En nyt halua olla rasisti, mutta mistä johtuu että rotumiksaus pariskunnat on aina niin että mies on musta ja nainen valkoinen - ei koskaan niin että mies on valkoinen ja nainen musta?
Onko Suomeen tuotu pelkästään miehiä maahanmuuttajina vai mistä tämä ilmiö oikein johtuu.. Aina Helsingissä näkee niin että se pariskunnan musta osapuoli on mies eikä nainen.
Musta+valkoinen pariskunnat
19
577
Vastaukset 19
- ei.aivan.aina
Itse tiedän kaksi pariskuntaa, joissa nainen on musta ja mies valkoinen.
Räppäri "Musta Barbaari" on myöskin tuollaisen pariskunnan jälkeläinen. - Wulwawa
Islamin uskon mukaan mies saa ottaa eri uskonnosta vaimon, mutta ei toisinpäin. En tiedä pitääkö tuo paikkansa, mutta näin nettijutuissa väittävät.
Tiedän kyllä parin jossa on toisinpäin. Nainen ei tosin ole muslimi. - AleksderORPOkempele
lisää kauniita naikkosia Thaimaasta ja venäjältä suomeen! ja täys ylläpito heille!
Ei mulla muuta Ahaa, palstaätmi-mode ei nyt tykkää, olikohan ihan oma aloituksensa :)
Laitetaas kolmannen kerran. "Rotumiksauspariskunnat" ei ole aina niin päin. Vaaleilla kyläkauppialla on tummat naiset. Kaulanen ja Keskinen.- Anonyymi
Islamissa nainen koetaan omaisuudeksi, eli jos olet valkoinen mies muslimimiehen kanssa olet "varas".
- Anonyymi
Kun nainen on raskaana, näkee hän vain raskaana olevia naisia.
Kun mies on mustasukkainen mustille, näkee hän vain mustia miehiä.
Säilytä järjesti. - Anonyymi
Akatemiassa paljon pariskuntia, joissa nainen on musta ja mies valkoinen.
- Anonyymi
Mummuni serkku muutti joskus nuorena Yhdysvaltoihin, ja löysi tummaihoisen vaimon. En ole heitä koskaan tavannut, mutta valokuvan olen heistä nähnyt.
- Anonyymi
Eikä ole noin läheskään aina.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491