niinpäniinnäitäriittää
        03012018 kirjoitti:

        Molemmat profiilit ainakin kadonneet. Tuo kommenttisi ”taas” herätti jäi mietityttämään. Totta vaiko tarua ?

        Pelaaja

        Markusodot...


      • 17012018
        Niinpäniinnäitäriittää kirjoitti:

        Pelaaja

        Markusodot...

        Me kaikki näköjään tunnemme jonkun joka puhuu sujuvasti p***aa.
        Jos tämä äijä on 40 v niin minä olen Jennifer Lopez ;)))


      • Tainaanaurattaa
        Niinpäniinnäitäriittää kirjoitti:

        Pelaaja

        Markusodot...

        Ja lisänä muihin, profiilina myös "Olemisenhelppous". Sama Markus. Mikään näistä profiileista ei näytä olleen aktiivisena yli kahteen viikkoon, joten se kalteritango lienee totuus.


      • Muakinnaurattaa
        Tainaanaurattaa kirjoitti:

        Ja lisänä muihin, profiilina myös "Olemisenhelppous". Sama Markus. Mikään näistä profiileista ei näytä olleen aktiivisena yli kahteen viikkoon, joten se kalteritango lienee totuus.

        Nimi Markus yhtä feikki, kun profiileissa esiintyvät iät. Jospa pitää sitä lomakautta mistä joku mainitsi aikaisemmin. Toisilla on tipaton tammikuu, hänellä ehkä akaton. Kyllähän se varmaan työstä käy, kun montaa profiilia pyörittää ja kertoo ehkä myös siitä, että flaxi ei taida kovin usein käydä.


      • Pippa2017
        13122017 kirjoitti:

        Tämä herra on lusinut monta kertaa ennenkin ja ei ole iältään lähelläkään viittäkymppiä. 39 on lähempänä totuutta. Hänen "toimenkuvansa" työn puolesta kun ei oikein noudata sen enempää Viron kuin Suomenkaan lakeja eikä kestä päivänvaloa....

        Hyvin on onnistunut sua sumuttamaan. Ikä alkaa vitosella ja nimikin jollain muulla kun M-kirjaimella.
        Hänessä ainoo huvitus on vilkas mielikuvitus :)


      • NaurattaaNaurattaa
        Niinpäniinnäitäriittää kirjoitti:

        Pelaaja

        Markusodot...

        Player

        Pleasant_centle...


      • Pääpilvissä
        Tainaanaurattaa kirjoitti:

        Ja lisänä muihin, profiilina myös "Olemisenhelppous". Sama Markus. Mikään näistä profiileista ei näytä olleen aktiivisena yli kahteen viikkoon, joten se kalteritango lienee totuus.

        Enpä oikein usko tuohon kalteritangoon. Senhän tempaisi tuo hänen vuosien takainen ”enemmän ja vähemmän” ystävätär joka varmaan myös raportoinut tästä keskustelusta. Uudet tuulet ja profiilit varmaan jo puhaltaa.


      • Minäkinminäkin
        Pääpilvissä kirjoitti:

        Enpä oikein usko tuohon kalteritangoon. Senhän tempaisi tuo hänen vuosien takainen ”enemmän ja vähemmän” ystävätär joka varmaan myös raportoinut tästä keskustelusta. Uudet tuulet ja profiilit varmaan jo puhaltaa.

        Komppaan.
        Ystävätär kommenteistaan päätellen hyvin nuori tai sitten jotain ihan muuta....


      • vadelmamuffinssi
        17012018 kirjoitti:

        Me kaikki näköjään tunnemme jonkun joka puhuu sujuvasti p***aa.
        Jos tämä äijä on 40 v niin minä olen Jennifer Lopez ;)))

        Näyttää olevan tinderissä nikillä Hugo ja 40v. Parran on kasvattanut kuvaan, mutta kissan kuvasta tunnistaa hyvin.


      • Uskookentahtoo
        vadelmamuffinssi kirjoitti:

        Näyttää olevan tinderissä nikillä Hugo ja 40v. Parran on kasvattanut kuvaan, mutta kissan kuvasta tunnistaa hyvin.

        Kissa oli komea. Mikä rotu?


      • 28012018
        13122017 kirjoitti:

        Hänellä ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua. Epärealistinen elämänsä jatkuu vuodesta toiseen. Minä olen tapaillut häntä jo vuosia, välillä enemmän, välillä vähemmän. Pitää hyväksyä ja tiedostaa se tosiasia, ettei hän kykene mihinkään ns. normaaliin parisuhteeseen....

        Huomattu on ettei ole suhteellisuudentajua. Vanha äijä ja kuvittelee menevän täydestä tuon 40 v. Seuraava linssivahvuus on opaskoira 🤣


      • 310118
        NaurattaaNaurattaa kirjoitti:

        Player

        Pleasant_centle...

        Yksi pelimies lisää
        Joyrider20...


      • Muakinnaurattaa
        Pääpilvissä kirjoitti:

        Enpä oikein usko tuohon kalteritangoon. Senhän tempaisi tuo hänen vuosien takainen ”enemmän ja vähemmän” ystävätär joka varmaan myös raportoinut tästä keskustelusta. Uudet tuulet ja profiilit varmaan jo puhaltaa.

        Happypancakessa nikillä kivamarkus ikä39 v. Profiilitekstiä ei pysty nauramatta lukemaan.


      • Pannukakkuu
        Muakinnaurattaa kirjoitti:

        Happypancakessa nikillä kivamarkus ikä39 v. Profiilitekstiä ei pysty nauramatta lukemaan.

        Samalta treffipalstalta löytyy myös nimimerkillä JustSulle, ikä 49 v.


      • Suuretonluulot
        13122017 kirjoitti:

        Pelaamme avoimilla korteilla. Kumpikaan ei ole tilitysvelvollinen ollut koskaan toiselle tekemisistään. Mitkään äidinvaistot taikka paapomishalut eivät tämän miehen kohdalla ole koskaan heränneet. Ihan muut ;)
        Antoi jo viimeksi ymmärtää, että lepokausi edessä, muttei ollut asiasta ihan varma. En ole ollut maisemissa, joten ei siksi havaintoja viime liikkeistä. Voi vain toivoa, että nyt olisi hyvin aikaa hieman "rauhoittua" ihan kaikesta, jos se nyt ylipäinsä on edes mahdollista.
        Ja ihan vain tiedoksi, että hän on aina käyttäytynyt hyvinkin asiallisesti minua kohtaan....siksi olenkin viihtynyt hänen seurassaan.

        Ei koira kirpuistaan pääse eikä miekkataksi kuskin kaverit rekisteristään


      • Valitseparemmin
        NaurattaaNaurattaa kirjoitti:

        Player

        Pleasant_centle...

        Jesse74p...


    • juupaseipässeiväs

      J***jiiri, Espoo. Panoja hakee monella eri profiililla.

    • niinpäniinnäitäriittää

      Mitä karismaa on miehessä jos viestit tai puheet ovat tuota tasoa ? Matka ymmärryksen maailmaan alkaa kääntämällä sivua.

    • Seolisiinä

      Tuttu tapaus kyseinen mies. Mulle riitti yhdet kahvit kivassa kahvilassa. Silmät kertoivat kaiken, siniset, kylmät ja ”tyhjä” katse. Koko olemus miehessä luontaan työntävä. Viestitteli jälkeenpäin pitkäänkin ahkerasti. Kohteliaasti kiitin kahviseurasta ja se oli siinä. Aikaansa ei kannata tyhjän puhujiin tuhlata.

    • Minäkinminäkin

      Täällä yksi lisää joka tunnisti kenestä puhutaan. Itsevarma sanaa en kyseineen henkilöön liittäisi edes unissani. Epävarmuutensa peittää rehentelyllä ja isolla egolla. Itsevarmuushan on jotain ihan muuta.

      • 13122017

        Juu, aikas kateissa tämä heppu elämänsä kanssa on. Nähnyt vilaukselta hänessä myös suurta herkkyyttä, mutta hyvin harvoin....


      • Minäkinminäkin
        13122017 kirjoitti:

        Juu, aikas kateissa tämä heppu elämänsä kanssa on. Nähnyt vilaukselta hänessä myös suurta herkkyyttä, mutta hyvin harvoin....

        Pikku poika aikuisen miehen kehossa.


      • Pääpilvissä
        13122017 kirjoitti:

        Juu, aikas kateissa tämä heppu elämänsä kanssa on. Nähnyt vilaukselta hänessä myös suurta herkkyyttä, mutta hyvin harvoin....

        Teidät on luotu toisillenne. Ajatus maailmanne laukkaa samaa rataa!


      • 13122017
        Pääpilvissä kirjoitti:

        Teidät on luotu toisillenne. Ajatus maailmanne laukkaa samaa rataa!

        Hyvin pitkälti olet oikeassa :) Olemmehan tapailleet jo pitkään. Meitä ei silti ole luotu toisillemme. Tämä järjestely vain on sopinut meille oikein hyvin tähän asti. Kumpikaan kun ei ole parisuhdetta etsimässä....


      • wortiyu
        13122017 kirjoitti:

        Hyvin pitkälti olet oikeassa :) Olemmehan tapailleet jo pitkään. Meitä ei silti ole luotu toisillemme. Tämä järjestely vain on sopinut meille oikein hyvin tähän asti. Kumpikaan kun ei ole parisuhdetta etsimässä....

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?


      • Uskookentahtoo
        13122017 kirjoitti:

        Hyvin pitkälti olet oikeassa :) Olemmehan tapailleet jo pitkään. Meitä ei silti ole luotu toisillemme. Tämä järjestely vain on sopinut meille oikein hyvin tähän asti. Kumpikaan kun ei ole parisuhdetta etsimässä....

        Heh... naisia on paljon jotka eivät halua parisuhdetta, mutta aika harva haluaa olla ”varanappula” pelimiehen pelissä edes yhtä kertaa.
        Ikävä kyllä moni nainen joutuu tuon kokemaan syystä tai toisesta. Yleensä siksi, kun nuo pelaajat ovat taitavia puhumaan ja manipuloimaan.
        Seksi, ihana asia miehen kanssa jolla tunne puolikin toimii normaalisti. Sehän on iso asia hyvässä ja nautittavassa seksissä. Pelaajillehan seksi on vain toimitus ja ’kassien’ tyhjennys. He saavat mielihyvänsä naisten saalistamisesta.


      • Minäkinminäkin
        wortiyu kirjoitti:

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?

        Jos on samaa luokkaa, kun puheet ja eleet niin varmasti on Helsingin suurin 😉 HitsinVitsi jäinköhän mä nyt jostain paitsi 😂 jos näin pääsi käymään niin ehkä mä sen asian kanssa pystyn elämään.


      • Tietäämitähaluaa
        Uskookentahtoo kirjoitti:

        Heh... naisia on paljon jotka eivät halua parisuhdetta, mutta aika harva haluaa olla ”varanappula” pelimiehen pelissä edes yhtä kertaa.
        Ikävä kyllä moni nainen joutuu tuon kokemaan syystä tai toisesta. Yleensä siksi, kun nuo pelaajat ovat taitavia puhumaan ja manipuloimaan.
        Seksi, ihana asia miehen kanssa jolla tunne puolikin toimii normaalisti. Sehän on iso asia hyvässä ja nautittavassa seksissä. Pelaajillehan seksi on vain toimitus ja ’kassien’ tyhjennys. He saavat mielihyvänsä naisten saalistamisesta.

        On naisia, jotka pitävät myös miehiä pelinappuloina ;)


      • Pippa2017
        Tietäämitähaluaa kirjoitti:

        On naisia, jotka pitävät myös miehiä pelinappuloina ;)

        Totta, meitä on moneen junaan ja jokaisella varmaan syynsä käytökseensä.


      • 260118
        Tietäämitähaluaa kirjoitti:

        On naisia, jotka pitävät myös miehiä pelinappuloina ;)

        Niin on, mutta onko kehumisen arvoinen tuo ’taito’ ? ;)


      • vadelmamuffinssi
        wortiyu kirjoitti:

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?

        Onneton vehje, eikä osaa käyttää.


      • 28012018
        vadelmamuffinssi kirjoitti:

        Onneton vehje, eikä osaa käyttää.

        Iso ei ollut, eikä koko ratkaise jos sitä osaa käyttää. Tämä herra tarvitsee vielä muutaman oppitunnin jossa aiheena ”munalla voi tehdä muutakin, kun kusta”


      • Kokasinseminäkin
        wortiyu kirjoitti:

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?

        Puheet oli suuremmat, kuin teot tälläkin osa alueella. Niistä kuvittelin saavani kunnon kyydit. Eipä tämän herran taidoilla tyydytetä aikuista naista joka seksistä tietää enemmän, kuin sen että siihen tarvitaan pimputin ja kilkutin. Huono oli, ei jatkoon.


      • Kertariitti
        wortiyu kirjoitti:

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?

        Kouluarvo sanalla 6-
        Hänelle varmaan kympin suoritus, kun vielä viestitteli jälkeen päin uusintojen toivossa.


      • Suuretonluulot
        Tietäämitähaluaa kirjoitti:

        On naisia, jotka pitävät myös miehiä pelinappuloina ;)

        Kohooko itsetunto kovinkin korkeelle ?


      • muuttaakaiken
        wortiyu kirjoitti:

        Onko isokin vehje miehellä jalkojen välissä? Osaako käyttää sitä?

        Normi vehje jota Viagran voimal yrittää kohotella, kuten muutkin paapparaiset


    • A..O

      Arto, vesimies, Uusimaa taas kehissä...pelimies. Etsii hetken seuraa, huvia.
      Tunnekylmä mies.

      • Yksimielipide

        Kuvailetko ulkonäköä, koska nää pellethän vaihtavat nimeään ja ikäänsä riippuen millä sivustolla milloinkin pelaavat.


      • A..O

        Arto on tumma, 180cm, roteva, n. 115kg. Profiilissa vain 100kg. Sänkiparta ja ikä on vielä vähän aikaa 55v.


      • Seolisiinä
        A..O kirjoitti:

        Arto on tumma, 180cm, roteva, n. 115kg. Profiilissa vain 100kg. Sänkiparta ja ikä on vielä vähän aikaa 55v.

        Tinderissä on tämäkin herra, ikä 53 v


      • Ab-ovo-usque-ad-mala
        Seolisiinä kirjoitti:

        Tinderissä on tämäkin herra, ikä 53 v

        Pannukakussa nikki Gent69, ikä 50 v.

        Taidan lähteä treffeille ja teema niille voisi olla ’yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta’.
        Ab alio exspectes, alteri quod feceris.


      • A..O

        Nyt tän hepun molemmat suomi24 profiilit on kii. Tarkoittaa sitä, että on joku uus nainen kierroksessa. Liekkö nyt just lähtee tinder treffeille, kun on tuore tavara punkassa...korkkarit jalassa ja paaaaaljon hajuvettä. Punaiset kynnet yms hänen toivelistassa. Oikea ikä 56v.


      • Ab-ovo-usque-ad-mala
        A..O kirjoitti:

        Nyt tän hepun molemmat suomi24 profiilit on kii. Tarkoittaa sitä, että on joku uus nainen kierroksessa. Liekkö nyt just lähtee tinder treffeille, kun on tuore tavara punkassa...korkkarit jalassa ja paaaaaljon hajuvettä. Punaiset kynnet yms hänen toivelistassa. Oikea ikä 56v.

        Nämä 50 villitystä potevat kärsivät myös dementiasta, kun oma ikäkin unohtuu 😂😂 Vanha mies ei jaksa montaa profiilia päivystää niin pakko varmaan pistää lappu luukulle osassa profiileita. Tinderissä ja Pannukakussa tahkoo sata lasissa. Taidan olla tuo uus ja voi olla jokunen muukin nainen mun lisäksi. Toiveita saa olla, mutta minä menen aina omilla ehdoilla. Kynnet kyllä mulla aina lakassa ja korkkaritkin jalassa. Punkkaan pääsystä saa haaveilla, sitä ei tule tapahtumaan. Pitäähän näille pelaajille välillä pettymyksiä tuottaa niin palaavat ainakin hetkeksi maan pinnalle ;)


      • A..O

        Niin, Arto haluaa että naisella on sängyssä touhutessa korkkarit jalassa :) Korsetit yms. myös saa hänet villiksi. Ihan tajuttomasti hajuvettä pitää olla. Ja hänen palleroita on puristeltava.. ja lusikka on suosikki asento.


      • ab-ovo-usque-ad-mala
        A..O kirjoitti:

        Niin, Arto haluaa että naisella on sängyssä touhutessa korkkarit jalassa :) Korsetit yms. myös saa hänet villiksi. Ihan tajuttomasti hajuvettä pitää olla. Ja hänen palleroita on puristeltava.. ja lusikka on suosikki asento.

        Fetissi miehiä 😉 siis

        Miehet tykkää sexyistä hepenistä ja osa naisista niitä omistaa ja käyttääkin. Nainen joka panostaa itseensä tietää, että pukeutiminen alkaa alusvaatteista. Pelimiehille niiden ”esittely” on vähän kuin helmiä possuille. Petipuuhat on kahden kauppa, mulla aina ollut vähän periaatteena ”miellytä sä mua niin mä miellytän sua”.

        Hajuvettä ei koskaan laiteta paaaaljon 😉 se on mautonta. Herralla taitaa olla dementian lisäksi hajuaistikin kadoksissa jos tuo hänellä ”vaatimus”.

        Joutuu nyt ihan itse puristelemaan palleroitaan. Mulla omat intressit miksi pelimiehen kanssa ulos lähden ja se ei ole seksi.


      • MetsästänNaista
        ab-ovo-usque-ad-mala kirjoitti:

        Fetissi miehiä 😉 siis

        Miehet tykkää sexyistä hepenistä ja osa naisista niitä omistaa ja käyttääkin. Nainen joka panostaa itseensä tietää, että pukeutiminen alkaa alusvaatteista. Pelimiehille niiden ”esittely” on vähän kuin helmiä possuille. Petipuuhat on kahden kauppa, mulla aina ollut vähän periaatteena ”miellytä sä mua niin mä miellytän sua”.

        Hajuvettä ei koskaan laiteta paaaaljon 😉 se on mautonta. Herralla taitaa olla dementian lisäksi hajuaistikin kadoksissa jos tuo hänellä ”vaatimus”.

        Joutuu nyt ihan itse puristelemaan palleroitaan. Mulla omat intressit miksi pelimiehen kanssa ulos lähden ja se ei ole seksi.

        Mikä o sun intressi?


      • Ab-ovo-usque-ad-mala
        MetsästänNaista kirjoitti:

        Mikä o sun intressi?

        Netin ihmeellinen maailma ja deittailu. Pelaajista puhutaan paljon niin pakkohan se on tähänkin lajiin pieni tuntuma ottaa. Lyhyen kokemuksen perusteella sanoisin, että 3 eri sorttia löytyy. Yksi asia heitä kuitenkin yhdistää.

        ”Kulissit” täydellinen elämä ulospäin, mutta sisältä tyhjä.

        1. Varatut miehet, jotka unohtaneet kumpaa piti *usettaa. Vaimoa vai koiraa ? Varmuuden vuoksi sitten molempia. Heillä enemmän intoa, kun pelisilmää.

        2. Respectiä hakevat, kovan elämän koulun käyneet (unohtamatta rippi- ja autokoulua). Draamaa, komediaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää vaikka muille jaettavaksi. Heikko hermoisempi nainen todennäköisesti laskee alleen tälläisen kohdatessaan. Parempi hermoinen pureskelee poskiaan jottei räjähdä nauramaan, kun sitä puppua kuuntelee.

        3. Seksi addiktia potevat ja muut moni ongelmaiset. Ei ole uusi juttu, että seksihän se miehellä aina enemmän ja vähemmän mielessä. Se yllättää kuinka moni sitä epätoivoisesti vonkaa.
        Näillä herroilla monella kaksi ”minää” oma ja keksitty. Ovat taitavia valehtelemaan, manipuloivia ja häikäilemättömiä. Tiedostavat käytöksensä ja heille on tärkeää minkä kuvan tai vaikutelman itsestään antavat. Se on 10 pisteen mies., ei enempää eikä vähempää. Valehtelu on psykologinen vaikuttamisen keino. Pinna palaa nopeasti jos jäävät alta vastaajiksi. Moni on niitä miehiä joiden pitää saada sanoa se kuuluisa viimeinen sana. Empatia kyky ja naisen kunnioitus on tuntematon käsite. Liekö syynä, että joku nainen oli sitten äiti, kummin kaiman serkku tai ex käyttänyt hyväkseen, vetänyt henkisesti niin turpaan, että luotto meni naisiin ja tuli tarve kostaa heidän teot.

        Minkäs numero herra ”metsästäjälle” laitetaan !? 😉


      • MetsästänNaista
        Ab-ovo-usque-ad-mala kirjoitti:

        Netin ihmeellinen maailma ja deittailu. Pelaajista puhutaan paljon niin pakkohan se on tähänkin lajiin pieni tuntuma ottaa. Lyhyen kokemuksen perusteella sanoisin, että 3 eri sorttia löytyy. Yksi asia heitä kuitenkin yhdistää.

        ”Kulissit” täydellinen elämä ulospäin, mutta sisältä tyhjä.

        1. Varatut miehet, jotka unohtaneet kumpaa piti *usettaa. Vaimoa vai koiraa ? Varmuuden vuoksi sitten molempia. Heillä enemmän intoa, kun pelisilmää.

        2. Respectiä hakevat, kovan elämän koulun käyneet (unohtamatta rippi- ja autokoulua). Draamaa, komediaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää vaikka muille jaettavaksi. Heikko hermoisempi nainen todennäköisesti laskee alleen tälläisen kohdatessaan. Parempi hermoinen pureskelee poskiaan jottei räjähdä nauramaan, kun sitä puppua kuuntelee.

        3. Seksi addiktia potevat ja muut moni ongelmaiset. Ei ole uusi juttu, että seksihän se miehellä aina enemmän ja vähemmän mielessä. Se yllättää kuinka moni sitä epätoivoisesti vonkaa.
        Näillä herroilla monella kaksi ”minää” oma ja keksitty. Ovat taitavia valehtelemaan, manipuloivia ja häikäilemättömiä. Tiedostavat käytöksensä ja heille on tärkeää minkä kuvan tai vaikutelman itsestään antavat. Se on 10 pisteen mies., ei enempää eikä vähempää. Valehtelu on psykologinen vaikuttamisen keino. Pinna palaa nopeasti jos jäävät alta vastaajiksi. Moni on niitä miehiä joiden pitää saada sanoa se kuuluisa viimeinen sana. Empatia kyky ja naisen kunnioitus on tuntematon käsite. Liekö syynä, että joku nainen oli sitten äiti, kummin kaiman serkku tai ex käyttänyt hyväkseen, vetänyt henkisesti niin turpaan, että luotto meni naisiin ja tuli tarve kostaa heidän teot.

        Minkäs numero herra ”metsästäjälle” laitetaan !? 😉

        Humoristinen vastauksesi ja muut kommentoisi täällä miellytti minua. Ne ovat osoitus itsevarmuudesta... ehdottomasti !!
        Uskoisin sinun olevan kaunis ja näyttävä nainen. Sinulla mahdollisesti myös psykologian ja latinan luentoja takana ? Nimimerkistäsi niin päättelin.

        Olen numeo 4, ohi listasi. Metsästän rakastajatarta. En pelaa, avoimesti kerron olevani varattu enkä ole eroamassa. Uudeltamaalta, akateeminen, varakas, 189/101, treenattu, hiuksetkin vielä päässä, 48 v.
        Kivalle, fiksulle rakastajattarelle olisi paikka auki :) Se olisi tapaamisia, kun molemmille sopii, keskusteluja, naurua, laatuaikaa, hyvää ruokaa ja juomaa, ulkoilua, matkoja ja sitten arvaatkin ;)
        Olen valikoiva, pelkkä seksi ei riitä. Etsinnässä koko paketti. Olen valinnut tämän polun. Rehellinen olen, enhä sinkkua esitä.

        Herätit mielenkiintoni, jos haluat niin laitan spostini, voisimme vaihtaa ajatuksia ilman muuta yleisöä.


      • Ab-ovo-usque-ad-mala
        MetsästänNaista kirjoitti:

        Humoristinen vastauksesi ja muut kommentoisi täällä miellytti minua. Ne ovat osoitus itsevarmuudesta... ehdottomasti !!
        Uskoisin sinun olevan kaunis ja näyttävä nainen. Sinulla mahdollisesti myös psykologian ja latinan luentoja takana ? Nimimerkistäsi niin päättelin.

        Olen numeo 4, ohi listasi. Metsästän rakastajatarta. En pelaa, avoimesti kerron olevani varattu enkä ole eroamassa. Uudeltamaalta, akateeminen, varakas, 189/101, treenattu, hiuksetkin vielä päässä, 48 v.
        Kivalle, fiksulle rakastajattarelle olisi paikka auki :) Se olisi tapaamisia, kun molemmille sopii, keskusteluja, naurua, laatuaikaa, hyvää ruokaa ja juomaa, ulkoilua, matkoja ja sitten arvaatkin ;)
        Olen valikoiva, pelkkä seksi ei riitä. Etsinnässä koko paketti. Olen valinnut tämän polun. Rehellinen olen, enhä sinkkua esitä.

        Herätit mielenkiintoni, jos haluat niin laitan spostini, voisimme vaihtaa ajatuksia ilman muuta yleisöä.

        Hatun nosto rehellisyydestä. CV: ni jätän laittamatta avoimeen ”virkaan.”
        On kaksi asiaa mitä en jaa kenenkään kanssa. Toinen on hammasharja ja toinen mies ;)


      • seisotissinen
        Ab-ovo-usque-ad-mala kirjoitti:

        Nämä 50 villitystä potevat kärsivät myös dementiasta, kun oma ikäkin unohtuu 😂😂 Vanha mies ei jaksa montaa profiilia päivystää niin pakko varmaan pistää lappu luukulle osassa profiileita. Tinderissä ja Pannukakussa tahkoo sata lasissa. Taidan olla tuo uus ja voi olla jokunen muukin nainen mun lisäksi. Toiveita saa olla, mutta minä menen aina omilla ehdoilla. Kynnet kyllä mulla aina lakassa ja korkkaritkin jalassa. Punkkaan pääsystä saa haaveilla, sitä ei tule tapahtumaan. Pitäähän näille pelaajille välillä pettymyksiä tuottaa niin palaavat ainakin hetkeksi maan pinnalle ;)

        Voi hyvää päivää! Olin kuvioissa n 5-6 v sitten. Mies on henkisesti sairas. Taisi onnea kestää ihan puoli v ennen kuin tuli stoppi. Tänä aikana Arto satsasi sata lasissa. Ranskan matkoja, Viroon pari kertaa ym. Alusvaatteita, esitteli jopa vanhemmilleen ym suvulle tulevana morsiamenaan. Kunnes kiinnostus meni, ja maaninen käytös vaihtui masennukseen. Meni vuosi kunnes taas otti yhteyttä...


      • Karrella

        No kuulostapa tutulta Artolta..
        Kävittekö Nizzassa?
        Mulle kertoi olleena siellä joskus Mardi gras karnevaalien aikaan...
        Ja hän oli vuoden pois työelämästä masennuksen vuoksi juuri noihin aikoihin, kun sinä olet tippunut kelkasta.
        Onkohan sama Arto? laita jokin vinkki mistä varmasti tunnistaa samaksi, kiits.
        Mua hän kans pyöritti puolisen vuotta. Sit kyllästyi..ja jätti kylmästi.
        Mun jälkeen hänellä on ollut jo useampi nainen. Hän ei viihdy saman kanssa muutamaa kuukautta kauempaa.


    • Tässäpäkanssayksi

      Pariin pleyeriin törmättyäni olen ymmärtänyt luottamuksen merkityksen.. jos yhtään alkaa äänikellot kilkattaa niin on noita keinoja zekata puhuuko mies totta.
      Yks hyvä on auton rekkari, jos treffit jossain yleisella paikalla, voit aina poistua naistenhuoneeseen ja syöttää rekkarit trafiin :)
      Uudenmaan ja P-H alueella nuori n. 30v tumma pitkä mies joka kertoo olevansa lääkäri, todellisuudessa jotain aivan muuta.

      • Uskookentahtoo

        Itse oppinut gynekologi varmaan 😂😂 näille pelleille ei voi muuta, kun nauraa.
        Yksi keino on kuvan laittaminen Googleen. Sieltä on monen pellen oikeat tiedot löytyneet. Ovat niin ovelia olevinaan, mutta jos heillä olisi lasinen pää niin näkisi, kun pissi poreilee ja kakki tekee patoja.


      • 28012018

        Simppeli ajatusmaailma näillä reppahousu Jännämiehillä. Ei löydy sen vertaa ’munaa’, että rohkenisi olla oma itsensä. Onkohan se oma persoona niin tylsä ja mitään sanomaton ettei voi olla oma itsensä ?


      • ab-ovo-usque-ad-mala

        Deittisivustot ja Tinder, kuvattomat profiilit... jos mies ei naamaansa näytä niin jotain salattavaa on.
        Typerin selitys, ettei sellaista ole, elämmehän Selfie aikaa.

        Kuvan perusteella voi päätellä paljon. Paidattomat ja yleensä kaljut sankarit, jotka esittelevät hauistaan tai munaansa. Osa vielä omaisuuttaan tai kaverin, tarkoituksena tuoda esiin, ettei tässä köyhiä poikia olla. Ei tarvitse olla penaalin terävin kynä, arvatakseen, että Erotica mieshän se siinä.

        Deittisivustolla voi katsoa mitä herralla ”hakusessa” jos oma ikä 45 v ja naisen saa olla 25-65 v niin taas voi todeta, että p**** vonkaajahan se siinä.
        Etsii 25 v naista sedän kanssa leikkimään, mutta ”äitikin” kelpaa.

        ”Sarja” kylpyhuoneessa selfietä ottavat. Kuvat yleensä alaviistosta, jossa hölmistynyt ilme kasvoilla, ooooh.... tekniikka on ihmeellistä ja nytkö se jo räpsähti. Suu tiukkana viivana... hymy tuntematon käsite... herra 47 v look. Nämä mestarit yleensä törppöjä ja jäykän asenteen omaavia.

        Sitten yllätys... täyspäisiä, rehellisiä ja mukavia miehiä löytyy niin deittisivustoilta, kun Tinderistäkin.


      • A..O

        Miten kuvan GOOGLEEN laittamalla saa kuvan hlön henkilöllisyyden selville?


      • Ab-ovo-usque-ad-mala
        A..O kirjoitti:

        Miten kuvan GOOGLEEN laittamalla saa kuvan hlön henkilöllisyyden selville?

        Tallenna kuva, paina ”pitkään” kuvan päältä. Sitten Googleen ja oikea yläkulma kuvahaku ja pyydä kuva työpöytäversiosta. Sit oikea yläkulma taas ja kameran kuvaa klikkaat. Sitten ”neliöön” johon normisti kirjoitat mitä haet. Tarjoaa kuvakirjastoa, siitä valitset URL ja sijoitat kuvan. Se oli siinä. Helppoa, kun heinän teko. Puhelimella ja pädillä toimii näin. Läppäri ja pöytäkone mulle jo historiaa niin en tiedä toimiiko niissä. Jos kysyttävää niin kysyä saa.

        Monella samat kuvat Facessa, Instassa, Twitterissä ja Linkedissä. Eli niitä kuvia tarjoo ja niiden linkkien kautta pääsee sitten apajille 😉 isolla osaa ihmisiä mm Facen sivut vapaata riistaa koko maailmalle.
        Joku voi käyttää sanaa stalkkaaminen tästä. Mielestäni se ei sitä ole. Jos äijä on niin luuseri ettei omalla nimellään pelaa ja epäilys sulla herää. Niin miksi et tarkistaisi taustoja. Säästyy aikaa, mun ei luusereiden kanssa treffeille mene. Mitta nehän tietty vinkuu stalkkaamisesta, kenelle tämä omaan nilkkaan naksahtaa.

        Tsemppiä !


      • A..O
        Ab-ovo-usque-ad-mala kirjoitti:

        Tallenna kuva, paina ”pitkään” kuvan päältä. Sitten Googleen ja oikea yläkulma kuvahaku ja pyydä kuva työpöytäversiosta. Sit oikea yläkulma taas ja kameran kuvaa klikkaat. Sitten ”neliöön” johon normisti kirjoitat mitä haet. Tarjoaa kuvakirjastoa, siitä valitset URL ja sijoitat kuvan. Se oli siinä. Helppoa, kun heinän teko. Puhelimella ja pädillä toimii näin. Läppäri ja pöytäkone mulle jo historiaa niin en tiedä toimiiko niissä. Jos kysyttävää niin kysyä saa.

        Monella samat kuvat Facessa, Instassa, Twitterissä ja Linkedissä. Eli niitä kuvia tarjoo ja niiden linkkien kautta pääsee sitten apajille 😉 isolla osaa ihmisiä mm Facen sivut vapaata riistaa koko maailmalle.
        Joku voi käyttää sanaa stalkkaaminen tästä. Mielestäni se ei sitä ole. Jos äijä on niin luuseri ettei omalla nimellään pelaa ja epäilys sulla herää. Niin miksi et tarkistaisi taustoja. Säästyy aikaa, mun ei luusereiden kanssa treffeille mene. Mitta nehän tietty vinkuu stalkkaamisesta, kenelle tämä omaan nilkkaan naksahtaa.

        Tsemppiä !

        Kiitos!


      • Hillomunkki

        Itse kerron ennen treffejä aina etukäteen, että molemmat esittävät ajokortin, tai henkilöllisyystodistuksen. Tietenkin ilman muuta. Jos treffejä ei tulekkaan tämän takia. Voi jokainen itse päätellä miksi ei ?


    • Varoitusnaisille

      Varoitan nimimerkistä loiva_8891, käyttää nimeä Paul Hutton.
      Kirjoittelee kauniita ja pyytää viimein rahaa lainaksi.

      • vadelmamuffinssi

        Onkos tämä jenkkimies, kirjoittaa englanniksi. Joku ns kaivosalan mies :D Olen ainakin pariin eri profiiliin törmännyt.


      • 28012018

        Persaukinen Pelimanni 😂


      • Kerätäänkolehti
        vadelmamuffinssi kirjoitti:

        Onkos tämä jenkkimies, kirjoittaa englanniksi. Joku ns kaivosalan mies :D Olen ainakin pariin eri profiiliin törmännyt.

        Goldenheard11


    • Ab-ovo-usque-ad-mala

      Et ole ensimmäinen joka deittailun alku metreillä kompastuu pelimieheen. Taitaa olla enemmän ”sääntö, kun poikkeus”. Eivät nämä huonon itsetunnon omaavat ja toisten kustannuksella sitä kohottavat ole sen arvoisia, että mielensä kannattaa pahoittaa tai asiaa sen enempää miettiä.
      Uusia treffejä vaan tuubiin, toivoen ettei seuraava deitti ole yhtä törppö ;)

      • Suuretonluulot

        👍
        Se on just näin !


    • pellemikäpelle

      K...etunimi
      D... sukunimi
      Kreikkalainen

      • Kannattaakiertääkaukaa

        Pääkaupunkiseudulla vanhempi ulkomaalaistaustainen mies. Soittelee vaikka keskellä yötä, tyhjän päiväistä lässytystä. Muutaman tapaamisen jälkeen pyytää rahaa.


    • yksihuijarilisää

      japeko75 profiilin mukaan espoossa, tosiasiallisesti ties missä. kovasti väittää etsivänsä tosissaan parisuhdetta, mutta puhuu pelkkää pajunköyttä.

      • 040218

        Jos profiili on tyhjää täysi eikä vaatimuksia naisen suhteen niin painamalla delete nappia säästyy mielipahalta.


    • samalaiset

      ei se oo pelimies, hän on panomies ! miks ninen mee heti kotiin ?

    • hullukuinmikä

      joku pelle asuntoautolla, sekopää syntymästä asti, naisia joka puolella vuodesta toiseen, oikein raivopää mies.

    • varattuko

      Respirator nimimerkillä 45-v mies kirjoittelee tosi kauniisti ja syvällisesti. Kun pitäisi tavata (useamman viikon kirjoittelun jälkeen), syitä löytyy (pelkää rakastuvansa minuun tulisesti, sukulainen kuollut, auto rikki..). Käyttää kahta Sim-korttia. Ihmettelin miksi on vaan tiettyihin aikoihin linjoilla (WA). Lähinnä virka-aikaan ja myöhään illalla. Epäilen että on varattu. Tällä hetkellä profiili taitaa olla kiinni.

    • Uskookentahtoo

      Luota itseesi ja vaistoihisi. Jos fiilis, että joku mättää niin enemmän, kuin todennäköisesti se on just niin.

    • pikkuäijä

      Helsingistä Hannu, joka hakee omaa kultaa. Treffaili minua ja tein testin. Ystäväni alkoi kiinnostaa myös netin kautta samaan aikaan ja kertoi hänellekin hakevansa pysyvää suhdetta. Rahaa äijällä on, mutta myös valheellinen tapa elää ja ollut tuomittuna talousrikoksestakin. Syytttömänä tietysti omasta mielestään.

      • 280218

        Peli- ja panomiehillä on useita profiileja ja eri nimiä käyttävät ja ikäkin vaihtelee. Kuvailisitko Hannua?


      • 19318

        Viestien alku päässä saman kuuloinen kertomus, kuin sinun. Siitä puuttuu tuo rikollinen osuus. Nimikirjaimet HR.
        Viesteistä löytyy myös vankilakundi tarinaa. Nimi vaihtoehtoja oli sille miehelle pari. Onko sama mies ?
        Syyttömiähän ne on suomen vankilat täys jos niiden asukeilta kysytään :)
        Kuulostaa vähän tyhjä pään toiminnalta avautuminen istumisistaan jos hakee vain hetken huumaa ja kuumaa.


      • Aliisa2018

        Kyllä tämä Hannu kovinkin tuttu tapaus on :)


      • Ab-ovo-usque-ad-mala

        Ne kenellä rahaa oikeasti on, eivät sillä elvistele. Se, että on hieno aito, kämppä ym. Kertoo vain käyttäjän, ei omistajaa. Merkkivaatteet ja muutama toiminta tonni ei vielä varakasta tee.
        Osalla miehiä ei ole muuta mahdollisuutta peilata miehisyyttään, kun fantasia maailma. Pakko päästä kertomaan sankaritarinaansa mahdollisimman monelle. Moni heistä oikeassa elämässä hyvinkin yksinäinen ja kaipaisi kumppania jolle voisi olla oma itsensä heikkouksineen ja vahvuuksineen, kiintyä, mutta käsittelemättömät asiat, traumat , pelko estävät sen mitä eniten tarvitsivat. Monen perhe on sanonut suhteensa irti, kaveripiiri usein aika suppea ja samaa maata. Sisimmissään tietävät etteivät todennäköisesti kelpaa kenelleen normaalille naiselle. Kaltaisiaan saisivat, mutta ymmärtävät ettei kahdella hyväksikäyttäjällä ole mitään annettavaa toiselle. Ovat valinneet tavan mennä sieltä mistä sita matalin ja pärjätäkseen heidän on tehtävä se muiden kustannuksella. Ahneus on ottanut vallan.


      • exex64

        No, kuinkas Arton kanssa treffit sujui?


    • vadelmamuffinssi

      Nimimerkki Demonia kirjoitti mulle että kävi treffeillä kuvattoman profiilin naisen kanssa. Kyseinen nainen alkoi sitten piinaamaan häntä soitoilla ja viesteillä. Nainen oli laittanut hänelle kuvan treffien jälkeen ja laittoi sen mun s-postiin.
      Tänään kirjautuessani treffeille kyseisen naisen kuva oli mun etusivulla. Hän on Lapista. Kysyin että onko ollut demonian kanssa treffeillä. Ei ole ollut. Oli ihmeissään kun tosiaan on pohjoisesta.
      Mikä lie motiivi tälläkin miehellä.
      Mistä näitä feikkejä sikiää mulle oikein :D

    • Kuulemmarahanperään

      OneMomentForever sama Paul Hutton monella profiililla ja tinderissä ainakin kolmella profiililla. Blokkasi mut kun kritisoin hänen montaa profiilia.

    • Pelotteeksi

      Jokaiselta alueelta tarttis olla pelimieslista täällä. Ei muuten tuo pettäminen ja huoruus lopu.

    • Zero52

      Outoja on tyypit, jotka heti kertoo ihan kaiken..siis ekas viestis.

    • meeetooo

      tasa-arvon nimissä pitäs tehdä pelinaisista myös listaa.....

    • Naurattaa

      HR taas vauhdissa ja verkossani kiinni. Muita naisia ryhmässä, jotka haluaisivat tehdä hepulle pienen "källin"? Ryhmätreffit? :)

    • PPPORINPOIKA

      Joko 1000 kaadon mies on palannut saalistamaan ??
      Vai onko vielä, valtion hotellissa.?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe