Periksen seitsemän

MetteMaarit87

Mielisairautta. Pahin niistä on skitsofrenia eli jakomielitauti. Ei riitä kymmenen trollihahmoa, joita hän täällä pyörittää kun aletaan laskemaan. Surullista.

10

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä periksellä ole täällä mitään trollihahmoja, kun kaikki tällä palstalla kirjoittelevat tyypit ovat ihan aitoja, varsinkin kaikki kirjautuneet tyypit. Heissä ehkä voi olla joitakin trolleja, joilla ei ole tänne palstalle omia tunnuksia.

• imeparsaa

Trolli trollaa itseään, no kivat sulle.

• lgölfg

Surullista on se että sinä olet aamuyöstä täällä kommentoimassa. Peris itsehän on tähän aikaan nukkumassa. Taidat olla ruma vanha kurppa.

• Yksikään mun sairauksista ei ole skitsofrenia enkä mä pyöritä mitään kymmentä trollihahmoa.

Ja hyvin sanottu tossa ylempänä, että tosiaan aika surullista kun jonkun täytyy miettiä aamuyöllä neljältä mun mielenterveyttä tai että onkohan joku kirjoittaja trolli vai oikea ihminen. Siihen aikaan mä nukuin kuin pieni orava, ja varmasti jopa itse Bicky Royal mieskin oli jo mennyt nukkumaan kun nyt viikonloppuna hänen pitää olla skarppina johtamassa Penetrators MotoGP-Teamin ekaa kisaviikonloppua :))))))))))))

• MMuranen

Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä

• MMuranen kirjoitti:

Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä

Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.

• DarkFear kirjoitti:

Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.

No niinpä, ja todisteena hänen olemassaolosta on se Youtubessa oleva video.

Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

• Totuus2017Official kirjoitti:

Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

Niin tosiaan se Youtubessa oleva video ainakin todistaa miehen olemassaolon, että ei siis pitäisi olla kenelläkään mitään vastaan sanomista tässä asiassa.

Tässähän tämä:))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw

• timpan_keilakaveri
        Totuus2017Official kirjoitti:

Aika ilkeästi kirjoitit darkkiksesta Suomi-makena vuonna 2014:))))))))))))))

• Itse asiassa skitsofrenia on eri asia kuin jakautunut persoonallisuus eli dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      75
      5883
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      309
      5255
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      41
      4106
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      298
      3563
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      125
      3378
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      0
      2190
    7. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      2048
    8. 105
      1680
    9. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1371
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      97
      1205
    Aihe