Mitäs palstan ätmit, taas ilman pillua viikonloppuna vai. Baarista saisi mutta ettehän uskallla baariin yksin mennä.
Viikonloppu
6
173
Vastaukset
- juoppo.jengi
saako baarista kunnon seuraa katselin erästä 30v naista joka on aina juovuksissa tänäänkin on aika moisissa ja 3 pvä juonu putkeen en sitä sano ihan hyvän näköinen mutta juoppo ja sama vakio kalusto näyttää olevan päivästä toiseen baarissa tai jonkun luona juopottelemassa niin täytyis itsekkin olla juoppo
- Totuus2O17Official
Trollaan palstaa darkkiksena ja liljalaakson debiileinä sekä masturboin Putinin kuvan äärellä.
- 41v-sinkkumies
En halua mitään kännistä baari akkaa. Känniset naiset muutenkin ällöttää kun ne sössöttää kännissä ja hakevat hyväksyntää. Sitten ne alkaa puhua exastään joka teki sitä ja tätä ja haukkui ja petti ja sitten vielä saan kuulla kolmesta muusta exästä ja mun on sitten pakko juoda paljon viinaa että jaksan kuunella sitä. Ei tule sen takia baarissa käytyä enää.
Juu, taas ilman naista tämäkin viikonloppu. Baareissa en viihdy ja seksi tuntemattoman kanssa tuntuu muutenkin melko häiritsevältä ajatukselta vaikka eihän mulle sellaista mahdollisuutta tuliskaan vaikka baariin menisin. Tuskinpa näin sosiaalisesti rajoittunut siellä pääsisi puhumaan edes miesten kanssa ja vaikka pääsiskin niin jurrissa musiikin pauhatessa kovalla tuskin mihin kovin syvälliseen keskusteluun pääsee. Small talk taas ei ole mun juttu.
- Kokenutmies-
Baarieista ei naisia saa nykyään.
- Totuuss
Menen aamulla kalaan ainakin jollei sada vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568