Musta+valkoinen pariskunnat

ihmetytteeeee

En nyt halua olla rasisti, mutta mistä johtuu että rotumiksaus pariskunnat on aina niin että mies on musta ja nainen valkoinen - ei koskaan niin että mies on valkoinen ja nainen musta?

Onko Suomeen tuotu pelkästään miehiä maahanmuuttajina vai mistä tämä ilmiö oikein johtuu.. Aina Helsingissä näkee niin että se pariskunnan musta osapuoli on mies eikä nainen.

19

494

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.aivan.aina

Itse tiedän kaksi pariskuntaa, joissa nainen on musta ja mies valkoinen.
      Räppäri "Musta Barbaari" on myöskin tuollaisen pariskunnan jälkeläinen.

• Wulwawa

Islamin uskon mukaan mies saa ottaa eri uskonnosta vaimon, mutta ei toisinpäin. En tiedä pitääkö tuo paikkansa, mutta näin nettijutuissa väittävät.

Tiedän kyllä parin jossa on toisinpäin. Nainen ei tosin ole muslimi.

• AleksderORPOkempele

lisää kauniita naikkosia Thaimaasta ja venäjältä suomeen! ja täys ylläpito heille!
      Ei mulla muuta

• Ahaa, palstaätmi-mode ei nyt tykkää, olikohan ihan oma aloituksensa :)

Laitetaas kolmannen kerran. "Rotumiksauspariskunnat" ei ole aina niin päin. Vaaleilla kyläkauppialla on tummat naiset. Kaulanen ja Keskinen.

• Anonyymi

Islamissa nainen koetaan omaisuudeksi, eli jos olet valkoinen mies muslimimiehen kanssa olet "varas".

• Anonyymi

Kun nainen on raskaana, näkee hän vain raskaana olevia naisia.
      Kun mies on mustasukkainen mustille, näkee hän vain mustia miehiä.
      Säilytä järjesti.

• Anonyymi

Akatemiassa paljon pariskuntia, joissa nainen on musta ja mies valkoinen.

• Anonyymi

Mummuni serkku muutti joskus nuorena Yhdysvaltoihin, ja löysi tummaihoisen vaimon. En ole heitä koskaan tavannut, mutta valokuvan olen heistä nähnyt.

• Anonyymi

Eikä ole noin läheskään aina.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3605
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2510
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2283
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1754
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1564
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe