Miehet naisena

Sam200

Itse olen jo usena vuoden käyttänyt arjessa naisten vaatteita ja korkokenkiä vaikka olen mies. Ja palaute on ollut suurimmaksi osaksi positiivista.
Mutta nyt eletään jo vuotta 2017 niin miksi se on joilekkin niin iso asia että miesten pitää käyttää aina miesten vaatteita ja naisten naisten vaatteita .

Itse olen ainakin sitä mieltä että jokainen saa käyttää mitä vaatetta tahansa jos sitä haluaa on se sitten miehellä naisten mekko tai pukunaisella.

Mitä meltä te muut olette ?

50

6877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiää

      Sehän ei mene noin.Ensinnäkin naiselle suodaan paljon enemmän vapausasteita kuin miehelle. Nainen voi olla reippaan poikamainen tai muuten pukeutua miesten vaatteisiin ilman että kukaan nostaa siitä suurta numeroa. Samoin on värienkäytön suhteen. Nainen voi pitää vaaleanpunaista tai hempeän vaaleansinistä joka on sopivan poikamaista. Punainen väri on varattu naisille ja osa pitää sitä päällään vain sen takia, että naisten kuuluu pitää punaista. Vaikka se ei olisikaan lempiväri. Mies sen sijaan luokitellaan homoksi jos pukeutuu yhtään eri tavalla kuin se "normi" joka miehelle on suotu.
      Tosiasia on, että mikään ei muutu ellei ole joku uskaliata jotka murtavat näitä jäätyneitä asenteita.

      • Ostinpunaista

        70- ja 80-luvulla oli värit sallittu miehillä, mihin ne katosivat?
        Itse asiassa väriasia kärjistyi samaan aikaan kun kodeista piti alkaa tehdä mustavalkoisia ja autojen ainoa "oikeat" värit ovat musta tai valkoinen.

        Eiköhän kohta muoti toista taas itseään ja väriä riittää sekä musta ja valkoinen ovat totaalisen out.


      • ihan.normaalia

        Miehet itse haukkuvat toisiaan homoiksi, jos mies pukeutuu hyvin. Naisia nimenomaan kiinnostavat metroseksuaalit hyvinpukeutuvat miehet.

        On ihan oma päänsisäinen asia, jos kuvittelee, että punainen tai vaaleanpunainen väri ei kuulu miehille. Kun kyllähän mikä tahansa väri kuuluu ihan kenelle tahansa. Vaaleanpunainen on ihan tyypillinen miesten kauluspaidan väri, ihan tyypillinen korkeimmin koulutettujen miesten keskuudessa. Välillä ihmetyttää, missä maailmassa suomalaiset miehet elävät? Puuttuuko suomalaisilta miehiltä rohkeus tai itsetunto, kun pukeutuvat niin vaatimattomasti?


      • Anonyymi
        ihan.normaalia kirjoitti:

        Miehet itse haukkuvat toisiaan homoiksi, jos mies pukeutuu hyvin. Naisia nimenomaan kiinnostavat metroseksuaalit hyvinpukeutuvat miehet.

        On ihan oma päänsisäinen asia, jos kuvittelee, että punainen tai vaaleanpunainen väri ei kuulu miehille. Kun kyllähän mikä tahansa väri kuuluu ihan kenelle tahansa. Vaaleanpunainen on ihan tyypillinen miesten kauluspaidan väri, ihan tyypillinen korkeimmin koulutettujen miesten keskuudessa. Välillä ihmetyttää, missä maailmassa suomalaiset miehet elävät? Puuttuuko suomalaisilta miehiltä rohkeus tai itsetunto, kun pukeutuvat niin vaatimattomasti?

        " Naisia nimenomaan kiinnostavat metroseksuaalit hyvinpukeutuvat miehet."
        -No ei kyllä todellakaan kiinnosta mitkään metroseksuaalit, naismainen mies hyvin harvoin on heteronaisen miesihanne.
        Itse ainakin pidän miehekkäistä miehistä, ei mistään bodareista vaan miehistä jotka eivät kuluta energiaansa peilin edessä nyhräämiseen.
        Myöskin liika kehonsa kyttääminen ja salitouhu on jotenkin naisellista, ei raavaan miehen hommaa.
        Puhtaus,parranajo,partavesi ja normivaatteet, muuta ei miehen tarvi ulkonäkönsä puolesta tehdä.


      • Anonyymi

        Kyllä lähi- Idässä miihet käyttävät mekkoja, kun on lämmintä ja vielä li kahden tuhannen vuoden ajan.

        Saat pukeutua niin kuin haluat,


    • Kysynvain

      Onko maailma muuttunut Somoraksi ja Gomoraksi, tuhonsa edellä.

      • Jan11

        Olisi kiva saada lisää mielipiteitä miten reakoitte jos näette miehellä lakatut varpaankynnet. Esim näin kesällä uima paikoissa tai muuten ulkosalla. Itse rohkenin olemaan lakatuin varpain loma asunnon uima altaalla etelässä enkä ole vielä saanut mitään kommenttia tai katseita huomannut. Olen nyt noin vuoden verran lakannut varpaan kynsiä ja aina väriä vaihdellut.


    • kylläneonparempia

      mä joskus käyn naisten rintaliivit päällä lenkillä tai pyöräileen onmmulla myös housut jalassa tai legginsit olen mies asa naistenvaatteista on paremmantuntisiapäällä

      • Anonyymi

        Moi, itsekin pyöräilen lenkkeilen naisten asut alla. Tunne on todella ihana naisten legginseissä olen kuntosalilla aina. Olen naisten asuja käyttänyt vuosia vaimon nähden aina asut kotona päällä. Kannustan muitakin miehiä kokeilemaan ihania naisten silkkipitsi asuja jne


    • hgfddsss

      Itse ostan vaatteita lastenvaateosastolta, yleensä poikien. Ratkaisu pienehkön poikamaisen keski-ikäisen naisen pukeutumispulmiin. Mutta käytän myös naisten vaatteita ja jopa armeijaylijäämää (Varustelekalla on yllättävän pieniäkin kokoja). Mutta kuten todettu, naisilla on vapauksia enemmän kuin miehellä. Mies saa ainakin pikkupaikkakunnalla äkkiä turpinsa, jos poikkeaa standardeista.

      • make.kemi

        mina olen aina kotona tiukassa hameessa ja ritsareissa ja jos mahdollista verkkosukkarit ja mahdollisimman korkeissa koroissa.vaimo ymmartaa ja antaa mun olla mika maa oon.seksielama saa vaan vauhtia..


      • Varustelekalla on ennemminkin se että siellä ei ole miesten kokoja, puutarhatontuille löytyy kyllä valikoimaa. Mutta 190 pituutta ja 110 painoa niin saapi etsiä, lienee vain nämä isommat koot nipal kysyttyjä. .


      • Anonyymi
        make.kemi kirjoitti:

        mina olen aina kotona tiukassa hameessa ja ritsareissa ja jos mahdollista verkkosukkarit ja mahdollisimman korkeissa koroissa.vaimo ymmartaa ja antaa mun olla mika maa oon.seksielama saa vaan vauhtia..

        Upeata, itsekin kotona aina naisten asuissa vaimon nähden jo vuosia. naisten alusasut kauniita miehnkin päällä sukat, sukkanauhal , mekko tai hame ja kengät. v
        Vaimokin tykännyt pitkään kun pidän kauniita naisten asuja. Näistä en luovu koskaan siksi ihania päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeata, itsekin kotona aina naisten asuissa vaimon nähden jo vuosia. naisten alusasut kauniita miehnkin päällä sukat, sukkanauhal , mekko tai hame ja kengät. v
        Vaimokin tykännyt pitkään kun pidän kauniita naisten asuja. Näistä en luovu koskaan siksi ihania päällä.

        Moi, olen jo yli 30v pitänyt naisten asuja kotona. Vaimon kanssa pukeudumme aina yhdessä tosi ihanaa öisin myös kauniissa naisten silkkipitsiyöasussa. päivisin aina alla kaikki naisten alusasut, pyöräilen lenkkeilen aina naisten legginsseissä joskus iltaisin nahkalegginsit.
        Ihanaa olla kauniissa naisten asussa vaimon kanssa yhdessä. Koskaan en luovu naisten asuista siksi mukavat päällä.


    • make.kemi

      sinahan ootkuin ma.oon vain ny uskaltanu ulos vaan vaaleenruskeissa sukkareissa ja omat miestensandaalissa ja tietty tietenki sortsit on ollu.on meilla kayny vierait ja oon ollu rintsarit tietty sa sukkarit ja sortsit eika kukaan oo huomannu mitaan

    • make.kemi

      ma oon nykysin uskaltanu jo liikkuu ulkona sortsi ja sukkarit mustat ja korkkarit jalas.muttua vasta vain aikasin aamula vien roskat ja oompa kaynynna kaupassaki kerran mustikser ja kokkarit ja hame.olin kylla vahan maistissa mutta nyt aion teha saman huomena selevinpain.toivottakaa voimia

    • make.kemi

      oonko ma transu.en ainakaan pida itseani sellaisena.tykkaan vain pukeutua naisten aasuihin.se jotenki tuntuu niin hyvalta.vastatkaa mulle jos tunnette samoin ja kertokaa omt tunteenne

    • JoonasDing

      mul on alepan pussi jaloissa tein reiat siihen ja kahvoista hyvä pitaa kiii ettei tipu

    • virkistää

      moi, olen vuosia käyttänyt naisten asuja. Kotona olen asuissa aina vaimon nähden, oppinut pitämään asuista ylläni . Naisten asuista en luovu koskaan siksi hyvänolon tunteen ne tuovat.Pitää avioliitonkin virkeänä kun molemmat asuissa. Kannattaa kokeilla miltä tuntuu naisten silkkipitsialuasut jne.

      • Anonyymi

        moi, samoin olen useita vuosia käyttäny naisten asuja kotona, aina silkkipisialusasuissa , hame ja paita tai mekko.Ihanaa olla vaimon kanssa kauniissa n-asuissa , näistä en luovu milloinkaan siksi hyvän olon tuntee tuovat varsinkin kauniit naiselliset alusasut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi, samoin olen useita vuosia käyttäny naisten asuja kotona, aina silkkipisialusasuissa , hame ja paita tai mekko.Ihanaa olla vaimon kanssa kauniissa n-asuissa , näistä en luovu milloinkaan siksi hyvän olon tuntee tuovat varsinkin kauniit naiselliset alusasut.

        Vain naisten ihanat silkkipitsialusasut tekee hyvää olen kans vuosia pitänyt vaimon nähden osatamme asut yhdessä. mekkoja, hameita kotioloissa pidän myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain naisten ihanat silkkipitsialusasut tekee hyvää olen kans vuosia pitänyt vaimon nähden osatamme asut yhdessä. mekkoja, hameita kotioloissa pidän myös.

        Alusasut, ihanaa, sinulla ihana vaimo!!


    • ihanatnaistenasut

      Moii. Olen 60 nen normivartaloinen Mies. Minulla hyvä valikoima Naistenasuja kaapissa.Joita käytän kotioloissa Ihana laittaa stringit ja rintsikat ja stayupit alle ja sit tiukat legginsit ja korkosaappaat ja tiukka nahkaminihame . Tykkäänn myös meikata. IHANAA

    • Femaleleather

      Olen keski-ikäinen hemmo...ja käyttänyt vuosien ajan piikkikorkoja julkisesti. Myös naisten päällys vaatteita olen pitänyt. Viime kesän ja syksyn pidin ohkaisia leggingsejä...ne tuntuu mukavalta jalassa. Talvella nahkaleggingsit / keinonahkaleggingsit...Tietenkin naisten nahkatakkki yllä ja nahkasormikkaat käsissä. Ihmetteleviä katseita, mutta myös positiivista palautetta...on tullut.

      • Anonyymi

        Torstaina ylläni oli pitempi nahkatakki, kapea nahkahame ja korkeakorkoiset nahkasaappaat.
        Kapea nahkahame rajoitti askeleitani, kuten myös saappaiden korkeat korot.
        Silmämeikkiä oli näyttävästi, kun yritin näyttää katunaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstaina ylläni oli pitempi nahkatakki, kapea nahkahame ja korkeakorkoiset nahkasaappaat.
        Kapea nahkahame rajoitti askeleitani, kuten myös saappaiden korkeat korot.
        Silmämeikkiä oli näyttävästi, kun yritin näyttää katunaiselta.

        Katunaisen rooli on OK. Sellaiseen olisi helppo kaltaisteni heittäytyä, kun vain meikkaaminen onnistuisi. Tietenkin vartaloni ei ole lähelläkään hoikan naisen vartaloa.


    • lehtiälukenut

      Tässäkin keskustelussa tulee hyvin esiin se mitä suvaitaan naisella ja mitä miehellä. Pahinta minusta on se, että mies luokitellaan transuksi, jos pitää vaikka strech housuista tai värikkäistä vaatteista.
      Naisella vastaavaa luokitusta ei ole. Jos naisten lehdessä on kuva naisesta miesten puvussa tai jakoavain kädessä, niin se on sen muoti juttu. Turha kuvitellakkaan, että miesten muotilehdessä(ei seksi lehti) olisi juttu kaverista, joka pukeutuu strech farkkuihin ja isoon värikkääseen printti collegeen. Oikea suunta tasa-arvoon olisi, jos ymmärrettäisiin erilaiset ihmiset rikkautena.

      • Anonyymi

        Kesällä ole pitänyt naisten punaista nahkaboleroa ylläni...ei vielä kukaan ole tullut huutelemaan.


      • Anonyymi

        Mitäköhän lehdet kirjoittaisivat jos joku rohkea mies menisi tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle naiseksi pukeutuneena. Tarkasti etikettiä noudattaen toki, ja vielä jos päällään olisi linnan kaunein vaate ja meikit ja kampaus viimeisen päälle :miettii:

        Tuskin voisivat teilata koska silloin LGBT yhteisö hyökkäisi päälle :)


      • sanoisin et meidän kulttuurissa on yleisesti pidetty miehuutta ja maskuliinisuutta naiseutta ja feminiinisyyttä parempana..
        maskuliinisuus on vahvuutta, feminiinisyys heikkoutta,
        maskuliinisesti pukeutuva nainen on vahva ja rohkea, feminiinisesti pukeutuva mies taas jotenkin alentaa itsensä (yleisen näkemyksen mukaan..)

        mun mielestä on hienoa et (vanhoja) sukupuolirooleja rikotaan, pukeudutaan ja laittaudutaan sen oman persoonan mukaan ja sen mukaan mikä itsestä tuntuu parhaalle, ei (oletetun) sukupuolen mukaan.

        itte oon tyyliltäni poikamainen, satunnaisella tyttömäisyydellä maustettuna. ns. "aikuinen" naisellisuus ei oo koskaan tuntunu mulle omalta.. enkä mää silti oo mitenkään "vahva ja voimaantunut" tahi "äijä" taikka väheksy naisellisempaa tyyliä (se ei vaan sovi mulle)..


      • Anonyymi

        Voihan miehelläkin olla vaikka virkkuukoukku kädessä, se on kunnon asentajan/mekaanikon/korjaajan merkki, olipa mikä tahansa rikki niin edes yrittää korjata sen, olipa sitten kyseessä vaikka vaate tai vaihdelaatikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän lehdet kirjoittaisivat jos joku rohkea mies menisi tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle naiseksi pukeutuneena. Tarkasti etikettiä noudattaen toki, ja vielä jos päällään olisi linnan kaunein vaate ja meikit ja kampaus viimeisen päälle :miettii:

        Tuskin voisivat teilata koska silloin LGBT yhteisö hyökkäisi päälle :)

        Poliisit varmaan veisivät käsiraudoissa putkaan törkeästä etikettirikoksesta epäiltynä :P


    • Anonyymi

      Mä näin kerran raksaranen ja rekkakuskin jokka oli miähiä vaikka oli naisia ja olivat sitte miehiä vaikka olivat naisia.

    • Anonyymi

      Minä olen jo parikymmentä vuotta käyttänyt kotona enemmän naisten kuin miesten vaatteita. Ne vain ovat paljon mukavampia. Vaimo on jo aivan tottunut asiaan. Rintsikoiden pitämistä en ole katsonut tarpeelliseksi. Kesäisin ulkonakin on todella mukava kulkea ilmavassa mekossa.

    • Anonyymi

      rentoa pukeutumista on mukava katsella. Sukia käytän farkkujen ja nahkahousujen alla.

    • Anonyymi

      Mekko päällä ja huivi kaulassa on ihana olo.

    • Anonyymi

      Minä pidän naisten huiveista.

      • Anonyymi

        Tänään tyttöily päivä ajattelin olla mekko päällä koko päivän vaikka vaimo ei niin kauheasti tykkää


    • Anonyymi

      Voi kauheeta :(

    • Anonyymi

      Miehenä olen viimeinkin löytänyt naisten korkeavyötaröiset Super skinny farkut. Miksi näitä ei löydy kaupoista miesten osastolta. Missä viipyy kauppojen uniseks vaate osastot. Tällöin vois sovittaa naisten farkkuja vapaasti häiritsemättä naisia. Yleensä ostan naisten farkut sokkona ilman sovitusta kaupassa ja palautan väärät koot.

      • Anonyymi

        Minulla käytössä myös farkut, korkea vyötärö napeilla ja skinny.


    • Anonyymi

      Pukeudut turuilla ja toreilla, kiva.
      Etvälistä ystävien katseista liiaksi.

    • Anonyymi

      Siperiassa Shoigun ja Putin leikkivät keskenään.

    • Anonyymi

      Olen päättänyt käyttää kesällä naisten vaatteita silloin, kun en todennäköisesti kohtaa tuttuja. Minulla on myös tyllihameita ja korkokenkiä. Perhana, miksi mies ei saa pukeutua ihan miten haluaa ja kivalta tuntuu, niin naisetkin tekevät!!

      • Anonyymi

        Helteillä olisi mukava pitää hametta, mieluiten vielä piikkikorkojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helteillä olisi mukava pitää hametta, mieluiten vielä piikkikorkojen kanssa.

        Olen ihan samaa mieltä , itsellä myös naisten vaatteita jotka käytän lähinnä kotona , miesten päälysvatteiden alla usein naisten alusvaatteita kun käy asioilla .
        M 63CD 💃💖


    • Anonyymi

      Itse olen pukeutunut jo muutaman vuoden täysin naisten vaatteisiin alushousuista lähtien. Toki ostan sellaisia missä ei ole strassi koristeita yms. ostopaikat on ollut minulle klingel ja cellbess aivan helppoa vain tilata ja maksaa pois.
      Minulla on myös kaksi hyvää nais ystävää jotka ovat kannustaneet tähän ns. projektiin joiden kanssa olen käynyt ihan julkisesti ulkona syömässä,kahvilla ja parilla lasillisella ja toki täysin naiseksi pukeutuneena. Edellinen kerta oli viime sunnuntaina naisellinen kesä kukka mekko päällä se oli jännittävää mutta samalla ihanaa kävellä korko sandaaleilla ,c kupin silikoni rinnoilla, täysin meikattuna teko kynsineen ja aivan ihana tumman ruskea naisellinen laadukas peruukki päässä.
      Totean tämä on elämää mitä voi elää salaisesti mutta silti jukisesti.
      Terv. Sari

    • Anonyymi

      Kotona olen hameessa tai mekossa, iltaisin kauniissa yöpaidassa...päivisin käytän miesten vaatteiden alla naisellisia alusasuja,näin on ollut jo usean vuoden

    • Anonyymi

      kotiasuna naisten asuja, joskus ulkosallakin

    • Anonyymi

      Tyttöillessä pukeudun aina ihaniin NAISTEN asuihin ja yritän olla mahdollisemman aito NAINEN ,,,RAKASTAN Tyttöilyä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe