Hiusväristä eroon

3257692135678

Miten pääsisin mahdollisimman nopeasti hiusväristä eroon? Pakkauksessa luki, että se kestää jopa 28 pesua, mutta nyt niitä on takana jo yli 30 :(

14

917

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2tapaa

      Värin poisto ,tai yksinkertaisesti kasvatat värin pois.

    • jldsjflsjdlf

      Kevytväri pesemällä ja kestoväri kasvattamalla tai värin poistolla.

    • KylläKannatti

      Saksilla ja partakoneella.

    • 7463457289468246

      Kyseessä ei siis ole kestoväri, mutta se on vain haalistunut, vaikka olen pessyt hiukset jo yli 30 kertaa. Olen käyttänyt syväpuhdistavaa shampootakin, mutta väri vain ei ota lähteäkseen.

      • kjhkhkhkh

        Sulla sitten ilmeisesti kuivat hiukset, jotka oikein imenyt värin? Värin haihtuminen kestää aikansa.


      • 437864737846346
        kjhkhkhkh kirjoitti:

        Sulla sitten ilmeisesti kuivat hiukset, jotka oikein imenyt värin? Värin haihtuminen kestää aikansa.

        Näin se varmaan on. Täytynee sitten vain odottaa.


      • Vaikkapesisitkokoajan

        Kaikki ne on enemmän tai vähemmän kestovärejä joissa on hapete mukana, hapetteen vahvuus vaan vaihtelee, matalissa hapetteissa hiukset haalistuu aikaisemmin , mutta ei sitä väriä koskaan kokonaan pesemällä poi saa.


    • deepcleansing

      Käytä syväpuhdistavaa shampoota. Mulla lähti loput värit sillä noin 10 pesun jälkeen.

      • Väritpois

        Mäntysuovalla ei tartte pestä kun kaksi kertaa niin väri lähtee, mutta on huuhdeltava hyvin et haju lähtee ja hyvä hoitoaine pelastaa hiukset.


      • Vahinkoa

        Mattojen pesuista voi keskustella toisilla sivuilla! Tällä sivulla hiustenpesusta, äläkä usuta toisia mielettömyyksiin. Onpa sulla halvat huvit!


      • Tietoamäntyöljystä
        Vahinkoa kirjoitti:

        Mattojen pesuista voi keskustella toisilla sivuilla! Tällä sivulla hiustenpesusta, äläkä usuta toisia mielettömyyksiin. Onpa sulla halvat huvit!

        Ei se mäntysuopa ole iholle mitään myrkkyä eikä se hiuksia mitenkään pilaa, hiukset ovat kuollutta keratiinia ,ainoo elävä osa päänahan alla.
        Mäntysuopa on puhdasta saippuaa ja sitä saa myös hajusteettomana.
        Ennenvanhaan moni pesi hiuksensa ja päänsä suovalla varsinkin rasvoittuviin päänahkoihin se sopi hyvin.
        Käsiteltyihin hiuksiin se jatkuvasti käytettynä on liian alkaalinen.
        Hetkellisesti käytettynä ei tee mitään vaurioita.


    • Suuretana722084

      Jos muistaa, minkä väriset hiukset luonnostaan olivat, miksei niitä voisi värjätä saman värisiksi, kuin ne tulevat kasvattamalla, ja sitten kasvattaa ne luonnollisesti sen värisiksi. (En itse harrasta värjäystä.)

      • ejajlflsjdl

        Hmm, saahan sen oman värin selville juurikasvutakin, kuukaudessa parissa kasvaa puoli viiva pari senttiä... :)


    • Humppanoidi

      Hiusväristä pääset varmuudella eroon, ajamalla kaljuksi.
      Olisit miettinyt silloin, kun värjäsit ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe