Haluatteko naiset yli 30 v kokemattomia miehiä?

Kelpaakos sellainen yli 30 v ätmi teille? Mitä haittaa on kokemattomasta miehestä?
8203
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kyllä me halutaan mutta ätmi ei halua meitä yli 30 v kokeneita naisia. Ätmit ei ymmärrä hyvän päälle.

1Äänestä
  • Minä haluan!

Äänestä

Mitäs vikaa kokemattomassa yli 30 vuotiaassa? Oli sitten mies tahi nais. Semmosesta aviopuoliso itelle niin ei tarde peljätä että toinen kantas tauteja tai että sillä ois yllärielätettäviä lapsia muassaan tahi jossain piilossa oottamassa esilleottoa. Voivat kokemattomat vanhapiika ja vanharenki yhdessä harjoitella ja edistyä samaa tahtia eikä kummankaan tarvi jännätä onko toisen mielestä tahditon moukka elikä avuton puusilmä panemisissa ja helläilyssä

Äänestä

Jos mies nimittää itseään ätmiksi, niin ei warmana kelpaa.

1Äänestä

Näin se suuntautuneisuus nyt vaikuttaa.

Äänestä

Koskemattomat miehet ei käy.

Äänestä

Ei naiset ainakaan minua halua koska en ole mikään komea. Kokemattomuus johtuu että mies on ruma.

Äänestä

Eiks naiset halua minua vaikka minulla on paljon rahaa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kaikysyäsaa kirjoitti:

Kelpaakos sellainen yli 30 v ätmi teille? Mitä haittaa on kokemattomasta miehestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu