Miksi miehet ette käytä sukkahousuja

Jurpo22

Ois niin kivaa vaan

174

12137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkiksetkin

      Kyllä käyttää ,mutta eipä niitä monikaan huomaa. Sukkikset sortsien kanssa tai housujen alla.

    • Käytänpäs. Tänäänkin sähkönsiniset 15 den.

      • Anonyymi

        Ja naiset ne ovat varastaneet kaiken miehen garderoobista. Ei se ole mitään ristiinpukeutumista (vrt. crossdressing). Ja minähän käytän myös rintaliivejä kun kerran kasvaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset ne ovat varastaneet kaiken miehen garderoobista. Ei se ole mitään ristiinpukeutumista (vrt. crossdressing). Ja minähän käytän myös rintaliivejä kun kerran kasvaa!!

        minäkin olen käyttänyt sukkisia jo kauan, nyt olan alkanut käyttämään myös rintsikoita tilaisuuden salliessa ,on muuten kuppikoko B ja ihan normaali perheen isä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäkin olen käyttänyt sukkisia jo kauan, nyt olan alkanut käyttämään myös rintsikoita tilaisuuden salliessa ,on muuten kuppikoko B ja ihan normaali perheen isä !!

        Puet sukkikset reilusti vaikka uimahallissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puet sukkikset reilusti vaikka uimahallissa

        kesällä käytän vähemmän. Mukavat ja tuovat vaihtelua syksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäkin olen käyttänyt sukkisia jo kauan, nyt olan alkanut käyttämään myös rintsikoita tilaisuuden salliessa ,on muuten kuppikoko B ja ihan normaali perheen isä !!

        Olen käyttänyt sukkahousuja ja rintaliiviä jo kauvan,enkä niistä luovu.ne ovat ihanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset ne ovat varastaneet kaiken miehen garderoobista. Ei se ole mitään ristiinpukeutumista (vrt. crossdressing). Ja minähän käytän myös rintaliivejä kun kerran kasvaa!!

        Varastovs korkokengät.
        Aurinkokunkku käytti ekaks


    • roope85

      Minä käytän.

    • turbo22

      Juulialta terkut Anssille! Muahahaha! :D:D:D

    • Kivaa_ois

      Satutin isovarpaani töissä, sitten piti mennä lekuriin näyttämään. Vanhempi naislääkäri huomas heti kun tutki etttä oli ohuet sukkahousut jalassa. Käski riisua vaikka ei ollut kun sukkahousut. Leikkas kynnen ja pani siteen, katseli vain kun puin sukkahousuja jalkaan kun rupes seisomaan. Anto mumeronsa kun pääsi töistä. Kotonaan halus tarkistaa varvastani, kun oli nailomit vähän veressä anto punaset verkkosukat mulle ja kiinnitti sukkaliiveihin yksitellen vaikka olin kovana. Laittto itsekkeen mustat verkkosukat ja piti kiinnittää sen kotsetttiin. Sit vaan halus ja veti munastani päälle ja sinne uppos kaluni että naitiin minä punassa ja toinen mustissa. Tuli tehtyä useimminkin vanhemman naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Rakastan sukkahousuja. On ihanaa käydä ostamassa niitä kaupoissa ja pukeutua kaikessa rauhassa kotona naisten sukkahousuihin.


      • Anonyymi

        sitten heräsin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sukkahousuja. On ihanaa käydä ostamassa niitä kaupoissa ja pukeutua kaikessa rauhassa kotona naisten sukkahousuihin.

        Itsekin käytän. Mies 55v.


    • Ei.köyhä.mies

      Kyllä miehelläkin pitää olla rahaa pukeuua kunnolla. Sukkahousut on halpa ja tyylitön budjettiratkaisu ja itse käytän sukkanauhaliivejä

    • VArastelija

      Minä käytän aina pankkikeikalla.

    • No_homosexuality

      Jos käyttää sukkahousuja, niin sitten sellaiset, joista ei läpi. Läpinäkyvät sukkahousut miehellä on karmea näky, mikä osoittaa tyylitajun puutetta. Aika moni mies käyttää sukkahousuja. Ei siinä mitään, kunhan muistaa muutaman säännön. Ei kiiltäviä eikä mummosukkahousuja. Hillityn väriset tummasävyiset yksiväriset kuviottomat sukkahousut ovat paras valinta miehelle.

      • Luxluxia

        Mitä vikaa kiiltävissä ???


      • No_homosexuality

        Kiiltävät ja varsinkin ohuet läpinäkyvät sukkahousut miehen karvaisissa jaloissa on korni näky.


      • Luxluxia

        Jos ajaa karvat pois ?


    • Tyylitön

      En käytä pillifafkkuja, enkä kangastennareita nilkat paljaana. Joten olen muutenkin tyylitön !

    • Sukkahousu76

      Itse käytän 15-100den. sukkahousuja. Matta pintaisia sekä kiiltäviä. En ajele karvoja jaloistani eikä kertaakan ole kukaan sanonut että voisit ajella jalkakarvasi. Päinvastoin, muutama nainen on sanonut että miehen ei kuulu ajella jalkakarvojaan vaikka sukkahousuja käyttääkin. Jalkakarvaton mies ei ole kuulemma mies!

    • nohh

      Siksi kun ne on naisten asuja ei miesten.

      • kontrolli

        Kyllä juttu on niin sukkahousut on alunperin miehiltä lähtöisin , mutta naiset ovat bonjanneet miten miellyttävät ja kohtuullisen lämpimät ne pitää . Voit tarkistaa asian jos et usko kommenttiani.


    • maninbeautifulpantyhose

      En "käytä" vaan olen laatu-sukkiksissa lähes päivittäin kotonani. Ei siinä ole mitään erikoista. En ole homo, se erikoisuus vaan on. kaikki tietää että viihdyn sukkiksissa and so what? i am just as I am and that's it.

    • Norlynit

      Käytän talvella päivittäin. Lähinnä ohuet ja vähän liukaspintaiset farkkujen alla. Sopivan lämpöiset toimistoon. Ei sitä julkisesti kerrota että sukkikset jalassa.

    • EiTarpeellista

      Vaimo valittaa, että sukkikset kutiaa, kun ne ovat keinokuitua. Hän raapii pakollisen mekko-sukkahousujuhlapäivän jälkeen säärensä verille tuon kutinan vuoksi.

      Niin, että miksi ihmeessä itse haluaisin kokea moista, kun en käytä mekkojakaan?

    • sukkismies185cm

      Lähes päivittäin käytän ja juuri laatusukkiksia, tällaisia kiiltäviä ja puristavia. Tekee hyvän olon ja näytän vielä paremmalta. Naisten osastolta ostan wolfordin laatusukkikset. En ole mikään pervo vaan tykkään olla sukkiksissa kotonani. Ne tekee kauniit pitkät jalkani vielä kaunimmaksi

      • NylonMikko

        Mitä se vaimo tuumaa kun tepastelet sukkapökät jalassa :)


      • mäkin käytän 15-60den norlyneita puristavia joka päivä ilman nilkkasukkia...


    • tavallinen.suomal.mies

      Pitkät puuvillakalsarit ovat miellyttävät jalassa ja aivan varmasti kestävämmätkin.

      Toki jos käyttäsin hameita, sheivaisin sääret ja käyttäsin varmaan stay uppeja mieluummin kuin sukkahousuja.
      Toistaiseksi olen jättänyt kuitenkin tällaiset hepeneet vaimolle. Minulla ei taida olla taipumuksia transuiluun?

      • UrponPallo1

        Voi hyvää päivää. Panta puristaa päätä...Pakkoko on kommentoida ?


      • Raipeeee

        Ottaako koville kun kaikkia eivät miellytä teidän tyttöilyt?


      • tavallinen.suomal.mies
        UrponPallo1 kirjoitti:

        Voi hyvää päivää. Panta puristaa päätä...Pakkoko on kommentoida ?

        Oli pakko kommentoida, koska kysyttiin avauksessa "miksi miehet ette käytä sukkahousuja".

        MUTTA oliko sinun UrponPallo1 pakko kommentoida, kun sinulla ei ollut mitään järkevää sanottavaa?


    • hjjk

      Kyllä minä ainakin käytän sukkahousuja kylmemmillä keleillä farkkujen alla, mutta en niistä sen kummemmin huutele. Hameita en käytä. Sopivan kokoiset 20-40 den sukkahousut on tosi mukavat jalassa.

    • sukkissääret

      Samoin, ei ne housujen alta näy. Aamulla laitoin mustat litlin 30 den sukkahousut ja hyvin tarkenee. Itsetuntoni kestää kyllä, ei tarvii täällä egoilla toisten vaatteista.

      • Anonyymi

        Myös tulee käytettyä farkkujen alla... lämmittää ja tuntuu hyvältä- M50


    • mukavuusennenkeikkea

      Ohut puuvillainen materiaali pitkissä kalsareissa on parasta iholle. Keinokuidut saavat ihoni verille, niin että kun kerran ei ole pakko käyttää sukkahousuja, en näe mitään älyä moisessa hölmöilyssä. Mukavuus on tärkeintä ja ihon hyvinvointi. Itsetuntokin on parempi, kun ei ole sääret ruvella.

    • Herkempää

      Naisten nahka on ohuempaa.

    • Robin.Hood

      Tervetuloa tänne Jyväskylään katsomaan! Jos näet Jyväskylän Kävelykadulla keskustassa henkilön sukkahousuissa, on hän allekirjoittanut.

    • riittääjo

      Lopettakaa jo ja antakaa miesten käyttää sukkahousuja !

    • EmmeEsittele

      Käytetään, käytetään. Ei ole vain tarve esitellä alusvaatteita, kuten ei ole useimmilla naisillakaan.

    • 24680

      Ei kertakaikkiaan tarkene sukkikset farkkujen alla kolmen asteen pakkasella. Kokeiltu on. Muutakin on vaan puettava.

      • 5894226

        Vääränlaiset sukkikset. Mulla on ollut lökökalsarien tilalla villa/puuvillasukkiksia jo vuosia. Esim Falkella ja Kunertilla on oikein hyvin istuvia ja lämpimiä sukkiksia. Tai sitten tavan Pirkan mustaa/harmaata 40den jos ei tarvitse olla ulkona pitkään eikä halua että sisällä tulee liian kuuma. Mitään ohuita nylon-harsoja en käytä ollenkaan.


      • hjjk

        Jaa, jostain syystä minä taas tarkenen hyvin sukkiksissa. Käytän ihan tavallisia 20 tai 40 den sukkiksia farkkujen alla. Jos jostain syystä pitää olla paksummat, vaihdan sitten kalsareihin. Tänään oli mustat 40-denieriset jalassa eikä mitään ongelmia. Pakkasta taisi olla jotain neljä astetta. Parissa pakkasasteessa riittää 20 denieriäkin. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä verenkierto jaloissa tai jotain.


      • Anonyymi

        On niitä paksumpia olemassa.


    • Jammo

      Sukkikset ahistaa :(

    • 40den.mustatsukkahousut

      Kyllä sitä tulee sukkahousuja käytettyä aika usein. Itselläni sukkahousut ovat korvanneet pitkät kalsarit liki 5vuotta. Laadukkaat sukkahousut ovat paljon paremmat kuin pitkät kalsarit.

    • jankjankjank

      Kannattasko lopettaa tää jankkaaminen.

    • ardea

      Kyllä käytän. Ovat vaan niin ihanat jalassa naisilla ja miehillä. Olo on kerta kaikkiaan vapaa ja rentoutunut sukkahousuissa. Onneksi tuli kokeiltua jo kauan sitten.

    • Sukkahoususankari

      Sukkahousuja on tullut käytettyä paljonkin, mutta kaksi kertaa on meinannut paniikki iskeä. Ensimmäinen kerta oli kun minulla oli tukisukkahousut jalassa pitkällä automatkalla, estämässä jalkojen väsymistä. Kuuma kesäpäivä, niin oli paljon mukavampaa vaihtaa farkkujen tilalle shortsit. Sattui vaan ainoat ehjät tukisukkahousut olemaan mustat. No eihän niitä kukaan autolla ajaessa näe. No sitten yhdessä matkanvarrella olleessa kaupungissa huomasin poliisin pysäytysvalot takanani. Pysähdyin reunaan ja totesin, ettei mitään mahdollisuutta ole enää vaihtaa farkkuja jalkaan. Poliisi tuli kyselemään papereita, ja kertoi minun lähteneen punaisilla liikkeelle risteyksestä, jossa valot vaihtuivat ilmeisesti ensi suoraan meneville, mutta kääntyvillä oli vielä punainen. Poliisi tarkisti ajokortin ja rekisteriotteen, eikä sakottanut tuosta vahingosta. Kyllä pitkään siinä vieressä seisoskellut poliisi varmasti huomasi sukkahousuni, mutta ei sanonut mitään niistä. Ei olisi ollut kiva kävellä keskellä kaupunkia sinne poliisiautolle shortseissa ja sukkahousuissa.

      Toinen kerta oli hiljattain kun menin verikokeeseen labraan. Verikokeen jälkeen hoitaja totesi, että sitten vielä sydänfilmi. Siinä vaiheessa tajusin, ettei minulla ole farkkujen alla mitään muuta kuin paksuhkot sukkahousut, ja kohta pitäisi saada nilkat näkyviin. Kyllä meinasi paniikki iskeä ja hävetti. Hetken päästä miespuolinen hoitaja kutsui sisään. Totesin hänelle, että tässä on pieni ongelma, kun minulla on vain sukkahousut farmareiden alla. Sanoin, että otan sukkahousut pois ja laitan farkut takaisin. Hän totesi vaan, että se on ok. Näin teinkin ja filmi otettiin. Sitten laitoin vaan sukkahousut taskuun, kengät jalkaan, paidan päälle ja poistuin vähin äänin paikalta. Olisi tehnyt mieli kysyä, onko jollain muulla miehellä ollut sukkahousuja sydänfilmiin tullessa, mutta en sitten enää kehdannut.

      • Oujeekans

        Siinä varsinainen sukkahoususankari :)


    • Nylonukko

      Näillä pakkasilla nylonit jäätyy jalkoihin ja jalkakarvat irtoaapi kun riisut ne pois.

    • Wolfoor

      Käyttäen neon 40 mukavat sukkahousut ja kotioloissa viellä mieluumin hametta tai mekkoa kiva antaa säärien näkyä hyvissä sukikisissa

    • Sukkikset

      Tänään ollut 20 den sukkikset. Päivällä oli mustat soft matta norlynit, illasta laitoin ihon väriset

    • Marikari

      Tänään koko päivän sukkahousut leggingsien alla...jalassa.

    • Sukkikset

      Turkoosit 40 den norlynit

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No jaa...mutta nuita odotellessa pidän sukkahousuja ja ohkaiset leggingsit päälle...huomenna ja pyhinä. Ensi viikolla pelkät leggingsit.


      • Anonyymi

        Kivan näköisiä, kuinkahan moni mies noita oikeasti pitäisi ?


    • Anonyymi

      Onpas hienoja. Meikä pitää pilkullisia, kukallisia, saumallisia yms kuviollisia mitä kaupasta löytyy. Talvella tietysti palmikkokuviollisia. Tällä hetkellä sortsien kanssa ihonväriset 20 den sukkahousut. Muutama on jäänyt ihmettelemään jalkoja, esim kassa jonossa. Se vasta kivalta tuntuu kun joku huomaa ....

      • Tulee käytettyä aina, kun ilma on viileämpää kuin 20 astetta.


    • Anonyymi

      Käytän sukkahousuja joka päivä kohta 30vuotta leggareita kans jos puen ohuet sukkikset alle muuten ilman ja enkä häpeä jos nilkka vähän vilahtaa.

      • Anonyymi

        Viimesyksynä oli leggingsit jalassa korkeiden sandaalikorkojen kera. Äijät jutteli keskenään , jotta taitaa olla sukkahousut jalassa. Vain ohkaiset mustat nilkkasukat oli, kuten kesällä lähes aina. Myös teinilikat katsoi ja supisivat keskenään...leggingseistä ja sandaalikoroista.


    • Anonyymi

      käytän ja saan osakseni kannustusta sekä positiivista huomiota.

      Naisystävän kanssa olin lähdössä ulos ja kysyin leikilläni mitähän laittaisin. Vähän aikaa hän katseli sukkahousujani ja antoi yhdet ”nämä”.

      Kävimme ulkona tovin ja sisälle tullessa sain huomiota, josta ystäväni tuumasi ”olit upea ulkona”. Loppu on sitten minun ja ystäväni välistä läheisyyttä.

      20-40den. Matta / puolikiiltävät. Lähellä käsivarsien ihonväriä ja sheivatuilla säärillä.

      Ei ole paluuta pitkiin kalsareihin.

    • Anonyymi

      Kesällä shortsien kanssa ollut norlynin ihoväriset stayupit. Jos päivällä liian kuuma, ne on helppo riisua pois. Harmi vaan kun niitä ei tahdo löytää kuviollisena ja ulkomaiset on pitkäjalkaiselle lähinnä polvisukat

    • Anonyymi

      Kesällä ei sukkahousuja voi pitää, mutta syksyllä taas.

    • Anonyymi

      Ei sukkahousuja, mutta trikoita <3

    • Anonyymi

      Sukkahosuut miehellä on edelleen tabu, vaikka asiassa onkin tapahtunut muutosta. Sukkahousuthan on alunperin miesten vaate. Katsokaapa kuvia keskiaikaisten aatelismiesten vaatetuksesta. Varsin monella on sukkahousut ja jakkupuvun kaltainen vaatetus. Jalassa on kengät, joita voidaan pitää nykyaikaisten (naisten) korkokenkien esikuvana.

    • Anonyymi

      Sukahoosut eli rysäpoksut ovat hankalat ja ikävät. Toivottavasti eivät koskaan palaa miesten vaatteeksi. Käyttäköön lapset ja naiset .

    • Anonyymi

      Miehet eivät käytä sukkahousuja samasta syystä kuin naiset ja lapsetkin. Ovat hirveän epämukavat. Naiset käyttävät stay uppeja siis sukkia j lapset puolestaan legginssejä ja pitkiä kalsareita. Sukkahousujen valmistuksen voisi tarpeettomina lopettaa.

    • Anonyymi

      Miehet käyttävät sukkahousuja samasta syystä kuin naiset ja lapsetkin. Ovat hirveän mukavat. Piste.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi käyttää jos koraani kieltää, alkoholia saa nauttia pöydän alla koska allah ei silloin näe.

    • Anonyymi

      Tänään oli niin viileä aamu, että laitoin pitkästä aikaa sukkahousut lämmikkeeksi farkkujen alle, kun kuljen pyörällä töihin. On ne vaan niin mukavat jalassa.

    • Anonyymi

      On ne vaan niin mukavat kun palleja puristaa jotta !

      • Anonyymi

        eipä nuo paljon purista ,kun ostat haarakiilalla varustetut ja sopivan kokoiset ! ihan kuin olisit ilman kalsareita ,kiva tunne !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä nuo paljon purista ,kun ostat haarakiilalla varustetut ja sopivan kokoiset ! ihan kuin olisit ilman kalsareita ,kiva tunne !!

        Pidätsä haarakiila etupuolella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätsä haarakiila etupuolella ?

        se on haaroissa ,ei etu tai takapuolella ,joissain halpis housuissa voi olla etupuolella !


    • Anonyymi

      Kyllä käytän, heti aamulla keinonahkaleggingsien alle pistän ohkaiset sukkahousut.

    • Anonyymi

      Kyll maar mää vanhaäijä käytän.Amar paras o.

    • Anonyymi

      Vaimo pakotti. Sitten huomasin että paree sukkahousut jalassa ko ulkona kuusen alla

    • Anonyymi

      Ny perintöä ootellessa

    • Anonyymi

      Isänpäivän kunniaksi House 70den support sukkikset.

      Hyvät kun löytyy kantavahvike. Neulos sileää ja sheivatuilla säärillä mukavan tuntuista.

      Prismasta löytyy ja bonukset talteen. Järkiostos.

      • Anonyymi

        Meinaatko bailata housea sheivatuissa säärissä sukkahousuissa ? NOOP IHKU LOL


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt 30 v sukkahousuja pidän itse aivan luonnollisena niiden käyttämistä. Talvella käytän paksumpia kesällä ohkasempia sukkahousuja käytän joka päivä. Ostan sukkahousini kaupoista ja sukkahousu verkkokaupasta joissa on myytävänä myös miesten sukkahousujaæ olen kuullut että Saksassa ja keski Euroopassa miesten sukkahousuja käyttö on aika yleistä. Syyt minun sukkahousujen käytölle onko jalkaterveydelliset

      • Anonyymi

        Transsexual saa tyydytyksen naisten sukkahousuista.


    • Anonyymi

      Oletko juuri sinä ajatellut että olet transu ??

    • Anonyymi

      Keväällä on mukavaa, kun puen sukkahoousut. Mustat sopivat farkkujen alle hyvin.

    • Käytän viileillä ilmoilla housujen alla sukkahousuja joka päivä...

      • Anonyymi

        Samoin minä. Sukkahousuissa on erinomaista se kun niitä on eri paksuuksia. Aina voi valita sopivat sään mukaan. Tänään 20 den, tässä joku päivä takaperin 40 den. Joskus talvipakkasilla olen käyttänyt vielä paksumpia.


    • Anonyymi

      Minäkin kuljen sukapöksyissä takaperin ja etuperin ja joskus heitän homovoltin !

    • Anonyymi

      Ois niin kivaa vaan, no ei todellakaa :(

    • Anonyymi

      Trump käyttääpi sukkahousuja Melanin käskystä. Ameriikan resitentti ! Miettiköö sitä. On se mualima hulluks männy !

    • Anonyymi

      On kuulemama vielä jonnin sortin "poikiin" mänvä...

    • Anonyymi

      Heikko miehisyys jos se vaatekappaleesta rapisee. Lohduksi, että jos tippuu, niin jää kumminkin lahkeeseen.

    • Anonyymi

      Mulla on kynsilakkapullo laukussa jos tulee silmäpako.

    • Anonyymi

      Minä käytän ja nyt on vaihtoehtoja pitkille kalsareilla vähän viileimmille keleille. Ei tarvi heti alkaa laittaa kalsareita kun on keli nollassa tai molemmin puolin ohuet 15-20 denierin on sopivat näille keleille. Kokojakin löytyy mukavasti eikä "naisten" malleista ja ovat huomattavasti halvempia kuin "miesten sukkahousut" . Vaimokin on samaa mieltä kanssani että sopii sekä naisille ja miehille. Eikä tarvi enää katella lököttäviä ja huonosti istuvia pitkiä kalsareita.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Nyt kuluneella viikolla pidin 20 denierin sukkahousuja lämmikkeenä farkkujen alla. Paitsi yhtenä aamuna ajattelin että ulkona on kuitenkin sen verran lämmintä, jotain 8 astetta, että tarkenee ilmankin. Se oli virhe, erityisesti reisiä paleli kun ajoin pyörällä töihin. Seuraavana aamuna taas normisti sukkikset jalkaan. Monet väittävät ettei ohuet sukkahousut lämmitä. Olen eri mieltä. Farkkujen alla jo 20 denieriä tekee selvän eron verrattuna siihen ettei olisi ollenkaan sukkahousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Nyt kuluneella viikolla pidin 20 denierin sukkahousuja lämmikkeenä farkkujen alla. Paitsi yhtenä aamuna ajattelin että ulkona on kuitenkin sen verran lämmintä, jotain 8 astetta, että tarkenee ilmankin. Se oli virhe, erityisesti reisiä paleli kun ajoin pyörällä töihin. Seuraavana aamuna taas normisti sukkikset jalkaan. Monet väittävät ettei ohuet sukkahousut lämmitä. Olen eri mieltä. Farkkujen alla jo 20 denieriä tekee selvän eron verrattuna siihen ettei olisi ollenkaan sukkahousuja.

        Samaa mieltä, kyllä ne lämmittää farkkujen alla. Olen siis mies.


    • Anonyymi

      Sheivaatko sääresi ?

      • Anonyymi

        En sheivaa kun ei oikeastaan ole säärikarvoja.


    • Anonyymi

      Mikä sukkahousuissa kiihoittaa sama kuin kumifetissi, bondage ja kaikki muut leikit.Pippeli pystyyn ja sukkahousut jalkaan vaan

    • Kyllä käytän päivittäin

      • Anonyymi

        Sama juttu, sukkahousut ovat olleet minulla päivittäisessä käytössä suunnilleen koko aikuisikäni. Käytän sukkahousuja kuitenkin vain alusvaatteina pitkien peruskalsareiden korvaajina, eli silloin kun keli on sen verran viileä että jaloille tarvitaan lämmikettä.
        Talvella pidän paksumpia, ja keväällä/syksyllä ohuempia. Jos ulkolämpötila alkaa laskea selvästi alle 10 asteen, niin ulkona on selvästi miellyttävämpää oleilla sukkahousut jalassa kuin ilman. Esim tänään kun lähdin aamulla liikkeelle, ulkona oli vain jotain 5 astetta, ja laitoin farkkujen alle tavalliset 20 denierin "nailonit".

        Sukkikset ovat minulle siis normaalia aluspukeutumista, hamemiehiin en kuulu.


    • Anonyymi

      Olen iät ajat käyttäny naisten vaatteita. Hyvin menny. En ole koskaan hakenut hyväksyntää.Hyvin on toiminu. En huuda että mulla on hame

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousut ovat miesten vaate perkele. Mie tukkimehässä 15 nylonin tarkenin hyvin. Nykynuoriso vaan muniaan kaiveloo.

    • Anonyymi

      Ilmojen kylmetessä taas sukkahousut yllä 20-50 denieriä riittää hyvin farkkujan alle. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Samat sanat, 20-denieriset olleet minulla käytössä nyt jonkin aikaa. Sitten kun kylmenee lisää, vaihdan paksumpiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat, 20-denieriset olleet minulla käytössä nyt jonkin aikaa. Sitten kun kylmenee lisää, vaihdan paksumpiin.

        Hienoa. Minkä valmistajan sukkahousuja suosit ja minkä värisiä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Minkä valmistajan sukkahousuja suosit ja minkä värisiä käytät?

        Käytän oikeastaan vain ihan tavallisia ja edullisia perussukkahousuja, joita saa kaikista ruokakaupoista. Ne toimivat minulla käytössä oikein hyvin, mitään hienompia laatuja en kaipaa. Enimmäkseen minulla taitaa olla noita k-kaupan Pirkka-sukkiksia 20 ja 40-denierisinä. Värivaihtoehtojahan niissä ei ole oikeastaan kuin ruskeaa ja mustaa, mutta kun sukkahousut ovat minulle pelkkä alusvaate, niin ei sillä värillä ole paljon väliä. Tänään minulla on jalassa 20 denierin ruskeat.

        On minulla jonkin verran paksumpiakin sukkiksia, mutta ne ovat selvästi vähemmällä käytöllä, koska farkkujen alla niissä pakkaa tulemaan jo aika kuuma. Ne ovat useimmiten vaimolta "perittyjä", vaimo ei tykkää jos sukkahousuissa on pienikin reikä. Minulle pienet reiät ei ole ongelma, kun ei ne sieltä pitkien housujen alta näy. Niistä löytyy useampia värejä, ainakin tummanharmaat ja viininpunaiset on olemassa mustien lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän oikeastaan vain ihan tavallisia ja edullisia perussukkahousuja, joita saa kaikista ruokakaupoista. Ne toimivat minulla käytössä oikein hyvin, mitään hienompia laatuja en kaipaa. Enimmäkseen minulla taitaa olla noita k-kaupan Pirkka-sukkiksia 20 ja 40-denierisinä. Värivaihtoehtojahan niissä ei ole oikeastaan kuin ruskeaa ja mustaa, mutta kun sukkahousut ovat minulle pelkkä alusvaate, niin ei sillä värillä ole paljon väliä. Tänään minulla on jalassa 20 denierin ruskeat.

        On minulla jonkin verran paksumpiakin sukkiksia, mutta ne ovat selvästi vähemmällä käytöllä, koska farkkujen alla niissä pakkaa tulemaan jo aika kuuma. Ne ovat useimmiten vaimolta "perittyjä", vaimo ei tykkää jos sukkahousuissa on pienikin reikä. Minulle pienet reiät ei ole ongelma, kun ei ne sieltä pitkien housujen alta näy. Niistä löytyy useampia värejä, ainakin tummanharmaat ja viininpunaiset on olemassa mustien lisäksi.

        Kyllä. Minulla on samanlaisia kokemuksia ja käytäntöjä: helpissukkahousut sopivat hyvin pitkien housujen alle. Sinnehän ei mikään silmäpari eksy. Lycrattomat voivat olla jopa mukavammat kun eivät istu niin tiukasti ihoa vasten, väliin jää ohut, eristävä ilmakerros. Itse suosin 40 denierisiä, koska kestävät paremmin kulutusta. Sukkahousuthan ovat ekologinen riesa. Värivalikoima noissa merkettuotteissa on todellakin suppea. Vielä joitain vuosia sitten Pirkka-tuotteissa oli enemmän valinnavaraa, mm eri harmaan sävyjä, muttei enää. Puen myös sukkiksia pitkälahkeisten, yli polven ulottuvien shortsien kanssa. Silloin valitsen peittvämmät mattapintaiset ja tummansävyiset sukkahousut. Niihin voi sitten satsata vähän enemmän. Vaimollani ja minulla on yhtä pitkät koivet, joten unisexajattelu toimii meillä sukkahousujen suhteen sataprosenttisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minulla on samanlaisia kokemuksia ja käytäntöjä: helpissukkahousut sopivat hyvin pitkien housujen alle. Sinnehän ei mikään silmäpari eksy. Lycrattomat voivat olla jopa mukavammat kun eivät istu niin tiukasti ihoa vasten, väliin jää ohut, eristävä ilmakerros. Itse suosin 40 denierisiä, koska kestävät paremmin kulutusta. Sukkahousuthan ovat ekologinen riesa. Värivalikoima noissa merkettuotteissa on todellakin suppea. Vielä joitain vuosia sitten Pirkka-tuotteissa oli enemmän valinnavaraa, mm eri harmaan sävyjä, muttei enää. Puen myös sukkiksia pitkälahkeisten, yli polven ulottuvien shortsien kanssa. Silloin valitsen peittvämmät mattapintaiset ja tummansävyiset sukkahousut. Niihin voi sitten satsata vähän enemmän. Vaimollani ja minulla on yhtä pitkät koivet, joten unisexajattelu toimii meillä sukkahousujen suhteen sataprosenttisesti

        Minä olen tullut sille kannalle, että lycrattomat sukkahousut ovat loppujen lopuksi ne mukavimmat. Lycra tekee sukkahousuista vähän liiankin joustamattomat ja napakat, ja miehisen etuvarustuksen suhteen se voi tulla jo ongelmaksi. Olen kokeillut myös Ferillosta ostettuja miesten sukkahousuja, joissa on kyllä etuvarustus huomioitu, mutta niissäkin lycra teki sen tunteen, että sukkikset nuolevat sääriä vähän liian tiukasti. Siispä pitäydyn noissa "halpissukkiksissa": kun ne ovat sopivaa kokoa, tuntuu kuin jaloissa ei mitään sukkiksia olisikaan, mutta silti jalkoja ei palella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tullut sille kannalle, että lycrattomat sukkahousut ovat loppujen lopuksi ne mukavimmat. Lycra tekee sukkahousuista vähän liiankin joustamattomat ja napakat, ja miehisen etuvarustuksen suhteen se voi tulla jo ongelmaksi. Olen kokeillut myös Ferillosta ostettuja miesten sukkahousuja, joissa on kyllä etuvarustus huomioitu, mutta niissäkin lycra teki sen tunteen, että sukkikset nuolevat sääriä vähän liian tiukasti. Siispä pitäydyn noissa "halpissukkiksissa": kun ne ovat sopivaa kokoa, tuntuu kuin jaloissa ei mitään sukkiksia olisikaan, mutta silti jalkoja ei palella.

        Samaa komeusta mullakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa komeusta mullakin

        Tarkoitin kokemusta.


    • Anonyymi

      Mahtavan upeeta !

    • Anonyymi

      Liian kireitä ja menee helposti rikki.

    • Anonyymi

      Lycraa pitää olla ainakin tukisukkahousuissa.

    • Anonyymi

      Halppissukkahousut istuu aika harvalle. Paitsi lidlin sukkahousut, ne on tehty pitempijalkaiselle. Minulla suurin osa on norlynia ,vogue ,lidlin tai lindexin. Kesällä löysin cubukselta ihonvärisiä stayuppia, hinta/laatu tosi hyvä. Keväästä syksyyn stayupit sortsien kanssa tai sukkahousut . Eipä niitä monikaan huomio

      • Anonyymi

        No, minä satun sitten olemaan yksi niistä harvoista. Käytän oikeastaan vain noita halpissukkahousuja, Pirkkaa ja vastaavia, eikä sukkahousujen istuvuudessa ole ollut ongelmia. Johtuneeko sitten siitä, etten ole mitenkään erityisen pitkäjalkainen. Pituutta on 177 cm, ja mielestäni kroppani on ihan sopusuhtainen. Kokoa 40-42 olevat halpissukkahousut sopivat minulle oikein hyvin.


    • Anonyymi

      Nyt kylmillä keleillä paksut sukkikset jalassa.

      • Anonyymi

        Samoin, tänään jalassa mustat 50 denierin Norlynit.


      • Anonyymi

        Minullakin paksut tummanruskeat 50 den


    • Anonyymi

      Koska miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Se on geeneissä ja se on fakta. Sitä ei mielenvikaisuus toiseksi muuta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        261 euroa! Mites olis silmäpako ensimmäisellä käyttökerralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        261 euroa! Mites olis silmäpako ensimmäisellä käyttökerralla?

        Taisi olla puntaa....


    • Anonyymi

      Aikoinaan kun Wolford toi markkinoille miesten sukkahousut, niin ajattelin että niitähän olisi kiva kokeilla. Soittelin Wolfordin liikkeeseen ja kysyin hintaa. Se oli jotain yli 80 Eur. Jäi kokeilematta. Ajattelin kanssa, että nuo kun ostaisi, ja ensimmäistä kertaa jalkaan kiskoessa kynsi jäisi kiinni sukkiksiin ... Saattaisi hieman ...

      • Anonyymi

        Minäkin muistan käyneeni Ihmettelemässä miesten sukkahousuja Wolfordin omassa liikkeessä, joka noin viisitoista vuotta sitten sijaitsi Pohjoisespalla. Ylikalliit pökät jäivät ostamatta. Naisten vastaava malli maksoi vain puolet miesten, ja silti Wolfordit ilman mieslisää, tuntuivat, ja tuntuvat edelleen, liian hintavilta. Valikoimassa on muita, edullisempia tuotemerlkkejä, jotka ovat melkein yhtä laadukkaita: mm. Oroblu, Kunert, Falke ja suomalainen Vogue (valmistetaan nykyään ulkomailla). Ei tule myöskään unohtaa Lindexiä, jonka valikoiman peittävät sukkikset ovat oikein hyvät


    • Anonyymi

      Onko miehille villasukkahousuja ? Nyloneissa ei ny oikee tarkene.

      • Anonyymi

        Kaipa nettikaupoista löytyy sellaisiakin. Mulla oli tänään jalassa kylläkin ihan vaan Citymarketista ostamani fleecesukkikset. Sopivat miehellekin kunhan ostaa oikean kokoiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa nettikaupoista löytyy sellaisiakin. Mulla oli tänään jalassa kylläkin ihan vaan Citymarketista ostamani fleecesukkikset. Sopivat miehellekin kunhan ostaa oikean kokoiset.

        Ahaa, fleecet Citymarketista. Minkälaisia värivaihtoehtoja siltä löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, fleecet Citymarketista. Minkälaisia värivaihtoehtoja siltä löytyy?

        Siitä on jo pari vuotta kun nuo fleecet ostin. Silloin oli vain mustaa ja violettia. Violetti oli makuuni vähän liian räikeä, joten otin mustat. Ne olivat silloin jossain erikoistarjouksessa tosi halpaan hintaan.


      • Anonyymi

        Vaimo osti bambusukkahousuja. Yhdet liikeni minullekin. Hyvät jalassa ja tarkenee hyvin.


    • Anonyymi

      Siksi että ne valuisivat kinttuihin. Sukkahousujen käyttö edellyttäisi tissiliivien käyttöä ja kun miehillä ei ole tissejä, niin ei voi käyttää.

    • Anonyymi

      Kokeilin eka kertaa sukkahousuja ja vau nämä on hyvät. Ostan mustia ne on seksikkäitä ja lämpimiä

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousut on käytössä joka päivä. Tänään jalassa viininpunaiset 50 denierin Norlynit. Mukavat ja lämpimät.

    • Anonyymi

      Lähden verkoille ja mulla on mustat verkkosukkahousut ahvenen silmäkoolla.

      • Anonyymi

        Tuskin tulee kalaa.


    • Anonyymi

      Käytän sukkahousuja ja kiihottaa sopivasti. Monet naisystäväni pitävät niitä seksikkäänä, kuten itsekkin pidän. Älkää olko tosikkoja , nauttikaa niin minä teen.

    • Anonyymi

      Sukkahousut alkavat olemaan arkinen vaate myös miehillä.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä tulee pidettyä. Eilen oli stayupit farkkujen alla , ne on syksyllä hyvät kun ei ole sitä housu osaa

    • Anonyymi

      Kyllä käyttäisin jos joku nainen pukisi ne minulle Onko halukkaita LPR

    • Anonyymi

      Kyllä ne on melki joka päivä , talvella paksummat. Bampu tai viskoosisukkahousut on tosi hyvät. 40 den stayupit tällä hetkellä

      • Anonyymi

        20 den mustat sukkikset ja rintaliivi.


    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt sukkahousuja vuosikausia, alusvaatteena pitkien housujen alla. Nyttemmin tosin olen alkanut käyttää sukkahousujen sijaan yhä enemmän leggingsejä. Jos vaikka päivän mittaan on tarvetta vaihtaa sukkia, niin se on helpompi hoitaa vaihtamalla nilkkasukkia kuin kokonaisia sukkahousuja. Toki käytän sukkahousujakin edelleen aika usein. Pitkiä kalsareita käytän vain hyvin harvoin.

    • Anonyymi

      Kyl käyttäisin jos jos nainen pukis miule

    • Anonyymi

      Kai niitä on nyt sitten pakko ruveta käyttää ko kaikki vinkuu ja ulisee et pitää käyttää !
      Sanokaas mulle mistä tämmöne karju ne saumanylonit sitte ostaa ? häh ?

    • Anonyymi

      Sokos, stockman, seksivaateliikkeet

    • Anonyymi

      Kyllä pukisi jos joku antaa sellaiset

    • Anonyymi

      Itse käytän kuntosalilla valkoisten shortsirn alla mustia 20 Den sukkahousuja. Mielestäni tosi mukavannäköinen näin..saa nähdä yleistyykö..?

    • Anonyymi

      No minulla on sukkahousut käytössä lähes joka päivä näin talvisaikaan. Löytyy minulta pitkiä kalsareitakin, mutta kyllä sukkahousut on mukavuudessaan se paras vaihtoehto alusvaatteeksi farkkujen alle. Nytkin sukkikset jalassa. M60

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousuja tulee käytettyä. Nytkin on jalassa. Sama juttu kesällä ohuempia ja talvisaikaa yleensä paksumpia. Toki tilanteen mukaan (ja fiiliksenkin)
      Uusi kokeilu tänä vuonna - ensin paksummat fleece sukkikset (nude) ja sitten päälle vaikka 20den mustat. Tarkenee kylmemmälläkin kelillä.

      Sukkiset ovat pop!

      • Anonyymi

        Kuljen usein työmatkat polkupyörällä talvellakin. Kylmimmillä keleillä laitan alimmaksi lyhyet alkkarit, sitten esimerkiksi 40 denierin sukkahousut ja niiden päälle lisäkerrokseksi vielä pitkät kalsarit ja sukat. Toimiva ratkaisu, hyvin tarkenee. Kalsarit ja mahdollisesti sukat riisun sitten pukuhuoneessa työpäivän ajaksi pois, sisätöissä kun olen, ja jätän farkkujen alle pelkästään sukkahousut.


    • Anonyymi

      Mulla on talvisin vaa Norlynin 15 renierin satin ultra sukkahousut ja huopatossut. Hyvin pystyy tepastelee 25 asteen pakkasessaki. Ai nii ja tietysti toppatakki.

    • Anonyymi

      20 den Voguen tai norlynit illasta, mutta aamulla näyttäs olevan parikymmentä pakkasta. Kaivettava aamuksi villapaitaa ja paksut sukkahousut

      • Anonyymi

        40 denierin sukkahousuilla mennään kun ei ole ulkoilua luvassa. 40-denierisillä (farkkujen alla) pärjää monenlaisella kelillä.


    • Anonyymi

      Tänään ensimmäistä kertaa Wolfordin sukkahousut kokeilussa ja toimii!
      Aivan super ihanat jalassa.

    • Anonyymi

      wolfordit on hyvät sukkahousut , mutta hieman kalliimmat. falke ja orublo samoin hyviä. ruusukuvioisia ostin viimeksi. caprihousujen alle käy paksummatkin sukkahousut

      • Pitäisi joskus varmaan kokeilla noita Wolfordeja kun niin monet kehuvat. Katsoin netistä, että malleja ja värejä on paljon.


      • Anonyymi

        Molempia merkkejä löytyy myös muutamia pareja ja samaa mieltä ovat kyllä mukavat jalassa.


    • Anonyymi

      Elokuu menossa ja sukkahousut on tarpeen !

    • Anonyymi

      Sukkikset on vielä kova sana.

    • Anonyymi

      Moniko teistä käyttää sukkahousuja sortsien kanssa ?

      • Anonyymi

        Kotioloissa saatan käyttää, mutta julkisilla paikoilla en viitsi esitellä karvaisia jalkojani sukkahousuissa. Tietysti voisi alkaa sheivaamaan, mutta se tuntuu liian työläältä. Tai sitten pitäisi käyttää tosi paksuja sukkahousuja joka taas ei tunnu kovin mielekkäältä shortsikeleillä.
        Olenkin tyytynyt käyttämään sukkahousuja vain pitkien housujen alla alusvaatteena mukavuutta lisäämässä. Siihen tarkoitukseen ne ovat oikein hyvät, kun sukkahousun paksuutta voi vaihdella säätilan mukaan. Käytänkin sukkiksia melkein päivittäin ja ympäri vuoden. Oikeastaan vain kesäaikaan sukkisten käyttö jää vähälle.


      • Anonyymi

        Minä käytän. Välillä esim.kaupassa monet naiset vilkaisevat,mutta en huomannut hymynsekaisia katseita.Ihme kyllä!


      • Tekisi mieli, mutta julkisesti en ole vielä uskaltanut


    • Anonyymi

      Meinasin huomenna kokeilla. Joko paksut mustat , tai 20 den ihonväriset

    • Anonyymi

      Sortsien kanssa matta tai puolikiiltävä, auringossa kiiltävät suorastaan loistaa . Tv. Muutamallle hymyilevälle naiselle. Stay upit on hyvät sortsien kanssa , ne voi riisua jos on liian lämmin

      • Ja lyhyiden shortsien kanssa yläosan pitsireunuskin näkyy kivasti :)


    • Anonyymi

      Kuka nainen haluaisi pukea 57 xxl miehelle sukkahousut lappeenranta

    • Anonyymi

      Täällä ois Hilima Himangalta. Uon 89 v ja tokkiisa vejän sulle sukkapöksyt jalkhaan.

    • Anonyymi

      Onko lpr naista joka pukisi sukkahousut 57v miehelle

    • Anonyymi

      Itselläni on valkoiset vittu Capeziot, vittu miestanssijoiden malli. Käytän niiden kans capezion niinq topattui tukihousui sekä Capezion vittu leotardii vittu ja tossui.
      Ehkä enemmän pidän qitenki niinq Danskinin niinq naisten malliston balettisukkahousuist, sävy "toast". Danskinis niinq on vittu upee kiilto. xD!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe