Minusta ei mitään. Bicky Royal on hollantilaisen hampurilaisen nimi. Se ei ole kenenkään ihmisen nimi.
Mitä hauskaa bicky royal vitsissä on?
35
684
Vastaukset
- Eki-setä
Ei mitään hauskaa, peris vaan on ylen rakastunut omaan aivopieruunsa.
Ainakin se näyttää antavan elämänsisällön jollekin palstalaiselle. Yötä päivää näitä samanlaisia aloituksia ja aloitukseen vastauksia. Mitäpä aloittaja tänkin aikaa muuta tekisi, varmaan potkiskelis mummoja?
- KnowYourFacts
Se on belgialainen tuote, niinkuin Bicky-mies itsekin.
- kaisanoasaa
Bicky-hahmo on klassinen esimerkki siitä miten kirjoittaja, tässä tapauksessa peris, rakastuu omaan tekeleeseensä eikä pysty lopettamaan, vaikka ketään ei kiinnosta.
Eikä se Bicky ole mikään periksen keksimä hahmo, vaan ihan oikea ja todellinen henkilö. Onhan hänestä myös olemassa se video Youtubessa.
Kyllä mua ainakin vaan Bicky Royal-miehen jutut naurattaa:) Erityisen hauskaa on se, kun Bicky aina vittuilee Timpalle:)))))))))))))))))))En ole missään julkisilla paikoilla koskaan ollut ilman housuja tai muutenkaan mitään häiriöitä ikinä missään aiheuttanut. Ei ole mun takia missään tarvinnut vartijoita paikalle soittaa.
- Pakara_pois_päästä
DarkFear kirjoitti:
En ole missään julkisilla paikoilla koskaan ollut ilman housuja tai muutenkaan mitään häiriöitä ikinä missään aiheuttanut. Ei ole mun takia missään tarvinnut vartijoita paikalle soittaa.
No ainakin se sinun irvokas sasikaljusi taatusti täyttää sukupuolisiveellisyyden julkisen loukkaamisen tunnusmerkit. On se punaisena kiiltävä hikinen kalju sen verran rivo näky, vielä perskarvat siihen liimattuna, on kuin neitsytsedällä olisi pakara päässä!
- Viilennä_kaljua_DF
Olen kertakaikkisen pöyristynyt tuollaisesta törkeän rasistisesta kielenkäytöstä. Hieraise nyt neitsytsetä Tummelia kaljuun ja rauhoitu.
DarkFear kirjoitti:
Eikä se Bicky ole mikään periksen keksimä hahmo, vaan ihan oikea ja todellinen henkilö. Onhan hänestä myös olemassa se video Youtubessa.
Kyllä mua ainakin vaan Bicky Royal-miehen jutut naurattaa:) Erityisen hauskaa on se, kun Bicky aina vittuilee Timpalle:)))))))))))))))))))Niin ei mulla ole mitään tekemistä Bicky Royal miehen kanssa, sillä en mä pyöri missään alamaailmassa enkä moottoripyöräkerhoissa hänen kaltaisten tatuointijyystärien seurassa. Joskaan en keskiluokkaisten perheenisienkään porukassa vertailemassa VAG-konsernin farmariautoja tai sopivinta ilmalämpöpumppua Älvsby-pakettitalon seinää koristamaan :)))))))))
Mutta en toki kiistä sitä, ettenkö olisi toisinaan törmännyt Bickyyn, Paksuniska-Makeen, Timppaan yms. ihan kuten DarkFear:kin törmäsi silloin kun vielä asui Turussa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä salaliittoa takana jos menee esim. Myllyn Prismaan perjantai-iltapäivällä niin siellä voi kohdata Timpan tai Ekin. Tai jos asuu Varissuolla lähellä Penetrators MC:n kerhotiloja niin kai niitä liivimiehiä näkyy milloin missäkin.
Niin ja on Bicky Royal miehestä tosiaan se videokin olemassa: https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIwV Ei tossa mitään satuhahmoa esiinny, vaan belgialainen mies joka nappikännissä potkaisee poikaansa ja avautuu web-kameralle.
Eikä Bicky missään nimessä ole mikään tyhmä mies, sillä kyllä siinä vaaditaan sosiaalisia taitoja ja tietynlaista kovuutta että etenee Penetrators MC:n Suomen Chapterin presidentiksi ja saa oikein arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))))))))))Totuus2017Official kirjoitti:
Niin ei mulla ole mitään tekemistä Bicky Royal miehen kanssa, sillä en mä pyöri missään alamaailmassa enkä moottoripyöräkerhoissa hänen kaltaisten tatuointijyystärien seurassa. Joskaan en keskiluokkaisten perheenisienkään porukassa vertailemassa VAG-konsernin farmariautoja tai sopivinta ilmalämpöpumppua Älvsby-pakettitalon seinää koristamaan :)))))))))
Mutta en toki kiistä sitä, ettenkö olisi toisinaan törmännyt Bickyyn, Paksuniska-Makeen, Timppaan yms. ihan kuten DarkFear:kin törmäsi silloin kun vielä asui Turussa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä salaliittoa takana jos menee esim. Myllyn Prismaan perjantai-iltapäivällä niin siellä voi kohdata Timpan tai Ekin. Tai jos asuu Varissuolla lähellä Penetrators MC:n kerhotiloja niin kai niitä liivimiehiä näkyy milloin missäkin.
Niin ja on Bicky Royal miehestä tosiaan se videokin olemassa: https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIwV Ei tossa mitään satuhahmoa esiinny, vaan belgialainen mies joka nappikännissä potkaisee poikaansa ja avautuu web-kameralle.
Eikä Bicky missään nimessä ole mikään tyhmä mies, sillä kyllä siinä vaaditaan sosiaalisia taitoja ja tietynlaista kovuutta että etenee Penetrators MC:n Suomen Chapterin presidentiksi ja saa oikein arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))))))))))Ai sua ei kiinnosta VAG-konsernin farmariautot vai:)))))))))))))))))))
Niin eipä se Turku tosiaan ole mikään niin iso paikka, etteikö siellä voisi ihmisiin törmätä milloin missäkin. Prismassa kun käy, niin ei kai se nyt mikään maailmanihme ole, jos siellä sattuu näkemään Timpan tai Ekin perheineen ruokaostoksilla:))))))))))))
Ja jos varissuolla asuu lähellä Penetrators MC:n kerhotiloja, niin kyllä siellä vaan kotinurkilla voi törmätä niihin liivijengiläisiin ja nähdä myös heidän jänniä Chevy Silverado jyystö-truckeja:)))))))))))))))))))
Niin ei Bicky tosiaan mikään tyhmä jätkä ole, kun hän on edennyt urallaan ihan tonne Penetrators MC:n presidentiksi asti ja saanut sen arvonimen tatuoitukaluinen penetrattori:))))))))))))))))))))Totuus2017Official kirjoitti:
Niin ei mulla ole mitään tekemistä Bicky Royal miehen kanssa, sillä en mä pyöri missään alamaailmassa enkä moottoripyöräkerhoissa hänen kaltaisten tatuointijyystärien seurassa. Joskaan en keskiluokkaisten perheenisienkään porukassa vertailemassa VAG-konsernin farmariautoja tai sopivinta ilmalämpöpumppua Älvsby-pakettitalon seinää koristamaan :)))))))))
Eikä Bicky missään nimessä ole mikään tyhmä mies, sillä kyllä siinä vaaditaan sosiaalisia taitoja ja tietynlaista kovuutta että etenee Penetrators MC:n Suomen Chapterin presidentiksi ja saa oikein arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))))))))))Kyllä sunkin Peris kannattaisi harkita esim. Skoda Octavia Combia, VW Golf Variantia, tai VW Tourania tällä erinomaisella TSI-moottori & DSG-automaattilaatikkoyhdistelmällä. Hirveitä bensarosvoja ja CO2 päästäjiä nuo sun autot! Mitä katselin Wikipediasta niin tollanen 1990-luvun bensamersu rohmuaa sen 8 litraa / 100km siinä missä mun Octavialla mennään 5-alkuisilla lukemilla.
Tosin omani maksoi sen 28.000e, mutta otin sen rahoitusyhtiön nimiin niin ei tarvitse kerralla maksaa niin paljoa. Tosin alkukesästä autoon jouduttiin vaihtamaan jakoketju ja kustannukset merkkikorjaamolla oli 4100e, omavastuun ollessa 3995e. Oivoi... kallista... Mutta onneksi auto kulkee pelkällä bensan hajulla ja tilaa on lastenistuimille, koiralle yms.
Vielä vähemmän ymmärrän tuota Bicky Royal miehen järjetöntä avolavaa, millä ei kukaan tee Suomessa mitään. Tavarat ja lastenistuimet ovat sateen armoilla ja kulutus taitaa olla vielä puolet suurempi kuin noissa sun bensarohmuissa.
Meillä on työpaikan kahvihuoneessa muuten kilpailu CO2-päästöistä. Tällä hetkellä valkoisella tussitaululla kärkipaikkaa pitää työkaverini Jarmo, jolla on joku Toyotan hybridi-malli. Pitänee itsekin harkita jotain hybridiä kun seuraavaksi on autonvaihdon aika.liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä sunkin Peris kannattaisi harkita esim. Skoda Octavia Combia, VW Golf Variantia, tai VW Tourania tällä erinomaisella TSI-moottori & DSG-automaattilaatikkoyhdistelmällä. Hirveitä bensarosvoja ja CO2 päästäjiä nuo sun autot! Mitä katselin Wikipediasta niin tollanen 1990-luvun bensamersu rohmuaa sen 8 litraa / 100km siinä missä mun Octavialla mennään 5-alkuisilla lukemilla.
Tosin omani maksoi sen 28.000e, mutta otin sen rahoitusyhtiön nimiin niin ei tarvitse kerralla maksaa niin paljoa. Tosin alkukesästä autoon jouduttiin vaihtamaan jakoketju ja kustannukset merkkikorjaamolla oli 4100e, omavastuun ollessa 3995e. Oivoi... kallista... Mutta onneksi auto kulkee pelkällä bensan hajulla ja tilaa on lastenistuimille, koiralle yms.
Vielä vähemmän ymmärrän tuota Bicky Royal miehen järjetöntä avolavaa, millä ei kukaan tee Suomessa mitään. Tavarat ja lastenistuimet ovat sateen armoilla ja kulutus taitaa olla vielä puolet suurempi kuin noissa sun bensarohmuissa.
Meillä on työpaikan kahvihuoneessa muuten kilpailu CO2-päästöistä. Tällä hetkellä valkoisella tussitaululla kärkipaikkaa pitää työkaverini Jarmo, jolla on joku Toyotan hybridi-malli. Pitänee itsekin harkita jotain hybridiä kun seuraavaksi on autonvaihdon aika.Kyllä ne kunnon jyystö-truckit on aina parempia, kun jotkut hybridit. Noilla jyystö-truckeilla kun sitä voi myös keulia:))))))))))))))))))
Varmasti se Bickyn Pick-up on myös hyvä joihinkin tarkoituksiin, kun sinne voi hyvin laittaa lavalle vaikka juniorin mopoauton, harrikan yms.liljalaakson_timppa kirjoitti:
Kyllä sunkin Peris kannattaisi harkita esim. Skoda Octavia Combia, VW Golf Variantia, tai VW Tourania tällä erinomaisella TSI-moottori & DSG-automaattilaatikkoyhdistelmällä. Hirveitä bensarosvoja ja CO2 päästäjiä nuo sun autot! Mitä katselin Wikipediasta niin tollanen 1990-luvun bensamersu rohmuaa sen 8 litraa / 100km siinä missä mun Octavialla mennään 5-alkuisilla lukemilla.
Meillä on työpaikan kahvihuoneessa muuten kilpailu CO2-päästöistä. Tällä hetkellä valkoisella tussitaululla kärkipaikkaa pitää työkaverini Jarmo, jolla on joku Toyotan hybridi-malli. Pitänee itsekin harkita jotain hybridiä kun seuraavaksi on autonvaihdon aika.Tuota joo... On olemassa myös sellainen käsite kuin arvonalenema. En usko että sun Octavia on kovin haluttua tavaraa muutaman vuoden kuluttua. Samaa muuten koskee sun vaimoakin, senkin MA on tällä hetkellä aika lailla nollissa. Mutta eipä insinöörimatikalla osata laskea tuollaisia.
Ymmärrän ihan hyvin jos Bicky Royal mies tai Paksuniska-Make ajavat isolla jyystö-truckilla, sillä heidän ei tarvii valita autoaan jonkun Isofix-lastenistuinkiinnikkeiden perusteella. Ihan kuten ei munkaan tarvitse, mutta mä en niinkään välitä noista jenkki-pickupeista vaan suosin lähinnä englantilaisen yläluokan tyyliä ammentavia premium-autoja.Totuus2017Official kirjoitti:
Tuota joo... On olemassa myös sellainen käsite kuin arvonalenema. En usko että sun Octavia on kovin haluttua tavaraa muutaman vuoden kuluttua. Samaa muuten koskee sun vaimoakin, senkin MA on tällä hetkellä aika lailla nollissa. Mutta eipä insinöörimatikalla osata laskea tuollaisia.
Ymmärrän ihan hyvin jos Bicky Royal mies tai Paksuniska-Make ajavat isolla jyystö-truckilla, sillä heidän ei tarvii valita autoaan jonkun Isofix-lastenistuinkiinnikkeiden perusteella. Ihan kuten ei munkaan tarvitse, mutta mä en niinkään välitä noista jenkki-pickupeista vaan suosin lähinnä englantilaisen yläluokan tyyliä ammentavia premium-autoja.Oivoi vaan meidän Timppaa joka kärvistelee arvonaleneman kanssa joka asiassa :D
Millainen perheenisän auto se sellainen on, jonne ei mahdu mopoauto kyytiin? Varmasti Octavian takakonttiin mahtuu koiranruokasäkkejä yms. mutta juniori halutessaan ajaa mautonsa mun Silveradon lavalle. Kjähähähääää! Simply Clever!bicky_royal kirjoitti:
Oivoi vaan meidän Timppaa joka kärvistelee arvonaleneman kanssa joka asiassa :D
Millainen perheenisän auto se sellainen on, jonne ei mahdu mopoauto kyytiin? Varmasti Octavian takakonttiin mahtuu koiranruokasäkkejä yms. mutta juniori halutessaan ajaa mautonsa mun Silveradon lavalle. Kjähähähääää! Simply Clever!No näin se asia just on, eikä Timppa muuten edes oo mun oikee iskä!
En tajuu mitä mutsi näkee siinä... Aamiaispöydässä mutsi ottaa puheeksi BB:n, Temptation Islandin yms., ja Timppa taas selittää omiaan jostain ilmalämpöpumpuista ja mä ja Mohammed saadaan hyvät naurut :D
- Laupeesamariini
Periksen koko elämä on niissä hahmoissa :(
- Bicky_on_olemassa
Mutta onhan se Bicky kuulemma ihan oikea henkilö, se kuuluisa tatuoitukaluinen penetraattori, jonka DarkFear ja muutkin ovat ilmielävänä lihallisessa muodossa nähneet.
Niin onhan Bickystä myös olemassa se video Youtubessa, joten se ainakin todistaa miehen olemassaolon ja olen mä itse Bickyn nähnyt usein Turussa varissuolla ja myös muualla.
Lisäksi impivaaran uimahallissa käyneet voivat myös todistaa Bickyn olevan tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Niin onhan Bickystä myös olemassa se video Youtubessa, joten se ainakin todistaa miehen olemassaolon ja olen mä itse Bickyn nähnyt usein Turussa varissuolla ja myös muualla.
Lisäksi impivaaran uimahallissa käyneet voivat myös todistaa Bickyn olevan tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))Näin se asia just on, ei tossa videossa esiinny mikään satuhahmo vaan belgialainen jämäkkäniskainen, -kätinen ja -kaluinen penetraattori https://www.youtube.com/watch?v=6RGFP_g1FIwV :)))))))
Mäkin olen nähnyt Bicky Royal miehen useasti Impivaaran Uimahallissa, tosin itse käyn lähinnä uimassa ja hän salilla, mut suihkutiloissa olen nähnyt todisteen että hän tosiaan on ansainnut arvonimen Tatuoitukaluinen Penetraattori :)))))))))) Kerran istuttiin vierekkäisissä pöydissä Liedon Shellillä, parikin kertaa ollaan moikattu autosta käsin Raision Mäkkärin pihalla jne. Varmasti Bicky itsekin voi tulla myöntämään nämä asiat todeksi, ettei mua ja DarkFearia suotta syytetä miksikään hulluksi.- kaisanoasaa
Täytyy muistaa että peris on mielisairas. Ei siis kannata odottaa normaalin ihmisen käytöstä.
No sä oot kuitenkin siitä potkustakin huolimatta silti se juniorin ainoa ja oikea isä, jota myös Bicky jr. varmasti arvostaa. Timppahan onkin vaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))
Niin muistan silloin, kun näin sut siellä varissuon K-kaupassa, niin tunnistin sut siitä Penetrators MC:n mustasta nahkaliivistä, jossa oli se jännä penis-logo selässä:))))))))))))))
Tuli heti mieleen, että kyllä se varmasti täytyy olla ton kerhon presidentti ja kuuluisa tatuoitukaluinen penetraattori kyseessä, kun tuskin niitä teidän kerhon nahkaliivejä ihan kellä tahansa on käytössä.
Ai Timppa ja Eki ne hyppää uimahyppyjä metristä mahalleen vai, mahtaa olla hauska näky siinä luvassa:)))))))))))))))))))))Harmi vaan, kun siellä Samppalinnan maauimalassa ei taida olla sitä punttisalia, kuten impivaaran uimahallilla. Sehän olisi hyvä, kun Bicky ja paksuniska-Make voisivat tehdä maauimalassa niitä penislihastreenejä altaan reunalla:)))))))))))))))))))))
Bicky ja Make voisivat olla maauimalassa ilman uimahousuja, kun treenaisivat tatuoituja peniksiään ja jännät liekkitatuoinnit vaan näkyisi paljaista perseistä:)))))))))))))))))))))))
- Bicky_jr_fani
Bicky jr. sai potkun seurauksena vaikean aivovamman mistä syystä keho käyttää energian lihasten kehittämiseen ja teston pukkaamiseen kuin älyn ja mielenlaadun parantamiseen. Jo teininä Bicky jr. on suosittu tyttöjen keskuudessa ja ajaa tuunatulla mopoautolla nussimaan lähiö prinsessoja. Bicky jr. suunnittelee hetken armeija uraa, mutta tajuttaan ettei Suomessa pääse laillisesti tappamaan, niin hän on hetken ovimehenä ja salilla apukätenä, mutta pian kansainväliset maahantuonti kuviot vievät voiton ja Bicky jr. saakin ostetua ensimmäisen Hummerinsa kunhan vauhtipuleveri saadaan kadulla vaihdettua rahaksi.
- vittumitäpaskaa_
Yksi ja sama latvakakkonenko tätä paskaa tänne kirjoittaa?
- Ikäviä.juttuja
Itse olen aiemmin ollut sitä mieltä että olisivat kaksi eri henkilöä vaan pakko alkaa kallistua sille kannalle että sama tyyppi näitä suoltaa.
Harmi, koska periksen jutut oli aiemmin ihan hauskoja, jos nyt edes oli sama kirjoittaja kuin nykyään,niin paljon paskempaan suuntaan on homma mennyt. En ymmärrä mitä hauskaa on tuossa Darkkis-tyylin autistisessa jankkaamisessa :| - kiltti-ja-kunnollinen
Jep, peris aka periaatteen mies aka Totuus2017Official jne. DarkFear on hänen komppausnikkinsä. 7 mielisairausdiagnoosin nöösipoika Turusta.
- Eki-setä
Ikäviä.juttuja kirjoitti:
Itse olen aiemmin ollut sitä mieltä että olisivat kaksi eri henkilöä vaan pakko alkaa kallistua sille kannalle että sama tyyppi näitä suoltaa.
Harmi, koska periksen jutut oli aiemmin ihan hauskoja, jos nyt edes oli sama kirjoittaja kuin nykyään,niin paljon paskempaan suuntaan on homma mennyt. En ymmärrä mitä hauskaa on tuossa Darkkis-tyylin autistisessa jankkaamisessa :|Sama sääliö Varissuolta. Ei keksi parempaa ja on umpirakastunut omiin juttuihinsa.
kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Jep, peris aka periaatteen mies aka Totuus2017Official jne. DarkFear on hänen komppausnikkinsä. 7 mielisairausdiagnoosin nöösipoika Turusta.
Kyllä mä ja Peris vaan ollaan kaksi ihan eri henkilöä, että turha sellaista väittää, että me muka oltaisiin yksi ja sama henkilö.
- olenko.robotti.no.en1
En kyllä usko että Peris ja Darkkis olisivat yks ja sama ihminen. Ei kukaan jaksa kirjoittaa tänne pirteänä aamuseitsemältä, puoliltapäivin, alkuillasta, keskiyöllä, ja aamuyöneljältä. Periksen jutut oli tosiaan aiemmin hauskempia, mut siinä kohtaa taisi tapahtua joku käänne ja Peris hieman rauhoittui kun joku sai selville sen henkilöllisyyden.
Sitä en tiedä ovatko he keskenään sopineet että komppaavat noita mielikuvitusystäviään todenperäisiksi vai onko DarkFearin todellisuudentaju oikeasti järkkynyt ja Peris käyttää tilannetta hyväkseen narsisti kun on. - Jonaksen_paljastaja
olenko.robotti.no.en1 kirjoitti:
En kyllä usko että Peris ja Darkkis olisivat yks ja sama ihminen. Ei kukaan jaksa kirjoittaa tänne pirteänä aamuseitsemältä, puoliltapäivin, alkuillasta, keskiyöllä, ja aamuyöneljältä. Periksen jutut oli tosiaan aiemmin hauskempia, mut siinä kohtaa taisi tapahtua joku käänne ja Peris hieman rauhoittui kun joku sai selville sen henkilöllisyyden.
Sitä en tiedä ovatko he keskenään sopineet että komppaavat noita mielikuvitusystäviään todenperäisiksi vai onko DarkFearin todellisuudentaju oikeasti järkkynyt ja Peris käyttää tilannetta hyväkseen narsisti kun on.Tämä on se toinen vaihtoehto. Kirjoitustyylit vaan ovat niin samanlaiset, että todennäköisemmin ovat yksi ja sama.
- peris_parka
Miettikää millaista on elämä ihmisellä, joka käyttää tuntikausia satuillakseen kymmenellä eri nikillä kapisella keskustelupalstalla :D Ei ihme että mielisairausdiagnooseja riittää ;)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812