Kuinka paljon teillä on kaivattunne kanssa ikäeroa? Vai oletteko kenties saman ikäisiä?
Paljonko teillä ikäeroa?
79
3166
Vastaukset
- Eikovinpaljon
Noin viisi vuotta.
- asdasdasdasdsds
tää oli jewmiehelle.
- jiivastaa
Ollaan samana vuonna synnytty. Eli ei yhtään.
- Nainenhan
Mä kuukauden pari sua kuitenkin vanhempi.
- tämänhetkisen
Ihastuksen kanssa on 6 vuotta ikäeroa.
- saakaikysyä
Ihastuksesi vaihtuu hetkessä toiseen?
- tämänhetkisen
saakaikysyä kirjoitti:
Ihastuksesi vaihtuu hetkessä toiseen?
Ei vaihdu. Anteeksi jos tuosta saa sellaisen käsityksen.
- kaipaukseksijää
Nykyinen kaivattu on samanikäinen.
- Lyhyitävuosia
25 vuotta.
- lovejotainjne
Oliko se videolinkki sun?
- Lyhyitävuosia
lovejotainjne kirjoitti:
Oliko se videolinkki sun?
Mikä videolinkki? Oon linkkejäkin laitellu mutten tätä muista?
- Eroaon
12 vuotta. Mikään ei suju. Minä vanhempi mies. Lapset nuoria. Emännän kanssa kaikki päin hellettä.
- uuttakipinää
Muksut mummolaan viikonlopuksi ja viet mamman breikille. Kaupunkilomalle, kylpylään tai mistä nyt sitten tykkäättekään. Juttelet nätisti ja halailet.
- Ymmärtäähybänpäällr
Nykyisen kanssa 27 vuotta kaunis ja nuori älykäs
- minänuorempi
Neljä kuukautta :)
- onhansitä
28 vuotta.
- vanhenpi.mies
Jotakuinkin samanverran.
- Eipäsemullekuulu
15 vuotta. Perkl oisin tykännyt siitä naisesta mut pani estot. Oikeastaan meillä ei kai ois ollut juuri nyt mitään yhteistäkään. Ärsyttää vaan tää vähän jokapaikkaan kiree ilmapiiri joka on alkanut vasta 2013 tietääkseni. Aiemmin kukaan ei sanonut suoraan mitn naureskeli vaan. Mutta bestis :D jo on aikoihin eletty se nainenhan inhos sitä?
- hssjjsskk
10 vuotta.
- OlisipaOmani
Minulla ja miehellä seksikkäällä myös viitisen vuotta ikäeroa. Vähän siis, eikä sitä edes mieti, hän on niin nuorekas ja komea, unelmamieheni :)
- petooj
pari kuukautta vajaa 6 vuotta
- Petooj2
Täällä myös pari kuukautta vajaa 6 vuotta.
Annappa vaikka kaupunkien ja nimien ensimmäisiä kirjaimia :) Jos vaikka löytäisimme toisemme täältä :) - petooj1
PT, AN. Siinä tunnisteet, vaikkei se mitään auta. Jotenkin tuntuu että v. 2008 alkanut yhteys on poikki:( bännäs mut instasta ei vastaa mesessä... kaljoissani vielä sillontällön kirjoittelen tänne.
- Petooj2
No tää tapaus on tuoreempi. Ei vastaa viesteihin..
Kyllä M.mies 7 vuotta minusta vanhempana =)
Kaksi vuotta vanhempi mies.
Sinä vuonna syntyneet miehet ovat kohtaloni.
(Yli 5 vuotta itseäni vanhempaa en voisi edes ajatella. En halua miestä, joka ei ole kokenut samanlaista maailmaa eri ikäkausina. En myöskään halua tulla vanhemman ihmisen määräilemäksi. )- sellainenikäero
8 vuotta 3 kk 11 päivää
- PuumaKaiSit
25 ja väärinpäin.
- Ikäeronoinsamanverran
Oletko ihastunut vai oletteko suhteessa?
- Vainyksipäivä
Yksi päivä vain
- Isävaiäiti
Kumpi on vanhempi?
- Senverran
10 vuotta.
- meilläkin
Mihin suuntaan m vai n.
- Senverran
Minä n vanhempi.
- jatkanhaaveilua
Senverran kirjoitti:
Minä n vanhempi.
Vau! Tuskin hän olet kuitenkaan, mutta kiva haaveilla.
- Senverran
No niinpä.
- Hänvanhempi
2 vuotta vaan.
- Samasyntymävuos
79 päivää on ikäeromme
- Teinitohtori
Muija on 19 vuotta nuorempi, mutta en minä häntä erityisemmin milloinkaan kaipaa.
- ootkodementti
Sehän on sua 17 vuotta nuorempi.
- ei.niin.teini.enään
Mies jota, silloin tällöin, kaipailen on 19 vuotta vanhempi.
- Unohdus---
kymmenisen vuotta
- Miesonvanhempi
1 vuosi vain
- VastaaJmies
Jotain 0 ja 100 väliltä;). kun en tiedä.
- k-naiseeni
Vajaa 15v
- Hehheej_dorkalle
k-naiseeni kirjoitti:
Vajaa 15v
Eihän noilla J ja K ole kun vajaa kolme kuukautta. Oletkohan ominut nyt katiksi jonkun joka ei Kati ole?
Älkää tulko dorkat sotke nuorenparin suhdetta
- Nuorempimies_
Kolme vuotta
- Naiselta
Sinä vai hän on nuorempi?
- Olennuorempi
Minä
- realOTM71
Mulla ja Elinalla on ikäeroa 15 vuotta!
- Kerrokaikkivaan
Entäs Erjalla ja sulla? Oliko niitä vielä muitakin?
- realOTM71
En tiedä miten kauan Elina aikoo viivyttää seurustelumme alkamista? Aika kauan on tapailtu vain ikävä-palstalla jo!:-)
- kommenttia_vaan
Jumalau*a mies! Olet juuri mennyt naimisiin ja kehtaat vielä täällä kirjoitella!!!!!!!!!!!! Olen erittäin pettynyt sinuun. Älä hyvä mies mokaa.....
- kommenttia_vaan
kommenttia_vaan kirjoitti:
Jumalau*a mies! Olet juuri mennyt naimisiin ja kehtaat vielä täällä kirjoitella!!!!!!!!!!!! Olen erittäin pettynyt sinuun. Älä hyvä mies mokaa.....
Toisaalta koordinaattorisi on varmaan vain tyytyväinen, kun olet hänen kanssaan naimisissa...eikä välitä, mitä touhuat selän takana. Mun kanssa kyseisenlainen toiminta ei olisi toiminut.
- realOTM71
kommenttia_vaan kirjoitti:
Toisaalta koordinaattorisi on varmaan vain tyytyväinen, kun olet hänen kanssaan naimisissa...eikä välitä, mitä touhuat selän takana. Mun kanssa kyseisenlainen toiminta ei olisi toiminut.
Menikö Erjakin jo naimisiin?
- kommenttia_vaan
realOTM71 kirjoitti:
Menikö Erjakin jo naimisiin?
Oikeasti katso itseäsi peiliin! Olet epäluotettavin tyyppi, johon olen koskaan törmännyt. Tarvitset jonkun, johon ripustautua (ja joka ei tajua kaikkea), LL se on, mutta ei E.
- realOTM71
En ole juuri avioitunut. Monta vuotta jo eroakin tehty!
- kommenttia_vaan
realOTM71 kirjoitti:
En ole juuri avioitunut. Monta vuotta jo eroakin tehty!
Tiedän, että Lotta on S nykyään.
- Tekivaikutuksen
10 vuotta. Nainen vanhempi. En olisi ikinä uskonut kiinnostuvani noin paljon nuoremmasta!
- Sykettäjaulvontaa
Noin 22 vuotta.
- naentia
Ja taksikopilla, autotallissa ym.
- Sykkiijo
Aikas jännää...
- eisilläoleväliä
en tiiä
alle 5 vuotta
luulisin - Tollasetteroot
3 kuukautta muyten usko saavani sitä niin 6v ja 3 kuukautta
- Eijärkeväämutta
17 vuotta.
- zmqåaloks
Toi järkevyys on vahvasti kiinni siitä minkä ikäisiä olette. Jos 20 v ja 47 v niin ei välttämättä järkevää...jos 40 v ja 57 v niin mikäpä siinä.
- 8087908
zmqåaloks kirjoitti:
Toi järkevyys on vahvasti kiinni siitä minkä ikäisiä olette. Jos 20 v ja 47 v niin ei välttämättä järkevää...jos 40 v ja 57 v niin mikäpä siinä.
Kuis se matematiikka?
- yksiarvaus
22 ja 39 vai?
- vchjkloijvcf
Päässä lasku ei oo koskaan ollut mun vahvin puoli ☺
- Eijärkeväämutta
29 ja 46. Järkevintä "unohtaa".
- undulaatti69
69 vuotta eikä tunnu missään!!
- JokuJeesus
12vuotta voisin melkein olla isänsä.
- jääräpää401
Minä m 45 nainen 19.Tuskin kestää ikuisesti mut mikä kestää?Nautitaan nyt.
- mammasti
Ikäero ! Sopiva! Äitinä pidetään 👍ja hyvänä!
- Entykkääenenen
Ei meil oo yhtään siis minun ja minun kanssa, ihan samanikäisiä ollaan! Haittaakse? En kyllä ymmärrä miten muuten se voisi olla! Muita jakautuneita persoonia? Älkää nyt viitsikö! Vaikka kuinka monta ja moneen osaan..voi voi teitä, ette oo rehellisiä, en tykkää! 🤐
- mekkk
3v 10 kk ja naisnei on vanhempi mutta ei mitään haittaa.
Olen 15-vuotta nuorempi.
- Kysyysamanverranvanhempi
Oletko m vai n?
- juteltukin
Mies muutaman vuoden vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks63777Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?872726Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1072561Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut242245- 522033
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1061935Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1251799Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111528Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287341204Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3461129