sinulle...:)komistus..

Missä lie oletkin..

174

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täältä

My pretty Lady!!!!

Kesää on vielä jäljellä eikö olekin?.....hymyhymiö...Loma lopuillaan ja elokuun alusta töihin...Olin palstaltakin lomilla,mutta huomasin aloituksesi ja onhan mulla ollut sua kovasti ikävä my dear lovely ...iso sydänhymiööööö......Miten voit ja mitä kuuluu oma palstaystävättäreni?.....hymyjä...
      Sinun komistuksesi(jos sallit)....leveähköhymy....

• No hei...hymy hymiö..kesää on jäljellä..luulin jo et olin tehnyt vääränlaisia loitsuja..ja kadottanut sinut bitti maailmaa...hymyä...

• Täältä

Eikös ne sun loitsut oo niitä hyviä ja parantavia eikä mitään Milla-Magilla kamaa?...jossa prinssi taiotaan sammakoksi tai muuta sellaista...Aattelin,että oot jo unohtanut minut...hymyhymiö...

• Kuule:) enhän minä Sinua ole pysynyt unohtamaan..sydän hymiö..loitsuni parantavat ja saa olon tuntumaan taivaalliselta..hymy hymiö..

• Täältä

Mukava kun muistat...Sinäkin olet jäänyt mieleeni ja yhteytemme täällä...hymy...ilman sinua en kai olisi juuri kirjoitellutkaan tänne...Nyt tämä "komistus" menee nukkumaan..Kauniita unia beauty sulle...että ihan taivaallisen olon loitsuja hän osaa...ettet olisi sitten taivaan lahja..hymyhymiö ja pieniä nukkusydämiä...

• Hyvät yöt..itsekkin kohta nukkumaan..hetken vielä nautin illasta..kynttilän valosta...kirkkaasta taivaasta..on niin kaunista...olen kääriytynyt ihanaan lämpimään shaalin..harmaat villasukat jaloissa..hiukset nutturalla..ihana oli taas sinusta kuulla..yöt ja tupla sydän hymiö..

• Avaa jo silmät komistus.hymy hymiö..ihana uusi pvä..

• Täältä

Jännä juttu my Lady....just aattelin sua ja laittaa viestiä...ehdit ensin..Hymyä ja hyvää mieltä päivääsi pretty...On se mukava kun oot ystäväni ruudun takaa...hymyhymiö..

• Aurinkoa ja hyvää mieltä sinunkin pvääsi..hymy hymiö..kohta nelipyörän päälle ja menoksi..loma pvän viettoon..ehkä pujahdan mereenkin tänään..hymyssä suin sinua mietin tuntematon ystäväni..hymy hymiö..

• Täältä

Ilta-aurinko häikäisee silmiä ja paluumuuttaja matkaa maalta kaupunkiin....Loma takana....Mites kaunokaisen päivä meni?..hymyhymiö...Auton ratin takaa terveiset ja sydänhymiö Sinulle...Mukavaa iltaa pretty...hymy.. enempää pysty nyt kirjailemaan..

• Täältä kirjoitti:

Ilta-aurinko häikäisee silmiä ja paluumuuttaja matkaa maalta kaupunkiin....Loma takana....Mites kaunokaisen päivä meni?..hymyhymiö...Auton ratin takaa terveiset ja sydänhymiö Sinulle...Mukavaa iltaa pretty...hymy.. enempää pysty nyt kirjailemaan..

Hei my komistus..hymy hymiö..aja varovasti...päiväni meni vaihtelevasti..tunteet tekivät..hiukan vuoristorataa..syystä tai toisesta...hymyn olen kuitenkin säilyttänyt koko pvän..nyt..vähän näperrän..ja nautin sateen raikkaasta tuoksusta ja olen happy..hymyjä..

• Täältä

Taivas repesi kun pääsin kaupunkiin...vettä tuli kaatamalla..ilma raikastui mukavasti..nyt pyykkikone vinkuu koko illan ja tuntuu hyvältä palata arkityöhön...hymyhymiö..Tiedätkö,että arvostan kovasti tunneihmisiä..mm.Sinua..
        Niinkauan kun on tunteita tietää olevansa elossa...joskus tunteiden kanssa on hiton rankkaa,mutta silti ne ovat kuin kavereita...kertovat siitä ihmisen herkkyydestä,sisimmästä lähellä sydäntä...hymyilee ajatuksissaan....
        Jatkan kamppeiden purkamista...hymy sulle..

• Kolmas yritys..hymyä...nauran hymyilen ja iloitsen pienistä ja suurista asioista. Itken ja suren jos tunnen niin. Uskallan näyttää tunteeni..nyt hymyilen auringon kanssa kilpaa..

• ..tietkö et rakastan elää yksin..harvoin tunnen kuminkaan yksinäisyyttä..toisinaan kaipaan kuitenkin keskustelu hetkiä miehen kanssa..syystä että teillä miehillä on vain monta kertaa asioihin selkeämmät ja realistisemmat mielipiteet asioihin kuin meillä naisilla.itsellä lomaa on vielä jäljellä..viimeaikoina olen saanut ulospyynti kutsuja...mutta en koe syystä tai toisesta kuitenkaan halua lähteä ulos ihmisten kanssa jotka odottavat suhteelta enempi kuin itse olen valmis antamaan tai halukas sitoutumaan..usein mietin miksi miehille harvemmin riittää naisen ystävyys..miksi siinä pitäisi aina olla jotain muutakin...
      Ilta jo hämärtää..toiv sait pyykit klaarattua..nuku hyvin..sydän hymiö..

• Täältä

Ajattelinkin kirjoittaa sinulle illan päätteeksi...Jälleen ehdit ensin Ladyseni...Pyykit ovat kuivamassa ja osa laskuista maksettu kuun lopussa...Tunnistan tuon tyytyväisyytesi elää yksin..jostain syystä tajuan oikein hyvin tai tavoitan ajatuksesi...Minusta naiset ovat monesti tunteellisempia ja miehet toiminnallisempia ajatuksissaan ja teoissaan...meillä on erilaiset kokemukset miehistä ja naisista...eikä haittaa...hymyilyttää...Keskustelun kautta jakaminen ja yhteyden kokeminen toiseen on minusta elämän suolaa....Ymmärrän kaipauksesi my pretty....

Ehkä ihmiset kaipaavat sinun seuraasi tai haluavat solmia sinuun yhteyttä kun olet saanut kutsuja ulos...ihana kun toiset kaipaavat seuraasi..Toki itse tiedät mitä haluat ja kaipaat elämääsi...Minulla on muutama läheinen ystävä...naisia ja miehiä...vaalin yhteyttä näihin ihmisiin kaikin tavoin...

Elämäni aikana olen oppinut päästämään ihmisiä lähelleni, mutta myös suojelemaan itseäni jos tilanne käy liian raskaaksi. Sinä tiedät my beauty mikä on sinulle parasta ja hyvää. Vaali sitä....Ohohh..tulipa tätä tekstiä...Kiitos kun kirjoitit.
        Aika kiva kun löytyi jälleen tämä yhteys...
        Kiitos Sinun Heinäkuuladyseni...
        Nukuhan hyvin ja nukkusydämet uniisi....

• Täältä

Vielä tämä...oon kovin vähän tällä saitilla...jotain musalinkkejä tms.seuraan ja kommentoin. Anteeks kun tää muuten tuntuu niin tyhjänpäiväiseltä minusta.
        Haluan sun tietävän tämän.Hyviin uniin!

• Kiitos kirjoituksestasi...tunnistin ja sain paljon tekstistäsi irti..palaan muutamiin kohtiin huomenissa. Ihanaa yötä ..tuntematon komistus..hymy hymiö..

• Täältä kirjoitti:

Vielä tämä...oon kovin vähän tällä saitilla...jotain musalinkkejä tms.seuraan ja kommentoin. Anteeks kun tää muuten tuntuu niin tyhjänpäiväiseltä minusta.
        Haluan sun tietävän tämän.Hyviin uniin!

Niin on vaan tämäkin vko mennyt..elän kyllä ihan hassuja hetkiä..sisälläni kuohuu..syystä tai toisesta..yleensä itselle asiat ovat aika selviä ja tässä ja nyt..nauttien päivistä auringosta arjesta ihmistä pikkuhetkistä...kaikesta saaden hyvän olon tunnetta...
        Nyt olen vähän pallo hukassa tai pitäisikö sanoa luuta...hymy hymiö..kun katson taakse an halua sinne palata ja kun katson eteenpäin en yllättäen näe siellä mitään päämäärää..mitään mikä houkuttaa..jostain syystä tuntosarveni ovat nyt ihan sykkyrässä..vihaan tämmöistä epävarmuutta..se ei ole minulle tuttua...hullu ajatus mutta halua kääntää koko elämäni ihan päänlaelleen..hymy hymiö..kaikesta huolimatta...

• Täältä

Iltaa pretty.. ..olit kirjoittanut tänä iltana..tosin odottelin lupaamiasi kommentteja jo aiempaan tekstiini mutta....hymy kuitenkin...tuntuu kuin oisit hukassa elämäsi pallon tai luudan kanssa...Mitä sinun elämässäsi on nyt meneillään..? Ei paluuta menneeseen ja tulevaisuuskin on auki...Eikö se sama tilanne ole meillä kaikilla beauty?
        Vaikka vähän oon tällä saitilla niin minua on vaivannut kaikenlaiset pelit ja trollaukset täällä...Olen tavattoman suorasukainen ja herkkäkin ihminen enkä jaksa mitään pelailua itseni, elämäni tai tärkeiden ihmisten kanssa....sellainen raastaa helvetisti...suruhymiöö..
        Onko jotain jossa voin olla avuksesi my lady?
        Valvon vielä jos haluat kirjoittaa....hymysydän sulle...

• Hymyä..sinulle komistus..alkuvko on ollut yhtä hullun myllyä..paikasta toiseen jne...tavallaan nauttinut mutta myös jotenkin väsynyt kun omaa rauhoittumisaikaa ei tahdo löytyä...
        Niin..olen hiukan käännekohdassa..olen jo tänä vuonna tehnyt iisoja hyviä muutoksia elämässäni..tosin mitään pahaa ei vanhassakaan ollut vaan ...halusin muutoksia...hymyä..nyt taas mietin toisenlaisia muutoksia..oravanpyörästä hyppäämistä..tietkö minulla on aina ollut kaksi ajatusta..toinen on ollut että viettäisin vuoden pohjoisessa..tunturilla vailla mitään hienouksia ja toinen on ollut mennä vuodeksi johonkin naisluostariin..
        Molemmissa tapauksissa oppisin tuntemaan itseni..paremmin..ainakin luulen niin..samalla näkisin kuinka selviäisin ilman mitään palveluita..miten oppisin kuuntelemaan luontoa..itseä...

En tie saatko tästä ryöpystä nyt mitään irti..hymy hymiö...

• Täältä

Hittolainen senkin Ladyseni...Sulla on ollut kiirettä ja paljon miettimistä..ymmärrän.
        Oon kyllä otettu,että kerrot täällä suomi24-palstalla mulle sun haaveistasi elämässä...
        Moni ei tekisi sitä. Ihana kun sulla on haaveita ja unelmia joita voit toteuttaa..hymyjää..
        Miten tahansa päätät tai valitset, niin se on sun juttusi! Ja se on tärkeintä!
        Oon iloinen meidän yhteydestä.
        Kerrothan mitä päätät...
        Hyvää yötä ja iso halaus sydänhymiöineen...

• Hyvät yöt..sydän hymiö..en..tie..ehkä täällä pitäs käyttäytyä jotenkin toisin..kuin aidosti..en osaa ku olla oma itteni..

• Täältä

Nuku hyvin.
        Postaisin musaa jos osaisin.
        Vaikka se että joka ilta kun lamppu sammuu ja
        saapuu oikea yö......
        Tykkään sinusta Lady..
        <3

• Hyvää huomenta..my komistus..silmäni tuikkii ja hymyilee sinulle..hymyä..heräsin sateen ropinaa ja auringon paisteeseen..mystinen hetki...päivästä tulee hyvä..monella tapaa..kivaakin tiedossa..ihanaa päivää sinullekkin..hymyä ja tupla sydän hymiö..

• Täältä

Hyvää huomenta pretty...arvaa kuka sai nukkua pitkään tänään.....no unikeko tietenkin...tuli valvottua eilen...hymyhymiö...töihin iltapäivällä...ihanaa päivää sinulle myös ja sydänhymiö messiin!..

• No unikeko..hymyä..itse olin jo kerennyt tehdä vaikka mitä, kun silmäsi sä aukaisit..kiva day..ollut tähän asti..vielä ilta juttuja..ja avot ...menen taas my komistus..hymy hymiö..myöhäänkö ilta vuorosi kestää..

• Täältä

Tsau kaunokainen ja terveiset iltalenkiltä..hymyjä..mahtavan kaunis ilta ulkoilla....taas ois sulle silmänruokaa kun äijät vetää tuolla jalitsua...hymyhymiö..
        Lopettelin työt alkuillasta ja oli hyvä ja tarpeellinen päivä....Mites sun päivä meni...?

• No väärässä paikassa sitten lenkkeilin kun silmäruoka jäi vähiin...hymyä..ihana päivä ollut...ajoittain jopa eläimellistä menoa...hymy hymiö..kauneutta sitähän meidän naisten ja erityisten noitien tulee hoitaa...hymyilen...kuinka kaukana asut minusta..hymyä...kiusaan..

• Siis...kauneutta kävin hoitamassa...

• Täältä

Meinaatko,että kuinka pitkä matka on tulla tsekkaamaan,että toiko kauneuden hoitaminen tulosta.....nauran olemattomaan partaani....tuli mieleeni laulun sanat....Kotimatka pitkä niin,ei vastaantulijaa.Illat sammuvat kylmään hämäryyteen.Jo tule lohduttamaan,synkkä mieli pujahtaa syksyiltani yksinäisyyteen...hymyhymiö..Tunnethan syyslaulun..?
        Tiedän,että olet kaunis...tekstisi ja ystävällisyytesi kertovat sen kaikkein tärkeimmän...sydänhymiö..

• Hymyä..en tunne tuota laulua...noitana voin näyttää tänään tältä ja huomenna tuolta...loitsuni ovat tehonneet sinuun komistus kun näet nyt minut säteilevänä...hymyä..välimatkamme täytyy olla toistatuhatta kilometriä...

• Täältä

Hyvää yötä my pretty.....Kauniita unia...hymyhymiö....Olet kaunis ystäväni...sydänhymiö...ja unihiekkaa....lempeästi sinulle....

• Hyvää yötä myös sinulle my komistus..hymy hymiö..tähtisumua silmiesi peitoksi..lämpimästi

• Täältä

Se on Tove Janssonin syyslaulu...
        Välimatkastamme voimme jatkaa juttua....
        Henkinen ehkä lähempänä fyysistä....koska olen niin vaikuttunut sinusta ja loitsuistasi..hymyjayöhalit...

• Silmäni kun auki saan ja sinut siinä näen..minun vierekkäin..humyä...hyvää huomenta..komistus..

• Täältä

Kaunista huomenta kultaseni.....ihana aamu ja ihana Lady....hymyhymiö...Oli kuin vieressä olisit ollut....

• Yöllä luudalla lentelin..katso tyynyäsi jätin hiuskiehkuran muistoksi..hymyä...upea on aamu ja kiva day tulossa...hymyä ja tupla sydämet..

• Täältä

Jokin ihmeellinen ilmavirta tuntui unen läpi yöllä....Se olitkin sinä LADY luutinesi...hymy ja nyt naurattaa...kävitpä
        tosi kaukana...lämmin sydänhymiö päivääsi....elämääsi...

• Kävin...hajuveteni tuoksui leijailee edelleen huoneessasi...hymyä...samoin sinulle..päivästäsi tulee kyllä upea...hymy hymiö..

• Täältä

Suloiselle velholle virkistävää viikonloppua.....eikä sitten törmäillä sen luudan kanssa siellä...hymyhymiö...Tää vaihtaa jälleen maisemaa maaseudun suuntaan...Aattelin ulkoilla ja lukea....
        Täällä on vieläkin...Naisen tuoksu....muistanet sen elokuvankin...
        Sydänhymiöllä jatketaan...pilkettä silmään ja silmissä..naurahtaa ja lähtee..

• Samoin sinulle..tiedä missä lentelen uuden mekkoni ja korkkareideni kanssa..hymyä..nautitaan...komistus hyvä..hymy hymiö..

• Täältä

Hyvänyöntoivotus sulle pretty täältä
        maaseudun rauhasta....hymyhymiö...pitkä kävely oli mukava aurinkoisessa illassa...
        Mukavaa iltaa ja kauniita unia sinulle....sydänhymiöllä...

• Yllätit..en odottanut saavani sinulta viestiä..hymy..täällä on sadellut ja ilmassa tuoksuu kaikki kesän tuoksut..nyt itsekkin haluaisin olla maalla ja vain haistella ilmassa leijuvia tuoksuja...aivan haistan ohran kauran viljan ..ja osaksi jo lakastuneiden kesäkukkien vienot tuoksut...syksyssäkin on taikaa ja nautin siitä..nuku hyvin ja herää hymyssä suin..hymyhymiö...

• Täältä

Hei beauty!
        Luonto on täälläkin kaunis vaikka loppukesää kohti mennään...tiiäkkö,että mun sielu lepää täällä metsän keskellä...hymyhymiö...Mieli rauhottuu kun saan liikkua ja mietiskellä...
        Hymyä ja aurinkoa päivääsi..

• No hei..mikä tuoksu taas kun olin lenkillä...puut..ihan humalluin tuoksusta..hymyä...ja kastuin..kaikki vesi tuli taivaan saavista minun päälleni...hymy hymiö..laitoinkin saunan lämpiämään ja kuivaa päälle..pellava mekko..pitsinen..ja ihanat lämpimät tossukat...tupa on kynttilöitä täynnä ja edessäni on lasi punaviiniä..nyt olen taas niin happy...

• Täältä

Tunnelmallista iltaa ladylle ja kauniita unia kun yö koittaa...hymy..tää menee nukkumaan...Ilta pimenee ja uni saapuu...

• Samoin..katoin leffaa..nyt unten maille..

• Hyvää huomenta sinne maalle...

• Täältä

Hyvää huomenta kultaseni where ever you are...Aurinkoa päivääsi ja sydämeesi..

• Sitä samaa my komistus..hymy hymiö..

• Täältä

Halusin toivottaa sulle levollista yötä my pretty...toivottavasti sun viikonloppu meni hyvin..hymy..oon ulkoillut ja lukenut,nukkunut...silti oon hirveän väsynyt....mun mieltä painaa yksi selvittämätön asia ja se tekee pahan ja surullisen olon...suruhymiö...teen vielä vähän pakollisia paperitöitä...kauniita unia
        rakkaalle ystävälle ruudun takana...sydänhymiö surulliselta....

• No hei..sydän hymiö..minulla oli ystäviä kylässä ..älä murehdi..asiat selviää kyllä..vkonloppuni oli kiva..nuku hyvin ja näe levollisia unia..olet lovely.tupla sydän..

• No hei..sydän hymiö..minulla oli ystäviä kylässä ..älä murehdi..asiat selviää kyllä..vkonloppuni oli kiva..nuku hyvin ja näe levollisia unia..olet lovely.tupla sydän..

• Täältä

Tämä vielä sulle ennen kuin nukahdan beauty... jollen enää kirjoita tänne (ettet ihmettele), niin syy siihen on tuo selvittämätön asia...se on vaan niin rankka juttu ja tuntuu ikävältä
        joka päivä...Sun elämään kaikkea hyvää..rakkautta... kirjoittaminen kanssasi toi
        iloa minun elämääni...nuku hyvin..

• Ei niin pahaa asiaa etteikö sitä puhumalla selvittäis.. Kiitos, olen nauttinut seurastasi my komistus..tupla sydämet

• Täältä

Myöhäisiltaa sulle beauty....tuntui pahalta katkaista nettiyhteys täällä kanssasi oman pahan oloni vuoksi..Kai se oli luottamusta sinuun täällä, että voin kokea pahaa oloa ja kertoa sen toiselle... hymyhymiö kaiken keskellä...Oon juonut ja syönyt suruuni,,,että voihan viddu,,,Nyt hyvää yötä sulle ..sydänhymiö ...

• Huomenta my komistus...sydän hymiö..en osaa helpottaa oloasi..muutoin kuin että kun yleensä asiat kuin asiat ovat järjestettävissä...härkää vain sarvista ja asia pöydälle..tiedän kuitenkin että toisinaan koko maailma saattaa tuntua kaatuvan päälle jos jokin asia on mennyt niin solmuun ettei ulos pääsyä näy..mieti onko siinä pahassa olossa ,tilanteessa mitään hyvää...sydän hymiö...omassakin elämässä on ollut haasteita ja haasteellisia aikoja..nyt olen kuitenkin happy..tilanteet ovat kasvattaneet minusta vahvemman ihmisen ja osaan iloita ja nauttia elämästäni..jaksan hymyillä...sydän hymiö..ja kirjoitat kun siltä tuntuu ja jos et halua kirjoittaa tiet etten loukkaannu..kuha pidät itsestäsi huolta..hymyä päivääsi..elämä voittaa aina...

• Täältä

Iltapäivää my pretty lady.... Kiitos kun kirjoitit...hymyhymiö...Tuo asia on hyvin henkilökohtainen...hevi keissi sen vuoksi...jos liittyisikin työhön tms.se olisi helpompaa..
        Siihen saisi toisella tavalla etäisyyttä...omaan persoonaan liittyvät asiat ovat niin lähellä, tulevat ns. "iholle"...........
        Kukaan meistä ei ole profeetta omalla maallaan...pitkällinen prosessi minun ajatusmaailmassani....Noh ehkä se joskus selviää...on siinä hyvääkin, mutta ristiriitaisuutta joka koskee muitakin kuin itseäni...Kyllä minä osaan iloita ja nauttia elämästäni. .en ole sitä unohtanut...hymy...Minun ei tarvitse edes tuntea itseäni erityisen vahvaksi koska elän siitä, että " voimani tulee täyteen heikkoudessa.."
        Ehkä tuo sensitiivisyys ja sen kautta herkästi ja voimakkaasti kokeminen on minun vahvuuteni ja heikkouteni samanaikaisesti....Ihana kun sinä olet ja voin kirjoittaa sinulle vaikka ailahtelenkin epämiehekkäästi tunteissani ja oloissani....hymyhymiö...
        Aurinkoista ja lämpöistä loppupäivää Sinulle beauty...sydänhymiöllä....

• Näinhän Se menee..henkilökohtaiset asiat pakkaa tulemaan iholle..niitä on sutten työstettävä..asioiden ollessa ns päällä saattaa olla helpompaa siirtää niitä eteenpäin mutta jossain vaiheessa läpihän neon käytävä..niistä vaikeuksista ihminen parhaimmiten oppii ja yleensä niiden jälkeen arvostaa vieläkin enemmän elämän yksinkertaisuutta ja nimenomaan yksinkertaisia asioita...itsekkin olen herkkä ja toisinaan tuntosarveni aistii enemmän asioita..minulla on aina ollut kyky aistia onko ihminen hyvä ja aito vai esittääkö hän vain...peitän myös herkkyyteni niiltä henkilöiltä joiden ei ole tarvis tietää mitä sisimmässäni ajattelen..tyypillinen rapulady...hymyhymiö...
        Kaikenkaikkiaan oma elämä on tällä hetkellä mallillaan..jotenkin tykkään kun syksy tekee tuloaan..nämä tuoksut luonnossa..kynttilä illat ja kuutamon kauneus...itse ainakin humallun kun vain katselenkin niitä...tupla sydämet hymy hymiö kera..nuku hyvin my komistus..

• Täältä

Kävin lukemassa kirjoituksia illan päätteeksi....Ajattelin toivottaa kauniita unia sinulle Ystäväni...hymyhymiö....aamulla herätys 06.00....Huomenna onkin tiivis työpäivä...
        Levollisia unia ja hyviä ajatuksia sinusta ja sinulle....sydämenmuotoisia...

• Täältä

Nyt vähän nauratti, että melkein yhtä aikaa taas tätä postia....Hymyjä.... Lämmin kiitos kirjeestäsi sulle Beauty....sydän hymyhymiöt....vielä tuosta jutustani....Olen työstänyt sitä kolmisen vuotta ja se jatkuu edelleen....En pääse enkä päästä itseäni helpolla mistään....Mutta ethän sinä voi sitä tietää tietenkään kun et tunne minua....Nyt sanon hyviä unia....

• En tunne..en tiedä..mutta aidolta hyvältä ihmiseltä tunnut..armollinen pitää välillä itseäänkin kohtaa olla...hymy heti aamuusi kun heräät..hymy hymiö..hyvät yöt..tupla sydämet..

• Öitä..tuntematon komistus..hymy..hymiö..

• Täältä

Kiitos my Lady sun viesteistäsi...ne ilahduttavat minua kovin....vaikka tunnemme niin vähän,tunnut silti niin kotoisalta...hymyhymiö....eikö oo kumma juttu...voiks se olla joku sielunkumppanijutska?....Tänään oli vähän aikaa jopa kommentoida palstalle....harvinaista...Heviä töissä ja muutenkin..otin punaviiniä ja seikkailin palstalla...satoi vettä niin en lähtenyt kävelylle kuten muina iltoina...hymyhymiö...Huomenna on lyhyt päivä....ja lähden maalle...kertoisitko mitä sulle kuuluu pretty?Hymy&sydän....

• Täältä

Se tuntuu kummalta,että voi oikeesti tykätä toisesta ihmisestä vaikkei tunne häntä...kuten minä sinusta beauty....oot niin jotenkin tosi ja aito.....hymyhymiö...
        enkä oo humalassakaan....se on se tunne..

• No My komistus..hymy hymiö..sielun kumppanuutta varmasti..hymyä...hyvää kuuluu...metsän antimia tänään mm keräillyt...tiesitkö että mustikan varvuista saa herkullista teetä..sopii myös kasvovedeksi...
        Paljon olen saanut aikaiseksi..käsilläni tehnyt taikoja...en voi paljastaa..Kutimet ei kuitenkaan ole minun juttuni..hymyä...
        Nautin niin olostani..tästä syksystä...tietkö rakastan myös punaviiniä..vahvaa tummaa ja täyteläistä..pitääkin huomenna hakea ja nauttia lasillinen...
        Isoja asioita ja isoja päätöksiä olen tehnyt..syksy näyttää miten ja missä ajassa kaikki toteutuu
        Tietkö...
        "Joskus olen ollut viehtynyt erääseen komistukseen..tai hän oli silmissäni hetken sellainen...etäältä seuratessani hänen elämäänsä totesin hänen olevan muuta..on jännä miten me ihmiset. Kannamme itseämme ja miten me toisinaan tuhoamme myös sen komeuden yäk kauneuden omille tekemisillämme...

• Toi on totta..ja niin se menee..kumpikaan meistä ei tiedä ulkoisia tekijöitä toisistamme...ja kuitenkin meillä on sielujen sympatiaa...en osaa Enkä ole miettinyt miltä näytät oletko nuori oletko iäkkäämpi oletko tumma vai vaalea tai jotain siltä väliltä..Mukava ja helppo on kanssasi kommunikoida..olen jo aikaisemmin sanonut että en osaa valehdella tai kieroilla...olen kirjoituksieni kanssa juuri sitä mieltä mitä kirjoitan.
        Tupla sydämet hymyn kera..

• Täältä

Aamupäivää my pretty!!
        Anteeksi kun simahdin illalla....taisin olla tosi väsy...kannan kyllä psyykelläni hevirekkaa kaiken aikaa...hymyhymiö....ammatinvalintakysymys.....En tiennyt tuota mustikanvarpujuttua....ajattelin käydä pyhän aikana mustikassa....Syksy on aina ollut minun lempi vuodenaikani vaikka olen syntynyt toukokuussa....syksy on upea!....hymyjä...Sulla ollut isoja päätöksentekemisiä..?
        Nyt pitää joutua aamutoimiin...höh,tähän aikaan...hymyhymiö....Heti kun heräsin,niin halusin kirjoittaa sulle kun tuolla tavalla simahdin kesken meidän kirjoittelun...sydänhymiö ja ihanaa päivää my rapulady!!Love you melkein....nauruhymiöööööö!

• Hymyilen..vähän Härdelliä..vastailen ajan kanssa..jaksele..tupla sydämet..

• Täältä

Härdelli kuulostaa tutulta.......nou panic mun takia...hymy&sydän sulle my friend...
        Jaxuhaleja kans!...menossa maalle...

• No niin...nyt istahdin..punaviinilasi edessä..rankka day...fyysisesti...mutta ihana...söin äsken herkullista graavi lohta ja siemen näkkäriä..nam oli hyvää...tykkäätkö kalasta...
        Joo päätöksiä olen tehnyt...todella isoja...muuttaa taas hetken maailmaani kun niiden aika täyttyy..
        Hellitä niistä jutuistasi ja elämän viedä..jos mahdollista...kysyppä itseltäsi oletko happy..heräätkö aamuisin ja hamuat saman tien syöksyä elämään...itse herään..rakastan niin elämääni..haluan vain hymyillä olla hyvällä tuulella ja nauttia kaikista jutuista..kuulostan varmaan höntiltä..tiedä sitten..
        Olen tällainen luonnonlapsi...rakastan hameita ja korkkareita..tukkani on aina sekaisin ja nauran paljon..se kertoo että olen hapoy...

• Täältä

Iltaa Lady...Tykkään mäkin kalasta..eniten savustettuna tai paistettuna...kylmä-tai lämminsavuna...graavina en niinkään...makuasioitahan ne ovat...
        Kyllä mää oikeestaan hellitänkin työjutuista yleensä aina..hymy..mun elämässä on vaan kaikenlaista rankkaa johon en pysty itse vaikuttamaan tai sitä muuttamaan....ymmärtäisit jos tietäisit..
        En taida hamuta elämää ja syöksyä siihen aamuisin...nauruhymiö...otan vähän iisimmin...kyllä hymy ja hyvä tuuli ovat mukanani...ne ovat hyviä kanavia ihmisten lähestymisessä....hymyhymiö...
        Kävin illalla pitkän kävelylenkin ja nollasin kuuppaani sillä tavalla..mun punaviinikiintiöni täyttyi eilen...vkonloppuna lepäilen..Säilytä se luonnonlapsi itsessäsi...se on tärkeä ja kaunis...leppoisaa iltaa ja toivotan myös ihania unia my beautylle..lempeästi unihiekkaa silmillesi...sydänhymiö...ja kiitos kun olet.

• Huomenta my komistus...auts mikä aamu..aurinko ja lämmintuuli...kuppi vahvaa kahvia..tuntuu ihollani asti...
        Eilisen rääkin jälkeen kroppani huutaa safkaa..normaalisti en kyllä tahdo aamuisin oikein syödä mitään...nyt syön..ja nautin...
        Lasillisen viiniä illalla nautein ja simahdin..silmät ei pysynyt auki...
        Taidat tehdä ns raskasta työtä joka myös antaa sinulle paljon hyvää joskin henkisesti taidat kantaa niitä asioita ajoittan mukanasi. Nautit kumminkin työstäsi ja ihmisten auttamisesta. Olet hyvä ihminen hymyä ja sydän hymiö...
        Kävely ja maalla olo..saavat sinut nollaamaan asioita ja raas jaksamaan ja motivoitumaan arjen haasteissa.
        Päivästäni tulossa kiva ja jännittäväkin..
        Hymyä ja hyvää tuulta kun heräät...

• Täältä

Hyvää huomenta my pretty!
        Tulee ja on jo upea päivä.Kirjoitan myöhemmin ajatuksiani Sinulle....hymy&sydän päivääsi.....ajatuksissa...

• Täältä

My Ladylle terveiset luonnon keskeltä omalta eräjormaltasi....!Hymy..Upea kesäpäivä on tänään..kyllä luonto ja sen läheisyys hoitaa ihmistä...nyt olen kylläkin lähdössä kauppareissulle...Tuosta työstä vielä sen verran,että teen siellä parhaani ja se riittää...mutta pretty kuule,ei minulla ole mitään kuvitelmaa itsestäni ns.hyvänä ihmisenä, samanlainen tavallinen taatelintallaaja minä olen kuin muutkin....älä sinäkään ajattele minun olevan muuta kuin olen...raadollinen ja inhimillinen ihminen...
        Et ole koskaan kertonut työstäsi tai mahd.opinnoistasi...Haluatko kertoa minulle jotain niistä?Miten päiväsi on sujunut? Mitä jännää oot tehnyt?Oletkohan luutinut kylillä?
        Hymyhymiö ja sydän sinulle iltspäivääsi...Me palataan...

• No Hei..kyllä luudallani joka on ollut nelipyöräinen tänään olen liidellyt...ympäri ämpäri...ja mittään saanut aikaiseksi...hymyä...kaikkihan me olemme tuiki tavallisia tallaajia..itselle on kuitenkin välillä hyvä antaa palautetta ja tunnustusta,itseäänkin pitää rakastaa...arvostaa siten pystyy antamaan vasta rakkautta...myöhemmällä iällä opittu salaisuus hymy hymiö...
        Ai työkseni...olen...jännittävällä alalla...globaalisti tarkastelen maailmaa..ympärilläni on monenmoista toimintaa..ja monenmoista palveltavaa..hymy...
        Nyt juuri keitän toisen kerran tänä kesänä uusia perunoita...lisukkeena sieniä poroa ja juustoa ja ehkä lasi punkkua...hymyä...
        Kauneutta ja sisustamista ..siitä on päiväni tänään täyttynyt...miespuolisen ystävän kanssa kävin kahvilla..paransin maailmaa..hän osasi neuvoa eräässä probleemassa..ajatella teitä miehiäkin me naisetkin tarvitsemme..hän on hyvä ystävä.
        Ilta kuluu nauttien kotoisista tunnelmista ehkä saan kylään vieraita..naisia jos ei ilma äiry oikein pahaksi...
        Lisäksi meen saunaa ja hoidan jalkoja jalkakylvyllä..kynttilöitä paljon...hymyä...
        Tuplat sulle..sydämet..

• Täältä

Tulin vielä käväseen...tietty itseään on hyvä rakastaa sopivassa mittasuhteessa..kartan vain itsekkyyttä ja sitä,että oma napa on se kaikkein suurin maailmassa...nauruhymiö..Kuulehan beauty,kovin paljon en saa irti työstäsi,mutta anyway,tärkeintähän se on,että on mielekästä hommaa..hymyhymiö...Kuulostaa kivalta,että sinulla on ystäviä lähelläsi...he ovat kullanarvoisia elämässä..miehet tai naiset....yhtä tärkeitä ystävyydessä...sydänhymiö..Mukavaa iltaa sinulle ja ystävillesi...nauti kaikesta...muistan sinua Ystäväni ruudun takana..hymy sulle ja mulle!

• Täältä
        Täältä kirjoitti:

Tulin vielä käväseen...tietty itseään on hyvä rakastaa sopivassa mittasuhteessa..kartan vain itsekkyyttä ja sitä,että oma napa on se kaikkein suurin maailmassa...nauruhymiö..Kuulehan beauty,kovin paljon en saa irti työstäsi,mutta anyway,tärkeintähän se on,että on mielekästä hommaa..hymyhymiö...Kuulostaa kivalta,että sinulla on ystäviä lähelläsi...he ovat kullanarvoisia elämässä..miehet tai naiset....yhtä tärkeitä ystävyydessä...sydänhymiö..Mukavaa iltaa sinulle ja ystävillesi...nauti kaikesta...muistan sinua Ystäväni ruudun takana..hymy sulle ja mulle!

Huomiseen jäi paskahuussin tyhjennys...raavasta jobia..you know...

• Täältä

Hyvän yön toivotus sulle my friend...oon tosi väsy ja alan kohta nukkumaan....kattelin urheilua ja tein muutaman drinksun....sua muistan unihiekalla,lämmöllä ja sydänhymiöllä...
        Nuku hyvin ja lepää...Oot tärkeä...hymyhymiö&sydän..

• Hetki sit naiset lähti..kiva ilta..yli kiva..katon just kisoja...miesten viesti..saa nähä kui käy...
        Huhuhu..aika draamaa...oli viesti...
        Nuku säkin hyvin..nukut varmasti jo nyt..tupla sydämet..

• Kop...kop..ruudun takaa...herätys ja hyvää huomenta...

• Täältä

Kopsista....ja mukavaa pyhää my Ladylle...hymyhymiö..

• Täältä

Pyhäiltaa my beauty....Niin se meni taas pyhän aika ja alkaa uusi työviikko...
        oon katellut nelosen elokuvaa:Unelmien pelikirja....ihan katottava kuva...hymy..
        aattelin toivottaa sulle mukavaa illanjatkoa ja kauniita unia sitten kun lamppu
        sammuu ja saapuu oikea yö....lähetän tämän sydänhymiöllä...my friend

• Hei ystävä rakas...hymy hymiö..miten päiväsi kului..itse katsoin urheilua ja kävin shoppaamassa...kivat farkut ja vähän mekkoo ja puseroo...syksyä..ilta on upea ja mieli virkeä...ei murheita tai ainakaan niitä ei ajatella..hymyä...nuku hyvin..tupla sydämet...

• On meillä hyvät ajoitukset...hymyä ja öitä...

• Täältä

Taasko me yhtäaikaa.....on tää ihmeellistä sun kanssa...Oot tehnyt niitä loitsujasi ja lumonnut minut...sinä senkin...mulla ei oo nyt uusia kuteita...pitäs joskus ehtiä ostoille..nuku hyvin..

• Hyvää huomenta ja mukavaa työpäivää..hymy hymiö...

• Täältä

Hyvää huomenta my lady....Oot niin nopea heti aamusta..Mukavaa päivää myös Sinulle!...hymyhymiö..

• Täältä

My friend,tulin toivottamaan sulle mukavaa illan jatkoa ja hyvää yötä...On ollut jotenkin huono olo työpäivän jälkeen...oon nukkunut huonosti muutaman yön...toivon etten tuu sairaaksi...hymy&sydän sulle...(ulkoilukaan ei auttanut,pitää mennä aikasin nukkumaan)...Voi sinä hyvin!

• Helposti tekee fluta..luonnon rohtoja.ja unta..ja joskus voi olla muutenkin voimaton olo..mieti jotain kivaa mikä on edessäpäin..ja ota siitä energiaa..nuku hyvin..hymy hymiö iltaasi..

• Täältä

Hyvän huomenen toivotus my beauty....Sain nukkua paremmin ja on levännyt olo...Tänään on tiivis päivä töissä...Jaksan paremmin....hymy...Toivotan hyvää päivää ja "sukellan" aamutoimiin...Hymy&sydän Sinulle..

• Huomenta herra hymy suu...hyvä että sait nukuttua..aurinko on noussut ajat sitten...viileä on ollut aamu...tavallaan...7 astettA..päivästä tulossa kans kiiruinen ja mielenkiintoinen...nautitaan siitä...monta syytä olla taas happy...tupla sydän kera hymy hymiön...

• Ja ihanaa työpäivää...

• Täältä

Sulle kans!Ajelehan varovasti sillä nelipyöräisellä luudallasi....hymyhymiö..happy

• Hei..nautin auringosta kahvikuppi kädessä..työpäivä oli omanlaisensa..ei ihan helpommasta päästä...mutta..selvitty..
        Jos kaikki olisi aina helppoa ja huoletonta ei pian osaisi antaa arvoa tämöisellekkään hetkelle..ihan vaan itsensä kanssa...
        Mitä toiveita tai suunnitella haaveita sinulla elämälle vielä on..vai onko elämä antanut jo kaiken mitä olet halunnut...
        Aika iso ja laaja kysymys...vastaa siltä osin kun pystyt ja jos et halua niin ei haittaa en loukkaannu..hymy...luulen et tiedät sen jo...etten loukkaannu..
        Itse tajusin taannoin että koko maailma on tavallaan omien jalkojen äärellä..senkun päättää suunnan ja ottaa ratkaisevan askeleen..on jännää kun kääntää elämässä sivua mitä se tuo eteen..useimmiten sitä katsoo taaksepäin ja saa todeta että olipa hyvä kun sivua tuli käännettyä..itsellekkin on taannoin käynyt noin..hymy...sulle..

• Täältä

Ladylle,
        Olin iltaan asti töissä..ja kävin kävelyllä..nyt vasta täällä..olihan tuo omakin päivä sellainen että herätti monenlaisia tunteita ja oloja....tunteet on keskiössä tuolla työmaalla...Ihmiset kokevat monenlaista rankkaa kampetta elämässään..
        Teit eksistentiaalisen kysymyksen...hymyhymiö..Minun haaveeni on aika lapsenomainen...toivon,että saisin vielä joskus kokea miltä tuntuu olla oikeesti onnellinen...mitään maallista en kaipaa..en ole tainnut koskaan kaivata..kaikki jää kuitenkin tänne sitten kun oman elämän aika on ohi...Tarkoitan ettei olisi surua tai murhetta läheisistä yms...Utopiaa taitaa olla...haavemaa..Tyytyväinen olen näinkin,mutta kun kysyit,niin jotakin liikahti...Mistä sinä haaveilet pretty?Onko sinulla unelmia?Kaikella tähänastisella on ollut oma merkityksensä omassa elämässä....tulevaisuudesta en vielä tiedä...ja parempi niin..hymy sulle..

• Täältä

Vähän kaduttaa kun avasin sisäistä pakkiani tänne.
        Ei olisi kannattanut...mitä ihmeen väliä mun toiveilla ja suunnitelmilla on sulle nettifrendille?....Eihän yhtään mitään...Taas opin jotain itsestäni joka minulle jo pienenä opetettiin, että älä ole liian avoin vieraille ihmisille....En taida oppia sitä koskaan...
        Taas opin uutta...ja suomi24-palstalla...oon kyllä surkimus....

• Täältä

Hyvää yötä.
        Lopetan tähän tämän mitä on ollut.
        Kiitos.Löydät varmasti nettiystäviä elämääsi.
        Kyllä sinulla on poweria enempään kuin minä olen...

• No huomenta...ja kaikkea hyvää elämääsi..en minä pitänyt sinua surkimuksena js toivon ja uskon että löydät vielä onnen..ymmärrän viestisi ja ymmärrän tunteesi uskoutua vieraalle tuntemattomalle ihmiselle...kiitos kun jaoit ajatuksiasi hetken kanssani...hymy hymiö kera kukan...

• Täältä

Iltaa Ystävälle....
        Anteeksi nuo eiliset viestini...viimeiset kaksi...Avasin niin olojani ja odotin, että olisit
        vastannut jotain minulle kysymyksiini....tunsin suurta pettymystä kun et vastannut mitään, se tuntui raavaasta miehestä pahalta.....tällainen surkimus sinulla on ruudun takana.... asia on painanut mieltäni koko päivän...suruhymiö...Hyvää yötä...halusin kertoa tämän ennen yötä...sydänhymiö sulle...

• No hei...ensinnäkin näin kaikki viestisi vasta huomisin syystä tai toisesta ne ei näkynyt samana ilta minulle...ja toiseksi..en kerennyt selventää tuntojani mitä ajattelen tulevasta,menneestä tai nykyhetkestä..saatikka kertomaan mistä haaveilen tai odotan elämältä..kun jo halusit ns katkaista jutustelu tuokiot..
        Köyttäytymisesi osoitti , että taidat olla äkkipikainen omissa liikkeissäsi..sinänsä ei minua haittaa..onhan ruutu ja kilometrit välissä...
        Aikaisemmin jo sanonut että itse en loukkaannu jos jätät kommentoimatta tai kirjoittamatta minulle..vapaaehtoistahan tämä on..luonteeltani olen itse kumminkin suoraselkäinen, avoin ja mutkaton..kuhan ajatuksiani ja tuntemuksiani olen sinulle raapustanut..
        Kaikenmaailma kieroilut sähläykset ja ns riitaisuudet ei kiinnosta eikä ole mun juttu..hymy hymiö..kivaa iltaa joka tapauksessa sinulle..

• Täältä

Iltaa vielä,kirjoitin jo yhden pitkän viestin ja se hävisi taivaan tuuliin..Olen pahoillani kun hätäilin vastauksesi vuoksi..Se oli ihan höpöä kun olemme vain nettiystävät...
        Teit jo analyysin persoonastani joka oli kiireistäkin,ehkä sinä tarvitset sen nettiystävästä..
        Et tunne minua etkä tiedä elämästäni mitään...joten sen perusteella on haastavaa arvioida toista..
        Kauniita unia sinulle johon koin yhteyttä.

• Huomenta..hymy..en pahalla analysoinut..ja kuten laitoin..taidat olla...en suoranaisesti laittanut että olisit..syystä juuri etten tunne sinua...
        Olen tylsä siinä mielessä etten välitä ihmisten välisistä säädöistä tarkoitan ilkeilyä riitoja se kuluttaa turhaan energiaa..ymmärrän toki kun on ollut kiirettä ja ihmiset ovat väsyneitä niin silloin saattaa sanoa ajattelemattomasti toiselle pahasti...tarkoittamattaan...
        Kanssasi on ollut kiva praattailla..mutta kuten laitoit olen nettifrendi ruudun takaa..kumpikaan meistä ei tiedä toistemme elämästä kokemuksista mitään..loukata en kuitenkaan halunnut..
        Mukavaa päivää..

• Täältä

Iltapäivää Ladylle, hymy...
        Minulla ei ole mitään tarvetta "vääntää peistä" netissä sinun tai kenenkään muunkaan kanssa...Olen todennut olevani kovin sensitiivinen tänne. Odotukseni nettiystävyydestä ovat epärealistiset. Vuoropuhelu toisen kanssa on minulle "antamista ja saamista" se on yhtäkuin dialogi....Ymmärrät varmaan, ainakin uskoisin niin... Olen ihmisenä niin suuntautunut irl, etten oikein millään osaa asettua tähän "muottiin" täällä....

Sitä minä mietin, että mistä syystä alun perin vastasin tällaiseen "komistus viestiin"....Mikä siinä minuun vetosi?....Enhän ole mikään oikea komistus....Mistä syystä teit tuon aloituksen? Oliko se suunnattu jollekkin tietylle ihmiselle vai kaikille palstan miehille...?Mitä hait sillä?

Minustakin on ollut ja on mukava vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia kanssasi...hymyhymiö...
        Tykkään huumoristasi ja leikkimielisyydestäsi "luutamaakarina"...hymy...
        Täällä ei vain koskaan "oikeasti" tutustu toiseen ihmiseen paremmin...Omalla tavallaan tämä on keinotekoinen yhteydenpitokanava....Sellaisenaan palvelee varmasti monia keskusteluntarpeessa olevia ihmisiä tunteiden ja ajatusten purkupaikkana....
        Nyt lähden jälleen keräämään voimia ja lepäämään luonnon keskelle....
        Toivotan Sinulle hyvää viikonloppua ja aurinkoisia päiviä...sydänhymiötä unohtamatta...
        Olet sinä niin pretty!

• Ajele varovasti..hymy...vastaa ajatuksella kirjoitukseesi myöhemmin illalla..nyt juuri teen keitoksia..kehäkukkaa piharatamoa ja kuumaa vettä..maistappa..on hyvää...hymy...

• No joo my komistus.. Itsellekkin tämä netti viestittely on ihan uusi juttu..eka kokemus laatuaan tämmöinen...hymyä..asiaa en sinänsä ole ajatellut..miten täällä kuuluisi jättäytyä tai kommentoida..tästä syystä en vedä mitään roolia..paitsi..vähän noita mun luuta juttuja...

Alkujaan...totta ajattelin että viestini tavoittaa erään..haku ammuntaa kumminkin tavoittaa oikeaa henkilöä täältä..enkä sitä murehdi...hänet tapaan jos kohtalo suo ja näin on tarkoitettu...

Sinä. Tunnut kivalta. Ainakin netti frendiltä . Oletan että olet mies ja kanssasi on kiva vaihtaa kuulumisia...kaipaan välillä erityisesti ajatusten vaihtoa mies henkilön kanssa..en halua olla itään muuta kuin olen...enkö esittää mitään roolia..olen tämmöinen kuin olen..en kuitenkaan ole epätoivoinen Lady..treffi kutsuja kyllä saan..en vain one niistä innostunut syystä että ikävä kyllä asianomaisten odotukset ovat muuta kuin olen itse halukas tarjoamaan..

Omalta elämältäni odotan että ehkä... ehkä..löydän Sen todella oikean ihmisen jonka kanssa olen halukas jakamaan niin ilot ja surut. .mut sitäkään en murehdi..elän ja nautin jokaisesta päivästä ansaitusti. Rakastaen jono sydämestäni omaa arkeani ja siihen kuuluvia iloja ja suruja...
        Näillä...ihanaa vkonloppua..hymyn kera..

• Täältä

Aamupäivää my beauty!
        Kirjoititpa mukavasti kaikesta.
        Palaan ajan kanssa luoksesi..hymy päivääsi.....ilo se on yhteys näinkin...

• Täältä

Tervehdys n(ä)(e)ttiladylle avaran luonnon keskeltä...puolipilvistä pukkaa pikku tuulella...

Aika moni täällä varmaan hakuampuu jotain kaipaamaansa.Niin minäkin tein joskus...Nykyään käyn tottumuksesta ja kaipauksesta vieläkin ja sitten lensit sinä luudallasi siihen..hymyhymiö..

Jännä juttu ettet mene treffeille jos pyyntiä on....odotukset ja toiveet eivät kaiketi kohtaa toisiaan,jos ymmärsin oikein sinua..

Olen saanut sinusta elämänmyönteisen ja valoisan kuvan...ainakin näin ruudun takaa..Kummallista miten voi ajatella ja muistella toista ihmistä näkemättä häntä ollenkaan...
        Toivotan mukavaa lauantai-iltaa Sinulle,
        hymy ja sydän paikallaan...

• Ihanaa Lauantain iltaa..hymyn kera..

• Ihana ilta takana..otimme shampanjaa ystävän kanssa..ja paransimme maailmaa...
        Olo on taas niin ihana..on niin ihana tuntea itsensä niin naiseksi...jokaisen naisen pitäisi välillä heittäytyä..pukea mekkoa ja korkkareita päälle pöyhäyttää hiukan hiuksia... Ja laittaa punaa huuliin ja olla vaan Lady ja kikatella...Se on kivaa..hymyä...
        Todellakin olet tulkinnut oikein..rakastan elämää ja haluan olla joka päivä hyvällä tuulella ja avoin elämälle..pahat tuulet ja kiukuttelu ei ole mun juttu..en sitä sano ettenkö joskus ole kiukussa..olenhan toki..mutta silloin haluan olla vain itseni kanssa..pahaa oloa en halua muille näyttää...
        Toivottavasti iltasi on ollut onnistunut..itse vasta Saunaa..naurua...yrttikylvyt saa nyt jäädä...hymyä...

• Täältä

Pyhäiltaa Ladylle....
        Jälleen kotona ja akkuja ladattu vihreän luonnon keskellä....
        Kuulosti mukavalta tuo eilinen iltasi ystäväsi kanssa....uskon, että maailma on ollut sen jälkeen tosi paljon parempi paikka....hymy...tunnistan tuon kokemuksen joskus itsekin kokeneeni...
        Minäkin tykkään olla hyvällä tuulella...tosin se ei aina ole mahdollista....pahan olon ja surut olen oppinut puhumaan ulos vaikka joskus sekin helpottaa, että saa olla yksin omien ajatustensa kanssa... Luonto on myös lohduttajani.....Minua on aina auttanut puhuminen....niin ja kirjoittaminen...ne ovat minun kanaviani tunteiden, ajatusten ja olojen purkuun...ehkä ymmärrät....
        Uusi viikko on jälleen edessä...toivotaan, että se tuo tullessaan mukavia, hyviä ja koskettavia hetkiä meidän molempien elämään...hymy&sydän......

• No Heips..itsellä ollut sama lahja...hienoa et mies henkilönäkin omaat samat avut..miehet harvemmin puhuvat..ainakaan pahasta olostaan...sinusta ei taida saada ihan selvää..ympärilläsi leijuu feminiinisiä ja maskuliinisia piirteitä...
        Kyllä tämä on ollut ihana vkonloppu.
        Uutta vkoa odottaen..hymyä..

• Täältä

Tiedäthän ladyseni,että meissä kaikissa on osa venusta ja osanen marsia(aattelin kirjoittaa marssia)...oisko ollut liian inttimäistä...Ootko muuten käynyt armeijan?Monet naisethan nykyään ovat....
        Pitää tunnustaa sulle etten ois enää elossakaan jollen olisi aikoinani ymmärtänyt,että puhuminen on ainoa tapa päästä pahasta olosta....Vaikka elämä on kuolemista Juicen sanoin, niin silti elämä on kuitenkin suuri lahja....

• En ole käynyt...kiinnostava asia kylläkin...hymyä..tien että on...mutta tekstisi on välillä niin äijämäistä ja seuraavassa hetkessä niin ..kuin omaa tekstiä lukisin...hymyä...
        Puhuminen on A & O...ja se taito annetaan naisille jo äidin kohdussa...paljon hymyä...hieno piirre sinussa..uskon että omaat myös kuuntelijan taidon...

• Täältä

Voi Ystäväni...Oisinpa hoksannut viestisi jo aiemmin...Olisin jatkanut juttua kanssasi.. Vastauksesi on mennyt ohi minulta...noh, ei mikään ihmekään kun puuhailen kaikkea tässä ohella..Hyvää yötä velholle ja kauniita unia...harmittaa etten huomannut viestiäsi...Tässä jo nukahdinkin ja nyt kömmin petiini....

• Ihanaa ja pirteää huomenta..hymyä paljon..tukka sekaisin ja silmät tuikkii..tietkö kun juot tyhjään vatsaan kukkateetä..päiväsi alkaa heti aurinkoisesti..hymyä...
        Tämä järjestelmä ei näytä aina noita viestejä..saattaa olla muutaman tunnin viive kunnes ne näkyvät itselläsi..tällaisen havainnon olen..tehnyt
        Maanantai päivä kaikki kova edessä illalla nähdään kummoinen day meillä on ollut..aamu enteilee hyväö..tosin itsekkin nukuin vähempi kuin normaalisti..illalla oli vain liikaa energiaa..no toivottavasti riittää nää energiat tähän päivää..iloista päivää my komistus...

• Haha..siis kaikki kiva edessä..kovasta en tiedä..naurua..

• Täältä

Kivaa ja kovaa molemmille meille!!...
        Hittolainen Lady,olin sammuttanut herätyskellon ja nukkunut liikaa!!!
        Sikakiire töihin!!!!
        Halaussulle!!!!

• Täältä

Iltapäivää my pretty lady!
        Oisitpa nähnyt mut aamulla kun heräsin....tuli kuule tälle äijälle semmonen "ajolähtö" että oksat pois!! Hyvä etten suihkussa syönyt aamupalaa kun oli niin kiire...nyt jo naurattaa.....Harvemmin tuommosia paniikkilähtöjä...
        Päivä on mennyt kovasti kivasti....hassuja virheitä tulee aina välillä näillä koneilla...Tosin menen vielä jatkamaan töitä kun olen pitänyt paussia....hymy...

Ajatteletko tosissaan, että meissä on jotain samankaltaista? Kun kirjoitit, että kirjoitan äijämäisesti ja kuin lukisit omaa tekstiäsi?? Meinaatko, että oon jotenkin naismainen tms?...naurua...Sinulle on kyllä helppo kirjoittaa kaikesta...kuin tuntisin sinut jotenkin vaikka en tunne...

Mukavaa iltapäivää täältä kaukaisuudesta....vaikka mistä me oikeesti tiedetään paljonko kilometrejä on välissä? Vai onko niitä? Jos sinä kirjoitatkin jostain naapuritalosta....hymy&sydän...

• Voin vain kuvitella kiireesi aamulla..hymyä..kyllä toisinaan kirjoitat niin..miten sanoisi..lennokkaan pehmeästi( nyt naurat) ja toisinaan kuin tosiaan ronski äijä...naurua...
        Niin..olen ymmärtänyt että olet pohjoisen suunnalla.minä sieltä katsottuna etelän suunnalla..eli välimatkaa on..hymyä..
        Tein juuri lämmintä salaattia on hyvää...tuu ihmeessä syömään..hymy hymiö..

• Täältä

Voisin tulla jos ois luuta millä lentää.....Vetelin just kans salaattia ja kanaa naamariin....sulattelen ja tsiikailen ulos jos käyn vielä kävelyllä ennen illan paperihommia...että semmonen on ronskin äijän tilanne...hymyä...alahan sinä lentää tänne velho,niin lähtään iltaävelylle kimpassa...naurua...my beauty...

• Joo..hyvä idea...kanaa ja salaattia..miehen ruokaa..hymyä...niin kaukanako pohjoisessa asut..mikä tunturi ikkunastasi näkyy..lennän sitten luudallani sinne kuuman kahvipannun kanssa..nappaan jonkun kissan matkalta vielä harjaksen päälle..hymyä..

• Täältä

Pieniä ovat tämän kylän nyppylät ladyseni, ei niillä kannata palstalla juuri kehuskella..hymyhymiö..Oispa mukava jos luutamaakari lentäisit tänne ja voitais jutella kahvin äärellä kasvokkain....ei siinä kissalla pöytää pyyhittäisi.....eihän?..Luudan voisit laittaa parkkipaikalle tuonne pihalle..naurua....mä lähen nyt katteleen josko sut jo näkisin tulevaksi pihalla...Oot tervetullut..hymy&sydän...palataan pretty!!

• Upea oli lenkkeily ilma..pian saunaan..ja sen jälkeen uni varmaan maittaa..hymy..liian vähän nukuin viime yönä..muista säkin mennä ajoissa nukkuun ja herätä myös ajoissa..minkäikäinen olet..hymy...uskallatko kertoa...hymyä lisää .ja juodaan vaan kahvit kun luutani on löytänyt oikeat koordinaatit..

• Täältä

Oli hyvä käydä happihyppelyllä...vaikka en mää juuri hypellyt......hymyhymiö.....paperihommat hyllytin tältä illalta..Ladya kiinnostaa mun ikä...hmm...Sulle sen voisin kertoakin,en vain haluaisi kertoa sitä palstalla..Kun tulet tänne kahville niin kerron sen sinulle...tämä on lupaus..Mukavaa saunailtaa pretty,taidat tykätä saunomisesta..hymy...Joo mennään molemmat ajoissa nukkumaan..huomenna onkin mulla tiukka päivä...Kaunita unia kaunokaiselle...sydähymiö uniisi....

• No näin..hymy hymiö...no sen voit paljastaa montako kirjainta on nimessäsi..olen tullut uteliaaksi..huomaatkos...hymyä...nuku hyvin...hyvää yötä..

• Täältä

Pitää vielä maksaa yks lasku....muistin just...neljä kirjainta on etunimessäni....entäs sinun?Hyvää yötä...hymy...senkin utelias velho...

• Aamuinen huomen..ihanasti nukutti ...hymyä...mielenkiintoista...neljä..minunkin...etunimessä....hymy hymiö

• Täältä

Hyvän huomenen toivotus nelikirjaimiselle Ystävä Ladylleni jonnekkin tällä Telluksella....hymyhymiö...
        Nukuttipa makeasti...no panic tänä aamuna..hymy...

• Niin nukutti..hymyä..onko paikkakuntasi nimessä monta kirjainta..nälkä kasvaa syödessä...hymyilen..

• Täältä

Oi,du är så nyfiken....Sanotaanko näin sulle, että tämän kylän ruotsinkielisessä nimessä on kahdeksan kirjainta..hymy..senkin hungry bird..

• Luulin vastanneeni tähän aamulla..hymyä...nyt minulla onkin hommaa selvittää että missä...hymy hymiö..rannikolla....päivän jatkot...

• Täältä

Otat nyt vain kaikki loitsusi ja taitavat velhon taitosi käyttöösi...hymy....selvität leikiten tämän pikku homman....päivänjatkoja mysteerin parissa...

• Hmm..hymyä..kaksikielinen kunta jossa ruotsinkielinen väestö enemmistönä...oiskohan....hymy hymy

• Täältä

Noh,enemmän kuin ruotsia,niin näillä hoodeilla puhutaan paikallisen kylän murretta...hymyhymiö..veden tuntumassa ollaan....työt jatkuu 19 asti...jaksaa,jaksaa..
        Illan jatkoja Velhottarerelle...

• Että on ankea ilma..ei paljon muuta voi ku laittaa villasukat jalkaa vilttiympärille ja kynttilöihin tuli..hymyä..just myös kotio..

• Katoin noita muutamia kommentteja jotka on tähänkin vuestijetjuun laitettu..mietein et käyttäytyykö ihiset oikeasti noin ..et hämää ja kirjoittaa jotain ihan omia ja sekoittaa ns pakkaa..missä maailmassa minä elän ku luotan ihmisiin ja oletan että täälläkin osataan käyttäytyä..olen ilmeisesti liian sinisilmäinen ( vihreät ovat omani) Lady.
        Hymy hymiö sinulle..

• Täältä

Iltaa pretty...
        Ymmärrän ajatuksesi....tuota olen tarkoittanut sillä etten kovin paljon "palstaile"...trolleja,hämäämistä,tulkintoja,palstapsykooseja yms...Olen minäkin luonteeltani luottavainen ollut aina,mutta palsta avasi yhden todellisuuden lisää...Olen kokenut kovia elämässäni,mutta some se vasta olikin kovaa olevinaan,anonyyminä voit kirjoittaa mitä vaan,hyökätä,aliarvioida,haukkua jne.....
        Mitäpä me tälle voidaan Ladyseni...täällä mekin ollaan..hymyhymiö..mikä on vaihtoehto..Oon ollut ihan död työpäivästä...piristyn sinusta...

• Niinmpä..1600-1800 luvulla kyläläiset kokoontuivat hirttäväisiin tai giljotiinin ympärille..nauraa hekottivat kun joltain otettiin henki..se oli kansan suurta huvia..tänä päivänä aika sama..välineet ovat vaan toiset..ihmiset ovat ajoittain erittäin kylmiä kanssaihmisiä kohtaa..tätä toisinaan ihmettelen..ominaisuus on niin varakkaissa kuin vähemmän varallisuutta omaavissa ihmisissä...niin nuorissa kuin iäkkäämissäkin..sukupuoleen kattomatta..
        Jotenkin surullista. Tosin on toisinkin, onneksi.
        Tänään itse totesin että olen happy ympärilläni olevista ihmisistä. Ihana huomata olla itsekkin rakastettu..tiedät varmaan tunteen..hymy ja sydän tuplalla..

• Täältä

Kuulehan ystäväni...osaat kirjoittaa niin sydämeeni käyvästi,että oikein ihmettelen....miten se on mahdollista...sinä teet sen..Huomasin,että tämäkin tuli tunnin viiveellä vaikka niin vähän oon täällä..Nyt toivotan hyvää yötä ja kiitos kun olet ystäväni...hymy&sydän yöhösi....

• Huomenta ja herätys hymy hymiö..syksyinen aamu ja siinäkin on hetkensä...heti aamusta energinen hyvä olo..johtuuko hyvin nukutuista yöstä vai taivaallisesta vahvasta kahvista..vai noista yrtti juomista joita valmistelen ja nautiskelen mennen tullen...hymyä..kivaa työpäivää my komistus hymyn kera.tupla sydämet..

• Täältä

Huomenta my Lady....hymy..tänä aamuna sain nukkua vähän pitempään.....nukkuminen on ihanaa ja se palauttaa mukavasti voimat...Voisit pistää mulle niitä yrttijuomia tulemaan suomi24 pullopostilla....hymyhymiö...kai tällä saitilla on se palvelu...hymy..
        Mukavaa työpäivää my pretty friend...hymy&sydän minulta sinulle.....

• Täältä

Lady Ystävälle....
        Ihmeen tyhjä ja alakuloinen olo on ollut...suruhymiö...en saa kiinni mistä se johtuu...tarttuiko työmaalta vai nouseeko itsestäni..Mitähän sinulle?
        Halusin tervehtiä ja toivottaa sinisiä unia sulle.....sydänhymiön ajatus lähellesi....
        Hyvää yötä...

• Hei..komia.tien tunteen joskus harvoin onneksi iskee..itsellä kiva ilta...ystävän kanssa naisten juttuja juoruilua ja kaikkea kivaa..nyt itsellä tupa tuntuu niin viileätä...äkkiä kynttilöitä ja sauna ..ja nukkumaan..uusi päivä minun ja peiton välissä..hymyä..nuku hyvin..

• Hyvää huomenta..kaunis aamu..iso muki kahvia...kyläily meni eilen myöhään..normaali ilta rauhoittuminen jäi vähemmälle..kotiin tullessa piti liidellä maltillisesti ettei lennä luudan kanssa kameraan..oisi viekö jäänyt todistus aineistoa menopelistäni...hymyä...
        Toivottavasti sinunkin aamusi näyttää aurinkoiselta...nythän on jo melkein vkonloppu..on tässä pvässä monta hyvää momenttia...teen pari loitsua jo naurat..hymy hymiö..

• Täältä

Huomenta Lady....
        Taas oon nukkunut kellon ohi...Voi hitto kun oon niin väsynyt....hymy sun päivääsi...pakko taas juosta!!

• Voi sun kans...sydän..

• Täältä

Ehdin kuitenkin työmaalle....voihan beauty mun "rytmit"on ihan sekaisin...sydän...

• Hei kuinka päiväsi meni...hymy..ihana syksyinen ilma..raikas ja kaunis..

• Täältä

Hei Lady!
        Aika mukavasti se meni aamun kohelluksesta huolimatta...oon valvonut liikaa..paha...päivällä oli taukoa ja tein pitkän kävelyn...hymy..illalla olin taas töissä ja nyt teen paperihommia...Ilta on kaunis kuin prettykin...Miten sun päivä? Hymyhymiö...

• Ihanasti meni!
        Aika kiva työ Sulla..taukoa päivällä..kävelyllä..si..tykkään..itse käyn vaan lounaalla..voishan senkin hyödyntää ..hmm..vähän shoppailin..hehe..tupaan jotain kivaa..nautein..kohta saunaa...happy oon..

• Täältä

Tykkään kyllä työstäni.....vaikka on siinä oma rankkuutensa...mut se on ammatinvalintakysymys....haluan hyödyntää taukoja hyötyliikunnalla....se virkistää kuuppaa ja omaa mieltä...hymy..
        Kuulostaa kivalta kun puhut tuvasta...hymy...oon puhunut työhuoneestani pirttinä...vaikkei se sitä tod.olekaan....hymy...mukavaa saunailtaa...jatkan vielä papereiden kans...

• Hymy..luulen tietäväni mitä teet työksesi...saunoin ..ja nyt hetki valveilla ja unten maille...älä valvo myöhään et heräät ajoissa..hymy sydämen mukana..

• Täältä

Koitan mennä ajoissa nukkumaan....jäin vaan lukemaan palstaa...ja pistin jonkun kommentinkin...Oon kyllä miettinyt,että tämänkin ajan....ehkä tiedät..Oothan sä velhojen velho,että sun kuuluukin tietää mun ammatti..hymy...annan sydämeni sulle yökylään...hyvää yötä my dear....

• Täältä

Sateen ropinan keskeltä hyvää huomenta pretty....hymy päivääsi ja hyvää mieltä sydämeen...

• Minulla aurinko paistaa..ihana päivä tiedossa..hymy..loistavaa päivää Sinullekkin..hymy hymiö....

• Täältä

Tulin toivottamaan hyvää viikonloppua sulle...kohta taas tien päälle ja maaseudun rauhaan...vielä on kesää jäljellä...hymy...

• Samoin sinulle..hymyä..ajellaan varovasti...

• Täältä

Mukavaa päivää Ladylle....sateen jälkeen poutasää...hymy päivääsi.....paljon miettimistä....ajatuksin...

• Täältä kirjoitti:

Mukavaa päivää Ladylle....sateen jälkeen poutasää...hymy päivääsi.....paljon miettimistä....ajatuksin...

Kiitos..kiva että jossain paistaa Suni...hymy.. Nauti siitä..

• Täältä

Toivotan Ystävälleni kauniita ja levollisia unia....Oon nyt harvemmin täällä kun on elämässä vastoinkäymisiä ja huolia jotka vaativat aikaa ja voimia....voi hyvin pretty..
        Take care...hymy&sydän sulle...

• No välillä elämä koettelee,kaikesta selviää..ihan kaikesta..tiedän kokemuksesta..lämmintä kaunista ja värikästä syksyn aikaa. Nuku hyvin..hymy hymiö.....

• Täältä

Elämässä ei ihan kaikesta selviä, tiedän sen omasta kokemuksestani....meillä on erilaiset kokemukset....Silloin kun on oikeista asioista kyse,niin kaikki muu on turhaa....näennäisyyttä, jolla ei ole mitään merkitystä...öitä

• Np näinkin jos puhutaan sairauksista ja miten ne voi pahimmillaan päättyä tai jos puhutaan liikenneonnetomuuksista/ sairauksista niin totta ne ovat oma lukunsa.. Mutta jos puhutaan ns arkisista huolista joita ihmisillä on eri muodoissa ...useimmiten niin ratkaisu löytyyvaikkakin moni ajattelee siinä tilanteessa toisin. .en toki tiedä huoliasi muttavoimia niihin mitä sitten ovatkin..öitä.

• Iltaleheren_persreikä

Ai sää oot se haamumarjaana. Tyylistä tunnistin.

• Täältä

<3
        rakkautta sulle myös

• Samatyyli

... Siis... Anteeksi nyt vaan, mutta kirjotteleeko tuo sama ihminen nuo molemmat nimimerkit??

• Täältä

Tuo oli tämän päivän paras!!!
        Tietenki kirjoittaa jos niin haluaa joku uskoa...
        Kirjoitan pohjoisesta ystävälleni Heinäkuuladylle jonnekkin....
        Toki täällä näitä satanikkisiä vilisee...jospa Ladyllä vain ihan
        muutama sellainen....Hyviä unia palstalle...kyselijälle myös
        <3
        saatoihan tää olla kompakin,,,viis siitä,,

• rtryryryu
        Täältä kirjoitti:

Tuo oli tämän päivän paras!!!
        Tietenki kirjoittaa jos niin haluaa joku uskoa...
        Kirjoitan pohjoisesta ystävälleni Heinäkuuladylle jonnekkin....
        Toki täällä näitä satanikkisiä vilisee...jospa Ladyllä vain ihan
        muutama sellainen....Hyviä unia palstalle...kyselijälle myös
        <3
        saatoihan tää olla kompakin,,,viis siitä,,

Onko leidi miespuolinen? Sano sille, ...stop tyhmyys.

• miesdiggaaitestään

Kyllä kirjoittelee ja sillä on näitä itserakkausketjuja monta

• Koinakulli

Täällä ollaan Soiro suorana

• Edelleen.sinkku.mies

Juu´u kotona viettämässä vapaa päivää , entäs sinä ?? juoksetko baarista toiseen etsiessäsi sitä "komistusta" ?? jota et löydä.
      Etsitkö varmasti sitä komistusta? jota et löydä? vaan totuus onkin jotakin muuta.

• En etsi. Baarit ei mun juttu. Mukavaa vp päivää.

• hyihyihyii

Nämä itselleenhöpöjämisketjut mies-rakastan-minua-miestä on niin hohhoijakkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6205
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      29
      3733
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3075
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      363
      1664
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1368
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1292
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      916
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      42
      873
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      819
    Aihe