Onko täällä naisia, joilla olisi kokemusta avioliitosta esim. kreikkalaisen tai muusta perinteisesti kristitystä maasta tulevan miehen kanssa? Olen uskonnollinen, seurassa vetäytyvä ja hyvin kotona viihtyvä, joten en useinkaan löydä vastakaikua suomalaisilta miehiltä. Ateistiselle henkilölle näyttää herkästi tulevan tarve yrittää käännyttää minua ateismiin. Itse en välitä väitellä aiheesta kenenkään kanssa. Olen ollut avioliitossa uskonnollisen miehen kanssa, mutta ongelmaksi koitui eriuskoisuutemme. Missä kristittyihin esim. ortodoksikristittyihin uskoviin miehiin voisi tutustua?
kristityistä maista tulevat miehet
6
860
Vastaukset
- kaikenlaisia
kun kerran oot ollut ukomaalaisen kanssa ja eronnut, mitã enã etsit? Oot varma asfalti kaatunut tai muuten riipuvainen miehistã
- Kysytreffipalstolita
Mikset kysy seuraa treffipalstoilta? Sinne voi laittaa selvät toiveet ja vaatimukset minkälaista miestä haet. Tai hanki kirjeenvaihto kaveri Kreikasta. Myös uskonnollisista piireistä voi löytyä. Tai mene käymään Kreikassa lomalla ja tapaa siellä uskonnollinen mies. Itse tapasin lomareissulla kreikkalaisen miehen, ei kyllä ole uskovainen, mutta en minäkään. Kunnollinen mies on, ollaan aikuisiällä tavattu, joten lapset tehty molemmilla ja hän oli leski tavatessamme.
- kalexis
Olet poikkeuksellinen suomalainen nainen. Sinulle kelpaa valkoinen mies.
- Herättelevä
Ei tässä pahan vallassa olevassa, saatanaa tuomiokseen palvelevassa, kaikille hyväksi Jumalan Sanan vastaisesti toimivassa maailmassa ole YHTÄKÄÄN Kristillistä maata.
Vain joitakin yksilö ihmisiä. Kaikki eri nimiset ns. "krist" kunnatkin eläää ja toimii tähän pahan vallassa olevan maailman touhuihin ja politiikaan mukautuneina, = niihin pahuuksiin ja vääryyden mukaisiin = LAITTOMUUKSIIN, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksi, kseuraamusten SYIHIN (synteihin) osallisuudessa, = puolesta = tuottavasti, eläen ja toimien. Joissa touhuissa ja politiikassa PAHA perii. Joka päivä tiedotusvälineet niistä PAHAN perimistä kautta maailman, vain joistakin) uutisoi. On vasta pientä ns. "jäävuoren" huippua niistä kaikista!!- atteboi
Mihin kohtaan sattuu eniten ??
- seonnähty
kristittyjä ulkomaalaisia miehiä ottavat ovat yleensä fiksumpia kuin naiset, jotka ovat valmiita luopumaan omasta identiteetistään ja uskonnostaan eri uskoisen miehen takia. Moni niin toimiva on erittäin huonoitsetuntoinen ja epävarma hakien lohdutusta ja turvaa toisesta uskonnosta. Naiset jotka ottavat miehen jonka uskonto on sama tai lähellä omaa uskontoa ovat vahvempia, eivätkä alistu miehen yksinvaltaan. Vahvaluonteiset naiset eivät päästä miestä kuin koiraa veräjästä joka asiassa. Eri uskontoisten on liian helppo laittaa kaikki kulttuurierot uskonnon syyksi, joten heikot naiset sietää mitä vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368