Kelpaakos sellainen yli 30 v ätmi teille? Mitä haittaa on kokemattomasta miehestä?
Haluatteko naiset yli 30 v kokemattomia miehiä?
8
201
Vastaukset
- unelmanainen40
Kyllä me halutaan mutta ätmi ei halua meitä yli 30 v kokeneita naisia. Ätmit ei ymmärrä hyvän päälle.
- adfsasdfgsfg
Mitäs vikaa kokemattomassa yli 30 vuotiaassa? Oli sitten mies tahi nais. Semmosesta aviopuoliso itelle niin ei tarde peljätä että toinen kantas tauteja tai että sillä ois yllärielätettäviä lapsia muassaan tahi jossain piilossa oottamassa esilleottoa. Voivat kokemattomat vanhapiika ja vanharenki yhdessä harjoitella ja edistyä samaa tahtia eikä kummankaan tarvi jännätä onko toisen mielestä tahditon moukka elikä avuton puusilmä panemisissa ja helläilyssä
- Wulwawa
Jos mies nimittää itseään ätmiksi, niin ei warmana kelpaa.
- darkbrownhole
Näin se suuntautuneisuus nyt vaikuttaa.
- vissiinmissään
Koskemattomat miehet ei käy.
- Ätmi-sinkku
Ei naiset ainakaan minua halua koska en ole mikään komea. Kokemattomuus johtuu että mies on ruma.
- Totuuss
Eiks naiset halua minua vaikka minulla on paljon rahaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras341148- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76695- 40687