Koska olet

nadjas

viimeksi ihastunut totaalisesti?

15

383

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota se oli 2010 tai melkein jo 2011. :)

Sillä tiellä ollaan ja ihastun vieläkin viikottain, samaan mieheen.

• yybee

Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️

• Jos näkisitte, saattaisi ihastus syventyä rakkaudeksi.

• yybee kirjoitti:

Kimmo on niin ihana mun mielestä kanssa! ❤️❤️❤️

Se on hyvä, että tykkkäät. Mutta tää ei oo nimeltään Kimmo eikä kelju kojoottikaan. :)

• eIisakettu kirjoitti:

Jos näkisitte, saattaisi ihastus syventyä rakkaudeksi.

Kohta taas nähhää, jahka ehtii kaupasta kottiin. :)

Eläpä hättäile. Tää rakkaus on jo syventynyt..on tehny mutkia ja pomppuja. Mut näköjään se kaikki rytinät kestää. :)

• Tarkotin ihan livenä, eikä sen webbikameran kautta, johon kiirehtii kaupasta tullessaan.

• eIisakettu kirjoitti:

Tarkotin ihan livenä, eikä sen webbikameran kautta, johon kiirehtii kaupasta tullessaan.

Livenä livenä. Ei oo webbikameraa vieläkään. :)

• TässäOnAjatusta
        muhkee_muhku kirjoitti:

No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

• TässäOnAjatusta kirjoitti:

No hyvä on. Mutta miksi sinä jaat itseäsi vain yhdelle miehelle? Kun riehut tällä palstalla kuitenkin 247 olisi kohtuullista että antaisit kaikille täällä pillua. Vai et ole erityisen viehättävän näköinen niin reikä sinultakin löytyy ja se voisi poistaa pahimmat puutteet, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

Älä nyt kakkaa jauha, mä olen töissä kuitenkin 8h päivässä, matkat päälle. Millään ei voi olla 24/7 paikalla. :)

Mitä sokea äijä viehättävällä tekee. Mut kun en oo jakorasia niin ei lähe jakeluun. :)

• muhkee_muhku kirjoitti:

.. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Huomasit varmaan, että tuo on PerseilyNikkeilijä, eikä oikea Kettu?.. ;P

Huomasin toki. Ja en usko et Elisakettu koskaan vajois noin alas. :)

Liian fiksu sellaiseen.

• PalstaTrolli

Viimeksi vihastuin totaalisesti, kun yhteiskunnan uhri oli purkanut oikeutettua tuskaansa kapitalistisen yhteiskunnan riiston tuotokseen eli autooni.

• .. Se on Vaarallista, joten Kantsii vältellä tuollaisia Trippejä.. ;D.. Parasta on kun laittaa Uskon&Toivon Laatikkoon, niin ei pääse se YksJutska Lentoon.. ;P

.. Tai Noh, TakaPortin voi jättää.. "Hänelle".. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=6uWEPfJkAw4

• ageless_stranger

Varmaan kolme vuotta sitten.

• Reilu vuosi sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      463
    Aihe