Naisten vs. miesten taso

Tuli tasoasiat mieleen tuohon kuvaan liittyvästä jutusta:

http://www.is.fi/ralli/art-2000005308590.html

Aika tavallisia suominaisiahan siinä. Ei kai siinä mitään.

Siinä jutussa on myös niiden miesten kuvat:

http://www.is.fi/ralli/art-2000005308590.html

Tuolla perusteella päättelemme että me palstan kunnolliset miehet ansaitsemme naiset joiden bikinipeppu näyttää tältä:

https://cdn-s3.si.com/s3fs-public/images/emily-ratajkowski-SI.jpg

Kansikuva-Emilyjähän ei riitä kaikille mutta mulle kelpaisi tuommoinenkin vähän hassu mutta kunnolliselta vaikuttava versio:

https://static1.squarespace.com/static/526060e8e4b02ec5ba5625ad/t/5849905c46c3c45348a1ca82/1481216072002/?format=2500w

35

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komiaa pensasaitaa, viimeisessä kuvassa

      • Kyllä se on ihan Emily kun gooklen hakuun tarttui, on vaan vähän erilainen poseeraus kuin yleensä ja minä kyllä tykkään tuosta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä se on ihan Emily kun gooklen hakuun tarttui, on vaan vähän erilainen poseeraus kuin yleensä ja minä kyllä tykkään tuosta.

        Jotenkin kuvan värisävystä tulee mieleen 60luvun tai sitä vanhemmat kuvat.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jotenkin kuvan värisävystä tulee mieleen 60luvun tai sitä vanhemmat kuvat.

        Totta, ei pelkästään naiset vaan väritkin on olleet paljon parempia siloin ennen:

        https://www.youtube.com/watch?v=j4_BkHi-vi4


    • Pillujen--asiantuntija

      Rallimimmien miehet on läskejä ja rumia mutta varmaan hyvässä työssä ja varakkaita että ovat saaneet tasokkaita naisia.

      • Anonyymi

        Missä noissa kuvissa oli tasokkaita naisia? Itse en nähnyt yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä noissa kuvissa oli tasokkaita naisia? Itse en nähnyt yhtään.

        Huomattavasti tasokkaampia, kuin heidän miehensä.


    • Hhgjgjhjgjhghjvkjvj

      Aika omituiset bikinit...

      • Anonyymi

        Piti tosiaan pari kertaa katsoa että mitä niissä on meneillään


    • tuossapa.totuus.taas

      Tuosta alastomien miesten kuvista näkee kuinka järkyttävältä se keski-ikäinen mies alastomana näyttääkään ei helv... sentään. Sitten vielä ihmetellään kun ei kelvata edes ikäisilleen. Ei ole kenellekään epäselvää miksi ei kelpaa...oksennan kohta.

      • Tuohan kyllä tukee palstateorioita siinä mielessä että jos nuo vastaa toisiaan niin me kaikki palstan miehet ansaitaan kaksvitoset emily-kopiot. Joko alat ymmärtää miksi ei kukaan halua käytettyä naista? Jos sen päällä on joku tuommoinen ihramaha kellinyt laatta lentää.


      • Anonyymi

        Miehet ovat huomattavasti paremman näköisiä kuin nuo naiset, joilla todennäköisesti tissitkin riippuvat. Olet vain tottunut näkemään steroidihirviöitä, joten normaali mies ei näytä enää miltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat huomattavasti paremman näköisiä kuin nuo naiset, joilla todennäköisesti tissitkin riippuvat. Olet vain tottunut näkemään steroidihirviöitä, joten normaali mies ei näytä enää miltään.

        Vai paremman näköisiä 😂
        Taidat olla hjuumormiehiä, kun tuollaisen vitsin murjaisit!


    • No jos nuo äijät oli noitten bikinityyppien ukkoja, niin ehkä mulla on sit vielä mahkuja vaikka mihin. Olipas huojentava uutinen.

      Kyllä mullekin sopis se mekkonainen noista kaikista. Harmiksella sama maku. Oikeastaan tässä ois tarkkaan mun makuun nainen oikeanlaisessa custuumissaan.
      https://goo.gl/images/tnCmkv

      • Ihan nätti ja asiallinen, on sulla maku ihan hyvin kohdillaan. Jännä vaan kun naiset itse ei tunnu ymmärtävän mikä malli/tyyli eniten viehättää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan nätti ja asiallinen, on sulla maku ihan hyvin kohdillaan. Jännä vaan kun naiset itse ei tunnu ymmärtävän mikä malli/tyyli eniten viehättää.

        No kyllä noita näkee. Jotkut taas viipottaa vallitsevan muodin mukaan, jotkut ampuu yli... mutta kukin tavallaan. Monesti naisten vaatetusta miettinyt, niin miks ihmeessä pitää olla epämukavat vaatteet päällä? Kyllä mäkin tykkään puvun laittaa juhliin, muttaai että kun pääsee kotiin ja viskaa flanelliset oloasuhousut, villasukat jalkaan niin avot. Tosin nyt tarkenee ilman villasukkia.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan nätti ja asiallinen, on sulla maku ihan hyvin kohdillaan. Jännä vaan kun naiset itse ei tunnu ymmärtävän mikä malli/tyyli eniten viehättää.

        Eikö jokainen pukeudu just silleen kun itse haluaa. Et ole mitenkään oikeassa, nämä kun on mielipideasioita. Tärkeintä on viehättää itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jokainen pukeudu just silleen kun itse haluaa. Et ole mitenkään oikeassa, nämä kun on mielipideasioita. Tärkeintä on viehättää itseään.

        No kun joidenkin mielestä toisten pitäisi pukeutua heitä viehättävään tapaan. Sellaisia ihmisiä on olemassa, valitettavasti. Eikä se jää pelkkään pukeutumiseen.


    • .. Ohhoh.. Kuinkas Vanhoja Nuo PappaRaiset oikein olikaan?.. ;P.. Naiset oli 27-35 vuotiaita.. ;P

      • VarmaanPRMonsiellä

        Hyi saatana on RUMIA!!


      • Niinpä, täytyy olla paljon massia äijillä. Itse kyllä epäilin että on toimittajan tyly pila mutta kun erikseen mainittiin että kuva alla niin on se uskottava. Ei kyllä nyt tue nallin teoriaa siitä että mies komistuu vanhetessaan mutta naisen hypergamiasta tuo ehkä todistaa vahvasti, raha puhuu :D


      • Gjggighhihhihivovohlv
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä, täytyy olla paljon massia äijillä. Itse kyllä epäilin että on toimittajan tyly pila mutta kun erikseen mainittiin että kuva alla niin on se uskottava. Ei kyllä nyt tue nallin teoriaa siitä että mies komistuu vanhetessaan mutta naisen hypergamiasta tuo ehkä todistaa vahvasti, raha puhuu :D

        Köyhiähän ne raukat on, jos ei ole varaa vaatteisiin.


      • Gjggighhihhihivovohlv kirjoitti:

        Köyhiähän ne raukat on, jos ei ole varaa vaatteisiin.

        Varakkuus ei välttämättä korreloi älykkyyden kanssa, sekin jotain selittänee.


      • Hiuksista päätellen aika nuorista miehistä on kyse. Kalju päälläkin on sänki pitkin päätä.


      • outsider1 kirjoitti:

        Hiuksista päätellen aika nuorista miehistä on kyse. Kalju päälläkin on sänki pitkin päätä.

        Autokorrekti tuotti sitten yhdyssanavirheen.


      • outsider1 kirjoitti:

        Hiuksista päätellen aika nuorista miehistä on kyse. Kalju päälläkin on sänki pitkin päätä.

        .. Noh, sitten on kyllä Geeneissä ja Elintavoissa Aikast paljonkin jotain KuNmallista.. Kai?.. ;P

        .. Tai noh, mistä mä tiedän mikä on sun mielestä nuori.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä, täytyy olla paljon massia äijillä. Itse kyllä epäilin että on toimittajan tyly pila mutta kun erikseen mainittiin että kuva alla niin on se uskottava. Ei kyllä nyt tue nallin teoriaa siitä että mies komistuu vanhetessaan mutta naisen hypergamiasta tuo ehkä todistaa vahvasti, raha puhuu :D

        .. Ei nyt kai sentään?.. Kyllä ne naiset täällä palstalla(kin) aina jaksavat toitottaa, miten ihan Ihku Oikeasti osaavat Rakastaa Syvästi.. Niin ja Vieläpä SuurinOsa naisista.. ;D

        .. Mut joo.. Voipi olla, että puhuvat taas vaan Lööperiä ja SeliSelittelevät, SumuSumuttavat ja Kaunistelevat asioita mieleisekseen ja omaksi edukseen minkä kerkiävät.. Rakkaus Isolla R:llä on vain Rihkama "rakkautta" oikeesti.. Ja Sillee.. ;D.. Voi näitä NaisOtuksia.. Ja niiden Jutskia.. ;D


    • Ei ollut mitään vikaa noiden mimmien kropissa, mut kuka nainen huolii noin rumia äijiä ja miksi?

    • Anonyymi

      Tää ketju on nostettu Pönttikselle, että näkee Harmiksen naisihanteen.

      • Anonyymi

        Tissit pitää olla silikonia, niin kun sillä Mailiksella, jota harmis palvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissit pitää olla silikonia, niin kun sillä Mailiksella, jota harmis palvoo.

        Pönttö on liian persjalkainen.


    • Anonyymi

      Katsopas Pönttis Emily Ratakowskia.

      • Anonyymi

        Pönttis taitaa katsella Eric Banaa.


    • Anonyymi

      Nosto illalla pöntölle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1658
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      110
      1254
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe