Oikean rakkauden kohtalo

Kyllästynytrakkauteen

Näin käy oikealla rakkaudelle.

Tavattiin noin pari vuotta sitten ja kumpikin asuu kaukana toisistaan. Silti välimatka ei ole mikään syy kun välittää. Ja takan on jo elämää.Tein naisena kaiken. Olen tehnyt todellakin enemän kuin moni nainen ikinä tekisi.Koitin pitää yhteyttä, kemiat oli täydelliset, tunteet molemminpuolia. Kaikki. Sitten muutaman tapaamisen jälkeen mies taipui paikallisen ihmisen "painostukseen" ja aloitti seurustelun. Koski. Silti piti yhteyytä. Ei voitu unohtaa. Meni 9 kk kun taas tajusi että me voitais yrittää. No annoin anteeksi ja tavattiin taas. Tein taas naisena kaikkeni ja odotin kovasti ensimmäistä yhteistä viikonloppua. Sitä ei tullut kun oli kuulemma löytänyt taas uuden noin viikossa ja kemiat kuulemma toimi. Koski. No, meni noin 10 kk kun tämä mies taas on myöntänyt että pitää ja ei voi unohtaa mutta nykyinen "paikallinen" muija ei päästä kuulemma irti. Olen kaunis, älykäs, mukava, sopiva, sopivan ikäinen, myös lapseton eli kaikkea. Miehen "valinnat" ovat vanhoja rumia, tyhmiä, taloudellista hyötyä kärkkyviä, monta lasta omaavia ja tylsiä. ELI Miten tyhmä miehen pitää olla ettei ymmärrä omaa parastaan? JA kun oikea hetki ja ainutlaatuiset asiat osuu kerran elämässä kohdalla ONKO OIKEIN että ne eivät saa edes muutamaa ILTAA? Ja kaikki muut saa kaiken. Tiedän jo kaiken narsisteista ja muusta, mutta tässä on takana myös oikeita tunteita. Tämä ei vain ole oikein. Nyt saa sitten loppuelämän etsiä tätä ihmistä laulun sanoin: "kaikista kasvoista."

Mutta niin etsii sitten hänkin.

5

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielikuvitusmaailma

      Uskomatonta miehelle ei kelpaa? Rakkaus on kyllä vaikeaa. Liekkö tuo matka ollut esteenä teillä. Vai irti päästä toista? Kyllä näkee mistä johtuu ettei sinua valitse. Monesti yksipuolinen rakastuminen johtaa tuohon. Kuvitellaan asiat eikä uskota sitä irl tapahtuu. Koittavat sinäkin jo ymmärtää ettei mies halua niin ei halua. Ja kun huomannut sinut joka "aina valmiina käy kun tuntee tylsyyttä elämässään hakemassa sulta sitä rakkautta. Herätys nainen etkö arvosta itseäsi enempää? Elät mielikuvitus maailmassa ja kuvittelet asiat. Arvostaisit enemmän itseäsi. Varatuilla miehillä on näitä "ymmärtäjiä" ihan tarpeeksi. Koita löytää vapaa mies joka on sinusta kiinnostunut ja rakastunut sinuun.

    • 2344444

      Esittää ja valehtelee sinulle. Luuletko, ettei mies sinua valitsisi, jos sinua oikeasti rakastaisi? Helppo aina syyttää muita, sanoa että he painostavat eikä päästä irti. Pitää sinua vain varalla, olet panopuu jos muuta ei saa tai leikkiseuraa, jos on tylsää.

    • eroonpäässyt

      Tajua, miehet valehtelee kaikkea että pääsee pöksyihin silloin kun ei ole muita saannilla. Olet ollut vain korvike ja hetken viihdyke. Mies valehtelee ja lupaa sulle...pettää joka kerta lupauksen...onko hyvä mies? no ei ole. Paska alimmankastin hyväksikkäyttäjä. Nyt estot päälle ja unohda tollanen lurjus.

    • Oikeaarakkauttakopyhpah

      Ehkä vanha ja ruma perheellinen on kuitenkin hauska toisin kuin sinä joka jäät aina yksin. Et ole onnistunut elämässä ja ruikutat vaan yksinäsi siellä varattujen miesten perään, haloo. Sinussahan se vika selkeästi. Jos oikeasti olisit ihana niin eihän mies olisi toisten kanssa. Olet tylsää luettavaa ja varmaan todella ikävä tyyppi muutenkin eikä edes lapsiakaan. Taidatkin olla oikein lapsivihaaja. Mies taas saattaa viihtyä todella hyvin perheessä ja koska on hyvä korjaamaan autoja, mopoja ja ruuanlaittaja niin enemmänhän häntä siellä tarvitaan kuin sinun oikkujasi tyydyttämään vai tyydyttääköhän niitä edes mikään. Mieti asioita toiseltakin kantilta niin ehkä opit jotakin, vai?

    • joopajooookood

      Joku niissä rumissa ja vanhoissa sitten vaan sytyttää. Unohada tyyppi kerta laakista. Kauniina naisena sinun ei tosiaankaan tarvitse tuollaista sietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe