kristityistä maista tulevat miehet

sielunkumppania_ei_löydy

Onko täällä naisia, joilla olisi kokemusta avioliitosta esim. kreikkalaisen tai muusta perinteisesti kristitystä maasta tulevan miehen kanssa? Olen uskonnollinen, seurassa vetäytyvä ja hyvin kotona viihtyvä, joten en useinkaan löydä vastakaikua suomalaisilta miehiltä. Ateistiselle henkilölle näyttää herkästi tulevan tarve yrittää käännyttää minua ateismiin. Itse en välitä väitellä aiheesta kenenkään kanssa. Olen ollut avioliitossa uskonnollisen miehen kanssa, mutta ongelmaksi koitui eriuskoisuutemme. Missä kristittyihin esim. ortodoksikristittyihin uskoviin miehiin voisi tutustua?

6

884

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisia

kun kerran oot ollut ukomaalaisen kanssa ja eronnut, mitã enã etsit? Oot varma asfalti kaatunut tai muuten riipuvainen miehistã

• Kysytreffipalstolita

Mikset kysy seuraa treffipalstoilta? Sinne voi laittaa selvät toiveet ja vaatimukset minkälaista miestä haet. Tai hanki kirjeenvaihto kaveri Kreikasta. Myös uskonnollisista piireistä voi löytyä. Tai mene käymään Kreikassa lomalla ja tapaa siellä uskonnollinen mies. Itse tapasin lomareissulla kreikkalaisen miehen, ei kyllä ole uskovainen, mutta en minäkään. Kunnollinen mies on, ollaan aikuisiällä tavattu, joten lapset tehty molemmilla ja hän oli leski tavatessamme.

• kalexis

Olet poikkeuksellinen suomalainen nainen. Sinulle kelpaa valkoinen mies.

• Herättelevä

Ei tässä pahan vallassa olevassa, saatanaa tuomiokseen palvelevassa, kaikille hyväksi Jumalan Sanan vastaisesti toimivassa maailmassa ole YHTÄKÄÄN Kristillistä maata.

Vain joitakin yksilö ihmisiä. Kaikki eri nimiset ns. "krist" kunnatkin eläää ja toimii tähän pahan vallassa olevan maailman touhuihin ja politiikaan mukautuneina, = niihin pahuuksiin ja vääryyden mukaisiin = LAITTOMUUKSIIN, pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksi, kseuraamusten SYIHIN (synteihin) osallisuudessa, = puolesta = tuottavasti, eläen ja toimien. Joissa touhuissa ja politiikassa PAHA perii. Joka päivä tiedotusvälineet niistä PAHAN perimistä kautta maailman, vain joistakin) uutisoi. On vasta pientä ns. "jäävuoren" huippua niistä kaikista!!

• atteboi

Mihin kohtaan sattuu eniten ??

• seonnähty

kristittyjä ulkomaalaisia miehiä ottavat ovat yleensä fiksumpia kuin naiset, jotka ovat valmiita luopumaan omasta identiteetistään ja uskonnostaan eri uskoisen miehen takia. Moni niin toimiva on erittäin huonoitsetuntoinen ja epävarma hakien lohdutusta ja turvaa toisesta uskonnosta. Naiset jotka ottavat miehen jonka uskonto on sama tai lähellä omaa uskontoa ovat vahvempia, eivätkä alistu miehen yksinvaltaan. Vahvaluonteiset naiset eivät päästä miestä kuin koiraa veräjästä joka asiassa. Eri uskontoisten on liian helppo laittaa kaikki kulttuurierot uskonnon syyksi, joten heikot naiset sietää mitä vain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      25
      2205
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      16
      2163
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      157
      1758
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      223
      1271
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      124
      1251
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1134
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1055
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      924
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      80
      853
    Aihe