Kerrotko Peris miksi sinusta ei saisi keskustella palstalla vaikka olet selkeästikin huomionkipeä sasitukkainen neitsytsetä?
Miksi Peris poistattaa itseään koskevia ketjuja
16
271
Vastaukset
- dirlandaa_
Eikö ätmi Peris osaa vastata?
Mitä mun pitäisi tähän muka vastata?
En ole sasitukkainen, enkä neitsytsetäkään. Miellän itseni mieluummin neitsytpojaksi. Olen vasta 25 joten ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet ovat vasta edessäpäin. Tukan kanssa mulla ei ole koskaan ollut ongelmia, joten toi sasikalju-syytös on täysin aiheeton.- mamman.kaa.kotona
Mulle tulee susta mieleen Norman Bates.
- Ame_Iie
Miksi trollaat edelleen timpoilla ja bickyillä? Nyitkö mikropippeliäsi siinä samalla kun kirjoittelet niitä paskajuttuja?
- ARandell
mamman.kaa.kotona kirjoitti:
Mulle tulee susta mieleen Norman Bates.
1:1 tyyli kirjoittaa darkkisen kanssa. Hassu sattuma:))
- näinsemeni
Ame_Iie kirjoitti:
Miksi trollaat edelleen timpoilla ja bickyillä? Nyitkö mikropippeliäsi siinä samalla kun kirjoittelet niitä paskajuttuja?
Periksellä on omien sanojensa mukaan 19-senttinen erektiossa.
Btw, muistan kuinka kerran olisko ollut v.2016 alkupuolella kun peris postasi tänne luultavasti lyricakänneissä tms. kuvan omasta karvojen peittämästä vehkeestään. Ei ollut juhlakunnossa, vaan peris tarkoituksella painoi siitintään sisäänpäin kuvassa, jotta se näyttäisi mahdollisimman pieneltä.
Peris siis käytti kyseistä kuvaa Darkkiksen kiusoitteluun ja postasi sen trollinimimerkillään "DarkFear_ei_kirj" ja väitti sen kuuluvan Darkkikselle. Vähän ajan päästä nimimerkki erkki-täti arvosteli kuvaa jotenkin siihen tyyliin, että yleensä hän ei suosittele miehille sheivaamista, mutta tässä tapauksessa se voisi olla aiheellista. Tämän jälkeen peris poisti kuvan elimestään. näinsemeni kirjoitti:
Periksellä on omien sanojensa mukaan 19-senttinen erektiossa.
Btw, muistan kuinka kerran olisko ollut v.2016 alkupuolella kun peris postasi tänne luultavasti lyricakänneissä tms. kuvan omasta karvojen peittämästä vehkeestään. Ei ollut juhlakunnossa, vaan peris tarkoituksella painoi siitintään sisäänpäin kuvassa, jotta se näyttäisi mahdollisimman pieneltä.
Peris siis käytti kyseistä kuvaa Darkkiksen kiusoitteluun ja postasi sen trollinimimerkillään "DarkFear_ei_kirj" ja väitti sen kuuluvan Darkkikselle. Vähän ajan päästä nimimerkki erkki-täti arvosteli kuvaa jotenkin siihen tyyliin, että yleensä hän ei suosittele miehille sheivaamista, mutta tässä tapauksessa se voisi olla aiheellista. Tämän jälkeen peris poisti kuvan elimestään.Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.
Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.- kalu_käyttöön
Totuus2017Official kirjoitti:
Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.
Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.Miksi ihmeessä vaivaudut siistimään karvoitusta,,jos et harrasta seksiä? Menee kyllä ihan hukalle tuon kokoinen kalu neitsytpojalla.
- H.Hedengren
Tossa viestissä on lähimpänä totuutta ainoastaan toi ylin lause. Mulla on ehkä noin 18cm pitkä vehje, tosin ei bodattu eikä tatuoitu :))))))) Eikä täysin karvatonkaan, mutta kyllä mä säännöllisesti siistin paikat.
Enkä ole kyllä tänne mitään kuviakaan laittanut, en syönyt Lyricaa vielä alkuvuodesta 2016 enkä kirjoittanut millään "DarkFear_ei_kirj" nimimerkillä.Onko totta että trollaat täällä 24/7 koska sulla ei ole omaa elämää?
- Totuus2O17Official
H.Hedengren kirjoitti:
Onko totta että trollaat täällä 24/7 koska sulla ei ole omaa elämää?
Totta se on. Perhettä korvaamaan olen luonut bicky_royalin ja muut liljalaakson hahmot.
Totuus2O17Official kirjoitti:
Totta se on. Perhettä korvaamaan olen luonut bicky_royalin ja muut liljalaakson hahmot.
Onpa nokkelaa
- kaikysyäsaa
Onpa nokkelaa
Eikö timpat ja kumppanit sitten ole irl puuttuva perheesi? Et kai pelkkää trollaamista varten heitä ole luonut?
Nyt kuulkaas saa loppua toi sasitukattelu! Periksellä on varmasti ihan hyvä tukka kuten DarkFearillakin.
Pitääkö mun taas tulla Suomeen laittamaan asiat järjestykseen? Parin sen luokan tyypin kanssa, jotka syö Bicky Royal miehiä ja Paksuniska-Makeja aamupalaksi.- 11.06
Säkö olit se kielinero, joka on syönyt Fina-kuurin mikä ei auttanut kaljuuntumiseen mutta vei mieskunnon? Ja murhautit Penetraattori-Peten joka kertoi asiasta palstalla? Hui nyt muakin alkoi pelottamaan :DD
- Kekeudjfjdejjeekd
11.06 kirjoitti:
Säkö olit se kielinero, joka on syönyt Fina-kuurin mikä ei auttanut kaljuuntumiseen mutta vei mieskunnon? Ja murhautit Penetraattori-Peten joka kertoi asiasta palstalla? Hui nyt muakin alkoi pelottamaan :DD
Toi on se ummikkobelgi, joka puhuu virheetöntä suomea 😂 Periksen aivopierujen aatelia 😊
- Pnfqnbd
Kekeudjfjdejjeekd kirjoitti:
Toi on se ummikkobelgi, joka puhuu virheetöntä suomea 😂 Periksen aivopierujen aatelia 😊
peris pääsee Guinnessin ennätystenkirjaan aivopieruilulla :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3582431Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162365Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72891
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674