kristityistä maista tulevat miehet

sielunkumppania_ei_löydy

Onko täällä naisia, joilla olisi kokemusta avioliitosta esim. kreikkalaisen tai muusta perinteisesti kristitystä maasta tulevan miehen kanssa? Olen uskonnollinen, seurassa vetäytyvä ja hyvin kotona viihtyvä, joten en useinkaan löydä vastakaikua suomalaisilta miehiltä. Ateistiselle henkilölle näyttää herkästi tulevan tarve yrittää käännyttää minua ateismiin. Itse en välitä väitellä aiheesta kenenkään kanssa. Olen ollut avioliitossa uskonnollisen miehen kanssa, mutta ongelmaksi koitui eriuskoisuutemme. Missä kristittyihin esim. ortodoksikristittyihin uskoviin miehiin voisi tutustua?

6

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisia

kun kerran oot ollut ukomaalaisen kanssa ja eronnut, mitã enã etsit? Oot varma asfalti kaatunut tai muuten riipuvainen miehistã

• Kysytreffipalstolita

Mikset kysy seuraa treffipalstoilta? Sinne voi laittaa selvät toiveet ja vaatimukset minkälaista miestä haet. Tai hanki kirjeenvaihto kaveri Kreikasta. Myös uskonnollisista piireistä voi löytyä. Tai mene käymään Kreikassa lomalla ja tapaa siellä uskonnollinen mies. Itse tapasin lomareissulla kreikkalaisen miehen, ei kyllä ole uskovainen, mutta en minäkään. Kunnollinen mies on, ollaan aikuisiällä tavattu, joten lapset tehty molemmilla ja hän oli leski tavatessamme.

• kalexis

Olet poikkeuksellinen suomalainen nainen. Sinulle kelpaa valkoinen mies.

• Herättelevä

Ei tässä pahan vallassa olevassa, saatanaa tuomiokseen palvelevassa, kaikille hyväksi Jumalan Sanan vastaisesti toimivassa maailmassa ole YHTÄKÄÄN Kristillistä maata.

Vain joitakin yksilö ihmisiä. Kaikki eri nimiset ns. "krist" kunnatkin eläää ja toimii tähän pahan vallassa olevan maailman touhuihin ja politiikaan mukautuneina, = niihin pahuuksiin ja vääryyden mukaisiin = LAITTOMUUKSIIN, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksi, kseuraamusten SYIHIN (synteihin) osallisuudessa, = puolesta = tuottavasti, eläen ja toimien. Joissa touhuissa ja politiikassa PAHA perii. Joka päivä tiedotusvälineet niistä PAHAN perimistä kautta maailman, vain joistakin) uutisoi. On vasta pientä ns. "jäävuoren" huippua niistä kaikista!!

• atteboi

Mihin kohtaan sattuu eniten ??

• seonnähty

kristittyjä ulkomaalaisia miehiä ottavat ovat yleensä fiksumpia kuin naiset, jotka ovat valmiita luopumaan omasta identiteetistään ja uskonnostaan eri uskoisen miehen takia. Moni niin toimiva on erittäin huonoitsetuntoinen ja epävarma hakien lohdutusta ja turvaa toisesta uskonnosta. Naiset jotka ottavat miehen jonka uskonto on sama tai lähellä omaa uskontoa ovat vahvempia, eivätkä alistu miehen yksinvaltaan. Vahvaluonteiset naiset eivät päästä miestä kuin koiraa veräjästä joka asiassa. Eri uskontoisten on liian helppo laittaa kaikki kulttuurierot uskonnon syyksi, joten heikot naiset sietää mitä vain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe