En meikkaa normaalisti ikinä, ainoastaan tosi hienoissa juhlissa max. pari kertaa vuodessa ja nyt on niin, että tahtoisin vallan vinkkejä! Etten taas ala miettimään vasta siinä juhla-aamuna, että mitä taion olemattomasta meikkivalikoimastani naamaani. :D
Ajatuksenani on mahdollisimman minimalistinen meikki: ripsiväri, ehkä vähän luomiväriä, huulet korkeintaan jollain 'miedolla' värillä ja siinä se! (Kulmani ovat luonnostaan tummat.)
Mutta, miten iho? Minulla on pisamia poskipäissä ja nenällä joita en halua peittää (ne on osa mua!) sekä joitakin luomia, joita tuntuisi tyhmältä lähteä peittämään (osa ovat sellaisia hieman koholla oleviakin). Ihossani on hieman epätasaisuuksia sekä yhdessä, pienessä kohtaa poskessa näkyy verisuonia (couperosa?), en piittaa niistäkään, siinähän ovat.
...MUTTA miten peitän finnit (jotka ilmestyvät totta kai aina juhla-aamuna) ja ehkä joskus paikoin punoittavan ihon? Ilman, että se olisi paksu, peittävä pakkeli. En osaa.
Jotain meikkivoidetta(?) ja puuteria häivyttäen vain tietyillä alueilla vai miten, toimiiko sellainen ollenkaan, höö??
(Pitkä alustusselitys, pahoittelut!)
Ihon pohjustus / peittäminen...?
Tymhä
2
182
Vastaukset
- FutureMUA
Suosittelen nestemäistä peitevoidetta, (jonka voi levittää sorminkin jos ei siveltimiä ja sieniä ole/halua ostaa) esim NYX Professional Makeup Concealer Wand (löytyy ainakin Sokokselta ja Stockalta), on hyvän hintainen ja väriskaala on suhteellisen laaja. Onnea juhliin :)!
- Tymhä
Kiitos suosituksesta! Täytyypä tutustun tuotteeseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221