...väittää vastaan kaikessa? Naiset vastaavat:
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-naisen-on-aina-pakko-vaittaa-vastaan-kaikessa-naiset-vastaavat/6514220#gs.MHIVyTQ
Heh, naiset itse tuolla kertovat että vaikka käsiteltävänä olisi asia X saattaa olla että siinä pitää ruveta jänkäämään koska asiasta Y tai Z jäi jotain hampaankoloon. Mainioita on naiset kyllä, ei ole varmaan aisureilla helppoa :D Mutta näkeehän tuon täällä palstallakin, vaikka palstan naiset näkee palstalogiikan olevan aina oikeassa ne silti kiistää, varmaan jännämieskokemukset ja niiden kanssa asioiden Y ja Z meneminen puihin vaikuttaa siellä taustalla.
Miksi naisen on aina pakko...
19
326
Vastaukset 19
No ei kaikki. Mutta sinnikkäimmät jatkaa kunnes loppuu perustelut, se on kyllä huvittavaa. Enkä puhu mistään palstateoriasta. Vaan mistä melkein vaan. Tietty tällä palstalla nyt perusperiaate on, että olen päättänyt asian näin ja jankkaan tätä, ennenkun muut tajuaa sen. Mutta se lienee sukupuolisitoutumatonta.
Juuri tuollaisia Monet Naiset Aina On.. ;D
.. Mut joo.. Onhan sitä itse kukin silloin tällöin KänkkäRänkkä tuulella ja kaikilla on Varpisti opeteltavaa, että miten se JälkiPyykki kuuluisi sitten hoitaa, jos/kun on Känkkäillyt.. Mutta sekin vaatii sen, että molemmat ovat Fiksuja Yksilöitä, koska ei se YksiPuolisesti oikein onnistu.. Ainakaan pidemmän päälle.. ;P- khvbkygfgyh
Koska heillä ei ole huumorintajua, paljon parempi olisi heittää huulta kuin vängätä että voisi tuntea olevansa oikeassa.
Siksi koska nainen on parisuhteen pikkulapsi.
- syppernäinen
Ei kukaan yksin vänkää. Ikuinen pikkupoika vänkää vastaan aina.
syppernäinen kirjoitti:
Ei kukaan yksin vänkää. Ikuinen pikkupoika vänkää vastaan aina.
"Ei kukaan yksin vänkää."
Tuo on yhtä tyhmää kuin sanoa koulukiusatulle että riidassa on kaksi osapuolta.
"Ikuinen pikkupoika vänkää vastaan aina."
Väitätkö etteivät naiset ole parisuhteissa ikinä ikuisia pikkutyttöjä, eivätkä ikinä vänkää vastaan?- vänkääjät
super-atm kirjoitti:
"Ei kukaan yksin vänkää."
Tuo on yhtä tyhmää kuin sanoa koulukiusatulle että riidassa on kaksi osapuolta.
"Ikuinen pikkupoika vänkää vastaan aina."
Väitätkö etteivät naiset ole parisuhteissa ikinä ikuisia pikkutyttöjä, eivätkä ikinä vänkää vastaan?Olemme siis pikkupoikia ja pikkutyttöjä.
vänkääjät kirjoitti:
Olemme siis pikkupoikia ja pikkutyttöjä.
Suurin osa on. Paitsi että naiset ovat parisuhteiden pikkulapsia.
Luulen, että juju on luonteessa eikä niinkään sukupuolessa. Mies ja nainen kyllä varmasti monesti näkevät asiat erilailla riippuen monestakin syystä. Toinen voi ajatella asiaa teoreettisemmin, kun taas toinen ajattelee asiaa käytännön ja/tai kokemuksen kautta jne. Tulee näkemysero.
Periaatteen vuoksi kinaaminen on minusta ainakin todella rasittavaa ja typerää. Mä en jaksa kenenkään kanssa semmoista. Leikillään ja huumorilla hetken, mutta en loputtomasti kun alan tykätä, että onpa rasittava ihminen jos aina vänkää.
Minusta ihan hyvin saa olla eri mieltä, jos kuitenkin asiat käytännössä ei pahasti kärsi ja tehtävät jotka pitää hoitaa tai suorittaa tulee hyvin tehdyksi. Kyllä välillä täytyy vaan tehdä niinkin, että sivuuttaa vaan jänkääjän jänäykset ja tekee miten oli ajatellutkin tehdä.
Yhtälailla antaa myös toisen tehdä kuten parhaaksi hän itse näkee. Kyllä ne väärässä olemiset jossain kohtaa paljastuu itse kullekin käytännönasioissa.
Mielipide taas on muutenkin henkilökohtainen asia. Siinäkin saa olla ihan eri mieltä, mutta tietysti perustelu on aina mukavaa saada ja antaa, että tajutaan miksi näin. Miten tähän loppupäätelmään on tultu. :)
Turhia konflikteja mä ainakin pyrin välttämään niin kotona kun kylilläkin. Ei ole pakottavaa tarvetta olla aina oikeassa tai sanoa viimeistä sanaa. Meilläkin sen oikeassa olemisen ja viimisen sanan sanomisen koittaa hoitaa mies, mun ei tarvi. ;)Ja meillä se monesti meneekin niin, että mies vielä säksättää asiaansa, kun mä jo jätän koko jutun jaanaamisen. Säksättäköön nyt, kun kerran niin tykkää päteä näkemyksellään. Eli kyllä sitä voi antaa toisen olla yksinkin jänkääjä.
Se on vaan toisten ihmisten luonteessa ja toisille tapa, että täytyy periaatteen vuoksi vaan intää jotain ja olla oikeassa. Vaikka olis ihan väärässäkin. Kyllä sen pian tyypistä näkee...kellä siihin taipumiksia on.
Ei kannata takertua aina joka juttuun, niin kun ei lastenkaan kanssa. ;)muhkee_muhku kirjoitti:
Ja meillä se monesti meneekin niin, että mies vielä säksättää asiaansa, kun mä jo jätän koko jutun jaanaamisen. Säksättäköön nyt, kun kerran niin tykkää päteä näkemyksellään. Eli kyllä sitä voi antaa toisen olla yksinkin jänkääjä.
Se on vaan toisten ihmisten luonteessa ja toisille tapa, että täytyy periaatteen vuoksi vaan intää jotain ja olla oikeassa. Vaikka olis ihan väärässäkin. Kyllä sen pian tyypistä näkee...kellä siihin taipumiksia on.
Ei kannata takertua aina joka juttuun, niin kun ei lastenkaan kanssa. ;)Pakko murjasta kun on tilaisuus. Eli viimeiset sanat teillä sanoo mies.... kyllä rakas. Hih...
Dissident kirjoitti:
Pakko murjasta kun on tilaisuus. Eli viimeiset sanat teillä sanoo mies.... kyllä rakas. Hih...
Heh, ei se kyllä noin kauniisti sano. Yleensä jatkaa pulinaa mun selälle. x)
muhkee_muhku kirjoitti:
Heh, ei se kyllä noin kauniisti sano. Yleensä jatkaa pulinaa mun selälle. x)
Korjaan loittonevalle selälle. :)
muhkee_muhku kirjoitti:
Korjaan loittonevalle selälle. :)
Kierrätkö sit vesilammikon, ja hän arvaa että et murehdi tätä eloa?
Dissident kirjoitti:
Kierrätkö sit vesilammikon, ja hän arvaa että et murehdi tätä eloa?
Ultra bra. Joo. Itkuista syntyneen vesilammikon. :)
muhkee_muhku kirjoitti:
Ultra bra. Joo. Itkuista syntyneen vesilammikon. :)
Kunnes nukahtaa leipäpuun katveeseen....
- qwqe
Tässä ironia on sitä, kun palstakliseet ja harmis on usein tylytetty maanrakoon niiden ollessaan väärässä. Moukkamaisen käytöksen jälkeen harmis aina vetäytyy nuolemaan haavojaan, kunnes sama oravanpyörä tapahtuu. Mitä olikaan jäänyt hampaankoloon? Sanonta, olet aika ämmä pitää tässäkin kutinsa. :D
En ole juuri koskaan väärässä mutta tosiaan silloin kun palstan naisilta lähtee lapasesta ja itse käsiteltävän olevan asian sijasta ne alkaa jankkaamaan Y:stä tai Z:tasta, henkilöhyökkäilemään ja tekemään itselleen nolojja shaming language -yrityksiä usein lopetan kommentoinnin kun ei moukkien kanssa tosiaan voi keskustella. Minusta on turhaa alkaa jankkaamaan jos oleellinen on sanottu. Joku pertti on paljon parempi jankkausketjujen ylläpidossa, mulle riittää yleensä se että teen avauksen, sanon siinä sanottavani ja annan sitten muiden jäädä jänkäilemään.
- Wulwawa
Mies on aina oikeassa ja nainen väittää aina vastaa.
Kumma kun täällä haukutaan parisuhteet ja naiset ylipäätään, ja silti kaikista kamalinta on olla ilman niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466