Vahaus miehelle?

miettteliäs

Olen 19 vuotias nuori, metroseksuaalinen, mies ja minua ärsyttää karvaiset jalkani, joten katsotaanko sitä pahksi naisten ja miesten keskuudessa jos miehellä on vahatut jalat? Käsikarvojakin minulta löytyy vaikka jakoon asti, mutta niihin olen tyytyäinen.

1

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu.voittaa.aina

Tiedätkö, että karvat ovat luonnollinen asia ihmiselle. Iho hikisenä pysyy terveempänä kun karva on siinä, missä se kuuluu olla.
      Hiuksilla on oma tehtävänsä, kellä se on. Kulmakarvat estää hien valumasta silmiin.
      Miehillä parta on oiva apu, varsinkin jos on ulkona. Pitää kylmän ja pitää lämpimän.
      häpykarvat pitävät haarukset kunnossa, ei hiosta ja hankaa, sen luonnon tarkoitus on tosi, mutta tyhjänpäiväiset akkamaiset ukot, niillä kiristää korvienvälistä ja se teettää hulluuksia.
      Tuossa oli ohjelma naisesta, joka meikkasi kaksituntia aamulla, että pääsi pihalle.
      Kun hän kohtasi sen pariviikon ajan ihmisen, jonka kasvot olivat aika rujot, leikattu lääketieteellisin avuin jaa oliko lähes 30- kertaa, niin tämä meikkinainen alkoi viisastua näkemään oikeata elämää.
      Pääsi jopa arkipäivänä keittiöön ilman meikkiä. Tämä aika - voi teitä vedätettäviä ihmisiä, te juoksette, kun teitä juoksutetaan, mutta onko tarpeen juosta*? ei ole ... Hyvä itsetuntoinen ihminen elää luomuna tässä maailmassa.

Vaimoni kauneus ei ole yhteisen elämämme aikana tarvinnut koskaan meikkiä tai heikkiä.
      Ja kun aikaa on yhteisesti oltu jo 44- vuotta, hän luonnollisen kauneuden määrä vain lisääntyy, eikä hänen ihonsa ole vanhentunut ollenkaan. Ei näy ryppyjä, ja keho on kuin nuorella neitosella.

Se on terveen elämän ja rakkauden tulos. Sanon, että LUOMUA se olla pitää, se on terveellistä ukossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe