Periksen seitsemän

MetteMaarit87

Mielisairautta. Pahin niistä on skitsofrenia eli jakomielitauti. Ei riitä kymmenen trollihahmoa, joita hän täällä pyörittää kun aletaan laskemaan. Surullista.

10

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä periksellä ole täällä mitään trollihahmoja, kun kaikki tällä palstalla kirjoittelevat tyypit ovat ihan aitoja, varsinkin kaikki kirjautuneet tyypit. Heissä ehkä voi olla joitakin trolleja, joilla ei ole tänne palstalle omia tunnuksia.

      • imeparsaa

        Trolli trollaa itseään, no kivat sulle.


    • lgölfg

      Surullista on se että sinä olet aamuyöstä täällä kommentoimassa. Peris itsehän on tähän aikaan nukkumassa. Taidat olla ruma vanha kurppa.

    • Yksikään mun sairauksista ei ole skitsofrenia enkä mä pyöritä mitään kymmentä trollihahmoa.

      Ja hyvin sanottu tossa ylempänä, että tosiaan aika surullista kun jonkun täytyy miettiä aamuyöllä neljältä mun mielenterveyttä tai että onkohan joku kirjoittaja trolli vai oikea ihminen. Siihen aikaan mä nukuin kuin pieni orava, ja varmasti jopa itse Bicky Royal mieskin oli jo mennyt nukkumaan kun nyt viikonloppuna hänen pitää olla skarppina johtamassa Penetrators MotoGP-Teamin ekaa kisaviikonloppua :))))))))))))

      • MMuranen

        Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä


      • MMuranen kirjoitti:

        Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä

        Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.

        No niinpä, ja todisteena hänen olemassaolosta on se Youtubessa oleva video.

        Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        No niinpä, ja todisteena hänen olemassaolosta on se Youtubessa oleva video.

        Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

        Niin tosiaan se Youtubessa oleva video ainakin todistaa miehen olemassaolon, että ei siis pitäisi olla kenelläkään mitään vastaan sanomista tässä asiassa.

        Tässähän tämä:))))))))))))

        https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw


      • timpan_keilakaveri
        Totuus2017Official kirjoitti:

        No niinpä, ja todisteena hänen olemassaolosta on se Youtubessa oleva video.

        Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

        Aika ilkeästi kirjoitit darkkiksesta Suomi-makena vuonna 2014:))))))))))))))


    • Itse asiassa skitsofrenia on eri asia kuin jakautunut persoonallisuus eli dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe