Vahaus miehelle?

miettteliäs

Olen 19 vuotias nuori, metroseksuaalinen, mies ja minua ärsyttää karvaiset jalkani, joten katsotaanko sitä pahksi naisten ja miesten keskuudessa jos miehellä on vahatut jalat? Käsikarvojakin minulta löytyy vaikka jakoon asti, mutta niihin olen tyytyäinen.

1

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu.voittaa.aina

      Tiedätkö, että karvat ovat luonnollinen asia ihmiselle. Iho hikisenä pysyy terveempänä kun karva on siinä, missä se kuuluu olla.
      Hiuksilla on oma tehtävänsä, kellä se on. Kulmakarvat estää hien valumasta silmiin.
      Miehillä parta on oiva apu, varsinkin jos on ulkona. Pitää kylmän ja pitää lämpimän.
      häpykarvat pitävät haarukset kunnossa, ei hiosta ja hankaa, sen luonnon tarkoitus on tosi, mutta tyhjänpäiväiset akkamaiset ukot, niillä kiristää korvienvälistä ja se teettää hulluuksia.
      Tuossa oli ohjelma naisesta, joka meikkasi kaksituntia aamulla, että pääsi pihalle.
      Kun hän kohtasi sen pariviikon ajan ihmisen, jonka kasvot olivat aika rujot, leikattu lääketieteellisin avuin jaa oliko lähes 30- kertaa, niin tämä meikkinainen alkoi viisastua näkemään oikeata elämää.
      Pääsi jopa arkipäivänä keittiöön ilman meikkiä. Tämä aika - voi teitä vedätettäviä ihmisiä, te juoksette, kun teitä juoksutetaan, mutta onko tarpeen juosta*? ei ole ... Hyvä itsetuntoinen ihminen elää luomuna tässä maailmassa.

      Vaimoni kauneus ei ole yhteisen elämämme aikana tarvinnut koskaan meikkiä tai heikkiä.
      Ja kun aikaa on yhteisesti oltu jo 44- vuotta, hän luonnollisen kauneuden määrä vain lisääntyy, eikä hänen ihonsa ole vanhentunut ollenkaan. Ei näy ryppyjä, ja keho on kuin nuorella neitosella.

      Se on terveen elämän ja rakkauden tulos. Sanon, että LUOMUA se olla pitää, se on terveellistä ukossakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe