Kuinka vanha itse olet?
Kuinka vanhan naisen kanssa seurustelisit?
6
195
Vastaukset
- EnVanhemman
Korkeintaan kaksikymppisen. Olen itse 52 vuotta.
- nuorempikin.käy
Naisen sopiva ikä: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta.
Lähde; Naisen opas. Olen 30-vuotias ja voisin seurustella noin kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa, mutta mieluummin itseäni reilusti nuoremman, koska olen kokematon parisuhdeasioissa. Toisaalta olen kuitenkin aina tullut paremmin toimeen ikäistäni vanhempien kanssa.
- rgeh
Olen 31 ja en mielelläni seurustelisi yli 24-vuotiaan naisen kanssa. Nuoret on niin paljon kauniimpia ja freshimpiä.
- 31vee
31v mies olen ja esim tinderissä ikäkriteerini on 18-31.
Jotenkin en kovin mielelläni haluaisi naisen olevan yhtään vanhempi kuin itse olen.
Toki joku 32-35 voisi mennä myös mutta sitten vaaditaan aika loistavia geenejä ja en usko että sellaiseen naiseen mulla olisi sitten mahdollisuuksia jos geenit olisi loistavat :d- fakkta
Olet sentäs realisti toisinkuin suurin osa palstaätmeistä.
Jos haluaa nuoremman, niin ätmin on tyydyttävä huonompitasoiseen. Yksikään ätmi ei saa ikäluokastaan niitä parempia yksilöitä, ne menee aina parempisukuisille miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1135319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1352947- 282547
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4472305- 2012265
- 1781727
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1181377Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361192Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83965