miltä tuntuu pettäjä?

miltänyttuntuu

Haluaisin tietää miltä pettäjästä tuntuu? Erityisesti, jos olette jättäneet puolison ja lapset ja lähteneet toisen matkaan. Miltä tuntuu jos suhde ei ole onnistunut tai jos se on onnistunut valinta.
Itse ihmettelen puolisoni toimintaa ja miltä hänestä mahtaa tuntua, kun jätti minut ja lapset toisen naisen takia.

3

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erosinjayritin

      Huonolta kun ei kestänyt se suhde edes pitkään. Vuosia joutunut "paikkaamaan takaisin pääsyä enkä siinäkään ole onnistunut. Tiedän mitä tuhosin ja mitä sain. Kadun ja kateroidun vuosi vuodelta. Ette ehkä usko mutta hävisin kaiken. Typerä olin ja kyllästynyt ja kohdalle iski ihanuus jolle ei ollut merkitystä olinko varattu vai vapaa. Opin elämäni mokan jota yritän edelleen korjata jota tuskin saan takaisin koskaan. Tuntuu pahalta kun on niin sokea typerys ja uskoo kaiken näyttävän niin hyvältä. Toki tiedän että jotkut onnistuu kuten kaverini. On edelleen uuden kanssa ja onnellinen. Kohdallani vain sattui huonosti käymään. En syytä tuota toista koska ihan itse tähän ryhdyin. Syytän täysin itseäni. Kerroin sen myös kaikille tutuilleni. Se etten saa enään keltään luottamusta sanomisiini näkyy ihmisessä selkeästi. Tuomio on kova joka puolelta. Ainoastaan ne jotka ovat itse kokeneet ja eronneet ymmärtävät etten ole paha tai jatkaisin leikkimistä. Muut eivät enään usko mitä kerron. Ja ex puoliso vielä pitänyt huolen että tieto tullut kaikille. Joten epäonnistunut katkera keski ikäinen olen jolla maailma romahti. Ja ongelmat vain kasvoivat joka puolella. Se joka ryhtyy pettämään on valmis kohtaamaan kaiken tämän ja en toivo tätä osaa kellekään. Vaikkette uskoisi tarinaani ei hetkauta kun olen jo tottunut siihen että sanomisiini ei luoteta enään missään.

      • Katonytsäkin

        Tämä on nainen joka tässä kommentoi. "Kakkonenjonkatiedän" on tämä miehenä esiintyvä. Tuntee heti tuosta samasta kirjoitustyylistä.


    • omatuntoko

      Erosinjayritin sanot tuossa, että kaverillesi kävi hyvin, mutta pääseekö syyllisyydestä koskaan kukaan pettäjä eroon? Kaikkihan tietää sinut pettäjäksi siitäkin huolimatta, että "kävi hyvin" eli uusi suhde toimii. Oletko puhunut tästä kaverisi kanssa miltä hänestä tuntuu. Voihan olla, että hänkin kärsii huonosta omastatunnosta vieläkin, mutta peittää sen hyvin. Tarkoitan tällä, että vertaistukea olisi hyvä aina olla olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe