Hurskasta hommaa

Dorettepingpong

Täällä koko ajan jauhetaan muslimeista mutta mua todella etoo tekohurskaat afrikkalaiset katoliset, ollaan niin god blessiä ja kuitenkin vaan vedätetään kaikkia täysillä ja pidetään kauheeta jeesusshowta!

8

251

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurskaskurjuus

Onks katoliset tekohurskaita? Eipä olisi uskonut. Toista se on täällä. Siperia opettaa ettei niitä banaaneja niin vain puissa kasva.

• Dorettepingpong

Vittu ne mitään opi! Luulevat että täällä muijien kanssa pelaaminen on samanlaista ku siellä rakkaassa kotimaassa. Enkä mä tarkoittanut , että katoliset on sen tekohurskaampia kuin monet muutkaan uskikset, mutta eräs tietty kauheeta teennäistä jeesustelua ja siunailua harrastava ryhmittymä ällöttää. Kirkot on niille vaan biletyspaikkoja mutta kaikki muu toiminta on kaikkea muuta kuin kristinuskon mukaista.

• Eron.tekijä
        Dorettepingpong kirjoitti:

Vittu ne mitään opi! Luulevat että täällä muijien kanssa pelaaminen on samanlaista ku siellä rakkaassa kotimaassa. Enkä mä tarkoittanut , että katoliset on sen tekohurskaampia kuin monet muutkaan uskikset, mutta eräs tietty kauheeta teennäistä jeesustelua ja siunailua harrastava ryhmittymä ällöttää. Kirkot on niille vaan biletyspaikkoja mutta kaikki muu toiminta on kaikkea muuta kuin kristinuskon mukaista.

No meniskin sinne kirkkoon vetää gospeliinsa, se olis Kanyee. Mutta siellä ne pelittää missä muutkin kotimaankin pelimannet.

• Gangbangii

Hyvin pelittää. Tuollainen tosiuskovainen hurskas rukoilija voi olla kihloissa( kihlautumisen merkitys kyseisessä kirkkokunnassa?)jonkun kanssa , asua toisen kanssa , sillä voi olla lapsi kolmannen kanssa ja paneskella ties monenko kanssa.

• jjjkkj

Öö, miten he vedättävät? Laita esimerkki ettei ole ihan pingpongia

• Vyöhyketerapeutti

No siis että banaanit ei ole tän vyöhykkeen kasveja. Menix "kaaliin"?

• Gangbangii

Saattaa mennä bansku lättänään kärsään!

• Gangbangii

Tässä se kulttuurien yhteentörmäys varmaan on; nuo kun moniavioisina ovat tottuneet gangbangiin ja sillä toisen akan kehumisella kotopuolessa saa kilpailua aikaan ja pysyy vallan kahvassa mutta täällä se sen sijaan aiheuttaa kaikenlaisen palvelun tyrehtymisen ja johtaa loppujenlopuksi ulkoruokintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe