Olen pitkään vaivannut itseäni ongelmalla, eli tuntuu, että melkein kaikissa housuissa (farkut, collegehousut) on kova sauma haaravälissä. Jalat puutuvat, kun sauma puristaa alapäästä. Käytin aikasemmin pillifarkkuja, nykyään käytän löysempiä, mutta tuntuu että vaiva jatkuu edelleen. Olen yrittänyt pitää jopa korkeavyötäröisiä löysiä farkkuja alempana, mutta tuntuu, että sauma hiertää silti (niin alhaalla, kuin olisivat matalavyötäröiset). Haluaisin vaan pukea jotkut joustavat urheiluleggingsit, niin ei sauma ahdistaisi. Onko muita jolla sama ongelma?
Housujen saumat ahdistaa
6
2410
Vastaukset
- joustoahousuihin
Miksi et käytä sretch farkkuja. Ne ovat joustavia ja pehmeitä. MInulla on ainakin yhden, jotka ovat slim mitoitusta, eli todella tiukat. Mutta ne eivät hankaa yhtään.
- Aaahhhh
Siis niissä pillifarkuissa, joita käytin oli stretchiä. Kyse on vaan siitä kovasta saumasta, joka on siinä haaravälissä. Kaikissa farkuissa joita olen ostanut on se sauma, mutta toisissa vaan pehmeempi ja toisissa kovempi. Varsinkin 100% puuvilla farkuissa se on erittäin kova. En osta yksiäkään farkkuja, jos niissä yhtään tuntuu se sauma. Varmaan farkkuleggingsseissä ei olisi mitään kovaa saumaa puristamassa kasseista.
- Muutenkiristää
Aaahhhh kirjoitti:
Siis niissä pillifarkuissa, joita käytin oli stretchiä. Kyse on vaan siitä kovasta saumasta, joka on siinä haaravälissä. Kaikissa farkuissa joita olen ostanut on se sauma, mutta toisissa vaan pehmeempi ja toisissa kovempi. Varsinkin 100% puuvilla farkuissa se on erittäin kova. En osta yksiäkään farkkuja, jos niissä yhtään tuntuu se sauma. Varmaan farkkuleggingsseissä ei olisi mitään kovaa saumaa puristamassa kasseista.
Vaatteet naisten mallistosta, niin silloin pitää olla joustoa kankaassa, mikäli pitää olla päällä istuvat...
- joustoahousuihin
Ei strech housut ole naisten mallistosta. Niitä löytyy lähes joka merkiltä.
- shoppaaja
Osta semmoiset reisistä väljät farkut, ehkä eivät istu yhtä hyvin. Tai ohuempaa kangasta silloin ei haittaa.
Muut housut kuin farkut voivat olla mukavammat. - KepeksetKiittää
Haaremihousut niin ei purista.
Esim zalandolta https://www.zalando.fi/haaremihousut/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739