mies haukkuu jatkuvasti

huffgihftu

mun mies haukkuu mua nykyää päivittäin vähintään sata kertaa. mun masennus on uusiutunut haukkujen myötä ja välilä miehellä on myös tapana heitellä tavaroita mua päin, ei tosin mitään mikä ois mua vielä sattunut mutta kun tiedän että miehen tarkotuksena on että sattuis ni se tuntuu pahalta. oon kuulemma huora, autisti, läski, kehari, idiootti, ämmä yms. pahinta täs on se et masennus vie multa kaikki voimat enkä meinaa jaksaa mitään. ero ei meidän tilanteessa ole vaihtoehtona. mies saa kyllä apua väkivaltaansa mut mua haittaa eniten haukkumiset joihin en oo vielä mitään keksinyt

3

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennenKuhenkiLähtee

Kyllä tuollasessa tilanteessa se ero nimenomaan on se oikea ratkaisu. Herää jo todellisuuteen ennen kuin on liian myöhäistä...

• Oppeliini1

Miksi yhä valitset viettää aikaasi noin alhaisen ihmismätäpaiseen kanssa? Vaatiiko uskontosi, jokin mulle tuntematon laki vai mikä sinua sinua estää poistua tuon saastakasan lähettyviltä.
      "Olen masentunut, en jaksa" -on huonoin tekosyy mitä kukaan, jolla edes 1 aivomolekyyli toimii, voi uskotella itselleen!
      Sinulla on oikeus olla masentunut mutta sinulla yksinkertaisesti EI ole oikeutta antaa kenenkään noin iljettävällä tavalla raiskata mieltäsi tai kehoasi!!!!!

• 42v-sinkkumies

Ajattele itseäsi että oletko onnellinen tuollaisen miehen kanssa. Onko se rakkautta kun haukkuu ja heittää tavaroilla. No ei varmasti ole. Pistä mies ulkoruokintaan, miehen pitää tukee ja auttaa. Miehes ei rakasta sinua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2846
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      127
      2736
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      78
      1783
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1342
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      64
      1324
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      866
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      833
    Aihe