Hiusväristä eroon

Miten pääsisin mahdollisimman nopeasti hiusväristä eroon? Pakkauksessa luki, että se kestää jopa 28 pesua, mutta nyt niitä on takana jo yli 30 :(
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

Värin poisto ,tai yksinkertaisesti kasvatat värin pois.
Ilmianna
Jaa
Kevytväri pesemällä ja kestoväri kasvattamalla tai värin poistolla.
Ilmianna
Jaa
Saksilla ja partakoneella.
Ilmianna
Jaa
Kyseessä ei siis ole kestoväri, mutta se on vain haalistunut, vaikka olen pessyt hiukset jo yli 30 kertaa. Olen käyttänyt syväpuhdistavaa shampootakin, mutta väri vain ei ota lähteäkseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Sulla sitten ilmeisesti kuivat hiukset, jotka oikein imenyt värin? Värin haihtuminen kestää aikansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kjhkhkhkh kirjoitti:
Sulla sitten ilmeisesti kuivat hiukset, jotka oikein imenyt värin? Värin haihtuminen kestää aikansa.
Näin se varmaan on. Täytynee sitten vain odottaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaikki ne on enemmän tai vähemmän kestovärejä joissa on hapete mukana, hapetteen vahvuus vaan vaihtelee, matalissa hapetteissa hiukset haalistuu aikaisemmin , mutta ei sitä väriä koskaan kokonaan pesemällä poi saa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Käytä syväpuhdistavaa shampoota. Mulla lähti loput värit sillä noin 10 pesun jälkeen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Mäntysuovalla ei tartte pestä kun kaksi kertaa niin väri lähtee, mutta on huuhdeltava hyvin et haju lähtee ja hyvä hoitoaine pelastaa hiukset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mattojen pesuista voi keskustella toisilla sivuilla! Tällä sivulla hiustenpesusta, äläkä usuta toisia mielettömyyksiin. Onpa sulla halvat huvit!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vahinkoa kirjoitti:
Mattojen pesuista voi keskustella toisilla sivuilla! Tällä sivulla hiustenpesusta, äläkä usuta toisia mielettömyyksiin. Onpa sulla halvat huvit!
Ei se mäntysuopa ole iholle mitään myrkkyä eikä se hiuksia mitenkään pilaa, hiukset ovat kuollutta keratiinia ,ainoo elävä osa päänahan alla.
Mäntysuopa on puhdasta saippuaa ja sitä saa myös hajusteettomana.
Ennenvanhaan moni pesi hiuksensa ja päänsä suovalla varsinkin rasvoittuviin päänahkoihin se sopi hyvin.
Käsiteltyihin hiuksiin se jatkuvasti käytettynä on liian alkaalinen.
Hetkellisesti käytettynä ei tee mitään vaurioita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos muistaa, minkä väriset hiukset luonnostaan olivat, miksei niitä voisi värjätä saman värisiksi, kuin ne tulevat kasvattamalla, ja sitten kasvattaa ne luonnollisesti sen värisiksi. (En itse harrasta värjäystä.)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hmm, saahan sen oman värin selville juurikasvutakin, kuukaudessa parissa kasvaa puoli viiva pari senttiä... :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hiusväristä pääset varmuudella eroon, ajamalla kaljuksi.
Olisit miettinyt silloin, kun värjäsit ...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hiusväristä eroon

Miten pääsisin mahdollisimman nopeasti hiusväristä eroon? Pakkauksessa luki, että se kestää jopa 28 pesua, mutta nyt niitä on takana jo yli 30 :(

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta