En meikkaa normaalisti ikinä, ainoastaan tosi hienoissa juhlissa max. pari kertaa vuodessa ja nyt on niin, että tahtoisin vallan vinkkejä! Etten taas ala miettimään vasta siinä juhla-aamuna, että mitä taion olemattomasta meikkivalikoimastani naamaani. :D
Ajatuksenani on mahdollisimman minimalistinen meikki: ripsiväri, ehkä vähän luomiväriä, huulet korkeintaan jollain 'miedolla' värillä ja siinä se! (Kulmani ovat luonnostaan tummat.)
Mutta, miten iho? Minulla on pisamia poskipäissä ja nenällä joita en halua peittää (ne on osa mua!) sekä joitakin luomia, joita tuntuisi tyhmältä lähteä peittämään (osa ovat sellaisia hieman koholla oleviakin). Ihossani on hieman epätasaisuuksia sekä yhdessä, pienessä kohtaa poskessa näkyy verisuonia (couperosa?), en piittaa niistäkään, siinähän ovat.
...MUTTA miten peitän finnit (jotka ilmestyvät totta kai aina juhla-aamuna) ja ehkä joskus paikoin punoittavan ihon? Ilman, että se olisi paksu, peittävä pakkeli. En osaa.
Jotain meikkivoidetta(?) ja puuteria häivyttäen vain tietyillä alueilla vai miten, toimiiko sellainen ollenkaan, höö??
(Pitkä alustusselitys, pahoittelut!)
Ihon pohjustus / peittäminen...?
Tymhä
2
188
Vastaukset
- FutureMUA
Suosittelen nestemäistä peitevoidetta, (jonka voi levittää sorminkin jos ei siveltimiä ja sieniä ole/halua ostaa) esim NYX Professional Makeup Concealer Wand (löytyy ainakin Sokokselta ja Stockalta), on hyvän hintainen ja väriskaala on suhteellisen laaja. Onnea juhliin :)!
- Tymhä
Kiitos suosituksesta! Täytyypä tutustun tuotteeseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512