Ronkeli(ko)?

mä vaan

Onkohan kellään samanlaista ongelmaa?
Oon tavannu monta ihan ns.hyvää miestä mut sitten jokin vaan alkaa niissä ärsyttää.Asun poikani kanssa kahdestaan ja todennäköisesti tuun asuunki.
Välillä on tunne et olis kiva kun olis joku,sit kun on niin alkaa ärsyttää!En mä mitään prinssiä halua mut joku katseen kestävä,tavallinen rento heppu!Ilman alkoholiongelmaa mut tupakkia sais ja pitäs polttaa!Kaikki jonka kans oon seurustellu on ollu kovia lääppiin ja lässyttään mä en jaksa sellasta enkä sitä et heput suunnilleen parin tapaamisen jälkeen tulee matkalaukkujen kans!
Eli missä on tavalliset katseen kestävät duunarit(inhoon koulutettuja ns.yli ihmisiä) joilla on huumorintajua ja luonnetta niinku "vanhanajan" maalaisilla.Eikä aja vuoden -65 ladalla.ei sillä et mikään mersu tarvis olla mut luulis et normaalisti miestä hiukka kiinnostas millä ajaa!
Mä haluan normaalia elämää ilman pilvilinnoja!!
Eikö oo vaan oikeeta osunu kohdalle vai mikä on?!!
vai oonko todella niin ronkeli ettei mikään kelpaa??

7

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton

ota renttu!hei olen 33v mies ja etsinyt omaa kultaa mutta ei ole löytynyt!

• joo

et vastakohdat vetää puoleensa. ainakin mulle tulee aina niitä "vääränlaisia" eteen.

• minä

kelpaa kyllä mimmi jolla on lada tai ei autoo ollenkaan puhumattakaan ajokortista, kuulostaa omituisilta todella toissijaisilta asioilta suhteessa!
      ärsyttämään alkaa joskus mutta ne taitaa olla omat turtuneet tunteet, jotain on vielä oivaltamatta tai sisäistämättä!

• hahhah

Ihan varmasti jäät yksin niinkuin olet jo hoksannutkin. On nämä vaatimuksesi sen verran ristiriitaisia, duunari pitäisi olla mutta herrojen autolla pitäisi ajaa. Läheisyyttä kaipaat mutta koskea ei kuitenkaan saa. Mihin siis yleensä tarvitset miestä, niinpä tietysti, siivoamaan ja rahoittamaan elämääsi.
      Ps. Vuoden -65 Lada olisi arvoauto jos sellaisen omistaisi. Olisi näet ainoa kappale maailmassa ja siten varmasti arvokas. -65 vuonna ei vielä valmistettu Ladoja.

• mä vaan

Sähän hyvin hoksasit,en todellakaan tarvi miestä,
        oon jo pois äidin helmoista muutosta asti elättäny itseni ja eroon asti elätin alkoholisti miehenikin...ja siivonnukkin oon ihan itse,joten mä en todellakaan tarvi kumpaakaan,vaikka seurustelisin elättäsin itse itteni ja siivoaisin ite kämppäni..huomaa ettet tunne mua yhtään,eikä haittaa yhtään!Jos kirjotus on ristiriitainen mut niin on ajatuksetkin!!
        Ja sori nyt vaan mä en pidä herrojen autoina sellasia jotka käynnistyy 85% varmuudella,eikä jätä tielle eikä oo yltä päältä ruosteessa!
        Ja mä en todellakaan jää yksin,tai voin jäädä mut omasta halusta,tulijoita kun olis mut en mä väkisin oo kenenkään kans!!sä ilmeisesti otat sen kenet saat,mä taas sen kenet todella haluan ja sitä kun ei oo viä osunu kohdalle!

• RealityRulez
        mä vaan kirjoitti:

Sähän hyvin hoksasit,en todellakaan tarvi miestä,
        oon jo pois äidin helmoista muutosta asti elättäny itseni ja eroon asti elätin alkoholisti miehenikin...ja siivonnukkin oon ihan itse,joten mä en todellakaan tarvi kumpaakaan,vaikka seurustelisin elättäsin itse itteni ja siivoaisin ite kämppäni..huomaa ettet tunne mua yhtään,eikä haittaa yhtään!Jos kirjotus on ristiriitainen mut niin on ajatuksetkin!!
        Ja sori nyt vaan mä en pidä herrojen autoina sellasia jotka käynnistyy 85% varmuudella,eikä jätä tielle eikä oo yltä päältä ruosteessa!
        Ja mä en todellakaan jää yksin,tai voin jäädä mut omasta halusta,tulijoita kun olis mut en mä väkisin oo kenenkään kans!!sä ilmeisesti otat sen kenet saat,mä taas sen kenet todella haluan ja sitä kun ei oo viä osunu kohdalle!

Aika selkeesti tulee esille et kirjoittaja on pettynyt itseensä. Ei halua koulutettua miestä (liian järkevä, nainen ei osaisi puhua sen kanssa, miehen mielenkiinto ei ehkä riittäisi jutella tyhmiä; siivouksesta, salkkareista, ja yleisesti juoruilusta), kuitenkin havittelisi hyvin toimeentulevaa duunaria JOKA ei juo!, mutta polttaa pitäisi... Taitaa se kersakin olla vahinkolapsi joka ei isäänsä ole nähnyt. Väännät paskaduunia, et tiedä maailman menosta mitään ja on silti niin ylpeä itsestäsi, samalla niin katkera kun "koulut ei kiinnosta"(olit liian laiska opiskelemaan ja kersa on toiminut hyvin tekosyynä --> ei voi ku on toi lapsi..), ja miksi haet sitten miestä joka on mahdottomuus: kouluttamaton mutta järkevä, samalla varsin rikas, polttaa muttei juo!, on hellä mutta ei saa osoittaa sitä ja pitäisi olla hyvän näköinenkin. Syy miksi olet dissannut hyvät miehet, ET PÄÄSSYT PÄTEMÄÄN SUHTEESSA! Et ollutkaan se viisaampi, paremman näköinen ja isompituloinen... Pelkäät sitoutumista aika paljon. Onneksi olet todella hyvän näköinen. Jotkut miehistä arvostaa sitä pitkälle... Kyllä mullakin kalu nousee, tosin laskee jos suun avaat ja mitään järkevää sieltä ei tule.. Ulkonäkö, moni kakku päältä kaunis.

• nimetön
        RealityRulez kirjoitti:

Aika selkeesti tulee esille et kirjoittaja on pettynyt itseensä. Ei halua koulutettua miestä (liian järkevä, nainen ei osaisi puhua sen kanssa, miehen mielenkiinto ei ehkä riittäisi jutella tyhmiä; siivouksesta, salkkareista, ja yleisesti juoruilusta), kuitenkin havittelisi hyvin toimeentulevaa duunaria JOKA ei juo!, mutta polttaa pitäisi... Taitaa se kersakin olla vahinkolapsi joka ei isäänsä ole nähnyt. Väännät paskaduunia, et tiedä maailman menosta mitään ja on silti niin ylpeä itsestäsi, samalla niin katkera kun "koulut ei kiinnosta"(olit liian laiska opiskelemaan ja kersa on toiminut hyvin tekosyynä --> ei voi ku on toi lapsi..), ja miksi haet sitten miestä joka on mahdottomuus: kouluttamaton mutta järkevä, samalla varsin rikas, polttaa muttei juo!, on hellä mutta ei saa osoittaa sitä ja pitäisi olla hyvän näköinenkin. Syy miksi olet dissannut hyvät miehet, ET PÄÄSSYT PÄTEMÄÄN SUHTEESSA! Et ollutkaan se viisaampi, paremman näköinen ja isompituloinen... Pelkäät sitoutumista aika paljon. Onneksi olet todella hyvän näköinen. Jotkut miehistä arvostaa sitä pitkälle... Kyllä mullakin kalu nousee, tosin laskee jos suun avaat ja mitään järkevää sieltä ei tule.. Ulkonäkö, moni kakku päältä kaunis.

Luuletko todella realityrulez,että ei ole sellaista miestä olemassa joka osaa käyttää alkoholia,tekee duunarin hommia ja viä tienaa perhelleen elannon ja kaiken tämän lisäksi on järkevä osaa keskustella ja on vielä kohtuullisen komea...Kumma juttu kun multa tällanen mies löytyy...ja en usko että on ainoa!
        Ronkeli(ko)? kirjottajalle onnea etsintään löydät sinäkin oman"duunarin"!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe