Tänään paikallisbussissa istui kaunis nuori äiti hajareisin lastenvaunujen vieressä. Alkoi ottamaan eteen, mutta uskovaisella miehellä ei olisi taatusti ottanut eteen jollei siinä penkillä olisi istunut miespuolinen Jeesus.
Uskovainen mies moittisi vilkaisuani naista kohden samoin uskovainen mies moittisi miesten vilkaisua miestä kohden. Hän itsekään ei saa vilkaista naisia eikä miehiä. Jeesukseen hän siis saa vain vilkaista. Omaa vaimoa ei vilkaista, kun se on menet kerrat käytetty. :) Oma tytär uskovaisesta miehestä ois varmaan tyttären äitiä parempi "herkku"? :D
Otti eteen bussissa, uskovaista ei olisi?!
0
124
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547