Miksi Peris poistattaa itseään koskevia ketjuja

Toispuol.Jokke

Kerrotko Peris miksi sinusta ei saisi keskustella palstalla vaikka olet selkeästikin huomionkipeä sasitukkainen neitsytsetä?

16

255

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dirlandaa_

      Eikö ätmi Peris osaa vastata?

    • Mitä mun pitäisi tähän muka vastata?

      En ole sasitukkainen, enkä neitsytsetäkään. Miellän itseni mieluummin neitsytpojaksi. Olen vasta 25 joten ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet ovat vasta edessäpäin. Tukan kanssa mulla ei ole koskaan ollut ongelmia, joten toi sasikalju-syytös on täysin aiheeton.

      • mamman.kaa.kotona

        Mulle tulee susta mieleen Norman Bates.


      • Ame_Iie

        Miksi trollaat edelleen timpoilla ja bickyillä? Nyitkö mikropippeliäsi siinä samalla kun kirjoittelet niitä paskajuttuja?


      • ARandell
        mamman.kaa.kotona kirjoitti:

        Mulle tulee susta mieleen Norman Bates.

        1:1 tyyli kirjoittaa darkkisen kanssa. Hassu sattuma:))


      • näinsemeni
        Ame_Iie kirjoitti:

        Miksi trollaat edelleen timpoilla ja bickyillä? Nyitkö mikropippeliäsi siinä samalla kun kirjoittelet niitä paskajuttuja?

        Periksellä on omien sanojensa mukaan 19-senttinen erektiossa.

        Btw, muistan kuinka kerran olisko ollut v.2016 alkupuolella kun peris postasi tänne luultavasti lyricakänneissä tms. kuvan omasta karvojen peittämästä vehkeestään. Ei ollut juhlakunnossa, vaan peris tarkoituksella painoi siitintään sisäänpäin kuvassa, jotta se näyttäisi mahdollisimman pieneltä.

        Peris siis käytti kyseistä kuvaa Darkkiksen kiusoitteluun ja postasi sen trollinimimerkillään "DarkFear_ei_kirj" ja väitti sen kuuluvan Darkkikselle. Vähän ajan päästä nimimerkki erkki-täti arvosteli kuvaa jotenkin siihen tyyliin, että yleensä hän ei suosittele miehille sheivaamista, mutta tässä tapauksessa se voisi olla aiheellista. Tämän jälkeen peris poisti kuvan elimestään.


      • näinsemeni kirjoitti:

        Periksellä on omien sanojensa mukaan 19-senttinen erektiossa.

        Btw, muistan kuinka kerran olisko ollut v.2016 alkupuolella kun peris postasi tänne luultavasti lyricakänneissä tms. kuvan omasta karvojen peittämästä vehkeestään. Ei ollut juhlakunnossa, vaan peris tarkoituksella painoi siitintään sisäänpäin kuvassa, jotta se näyttäisi mahdollisimman pieneltä.

        Peris siis käytti kyseistä kuvaa Darkkiksen kiusoitteluun ja postasi sen trollinimimerkillään "DarkFear_ei_kirj" ja väitti sen kuuluvan Darkkikselle. Vähän ajan päästä nimimerkki erkki-täti arvosteli kuvaa jotenkin siihen tyyliin, että yleensä hän ei suosittele miehille sheivaamista, mutta tässä tapauksessa se voisi olla aiheellista. Tämän jälkeen peris poisti kuvan elimestään.

        Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.

        Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.


      • kalu_käyttöön
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.

        Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.

        Miksi ihmeessä vaivaudut siistimään karvoitusta,,jos et harrasta seksiä? Menee kyllä ihan hukalle tuon kokoinen kalu neitsytpojalla.


      • H.Hedengren
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.

        Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.

        Onko totta että trollaat täällä 24/7 koska sulla ei ole omaa elämää?


      • Totuus2O17Official
        H.Hedengren kirjoitti:

        Onko totta että trollaat täällä 24/7 koska sulla ei ole omaa elämää?

        Totta se on. Perhettä korvaamaan olen luonut bicky_royalin ja muut liljalaakson hahmot.


      • Totuus2O17Official kirjoitti:

        Totta se on. Perhettä korvaamaan olen luonut bicky_royalin ja muut liljalaakson hahmot.

        Onpa nokkelaa


      • kaikysyäsaa
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Onpa nokkelaa

        Eikö timpat ja kumppanit sitten ole irl puuttuva perheesi? Et kai pelkkää trollaamista varten heitä ole luonut?


    • Nyt kuulkaas saa loppua toi sasitukattelu! Periksellä on varmasti ihan hyvä tukka kuten DarkFearillakin.

      Pitääkö mun taas tulla Suomeen laittamaan asiat järjestykseen? Parin sen luokan tyypin kanssa, jotka syö Bicky Royal miehiä ja Paksuniska-Makeja aamupalaksi.

      • 11.06

        Säkö olit se kielinero, joka on syönyt Fina-kuurin mikä ei auttanut kaljuuntumiseen mutta vei mieskunnon? Ja murhautit Penetraattori-Peten joka kertoi asiasta palstalla? Hui nyt muakin alkoi pelottamaan :DD


      • Kekeudjfjdejjeekd
        11.06 kirjoitti:

        Säkö olit se kielinero, joka on syönyt Fina-kuurin mikä ei auttanut kaljuuntumiseen mutta vei mieskunnon? Ja murhautit Penetraattori-Peten joka kertoi asiasta palstalla? Hui nyt muakin alkoi pelottamaan :DD

        Toi on se ummikkobelgi, joka puhuu virheetöntä suomea 😂 Periksen aivopierujen aatelia 😊


      • Pnfqnbd
        Kekeudjfjdejjeekd kirjoitti:

        Toi on se ummikkobelgi, joka puhuu virheetöntä suomea 😂 Periksen aivopierujen aatelia 😊

        peris pääsee Guinnessin ennätystenkirjaan aivopieruilulla :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2595
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1629
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      133
      1418
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      322
      985
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      964
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      893
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe