Nainen pitää tehdä kaikki. Miehet niin pelkureita etteivät uskalla lähestyä. Siksi pitää itse iskeä mies ja viikko sitten minä sen miehen iskin. Muuten sitä jää ikisinkuksi jollei itse laita asioita tapahtumaan. Menin eilen baariin ja istuin ensimmäisen mukana näköisen miehen viereen ja aloin jutella. Mies oli 42 vuotias. Ulkonäöllä ei ole väliä vaikka mies olikin mukavannäköinen, ei mikään urheilija vaan enemmänkin sellainen lihavanpuoleinen harrastelija urheilija. Nyt sitten vaan pitää alkaa piirittää miestä enkä ala pihtaamaan vaan annan mennä vaan kunhan tässä nyt pari viikkoa tutustutaan.
Miehen iskeminen
7
148
Vastaukset
- Gnuk
Mulle on moni nainen kertonut, että ovat aloitteellisia juuri siksi, että silloin saavat juuri sellaisen miehen minkälaisen haluavat. Tosin aika usein on niin, etteivät oikein näyttäisi tietävän mitä haluavat... :)
Itse ajattelen niin, ettei lopulta niin väliä. Se tekee aloitteen kumpi haluaa ja tarvitsee enemmän. - tarusmos
Niin..onko aloittaja syntynyt -36? Sitten voi hieman haastetta olla kundin löytymisessä..
- Nainen-36
Kyllä, olen syntynyt 1936
Toivottavasti onnistuu ja on mukava mies. Olen joskus itsekin ollut tomera ja ihastunutkin tuolleen naiseen. Sitä kautta rakastunut. Ei se tavasta ja aloitteellisuudestakaan onnistumis/sopivuus ole kiinni. Toisaalta lottovoiton yksi olennainen edellytys on sijoittaa ainakin yhteen riviin. Että siinä mielessä peukut.
- Sinkkuneiti30
Itse pitää ottaa ohjat, muuten ei saa mitään. Suurin osa naisista ajattelee että miehen tehtävä aloite mutta kyllä minäkin teen alotteita.
- Normimies38
Normi mies voi naista iskeä koska naiset on niin saatanan nirsoja. Pitää olla just joku axl smith julkkis että pääsee treffeille. Siilähän kävi flaksi ja se nussi 60 eri naista hotelleissa ja ilotaloissa miessä vaan. Yritäppä päästä edes yksille treffeille jonkun ruman naisen kanssa niin siinä menisi varmaan ainakin 5 vuotta aikaa.
Eikö se ole sama, kuka aloitteen tekee, jos siitä jotain mukavaa seuraa? Aloitekykyinen ihminen harvoin jää ilman, olipa kysymys mistä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404