...tekemällä sille lapsen:
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/pirkkalassa-poliisiauton-kaapannut-pysyy-vangittuna-puolustuksen-mukaan-se-on-kohtuutonta-koska-miehella-on-pieni-lapsi-200310217/
"Puolustuksen mukaan vangitsemisen jatkaminen on kohtuutonta, koska miehellä on muutaman kuukauden ikäinen lapsi sekä kehitysvammainen lapsi. "
Olisihan se tosiaan kohtuutonta että puukkotteleva ja ammuskeleva jännäpaska pidettäisiin telkien takana, ilman muuta pitäisi paska päästää vapaaksi levittämään siementään ja väkivallan ilosanomaa lukuisille naisilleen. Toista se olisi jos joku kiltti & kunnollinen mies kävelisi punaisia päin ja vangittaisiin, ei puhettakaan että pääsisi vapaalle odottamaan tuomiota kun ei ole naiset edes lapsia suostuneet sille tekemään.
Kyllä täytyy taas hattua tai ainakin kypärän silmikkoa nostaa suominaisille älykkäistä mies- ja isävalinnoista, varmaan olette ylpeitä itsestänne.
Nainen nosti jännän yhteiskunnallista arvoa...
14
223
Vastaukset 14
- ampukaaminnuu
Pikemminkin itsetuhoinen ätmi. kehitysvammaisen lapsen isä ja itsetuhoinen nössykkä, miltä mikään ei onnaa.
Kun suomiakka äo 70 tekee lapsen jännämiehelle äo 60 niin on aika varmaa ettei siinä mitään einsteiniakaan aikaiseksi saada.
- Totuuss
Vittu kun vituttaa naiset jotka nussii ja tekee lapsia paskojen jännämiesten kanssa. Miksei kunnollinen mies kelpaa joka ei ole tehnyt mitään rikoksia koskaan? Varmaan naiset käy vankilassakin antamassa pilluu tuollaiselle jännäpaskalle.
- olipas.taas.typerää
No, oletkos sä ylpeä itsestäsi, kun oman sukupuolesi edustaja käyttäytyy siten, kuin linkin päähenkilö käyttäytyi?
Jos me naiset kerran olemme kollektiivisesti vastuussa joidenkin sukupuolemme edustajien typeryyksistä, niin silloin sinäkin olet yhtä vastuullinen tuon jännäpaskan tekosista.Siinä vaiheessa kun miehet alkaa tekemään lapsia noin käyttäytyville jännäjennoille niin joo, olen vastuullinen. Ai niin, eihän miehet pysty synnyttämään vaan valinta on aina naisen.
- olipas.taas.typerää
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun miehet alkaa tekemään lapsia noin käyttäytyville jännäjennoille niin joo, olen vastuullinen. Ai niin, eihän miehet pysty synnyttämään vaan valinta on aina naisen.
Olipas epäloogista sepustusta!
Jos naiset ovat kollektiivisesti vastuussa toistensa tekemisistä, niin silloin ovat sitä vastaavasti miehetkin. - oletsitten.vastuussa
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun miehet alkaa tekemään lapsia noin käyttäytyville jännäjennoille niin joo, olen vastuullinen. Ai niin, eihän miehet pysty synnyttämään vaan valinta on aina naisen.
Ai olen aina luullut että miehetkin osallistuu siihen lasten tekemiseen, tuskin siihen nainen yksin pystyy. Ja joo jännäjennoille miehet siementään kylvää ensisijaisesti.
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä teistä ätmeistä ei vaan sitten ole niitä lapsia tekemään:)
Ei sun siitä pidä turhaan naisille olla katkera, jos he haluavat lastensa isäksi jonkun tasokaamman miehen, eikä mitään naisvihasta kärsivää ja katkeroitunutta ätmiluuseria.
Olisit vaan tyytyväinen siitä, että tolla jutun naisella on lapsia, kun sähän oot aina ollut niin huolissasi siitä syntyvyyden laskusta ja lapsettomuuden lisääntymisestä yhteiskunnassa.- Olet.neitsytsetä
DarkFear kirjoitti:
Ehkä teistä ätmeistä ei vaan sitten ole niitä lapsia tekemään:)
Ei sun siitä pidä turhaan naisille olla katkera, jos he haluavat lastensa isäksi jonkun tasokaamman miehen, eikä mitään naisvihasta kärsivää ja katkeroitunutta ätmiluuseria.
Olisit vaan tyytyväinen siitä, että tolla jutun naisella on lapsia, kun sähän oot aina ollut niin huolissasi siitä syntyvyyden laskusta ja lapsettomuuden lisääntymisestä yhteiskunnassa.Montako lasta itselläsi on, tuhkamuna? Ei kukaan nainen anna sinunlaiselle rumalle kaljupaskalle edes pillua. Ei ole koskaan antanut eikä tule koskaan antamaankaan.
Olet.neitsytsetä kirjoitti:
Montako lasta itselläsi on, tuhkamuna? Ei kukaan nainen anna sinunlaiselle rumalle kaljupaskalle edes pillua. Ei ole koskaan antanut eikä tule koskaan antamaankaan.
Ai sulla itselläsi on joku ruma kalju vai saatana!!!!!!!!!!! Eikö sun persujunttikaverit antaneet heidän homokaverille lupaa niiden fina-tablettin syömiseen, vai minkä takia sä oikein niin ruman tukan oot itsellesi hankkinut??
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen tasokas mies. Kyllähän tämänkin palstan naiset pitävät musta enemmän, kun mä kuitenkin kokeneempana miehenä osaan naisia paremmin ymmärtää, kun mitä te nussimattomat ämipaskaluuserit ja muut homoperseet.
Sua taitaa vaan katkeroituneena luuserimiehenä vituttaa se asia, jos joku mies on täällä eri mieltä teidän naisvihasta kärsivien ätmiluusereiden kanssa.
Ei mikään ihme, että mulla itselläni onkin ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien.
Eikä sitä edes miehllä itsellään tarvitse olla niitä lapsia, kuten mullakaan ei ole. Sitä kun voi korvata ne lapset elämässä vaikka sillä rahan ja varallisuuden avulla.- Olet.neitsytsetä
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on joku ruma kalju vai saatana!!!!!!!!!!! Eikö sun persujunttikaverit antaneet heidän homokaverille lupaa niiden fina-tablettin syömiseen, vai minkä takia sä oikein niin ruman tukan oot itsellesi hankkinut??
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen tasokas mies. Kyllähän tämänkin palstan naiset pitävät musta enemmän, kun mä kuitenkin kokeneempana miehenä osaan naisia paremmin ymmärtää, kun mitä te nussimattomat ämipaskaluuserit ja muut homoperseet.
Sua taitaa vaan katkeroituneena luuserimiehenä vituttaa se asia, jos joku mies on täällä eri mieltä teidän naisvihasta kärsivien ätmiluusereiden kanssa.
Ei mikään ihme, että mulla itselläni onkin ollut paljon naisia jo ihan heti parikymppisestä lähtien.
Eikä sitä edes miehllä itsellään tarvitse olla niitä lapsia, kuten mullakaan ei ole. Sitä kun voi korvata ne lapset elämässä vaikka sillä rahan ja varallisuuden avulla.Niin mutta kun totuus on vaan se, että sä et ole ikinä pillua nähnytkään.
Mitä itse luulisit, juokseeko ne naiset karkuun sun saatanan rumaa kaljuasi vai pelästyykö sun pöljyyttä?
Joku syyhän siihen täytyy olla että on neitsyt vielä nelikymppisenä, kuten sä just oletkin. Olet.neitsytsetä kirjoitti:
Niin mutta kun totuus on vaan se, että sä et ole ikinä pillua nähnytkään.
Mitä itse luulisit, juokseeko ne naiset karkuun sun saatanan rumaa kaljuasi vai pelästyykö sun pöljyyttä?
Joku syyhän siihen täytyy olla että on neitsyt vielä nelikymppisenä, kuten sä just oletkin.Niin sä varmaan itse oletkin joku nussimaton ätmipaskaluuseri ja ali-ihminen, kun just niitähän te nussimattomat miehet olettekin.
Mä itse oon vasta 28-vuotias, vaikka ainahan se vanhempi ikä miehellä paljon parempi on, kun koskaan se nuorempi.
- kaisanoasaa
Yhteiskunnan ätmit elättää tuon jännämiehen lapsen eikä se jännämies varmaan mene koskaan töihin veroja maksamaan
- Kiltti-ja-kunnollinen
Darkin mielestä tasokas mies on väkivaltainen murhaaja. Varmaan niin koska dark on itse joku jullu kirvesmurhaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212214Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko821402- 132958
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142737- 54666
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95662- 13617
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan96592Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12578- 65561
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44549Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546- 42525
- 133509
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 77484
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä52474On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus31469- 58447