Periksen seitsemän

MetteMaarit87

Mielisairautta. Pahin niistä on skitsofrenia eli jakomielitauti. Ei riitä kymmenen trollihahmoa, joita hän täällä pyörittää kun aletaan laskemaan. Surullista.

10

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä periksellä ole täällä mitään trollihahmoja, kun kaikki tällä palstalla kirjoittelevat tyypit ovat ihan aitoja, varsinkin kaikki kirjautuneet tyypit. Heissä ehkä voi olla joitakin trolleja, joilla ei ole tänne palstalle omia tunnuksia.

• imeparsaa

Trolli trollaa itseään, no kivat sulle.

• lgölfg

Surullista on se että sinä olet aamuyöstä täällä kommentoimassa. Peris itsehän on tähän aikaan nukkumassa. Taidat olla ruma vanha kurppa.

• Yksikään mun sairauksista ei ole skitsofrenia enkä mä pyöritä mitään kymmentä trollihahmoa.

Ja hyvin sanottu tossa ylempänä, että tosiaan aika surullista kun jonkun täytyy miettiä aamuyöllä neljältä mun mielenterveyttä tai että onkohan joku kirjoittaja trolli vai oikea ihminen. Siihen aikaan mä nukuin kuin pieni orava, ja varmasti jopa itse Bicky Royal mieskin oli jo mennyt nukkumaan kun nyt viikonloppuna hänen pitää olla skarppina johtamassa Penetrators MotoGP-Teamin ekaa kisaviikonloppua :))))))))))))

• MMuranen

Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä

• MMuranen kirjoitti:

Montas niitä bickyjä sun muita sitten on? Lähelle kymmentä

Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.

• DarkFear kirjoitti:

Eikä tällä palstalla olekun vain yksi ainoa Bicky Royal-mies, joka ei tosn liity perikseen yhtään mitenkään. Oon myös itse Bickyn varissuolla nähnyt, niin ei todellakaan ole Bicky mikään trolihahmo, jos niin luulet.

No niinpä, ja todisteena hänen olemassaolosta on se Youtubessa oleva video.

Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

• Totuus2017Official kirjoitti:

Mäkin olen nähnyt hänet esim. Impivaaran uimahallin kuntosalilla, Liedon Shellillä, Raision Mäkkärissä jne.

Niin tosiaan se Youtubessa oleva video ainakin todistaa miehen olemassaolon, että ei siis pitäisi olla kenelläkään mitään vastaan sanomista tässä asiassa.

Tässähän tämä:))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIw

• timpan_keilakaveri
        Totuus2017Official kirjoitti:

Aika ilkeästi kirjoitit darkkiksesta Suomi-makena vuonna 2014:))))))))))))))

• Itse asiassa skitsofrenia on eri asia kuin jakautunut persoonallisuus eli dissosiatiivinen identiteettihäiriö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe