Miksi miehet ette käytä sukkahousuja

Ois niin kivaa vaan
Ilmoita

49 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kyllä käyttää ,mutta eipä niitä monikaan huomaa. Sukkikset sortsien kanssa tai housujen alla.
Ilmoita
Käytänpäs. Tänäänkin sähkönsiniset 15 den.
Ilmoita
Minä käytän.
Ilmoita
Juulialta terkut Anssille! Muahahaha! :D:D:D
Ilmoita
Satutin isovarpaani töissä, sitten piti mennä lekuriin näyttämään. Vanhempi naislääkäri huomas heti kun tutki etttä oli ohuet sukkahousut jalassa. Käski riisua vaikka ei ollut kun sukkahousut. Leikkas kynnen ja pani siteen, katseli vain kun puin sukkahousuja jalkaan kun rupes seisomaan. Anto mumeronsa kun pääsi töistä. Kotonaan halus tarkistaa varvastani, kun oli nailomit vähän veressä anto punaset verkkosukat mulle ja kiinnitti sukkaliiveihin yksitellen vaikka olin kovana. Laittto itsekkeen mustat verkkosukat ja piti kiinnittää sen kotsetttiin. Sit vaan halus ja veti munastani päälle ja sinne uppos kaluni että naitiin minä punassa ja toinen mustissa. Tuli tehtyä useimminkin vanhemman naisen kanssa.
1 VASTAUS:
Rakastan sukkahousuja. On ihanaa käydä ostamassa niitä kaupoissa ja pukeutua kaikessa rauhassa kotona naisten sukkahousuihin.
+Lisää kommentti
Kyllä miehelläkin pitää olla rahaa pukeuua kunnolla. Sukkahousut on halpa ja tyylitön budjettiratkaisu ja itse käytän sukkanauhaliivejä
Ilmoita
Minä käytän aina pankkikeikalla.
Ilmoita
Jos käyttää sukkahousuja, niin sitten sellaiset, joista ei läpi. Läpinäkyvät sukkahousut miehellä on karmea näky, mikä osoittaa tyylitajun puutetta. Aika moni mies käyttää sukkahousuja. Ei siinä mitään, kunhan muistaa muutaman säännön. Ei kiiltäviä eikä mummosukkahousuja. Hillityn väriset tummasävyiset yksiväriset kuviottomat sukkahousut ovat paras valinta miehelle.
3 VASTAUSTA:
Mitä vikaa kiiltävissä ???
Kiiltävät ja varsinkin ohuet läpinäkyvät sukkahousut miehen karvaisissa jaloissa on korni näky.
Jos ajaa karvat pois ?
+Lisää kommentti
En käytä pillifafkkuja, enkä kangastennareita nilkat paljaana. Joten olen muutenkin tyylitön !
Ilmoita
Itse käytän 15-100den. sukkahousuja. Matta pintaisia sekä kiiltäviä. En ajele karvoja jaloistani eikä kertaakan ole kukaan sanonut että voisit ajella jalkakarvasi. Päinvastoin, muutama nainen on sanonut että miehen ei kuulu ajella jalkakarvojaan vaikka sukkahousuja käyttääkin. Jalkakarvaton mies ei ole kuulemma mies!
Ilmoita
Siksi kun ne on naisten asuja ei miesten.
1 VASTAUS:
Kyllä juttu on niin sukkahousut on alunperin miehiltä lähtöisin , mutta naiset ovat bonjanneet miten miellyttävät ja kohtuullisen lämpimät ne pitää . Voit tarkistaa asian jos et usko kommenttiani.
+Lisää kommentti
En "käytä" vaan olen laatu-sukkiksissa lähes päivittäin kotonani. Ei siinä ole mitään erikoista. En ole homo, se erikoisuus vaan on. kaikki tietää että viihdyn sukkiksissa and so what? i am just as I am and that's it.
Ilmoita
Käytän talvella päivittäin. Lähinnä ohuet ja vähän liukaspintaiset farkkujen alla. Sopivan lämpöiset toimistoon. Ei sitä julkisesti kerrota että sukkikset jalassa.
Ilmoita
Vaimo valittaa, että sukkikset kutiaa, kun ne ovat keinokuitua. Hän raapii pakollisen mekko-sukkahousujuhlapäivän jälkeen säärensä verille tuon kutinan vuoksi.

Niin, että miksi ihmeessä itse haluaisin kokea moista, kun en käytä mekkojakaan?
Ilmoita
Lähes päivittäin käytän ja juuri laatusukkiksia, tällaisia kiiltäviä ja puristavia. Tekee hyvän olon ja näytän vielä paremmalta. Naisten osastolta ostan wolfordin laatusukkikset. En ole mikään pervo vaan tykkään olla sukkiksissa kotonani. Ne tekee kauniit pitkät jalkani vielä kaunimmaksi
1 VASTAUS:
Mitä se vaimo tuumaa kun tepastelet sukkapökät jalassa :)
+Lisää kommentti
Pitkät puuvillakalsarit ovat miellyttävät jalassa ja aivan varmasti kestävämmätkin.

Toki jos käyttäsin hameita, sheivaisin sääret ja käyttäsin varmaan stay uppeja mieluummin kuin sukkahousuja.
Toistaiseksi olen jättänyt kuitenkin tällaiset hepeneet vaimolle. Minulla ei taida olla taipumuksia transuiluun?
3 VASTAUSTA:
Voi hyvää päivää. Panta puristaa päätä...Pakkoko on kommentoida ?
Ottaako koville kun kaikkia eivät miellytä teidän tyttöilyt?
UrponPallo1 kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Panta puristaa päätä...Pakkoko on kommentoida ?
Oli pakko kommentoida, koska kysyttiin avauksessa "miksi miehet ette käytä sukkahousuja".

MUTTA oliko sinun UrponPallo1 pakko kommentoida, kun sinulla ei ollut mitään järkevää sanottavaa?
+Lisää kommentti
Kyllä minä ainakin käytän sukkahousuja kylmemmillä keleillä farkkujen alla, mutta en niistä sen kummemmin huutele. Hameita en käytä. Sopivan kokoiset 20-40 den sukkahousut on tosi mukavat jalassa.
Ilmoita
Samoin, ei ne housujen alta näy. Aamulla laitoin mustat litlin 30 den sukkahousut ja hyvin tarkenee. Itsetuntoni kestää kyllä, ei tarvii täällä egoilla toisten vaatteista.
Ilmoita
Ohut puuvillainen materiaali pitkissä kalsareissa on parasta iholle. Keinokuidut saavat ihoni verille, niin että kun kerran ei ole pakko käyttää sukkahousuja, en näe mitään älyä moisessa hölmöilyssä. Mukavuus on tärkeintä ja ihon hyvinvointi. Itsetuntokin on parempi, kun ei ole sääret ruvella.
Ilmoita
Naisten nahka on ohuempaa.
Ilmoita
Tervetuloa tänne Jyväskylään katsomaan! Jos näet Jyväskylän Kävelykadulla keskustassa henkilön sukkahousuissa, on hän allekirjoittanut.
Ilmoita
Lopettakaa jo ja antakaa miesten käyttää sukkahousuja !
Ilmoita
Käytetään, käytetään. Ei ole vain tarve esitellä alusvaatteita, kuten ei ole useimmilla naisillakaan.
Ilmoita
Ei kertakaikkiaan tarkene sukkikset farkkujen alla kolmen asteen pakkasella. Kokeiltu on. Muutakin on vaan puettava.
2 VASTAUSTA:
Vääränlaiset sukkikset. Mulla on ollut lökökalsarien tilalla villa/puuvillasukkiksia jo vuosia. Esim Falkella ja Kunertilla on oikein hyvin istuvia ja lämpimiä sukkiksia. Tai sitten tavan Pirkan mustaa/harmaata 40den jos ei tarvitse olla ulkona pitkään eikä halua että sisällä tulee liian kuuma. Mitään ohuita nylon-harsoja en käytä ollenkaan.
Jaa, jostain syystä minä taas tarkenen hyvin sukkiksissa. Käytän ihan tavallisia 20 tai 40 den sukkiksia farkkujen alla. Jos jostain syystä pitää olla paksummat, vaihdan sitten kalsareihin. Tänään oli mustat 40-denieriset jalassa eikä mitään ongelmia. Pakkasta taisi olla jotain neljä astetta. Parissa pakkasasteessa riittää 20 denieriäkin. Ehkä mulla on sitten vaan hyvä verenkierto jaloissa tai jotain.
+Lisää kommentti
Sukkikset ahistaa :(
Ilmoita
Kyllä sitä tulee sukkahousuja käytettyä aika usein. Itselläni sukkahousut ovat korvanneet pitkät kalsarit liki 5vuotta. Laadukkaat sukkahousut ovat paljon paremmat kuin pitkät kalsarit.
Ilmoita
Kannattasko lopettaa tää jankkaaminen.
Ilmoita
Kyllä käytän. Ovat vaan niin ihanat jalassa naisilla ja miehillä. Olo on kerta kaikkiaan vapaa ja rentoutunut sukkahousuissa. Onneksi tuli kokeiltua jo kauan sitten.
Ilmoita
Sukkahousuja on tullut käytettyä paljonkin, mutta kaksi kertaa on meinannut paniikki iskeä. Ensimmäinen kerta oli kun minulla oli tukisukkahousut jalassa pitkällä automatkalla, estämässä jalkojen väsymistä. Kuuma kesäpäivä, niin oli paljon mukavampaa vaihtaa farkkujen tilalle shortsit. Sattui vaan ainoat ehjät tukisukkahousut olemaan mustat. No eihän niitä kukaan autolla ajaessa näe. No sitten yhdessä matkanvarrella olleessa kaupungissa huomasin poliisin pysäytysvalot takanani. Pysähdyin reunaan ja totesin, ettei mitään mahdollisuutta ole enää vaihtaa farkkuja jalkaan. Poliisi tuli kyselemään papereita, ja kertoi minun lähteneen punaisilla liikkeelle risteyksestä, jossa valot vaihtuivat ilmeisesti ensi suoraan meneville, mutta kääntyvillä oli vielä punainen. Poliisi tarkisti ajokortin ja rekisteriotteen, eikä sakottanut tuosta vahingosta. Kyllä pitkään siinä vieressä seisoskellut poliisi varmasti huomasi sukkahousuni, mutta ei sanonut mitään niistä. Ei olisi ollut kiva kävellä keskellä kaupunkia sinne poliisiautolle shortseissa ja sukkahousuissa.

Toinen kerta oli hiljattain kun menin verikokeeseen labraan. Verikokeen jälkeen hoitaja totesi, että sitten vielä sydänfilmi. Siinä vaiheessa tajusin, ettei minulla ole farkkujen alla mitään muuta kuin paksuhkot sukkahousut, ja kohta pitäisi saada nilkat näkyviin. Kyllä meinasi paniikki iskeä ja hävetti. Hetken päästä miespuolinen hoitaja kutsui sisään. Totesin hänelle, että tässä on pieni ongelma, kun minulla on vain sukkahousut farmareiden alla. Sanoin, että otan sukkahousut pois ja laitan farkut takaisin. Hän totesi vaan, että se on ok. Näin teinkin ja filmi otettiin. Sitten laitoin vaan sukkahousut taskuun, kengät jalkaan, paidan päälle ja poistuin vähin äänin paikalta. Olisi tehnyt mieli kysyä, onko jollain muulla miehellä ollut sukkahousuja sydänfilmiin tullessa, mutta en sitten enää kehdannut.
1 VASTAUS:
Siinä varsinainen sukkahoususankari :)
+Lisää kommentti
Näillä pakkasilla nylonit jäätyy jalkoihin ja jalkakarvat irtoaapi kun riisut ne pois.
Ilmoita
Käyttäen neon 40 mukavat sukkahousut ja kotioloissa viellä mieluumin hametta tai mekkoa kiva antaa säärien näkyä hyvissä sukikisissa
Ilmoita
Tänään ollut 20 den sukkikset. Päivällä oli mustat soft matta norlynit, illasta laitoin ihon väriset
Ilmoita
Tänään koko päivän sukkahousut leggingsien alla...jalassa.
Ilmoita
Turkoosit 40 den norlynit
Ilmoita
Nää olisi kivat. Voisi vaihtaa tatuointeja helposti.
https://www.stopandstare.co/collections/men-unisex-tattoo-tights-pantyhose
2 VASTAUSTA:
No jaa...mutta nuita odotellessa pidän sukkahousuja ja ohkaiset leggingsit päälle...huomenna ja pyhinä. Ensi viikolla pelkät leggingsit.
Kivan näköisiä, kuinkahan moni mies noita oikeasti pitäisi ?
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi miehet ette käytä sukkahousuja

Ois niin kivaa vaan

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta