Kokemuksia Perhepalvelukeskuksista

OikeuttaÄideille

Mitä mieltä olette tällaisista paikoista?
Kokemuksia?
Mistään ei löydy aloitettuja keskusteluja tästä aiheesta... On ilmeisesti liian vaikea asia näille kyseisille laitoksille myöntää notta saavat enemmän aikaan huostaanotto- päätöksiä kuin perheitä "kuntoutettua".
Useimmiten tämä johtuu joko sosiaalityöntekijästä tai itse laitoksen hoitohenkilökunnasta.
Tunnen tapauksen jossa vikaa löytyy kummastakin toimielimestä...
Hoitohenkilökunnasta kokouksiin osallistuu henkilö joka lyttää jatkuvasti lasten äitiä sosiaalityöntekijälle tyyliin "ei se ole täällä paljoa ollut, aina se äiti on ollut lasten kanssa menossa", "joo se äiti kiskoo voimalla vanhempaa likkaa kädestä ja on nähty tekevän useammin kuin kerran", "äiti viskoo tuolia viime kokouksen jälkeen, en ollut minä näkemässä vaan yks toinen hoitaja". Sosiaalityöntekijään uppoo kaikki nää ja ehdottaa äidille Psykiatrisia testejä ja sosiaalityöntekijän sihteeri nälvii päälle notta miksi piti toinen muksu synnyttää maailmaan jos tiesi jo ekan aikana että lapsen isällä ei ole "kaikki muumit laaksossa". Kaiken lisäksi äidille tylytetään etteivät äidin merkkaamat hoitajan käynnit pidä paikkaansa ja laitoksessa oloa pitäisi jatkaa vielä seuraavalla 3kuukaudella. Itse henk. Koht. Tämän äidin tuntien tiedän että hän on paras mahdollinen huoltaja lapsilleen ja tämä mitä hän joutuu laitoksessa sietämään on ehkä jopa kamalampaa kuin se notta olisi vain jäänyt mielisairaan omaishoitajaksi hellan ja nyrkin väliin.

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeuttaÄideille

Niin ja mainittakoot vielä notta lasten isällä on pahoja psyykkisiä ongelmia. Uhannut mm. Tappaa itsensä lasten nähden ja kuullen ja yrittänyt viilellä veitsellä ranteisiinsa. Tämän lisäksi uhkaillut lasten äidin ystäviä mm. Minuakin kuvilla ja tekstiviesteillä. Äiti muutti lapsineen erille miehestä ja yritti järkätä kaiken ihan itse tukeutuen vanhempiinsa ja ystäviin... Sossut rankaisi tökkimällä äidin laitokseen silmätikuksi huostaanoton uhalla ku lasten isä oli valehdellut sossuille notta äiti olisi vielä joku päivä tulossa taas isän kanssa saman katon alle.

• asiaesilleasiallisesti

Ota asia esille muitten viranomaisten kanssa!

Asia pitää ottaa asiallisesti ja käydä läpi.
      Sosiaalihoitajien on hoidettava oikein työnsä.
      Puhu sen sosiaalihoitajan pomon kanssa, ota joku tuttavasi mukaan siihen keskusteluun tueksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe