Yksinäinyys

YksinaisyysHaamottaa

Yksinäisyys on tainnu vaivata koko elämän ajan, perheeseen kuulumattomuuden tunne ja kaikki teini vuodet meni viinan ja sen ystävien kanssa, Nyt on oma perhe, mulle täydellinen mies ja kiva koti, mutta ei enää ystäviä jotka kävisivät säännöllisesti, enkä halua lähteä aina vaan vkl terassille moikkaamaan tuttuja vaan ihan normaaleja asioita tehdä, joku olisi kiinnostunut ja mä saisin olla jonkun elämässä mukana perheen lisäksi. Kaksi ystävää joita näkisi normaaleissa oloissa asuu niin kaukana ettei heitä nää usein ja yksi ystävä ei enää vastaa puheluihin. Nuorempi sisko ja isä ei käy montaa kertaa vuodessa aina kauheasti menoa.... Äiti kiukuttelee kun en muistanut nimipäivää ja luultavammin ei tule sen takia huomenna tyttöni nimipäiville (ja nyt mietin että miten estän ettei tyttö joudu kokeen samaa kohtaloo kuin minä), vanhin siskoni haukkuu poikaani vilkkauden takia joten en taida kutsua edes tupareihin... Meidän suvussa on aika paljon tollasta henkistä vikaa ja tunnistan itsessäni samoja asioita mutta pyrin etten loukkaa muita niiden vikojen vuoksi. Nykyään on ruvennu riittämään ja oon alkanu miettimään että enkö ois niin saatanan yksinäinen ja ois ees kavereita jos olisin vaan kusipää...? Toinen ystävä rikas ois viina ja huumeet mutta ne ei todellakaan oo vaihtoehto..... Mistä täälä saa kaverin ennen kuin alan kokonaan hylkiin kaikkia.... Tää on iso kaupunki jossa on paljon ihmisiä mutta yksinäisyys sitäkin suurempaa..... Tampere.

1

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämässämukana

Ystävät ei ole leluja eikä lemmikkejä. Ystävät myöskin vaihtuvat elämän myötä useasti. Niitä löytää puolueettomalla maaperällä. Silloin kukin on tasaveroinen. Toisen luona on aina sen toisen säännöt. Aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      251
      2541
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1581
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1489
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      374
      1334
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1221
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1147
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      180
      974
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      876
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      833
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      831
    Aihe