Eräs mies vs suomessa etsii naisia heti kun ero tullut tai uhkaa esim asunnottomuus tai rahattomuus. Lyö kumppaneitansa, käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailee. Juo ja paljon! Vaikuttaa hyvältä ja hauskalta tyypiltä aluksi
Pieni varoitus naisille
Varova
2
313
Vastaukset
- sivuvaununvalo
Mitä ihmeen hyötyä tuommoisista on varoitella? Meinaatko tosiaan, että naiset uskoo yhtään mitään varoituksia? Ei todellakaan, itse pitää saada kaikki päättää, tietää ja osata. Sitten kun kaikki menee TAAS päin v.ttua, niin vollotetaan kaverit uuvuksiin omilla murheilla :D
- uusielämä_66
No ei auta varoittelut, hyväuskoisia naisia riittää. Pitäisi heti hälytyskellot soita jos miehellä ei ole rahaa ja vaikuttaa pihiltä. Luuserimiehiä on nykyään paljon, eivät käy töissä ja pikkuhiljaa hivuttavat naiset lomapakolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705