Onko se ihan hölmön näköistä, jos on päältä tummemmat hiukset (tummanvaalea) ja alta vaaleat? Kysyn siksi, että haluaisin saada vaalean kokonaisvaikutelman, mutta en uskalla noita päällyshiuksia käsitellä enää. Alahiukset ovat sen sijaan hyvässä kunnossa ja kestävät vielä värinpoiston. Nyt hiukset ovat sellaiset tummanvaaleat ja lopputulos olisi siis alta luonnollinen kirkkaanvaalea ja päältä tummanvaalea.
Vaaleampi hiusväri alla?
1
140
Vastaukset
- jghkghkhk
Eikö kannattaisi antaa huonokuntoisten hiusten toipua eli kasvattaa huono osa pois?
Kai riippuu hiusten laadusta, kunnosta ja persoonallisuudesta, käykö erikoisempi kampaus/värjäys. Kuten liukuvärjäys "nurinpäin". Vaaleammat alahiukset on hieman luonnoton, koska luonnossa aurinko haalistaa nimenomaan päälihiuksia. Tosin onhan sitä toinen puoli päästä kaljuna kulkevia ja vaikka minkälaisia sateenkaarivärjäyksiä, joten kokeilemalla selviää.
Itse näin vähän vanhemman naisen, jolta oli päältä harmaat (en osaa sanoa, olivatko luonnolliset vai värjätyt) ja alta viininpunaiset lyhyehköt hiukset. Näytti hyvältä. Toisin päin ei varmasti toimisi.
Jotkut ovat onnistuneet vaalentamaan hiuksia C-vitamiinilla, mutta happo ja rasite hiuksille sekin on. Esim.:
http://www.sofiab.net/2013/09/hiusten-vaalennus-c-vitamiinilla.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1795850
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418