Miehet naisena

Itse olen jo usena vuoden käyttänyt arjessa naisten vaatteita ja korkokenkiä vaikka olen mies. Ja palaute on ollut suurimmaksi osaksi positiivista.
Mutta nyt eletään jo vuotta 2017 niin miksi se on joilekkin niin iso asia että miesten pitää käyttää aina miesten vaatteita ja naisten naisten vaatteita .

Itse olen ainakin sitä mieltä että jokainen saa käyttää mitä vaatetta tahansa jos sitä haluaa on se sitten miehellä naisten mekko tai pukunaisella.

Mitä meltä te muut olette ?
1
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Sehän ei mene noin.Ensinnäkin naiselle suodaan paljon enemmän vapausasteita kuin miehelle. Nainen voi olla reippaan poikamainen tai muuten pukeutua miesten vaatteisiin ilman että kukaan nostaa siitä suurta numeroa. Samoin on värienkäytön suhteen. Nainen voi pitää vaaleanpunaista tai hempeän vaaleansinistä joka on sopivan poikamaista. Punainen väri on varattu naisille ja osa pitää sitä päällään vain sen takia, että naisten kuuluu pitää punaista. Vaikka se ei olisikaan lempiväri. Mies sen sijaan luokitellaan homoksi jos pukeutuu yhtään eri tavalla kuin se "normi" joka miehelle on suotu.
Tosiasia on, että mikään ei muutu ellei ole joku uskaliata jotka murtavat näitä jäätyneitä asenteita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
70- ja 80-luvulla oli värit sallittu miehillä, mihin ne katosivat?
Itse asiassa väriasia kärjistyi samaan aikaan kun kodeista piti alkaa tehdä mustavalkoisia ja autojen ainoa "oikeat" värit ovat musta tai valkoinen.

Eiköhän kohta muoti toista taas itseään ja väriä riittää sekä musta ja valkoinen ovat totaalisen out.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miehet itse haukkuvat toisiaan homoiksi, jos mies pukeutuu hyvin. Naisia nimenomaan kiinnostavat metroseksuaalit hyvinpukeutuvat miehet.

On ihan oma päänsisäinen asia, jos kuvittelee, että punainen tai vaaleanpunainen väri ei kuulu miehille. Kun kyllähän mikä tahansa väri kuuluu ihan kenelle tahansa. Vaaleanpunainen on ihan tyypillinen miesten kauluspaidan väri, ihan tyypillinen korkeimmin koulutettujen miesten keskuudessa. Välillä ihmetyttää, missä maailmassa suomalaiset miehet elävät? Puuttuuko suomalaisilta miehiltä rohkeus tai itsetunto, kun pukeutuvat niin vaatimattomasti?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko maailma muuttunut Somoraksi ja Gomoraksi, tuhonsa edellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olisi kiva saada lisää mielipiteitä miten reakoitte jos näette miehellä lakatut varpaankynnet. Esim näin kesällä uima paikoissa tai muuten ulkosalla. Itse rohkenin olemaan lakatuin varpain loma asunnon uima altaalla etelässä enkä ole vielä saanut mitään kommenttia tai katseita huomannut. Olen nyt noin vuoden verran lakannut varpaan kynsiä ja aina väriä vaihdellut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
mä joskus käyn naisten rintaliivit päällä lenkillä tai pyöräileen onmmulla myös housut jalassa tai legginsit olen mies asa naistenvaatteista on paremmantuntisiapäällä
Ilmianna
Jaa
Itse ostan vaatteita lastenvaateosastolta, yleensä poikien. Ratkaisu pienehkön poikamaisen keski-ikäisen naisen pukeutumispulmiin. Mutta käytän myös naisten vaatteita ja jopa armeijaylijäämää (Varustelekalla on yllättävän pieniäkin kokoja). Mutta kuten todettu, naisilla on vapauksia enemmän kuin miehellä. Mies saa ainakin pikkupaikkakunnalla äkkiä turpinsa, jos poikkeaa standardeista.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miehet naisena

Itse olen jo usena vuoden käyttänyt arjessa naisten vaatteita ja korkokenkiä vaikka olen mies. Ja palaute on ollut suurimmaksi osaksi positiivista.
Mutta nyt eletään jo vuotta 2017 niin miksi se on joilekkin niin iso asia että miesten pitää käyttää aina miesten vaatteita ja naisten naisten vaatteita .

Itse olen ainakin sitä mieltä että jokainen saa käyttää mitä vaatetta tahansa jos sitä haluaa on se sitten miehellä naisten mekko tai pukunaisella.

Mitä meltä te muut olette ?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta