Itse olen tässä vuosien varrella pannut merkille, että Darkkiksella olisi eniten luppoaikaa aikaa illalla ja aamuyöllä ennen klo 4:ää. Myös iltapäivisin joskus ennen klo 16:tta Darkkis tuntuisi olevan vapaalla, koska on aikaa kirjoitella tänne. Missähän vaiheessa vuorokautta DarkFear nukkuu ja käy töissä?
DarkFearin tyypillisimmät työajat?
24
752
Vastaukset
- darkfear_hoitsu
DarkFear tosiaan valvoo johonkin 04:00 asti aamuyöstä joten hän varmaan nukkuu aika myöhään. Hän tekee hoitotyössään iltavuoroa usein.
- tardfear
Ei sen vanhemmat antaisi darkkikselle lupaa mennä töihin missä ihmiset ajattelisivat siitä kaikenlaista negatiivista. Parempi pysyä kotona syömässä finaa ja haaveilla parhaimmista nuoruusvuosista.
- mies.nukkuu.silloin
ehkä yusuf vai mikä sen miehen nimi oli ei anna lupaa ja kirjoittelee salaa häneltä tänne
Mua ei ketkään hinttarit määräile siitä, että milloin mä tänne palstalle kirjoitelen, koska vapaana sinkkumiehenä mä oon vapaa tekemään kaikkea mitä haluan.
- hyvä.darkfear.oikein
DarkFear kirjoitti:
Mua ei ketkään hinttarit määräile siitä, että milloin mä tänne palstalle kirjoitelen, koska vapaana sinkkumiehenä mä oon vapaa tekemään kaikkea mitä haluan.
Oikein! Vapaana sinkkumiehenä olet vapaa harrastamaan seksiä Yusufun kanssa ja kukaan ei voi estää sitä! Et tarvitse edes sitoutua Yusufuun vaan voitte pitää tuota pienenä harrastuksena.
- 97865432
Eiköhän DarkFear kirjoittele työajalla
Etkö sä sitä tiennyt homoperse, että ne hoitoalan töyt ovat just niitä ALA-ARVOISIA AKKOJEN HOMMIA!!!!!!!!!! Sitä kun on yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten työt ja naisille sitten ne huonopalkkaisemmat ja ala-arvoisemmat työt.
Mä itse olenkin ns. rikasta yläluokkaa, kun tienaan peräti 12euroa/tunti lisät päälle. Ei sitä liian huonolla palkalla viitsisi töihin edes lähteä, kun menisi siinä vaan kallista aikaa hukkaan ihan turhan takia.
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on.- HahmoteIma
DarkFear kirjoitti:
Etkö sä sitä tiennyt homoperse, että ne hoitoalan töyt ovat just niitä ALA-ARVOISIA AKKOJEN HOMMIA!!!!!!!!!! Sitä kun on yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten työt ja naisille sitten ne huonopalkkaisemmat ja ala-arvoisemmat työt.
Mä itse olenkin ns. rikasta yläluokkaa, kun tienaan peräti 12euroa/tunti lisät päälle. Ei sitä liian huonolla palkalla viitsisi töihin edes lähteä, kun menisi siinä vaan kallista aikaa hukkaan ihan turhan takia.
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on.Tästäkin näkee että darkFear on mielisairaan periksen trollihahmo. Se sivistynyt eurooppalaishenkinen mies ei halveksisi "akkojen työtä."
HahmoteIma kirjoitti:
Tästäkin näkee että darkFear on mielisairaan periksen trollihahmo. Se sivistynyt eurooppalaishenkinen mies ei halveksisi "akkojen työtä."
Mä en kyllä mikään trolli ole, vaan ihan todellinen henkilö.
- Periksen_äiti
DarkFear kirjoitti:
Mä en kyllä mikään trolli ole, vaan ihan todellinen henkilö.
Olet ali-ihminen ryssä-periksen luoma idioottitrolli.
- Vitsi_vanheni_jo
DarkFear kirjoitti:
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on.Näin älyvapaan paskan suoltaminen nettiin (ja sille yläpeukun itse antaminen kirsikkana kakun päällä) on kyllä trollaamiseksikin aivan luokaton esitys.
Tosin, kyllä tuo "ns. rikas yläluokka" -kohta kieltämättä vähän hymähdytti, joten ei kai tälle hylättyäkään arvosanaa voi antaa. Vitsi_vanheni_jo kirjoitti:
Näin älyvapaan paskan suoltaminen nettiin (ja sille yläpeukun itse antaminen kirsikkana kakun päällä) on kyllä trollaamiseksikin aivan luokaton esitys.
Tosin, kyllä tuo "ns. rikas yläluokka" -kohta kieltämättä vähän hymähdytti, joten ei kai tälle hylättyäkään arvosanaa voi antaa.Täytyyhän sitä antaa plussa omille kirjoituksille, kun ne kuitenkin ovat aina niin tasokkaita. Ja mä en kyllä ole mikään trolli, eikä peris liity muhun millään tavalla.
Periksen_äiti kirjoitti:
Olet ali-ihminen ryssä-periksen luoma idioottitrolli.
Väärässä olet, kun Peris ei liity muhun mitenkään. Me ollaan periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä.
- etkaioletosissasi
DarkFear kirjoitti:
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on."Mä itse olenkin ns. rikasta yläluokkaa, kun tienaan peräti 12euroa/tunti..."
Et kai oikeasti kuvittele, että rikas yläluokka tienaa vaivaiset 12euroa/tunti? Itse tienaan 26euroa/tunti ja en silti pidä itseäni mitenkään "rikkaaseen yläluokkaan" kuuluvana vaan ihan tavallisena työläisenä. Taidat elää vähän omissa maailmoissasi? - outoveikko
etkaioletosissasi kirjoitti:
"Mä itse olenkin ns. rikasta yläluokkaa, kun tienaan peräti 12euroa/tunti..."
Et kai oikeasti kuvittele, että rikas yläluokka tienaa vaivaiset 12euroa/tunti? Itse tienaan 26euroa/tunti ja en silti pidä itseäni mitenkään "rikkaaseen yläluokkaan" kuuluvana vaan ihan tavallisena työläisenä. Taidat elää vähän omissa maailmoissasi?Eikä tuo ole ainoa asia missä DarkFear soveltaa omaa logiikkaansa.
- Hän on mielestään suvaitsevainen vihervasemmistolainen, mutta silti haukkuu tummaihoisia ja vammaisia ihmisiä.
- Hän on mukamas tasa-arvon kannattaja, mutta silti puhuu "ala-arvoisista akkojen hommista".
- Hän pitää itseänsä yt-miehenä, vaikka hänellä ei ole ollut naista kymmeneen vuoteen.
- Hän pitää itseänsä kansainvälisenä, vaikka on käynyt vain ruotsinlaivalla ja muualle ei ole päässyt, koska ei ole saanut vanhemmiltaan (!) lupaa (oikeasti, aikuinen ihminen...)
- Hän haukkuu kaljuja miehiä, vaikka itse vetää kaljuuntumislääkettä - getupgetup
outoveikko kirjoitti:
Eikä tuo ole ainoa asia missä DarkFear soveltaa omaa logiikkaansa.
- Hän on mielestään suvaitsevainen vihervasemmistolainen, mutta silti haukkuu tummaihoisia ja vammaisia ihmisiä.
- Hän on mukamas tasa-arvon kannattaja, mutta silti puhuu "ala-arvoisista akkojen hommista".
- Hän pitää itseänsä yt-miehenä, vaikka hänellä ei ole ollut naista kymmeneen vuoteen.
- Hän pitää itseänsä kansainvälisenä, vaikka on käynyt vain ruotsinlaivalla ja muualle ei ole päässyt, koska ei ole saanut vanhemmiltaan (!) lupaa (oikeasti, aikuinen ihminen...)
- Hän haukkuu kaljuja miehiä, vaikka itse vetää kaljuuntumislääkettäDarkFear muutenkin tuntuu haukkuvan miehiä jotka ovat samanlaisia kuin hän itse: naisia saamattomia ja yksinäisiä miehiä. Aika julmaa sellainen.
- ns.neitsytsetä
DarkFear kirjoitti:
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on.12 euron tuntipalkka on yhtä lähellä ns. rikasta yläluokkaa kuin ne DarkFearin sasikaljun keskelle siirretyt parikymmentä perskarvaa ovat lähellä ns. tuuheaa ja hyvälaatuista Andrea Pirlo -tukkaa.
outoveikko kirjoitti:
Eikä tuo ole ainoa asia missä DarkFear soveltaa omaa logiikkaansa.
- Hän haukkuu kaljuja miehiä, vaikka itse vetää kaljuuntumislääkettä- Kyllä mä vaan pidän itseäni vasemmistolaisena ja vasemmistolaisia arvoja kannattavana, vaikka nyt joskus ihmisiä tällä haukunkin. Tähän on mulla erittäin hyvät syyt, koska itse he ovat sen haukkumisensa ansainneet, kun ovat mua aina täällä pilkaneet ja nimitelleet.
Vai oletko sä sitä mieltä, että mun pitäisi olla ystävällinen ja kohtelias näitä lanta-aivoja kohtaan vai?
- Kyllä mun mielestä vaan yhteiskunnassa on aina erikseen ne miesten ja naisten työt ja näin mulle on melko lailla myös vanhemmat asiat opetaneet.
- Kyllä mä Andrea Pirlon näköisenä miehenä ja myös varsin varakkaana sellaisena voin hyvin pitää itseäni ihan YTM-miehenä.
- Arvomaailmani on kuitenkin ensisijaisesti eurooppalainen ja kansinvälinen, niin sen vuoksi mä voin olla se eurooppalaishenkine ja kansainvälinen mies, vaikka en olisikaan niin paljoa siellä ulkomailla reissannut.
Mä oon kuitenkin käynyt Tallinnassa ja Tukholmassa, niin olenhan mä käynty aika paljonkin ulkomailla.
- Enkä mä kaljuja miehiä ole mitenkään haukkunut, vaikka nyt joskus haukunkin näitä idiootteja, jotka yrittävät täällä aina valehdella mun ulkonäöstäni.- DarkkisOnSexy
DarkFear kirjoitti:
Mutta ehkä sä sitten itse tykkäät tehdä jotain paskatöitä ilmaistyönä, kun sulla varmaan ei omassa elämässäsi ole mitään iloa tai harrastuksia, kuten mulla on.Kun panee, niin paineet tasaantuu. Tiesitkö? No, nyt tiedät. Rauhoitu. Syö porkkana tai pari.
- 0325
https://www.youtube.com/watch?v=uT4lWIqlU1A
Siinä darkkikselle omistettu biisi - YlivertainenToimittaja
Jumalauta mitä se sulle kuuluu saatana!
Nyt vittu loppuu toi perkeleen vittu saatana tai mä tuun näytän sulle makkaraa perkele. - Anonyymi
Peris valvoo öisin.
- Anonyymi
DarkFear tekee kolmivuorotyötä vaippojen vaihtajana vanhainkodissa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181